K-jetronic ofzo?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:55 schreef Hyperdude het volgende:
E30 heeft gelukkig gewone Bosch injectie ipv. Kugelfischer![]()
Dacht het wel, net zoals Golf1 en 2 GTI, en MB 190E en andere goede otoos vanaf ongeveer 1985quote:
Wat is de meerwaarde van een Bosch injectie tegenover een Kugelfischer?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:55 schreef Hyperdude het volgende:
E30 heeft gelukkig gewone Bosch injectie ipv. Kugelfischer![]()
moderner, niet 100% mechanischquote:Op zondag 2 juli 2006 17:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van een Bosch injectie tegenover een Kugelfischer?
Geen onderhoud (theoretisch iig.quote:Op zondag 2 juli 2006 17:09 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van een Bosch injectie tegenover een Kugelfischer?
Youp,quote:
quote:EUR 26.900
Daten:
Gebrauchtfahrzeug, - Oldtimer,
195 kW (265 PS), Benzin, Schaltgetriebe,
Erstzulassung: 04/72, HU/AU - Neu, weiß, 2/3 Türen
Beschreibung:
RARITÄT!wunderschönes BMW CS-Flügel-Coupé mit 3,5 Liter-Motor, geänderten Nockenwellen, 3x 45iger Weber-Vergaser, Gasdruck-Stoßdämpfer, einstellbare Stabis von Alpina, Fächerkrümmeranlage, 40% Sperrdifferenzial, dieses LIEBHABER-FAHRZEUG ist aus 2. Hand und wurde sehr aufwendig umgebaut und TÜV-eingetragen! Innen hat dieses Fahrzeug eine Ganzlederausstattung in schwarz mit roten Nähten. Der Zustand ist sehr gut und gepflegt! Ein absoluter Klassiker mit großer Zukunft und absehbarer Wertsteigerung!
vorige topic gemist?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Youp,
Hoe is het met jouw Kugelfisher mobiel?
Al bijna klaar, of ben je 'm aan het modificeren naar 4-wielaandrijvijng?![]()
als ik het geld had he.....quote:Op zondag 2 juli 2006 23:49 schreef Inorbit het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
WTF, hoe kan dit zo goedkoop, die dingen horen toch fortuinen op te leveren?
same here!. hoeveel heb je over? wat denk je dat een E30 325 en een 2002 opbrengenquote:
niet genoegquote:Op zondag 2 juli 2006 23:56 schreef Inorbit het volgende:
[..]
same here!. hoeveel heb je over? wat denk je dat een E30 325 en een 2002 opbrengen![]()
zorg wel dat hij een goed baasje krijgt en niet een of andere pauper!quote:Op maandag 3 juli 2006 14:10 schreef Inorbit het volgende:
BTW: vwk, ik zie af van de sperr, sorry, ik wil eigenlijk wat snellers (M3 E30 oid), dus ik zit er aan toch aan te denken een nieuw baasje voor mijn 325i te zoeken
Heb je wel eens in een E30 M3 gereden? Als je niet allemaal bochtige weggetjes, of een circuit, om de hoek hebt liggen zie ik het nut er niet zo van in. Ding loopt nl. niet echt hard, alleen de wegligging/handling zijn SUPER. Een E36 328 kost de helft en rijdt een E30 M3 aan gort.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:10 schreef Inorbit het volgende:
BTW: vwk, ik zie af van de sperr, sorry, ik wil eigenlijk wat snellers (M3 E30 oid), dus ik zit er aan toch aan te denken een nieuw baasje voor mijn 325i te zoeken
Und? tegenwoordig in nederland mag je toch nergens hard rijden dus is er dan eigenlijk ook geen reden voor een E36 328 als je op die manier gaat kijken. Bovendien denk ik dat je wat vergeet, een standaard 328 weegt meer als een E30 M3 dus zo hard zal je niet weg lopen. Als je echt hard wil kijk dan naar een E36 M3 3.0 die heb je bijna voor dezelfde prijs als een E30 M3, die kosten ook serieus geld als ze in goede staat zijn.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een E30 M3 gereden? Als je niet allemaal bochtige weggetjes, of een circuit, om de hoek hebt liggen zie ik het nut er niet zo van in. Ding loopt nl. niet echt hard, alleen de wegligging/handling zijn SUPER. Een E36 328 kost de helft en rijdt een E30 M3 aan gort.
Maar het is wel een toffe kar natuurlijk, moeilijk om een nette tegen een redelijke prijs te vinden.
Succes!
Dat is idd. het grootste probleem.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:18 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
... die heb je bijna voor dezelfde prijs als een E30 M3, die kosten ook serieus geld als ze in goede staat zijn.
Wel eens van liefde voor een auto type gehoord?quote:Op maandag 3 juli 2006 18:24 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb je wel eens in een E30 M3 gereden? Als je niet allemaal bochtige weggetjes, of een circuit, om de hoek hebt liggen zie ik het nut er niet zo van in. Ding loopt nl. niet echt hard, alleen de wegligging/handling zijn SUPER. Een E36 328 kost de helft en rijdt een E30 M3 aan gort.
Maar het is wel een toffe kar natuurlijk, moeilijk om een nette tegen een redelijke prijs te vinden.
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |