abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39519109
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Duitsland heeft een redelijke ploeg die met de steun van het thuispubliek tot grote hoogte is gestegen... maar nu worden ze ineens als de beste ploeg ter wereld afgeschilderd door sommigen en dat gaat me wat te ver...
Dat gaat mij ook te ver. Maar slecht zijn ze in ieder geval niet
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_39519113
Oeei, net iets te hard van Podolski
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:15:22 #253
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39519114
Jammer voor Klose
pi_39519123
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zeker Met het Poolse scorend vermogen
Hitler zou het Wunderbar hebben gevonden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_39519141
Blijven jullie nou 90 minuten doorzeiken over het feit of Duistland leuk speelt of niet

of gaat het alleen maar om de postaantallen
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_39519142
oe goeie kans !
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_39519148
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Blijven jullie nou 90 minuten doorzeiken over het feit of Duistland leuk speelt of niet


Forza Italia
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_39519149
lehmann lekker grabbelen en dan boos worden op de sscheids
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:16:40 #259
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_39519162
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Blijven jullie nou 90 minuten doorzeiken over het feit of Duistland leuk speelt of niet
Als Duitsland leuk gaat spelen houden we er mee op, goed?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_39519163
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
Blijven jullie nou 90 minuten doorzeiken over het feit of Duistland leuk speelt of niet
Goh, er wordt even met elkaar gesproken over het spel van Duitsland. Doe eens normaal joh
En lul niet over postaantallen want ik post nauwelijks nog deze maand
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:17:05 #261
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_39519172
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:
of gaat het alleen maar om de postaantallen
Dat gaat ergens anders harder
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_39519195
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:16 schreef Bruce117 het volgende:

of gaat het alleen maar om de postaantallen
dit slaat natuurlijk nergens op Bruce... het heeft wel degelijk met Duitsland en de wedstrijd te maken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:17:51 #263
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_39519196
Wedstrijd komt beetje los nu .
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_39519204
ja het wordt leuk
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:18:53 #265
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_39519223
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:17 schreef Mattt het volgende:
Wedstrijd komt beetje los nu .
Ja, een lamme wedstrijd met 2 ploegen die teveel respect voor elkaar hebben, is het zeker NIET
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:18:54 #266
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_39519224
Vette wedstrijd zeg, jammer van die fluitmongolen alleen.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:19:00 #267
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39519227
wat spelen die duitsers goed he!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39519235
Come on Italy
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_39519237
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:18 schreef Rabieluh het volgende:
Vette wedstrijd zeg, jammer van die fluitmongolen alleen.
Dat was tijdens de wedstrijd tegen Argentinië precies zo. Inderdaad irritant
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_39519251
Het tenue van Italie vind ik wel mooi... jammer dat het zo snel druipt van het zweet
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:19:52 #271
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39519254
wtf was dat Totti
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39519264
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat was tijdens de wedstrijd tegen Argentinië precies zo. Inderdaad irritant
De Duitsers hebben weer het nationalisme ontdekt helaas
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:21:07 #273
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_39519278
Leuke wedstrijd tot nu toe
pi_39519288
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat was tijdens de wedstrijd tegen Argentinië precies zo. Inderdaad irritant
Vergeet dat Oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh bij een vrij trap voor Duitsland niet.

Het zijn gewoon irritante supporters.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:21:47 #275
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39519302
Ik vind Italie erg scherp tot nu toe, leuk
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_39519308
Gattuso had hem op links moeten geven
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_39519313
Ballack staat wel heel snel op.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:22:23 #278
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39519319
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Het tenue van Italie vind ik wel mooi... jammer dat het zo snel druipt van het zweet
komt omdat ze niet kunnen voetballen en net zolang rennen tot ze een strafschop mee krijgen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:22:53 #279
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_39519333
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:21 schreef Steijn het volgende:

[..]

Vergeet dat Oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh bij een vrij trap voor Duitsland niet.

Het zijn gewoon irritante supporters.
Dat is wel behoorlijk om van te gapen ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_39519347
Het wordt tijd voor een Italiaanse goal
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:23:33 #281
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39519354
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:22 schreef Steijn het volgende:
Ballack staat wel heel snel op.
net zo snel als hij gaat liggen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_39519356
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:21 schreef Steijn het volgende:

[..]

Vergeet dat Oooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhh bij een vrij trap voor Duitsland niet.

Het zijn gewoon irritante supporters.
Dat ben ik met je eens, het is bijzonder ergerlijk
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:23:42 #283
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_39519359
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

komt omdat ze niet kunnen voetballen en net zolang rennen tot ze een strafschop mee krijgen.
hebben ze weer van die speciaal strakke shirtjes zodat het extra goed opvalt als ze aan het shirtje getrokken worden? Huiliegedrag vind ik dat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_39519360
Italie speelt best leuk voetbal nu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_39519363
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd voor een Italiaanse goal
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_39519369
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Het wordt tijd voor een Italiaanse goal
of een duitse

Als er maar minimaal eentje valt in de eerste helft
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_39519384
dat was een kans voor Toni
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_39519387
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Italie speelt best leuk voetbal nu
En krijgen meteen een behoorlijke kans
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:24:27 #289
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39519388
Materazzi
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:24:28 #290
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_39519389
Zolang de duitsers maar lief en vrolijk zijn als ze op vakantie komen hier .
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_39519399
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
Zolang de duitsers maar lief en vrolijk zijn als ze op vakantie komen hier .
dat ze maar weg blijven... scheelt weer een hoop kuilen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:25:04 #292
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_39519402
Goaltje zou de boel lekker open breken iig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:25:11 #293
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_39519404
wel zielig voor die italianen, ze weten nu al dat ze er uit geschopt gaan worden...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_39519412
wat heeft die camoranesi zijn haar dom ook de enige die niet meezong bij het volkslied
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:25:31 #295
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_39519414
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat ze maar weg blijven... scheelt weer een hoop kuilen
Laat ze maar een hoop geld uitgeven hier Boejje die kuilen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_39519418
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
wel zielig voor die italianen, ze weten nu al dat ze er uit geschopt gaan worden...
Ze spelen vooralsnog anders prima
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:25:52 #297
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_39519419
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

dat ze maar weg blijven... scheelt weer een hoop kuilen
Wehe

Daar valt ook wel wat voor te zeggen, maar over 't algemeen vind ik 't prima als ze hier zijn, lekker vrolijk, maakt 't uitgaan nog wat leuker
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_39519426
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Laat ze maar een hoop geld uitgeven hier Boejje die kuilen
laat ze dan maar aub geen wereldkampioen worden... dat moeten we dan weer 4 jaar aanhoren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:26:42 #299
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_39519440
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Italie speelt best leuk voetbal nu
kunnen ze ook best. het wordt nu belangrijk, en je speelt tegen Duitsland. Hoe veel meer motivatie heb je nodg?
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  dinsdag 4 juli 2006 @ 21:26:43 #300
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_39519441
Is Borowski ook een Pool eigenlijk?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')