Maak daar maar schoen van!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Dit wordt er 1 voor onder de boom!
voor mij geen pre-orders meer, vooral na FIFA07, ik krijg hem morgen pas, althans als de postmannetje zin heeftquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef jorienvdherik het volgende:
heb hem ge pre orderd voor 39,98
ik haal hem af bij zuiderpark, heb toch ovquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
voor mij geen pre-orders meer, vooral na FIFA07, ik krijg hem morgen pas, althans als de postmannetje zin heeft![]()
tof dat je je spel ook kunt afhalen, heb ook een ov-kaart maar dan moet ik wel helemaal naar Den Haagquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik haal hem af bij zuiderpark, heb toch ov
anders is het 2 euro verzendkostenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:39 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
tof dat je je spel ook kunt afhalen, heb ook een ov-kaart maar dan moet ik wel helemaal naar Den Haag![]()
![]()
![]()
http://community.sigames.(...)1102691/m/4372004852quote:As many users have pointed out, an incomplete version of the vanilla demo was leaked this afternoon.
Any threads talking about the demo before it is officially released tomorrow will be deleted without warning.
I know those of you who downloaded it are excited, but it is NOT the finished demo.
Kun je ook vertellen of er nu eindelijk fatsoenlijke bondscoaches zijn die niet alleen spelers van grote clubs oproepen incl. de kneuzen ipv goeie spelers van b.v. een Nederlandse club? Dat was in alle voorgaande delen een dramaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat is een nog niet voltooide demo!
[..]
http://community.sigames.(...)1102691/m/4372004852
Heb btw de beta gespeeld al voor een paar weken en het gaat echt weer een betere versie dan 2006 worden
eerst extracten hequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
die demo lukte niet met installen , 1 of andere error pff
En Nederland moet een bondscoach krijgen die juist de topspelers thuislaat, extra realismequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:18 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Kun je ook vertellen of er nu eindelijk fatsoenlijke bondscoaches zijn die niet alleen spelers van grote clubs oproepen incl. de kneuzen ipv goeie spelers van b.v. een Nederlandse club? Dat was in alle voorgaande delen een drama
Zonder je foto in te voeren in het spel?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:48 schreef pekel het volgende:! Toen ik m'n naam invoerde als trainer, kreeg ik automatisch m'n pasfoto te zien in het nieuwsbericht.
![]()
Ja, ik heb me aangemeld als Face in the game.
Jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:52 schreef jna het volgende:
[..]
Zonder je foto in te voeren in het spel?![]()
Er staat hier dat ie daar pas 17 november in voorraad is?quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef jorienvdherik het volgende:
heb hem ge pre orderd voor 39,98
Uh dat ligt dan gewoon aan jouw hoorquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef haakaap het volgende:
Vinden jullie het nou niet de laatste jaren veel moeilijker geworden? Leuk hoor dat realisme, maar niet iedereen heeft tijd om per speler in te stellen of hij een lange pass in een hoek van 24 graden westerbreedte naar een speler noordoostelijk van hem geeft. FM2005 speelde ik nog wel ongeveer even vaak als de oude CM games (bijna allemaal gespeeld), maar die vond ik al behoorlijk ingewikkeld en complex. FM 2006 was helemaal te ingewikkeld. Je kan altijd wel bepaalde manieren vinden om ook met kut ploegen te winnen en het is ook wel leuk om te moeten vechten voor een goede positie op de ranglijst, maar t ging me allemaal net iets te ver. Is deze demo nog steeds zo? Moeilijk winnen, tenzij je er uber veel tijd in steekt en een beetje de goeie spelers en mazen in het spel leert kennen?
ik doe nooit echt uitgebreid, maar win wel vaakquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:57 schreef haakaap het volgende:
Vinden jullie het nou niet de laatste jaren veel moeilijker geworden? Leuk hoor dat realisme, maar niet iedereen heeft tijd om per speler in te stellen of hij een lange pass in een hoek van 24 graden westerbreedte naar een speler noordoostelijk van hem geeft. FM2005 speelde ik nog wel ongeveer even vaak als de oude CM games (bijna allemaal gespeeld), maar die vond ik al behoorlijk ingewikkeld en complex. FM 2006 was helemaal te ingewikkeld. Je kan altijd wel bepaalde manieren vinden om ook met kut ploegen te winnen en het is ook wel leuk om te moeten vechten voor een goede positie op de ranglijst, maar t ging me allemaal net iets te ver. Is deze demo nog steeds zo? Moeilijk winnen, tenzij je er uber veel tijd in steekt en een beetje de goeie spelers en mazen in het spel leert kennen?
Nee, maar officieel schijnen ze dat wel te hebben: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=24557quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
de demo is idd wel leuk , tegen 20 okt zou het hele spel uitkomen wat ik hoorde![]()
en als je bij chelsea kijkt zie je dat ze een samenwerking hebben met Vitesse , nou ik heb ik nog niks van gemerkt![]()
Je board gaat op zoek naar een club waar je mee kan samenwerken, en als zij het niet nodig vinden gaat dat dus ook niet door.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 22:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Samenwerkings verband is gaaf! Maar wat ik me dan afvraag... Kun je samenwerkingsverbanden aan gaan? Of zitten er alleen bestaande samenwerkingsverbanden in? Het lijkt me niet leuk als met 1 klik op de knop een samenwerkingsverband hebt. Er moet wel veel geregeld worden vind ik. Ook moeten clubs gewoon kunnen weigeren!
Heeft Feyenoord al standaard een samenwerkingscontract met Excelsior in het spel?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:26 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Je board gaat op zoek naar een club waar je mee kan samenwerken, en als zij het niet nodig vinden gaat dat dus ook niet door..
Je kan dus niet zomaar een verband aangaan met een willekeurige club.
Geen idee, NL'se league zit niet in de speelbare league's. (in de demo)quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft Feyenoord al standaard een samenwerkingscontract met Excelsior in het spel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |