Maak daar maar schoen van!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:27 schreef SoA-Holic het volgende:
Dit wordt er 1 voor onder de boom!
voor mij geen pre-orders meer, vooral na FIFA07, ik krijg hem morgen pas, althans als de postmannetje zin heeftquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:31 schreef jorienvdherik het volgende:
heb hem ge pre orderd voor 39,98
ik haal hem af bij zuiderpark, heb toch ovquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:34 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
voor mij geen pre-orders meer, vooral na FIFA07, ik krijg hem morgen pas, althans als de postmannetje zin heeft![]()
tof dat je je spel ook kunt afhalen, heb ook een ov-kaart maar dan moet ik wel helemaal naar Den Haagquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik haal hem af bij zuiderpark, heb toch ov
anders is het 2 euro verzendkostenquote:Op zaterdag 30 september 2006 01:39 schreef SalmanPack het volgende:
[..]
tof dat je je spel ook kunt afhalen, heb ook een ov-kaart maar dan moet ik wel helemaal naar Den Haag![]()
![]()
![]()
http://community.sigames.(...)1102691/m/4372004852quote:As many users have pointed out, an incomplete version of the vanilla demo was leaked this afternoon.
Any threads talking about the demo before it is officially released tomorrow will be deleted without warning.
I know those of you who downloaded it are excited, but it is NOT the finished demo.
Kun je ook vertellen of er nu eindelijk fatsoenlijke bondscoaches zijn die niet alleen spelers van grote clubs oproepen incl. de kneuzen ipv goeie spelers van b.v. een Nederlandse club? Dat was in alle voorgaande delen een dramaquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
Dat is een nog niet voltooide demo!
[..]
http://community.sigames.(...)1102691/m/4372004852
Heb btw de beta gespeeld al voor een paar weken en het gaat echt weer een betere versie dan 2006 worden
eerst extracten hequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:29 schreef jorienvdherik het volgende:
die demo lukte niet met installen , 1 of andere error pff
En Nederland moet een bondscoach krijgen die juist de topspelers thuislaat, extra realismequote:Op zaterdag 30 september 2006 23:18 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Kun je ook vertellen of er nu eindelijk fatsoenlijke bondscoaches zijn die niet alleen spelers van grote clubs oproepen incl. de kneuzen ipv goeie spelers van b.v. een Nederlandse club? Dat was in alle voorgaande delen een drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |