Vraag Danny dan ff mee voor de power, die woont er ook vlakbij toch?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:52 schreef Prosac het volgende:
dan stuur ik mijn vriendin even langs, die woont er naast
Tjonge jonge. Je had bijna een gratis SCC gehad...quote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef Prosac het volgende:
Mijn seizoenskaart was nog altijd niet afgeschreven.. dus ik al in paniek. Gelukkig kan ik ook gewoon contant komen betalen.
Het is me overigens een raadsel waarom het niet is afgeschreven :S
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef Puur het volgende:
Al witte rook boven Zuidbroek..? :p
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:03 schreef methodmich het volgende:
Daniel Fonseca als in de voormalige Serie A-spits?
Dat smerige etentje gaat de vraagprijs doen stijgen met minimaal 200.000 tot 1 miljoen euroquote:Op maandag 10 juli 2006 17:10 schreef Puur het volgende:
Eerst nog even lekker een hapje eten bij Van der Valk in Zuidbroek. Die hebben van de heerlijke slappe groene boontjes en waterige worteltjes samen met een taaie schnitzel en aangebakken aardappeltjes. Echt iets wat de relatie met een zaakwaarnemer goed doet.
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:32 schreef venomsnake het volgende:
Rijd hier nu een auto door de buurt incl speaker, te schreeuwen dat woensdag FC Groningen op bezoek komt afgewisseld met met de nieuwe hit ''op de trekker naar madrid''![]()
![]()
volgens mij wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:34 schreef Gollemrulez het volgende:
doen ze dat ook nog steeds voor die communistische partijen?
PvdA maakt ook nog gebruik van deze praktijken in Menterwolde..quote:Op maandag 10 juli 2006 17:34 schreef Gollemrulez het volgende:
oost groningen he dan krijg je dat
doen ze dat ook nog steeds voor die communistische partijen?
Lekker lullig, zou ik overigens niet zo 123 pikken.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:41 schreef Prosac het volgende:
[..]
PvdA maakt ook nog gebruik van deze praktijken in Menterwolde..
Tja en die seizoenskaart.. ik was toch bang dat misschien mijn plek vergeven was ofzo. Bekende heeft ook andere plaatsen gekregen omdat ze "het formulier kwijt waren"
Ben benieuwd of hij zijn verwachtingen, die er inmiddels toch wel zijn, waar kan makenquote:Suárez voor vijf jaar naar FC Groningen
Door Jan Mennega
FC Groningen heeft zich versterkt met Luis Suárez. Gisteravond laat bereikte algemeen directeur Hans Nijland overeenstemming met Daniël Fonseca over de transfer van de 19-jarige Uruguayaan.
Fonseca was in het bezit van een voornaam deel van de eigendomsrechten van de aanvaller. Hij trad tevens op als belangenbehartiger van Nacional Montevideo, de kampioen van Uruguay.
FC Groningen heeft Suárez vastgelegd voor een periode van vijf jaar. Omdat de competitie in Uruguay pas onlangs is beëindigd en de jonge spits nog maar weinig rust heeft gehad, geeft FC Groningen hem eerst krap twee weken vakantie. Hij vertrekt vandaag naar Barcelona, waar zijn vriendin woont. Op 22 juli sluit hij aan bij zijn nieuwe club.
Suárez maakte het afgelopen seizoen twaalf competitiedoelpunten.
Hij komt ook uit in het nationale elftal van Uruguay onder 21 jaar en geldt in zijn vaderland als bijzonder talentrijk. De hoogte van de vergoedingssom die FC Groningen voor hem op tafel moet leggen is niet bekend gemaakt.
In de Uruguayaanse media is eerder een bedrag genoemd van 1 miljoen dollar (ongeveer 800.000 euro).
Bron: DvhN
quote:FC presenteert Uruguayaanse spits Suárez
11 juli, 09:52 uur
FC Groningen zal vandaag de Uruguayaanse spits Luis Suárez presenteren. De 19-jarige jeugdinternacional tekent een contract voor vijf seizoenen bij de FC.
Luis Suérez werd op 24 januari 1987 geboren in het Uruguayaanse Salto en speelde in zijn jonge jeugd voor Sport Artigas in zijn geboorteplaats. Op 11-jarige leeftijd, in 1998, maakte hij de overstap naar de jeugdopleiding van Nacional in Montevideo. Op 3 mei 2005 debuteerde hij in de hoofdmacht van die club. Zijn officiële competitiedebuut volgde op 11 augsutus 2005. Minder dan een maand later maakte hij z'n eerste officiële doelpunt. In 29 gespeelde competitieduels maakte Luis Suárez in totaal twaalf treffers. Suárez maakt eveneens deel uit van de selectie van Uruguay onder-21 jaar.
Bron: FC Groningen
Mijn mening is, naar buiten toe zeggen "play offs". Dat verwachtingspatroon ontkom je echt niet aan. Dat MOET het doel zijn anders ben je niet goed bezig. Intern zou je moeten zeggen, " een plek bij de eerste zeven". Als ze dat halen ben ik tevreden maar eigenlijk ben ik al tevreden als ze de play offs halen. Groningen moet simpelweg streven naar een structurele plek vlak achter de top (en daar reken ik AZ inmiddels ook bij). Het zou erg jammer zijn als afgelopen seizoen een uitschieter was en de play offs niet gehaald worden. Ze moeten nu doorstoten en een zelfde soort ontwikkeling door proberen te maken als AZ waarbij best gezegd mag worden dat een tandje lager ambitieniveua als bij AZ ook nog mooi zou zijn voor Groningen. Echter, je moet ook weer niet te snel tevreden zijn. De kansen liggen er de komende jaren. Grijp ze......quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef clauwheee het volgende:
Ben benieuwd wat de doelstelling zal zijn, maken ze op de persdag bekend volgens mij. Ik denk gewoon weer realistisch, linker rijtje. Ik heb vooralsnog niet de illusie dat we weer 3e/5e zullen worden. Zou natuurlijk wel prachtig zijn, maar linkerrijtje ben ik heul tevreden mee
dat is een goeie, dat zie je meteen!quote:
quote:11 juli, 12:16 uur
Luis Suárez is zojuist gepresenteerd als de nieuwe aanwinst van FC Groningen. De 19-jarige aanvaller zette zijn handtekening onder een contract dat hem de komende vijf seizoenen aan de club bindt.
Luis Suárez werd op 24 januari 1987 geboren in het Uruguayaanse Salto en speelde in zijn jonge jeugd voor Sport Artigas in zijn geboorteplaats. Op 11-jarige leeftijd, in 1998, maakte hij de overstap naar de jeugdopleiding van Nacional in Montevideo. Op 3 mei 2005 debuteerde hij in de hoofdmacht van die club. Zijn officiële competitiedebuut volgde op 11 augsutus 2005. Minder dan een maand later maakte hij z'n eerste officiële doelpunt. In 29 gespeelde competitieduels maakte Luis Suárez in totaal twaalf treffers. Suárez maakt eveneens deel uit van de selectie van Uruguay onder-21 jaar. Naast de interesse van FC Groningen, hebben ook diverse clubs uit Spanje en Italië en het Belgische Anderlecht naar de diensten van de spits geïnformeerd.
Op de persconferentie liet Suárez weten blij te zijn met zijn overgang naar Groningen. Tolk Hugo Alves Velame vertaalde: “Het is voor elke voetballer uit Uruguay een droom om in Europa te kunnen spelen. Mijn oude club Nacional is blij voor me, dat ik deze stap al op zo’n jonge leeftijd heb kunnen maken. De afgelopen dagen heb ik een goede indruk gekregen van de stad en de club en het mooie nieuwe stadion. Ik heb er een heel goed gevoel over en heb er zin in om in Groningen te gaan voetballen. Doordat Bruno Silva bij FC Groningen voetbalde, had ik al wel van de club gehoord. Nadat FC Groningen interesse in me toonde, heb ik veel informatie gevonden en onder meer gelezen dat de club een heel goed seizoen achter de rug heeft.”
Trainer Ron Jans was ook verheugd met de komst van Suárez: “Op onze zoektocht naar een spits hebben we er nu één gevonden. We hoeven Gibril Sankoh nu in ieder geval niet meer in de aanval op te stellen. Ik ben heel blij met de komst van Luis. Zelf had ik hem tot dit weekend nog niet met eigen ogen gezien, maar onze scouts hebben hem regelmatig bekeken. De komende week krijgt hij nog rust vanwege het seizoen dat in Uruguay net achter de rug is. Op woensdag de 19de keert hij terug van een bezoek aan zijn vriendin in Barcelona en een dag later zal hij ‘in burger’ aanwezig zijn in Nieuw-Buinen. Op vrijdag traint hij dan voor ’t eerst met de selectie mee en op zaterdag lijkt het mij een leuk idee voor het publiek dat hij aan het einde van de wedstrijd zijn opwachting kan maken in de oefenwedstrijd tegen FC Porto.”
Bron: FC Groningen
nu nog een verdediger dus..quote:Onderhandelingen tot een goede einde gebracht
11 juli, 14:14 uur
In de 90ste nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op de transfer van Suárez, op de eerste oefenduels, meldt hij de komst van een oude bekende als trainer van FC Groningen en een nieuwe locatie voor Jong FC Groningen.
“We zijn blij dat we zijn rondgekomen met Luis Suárez. Daarmee is een lang gekoesterde wens tot het aantrekken van een spits in vervulling gegaan. De onderhandelingen hebben lang geduurd. Zaterdag arriveerde de delegatie uit Uruguay in Nederland en uiteindelijk waren we er maandagavond pas uit. Het onderhandelen met Zuid-Amerikanen is echter onvergelijkbaar met het onderhandelen in Nederland. In dit soort situaties blijkt het hoe belangrijk het is dat je de juiste mensen in je organisatie hebt. Zo noem ik met name Henk Veldmate vanwege zijn voetbalkennis en Erik Mulder als man achter de schermen met veel verstand van de juridische kant van de zaak. In gezamenlijkheid hebben we de transfer tot een goed einde gebracht.”
“Toch wil ik meteen ook even de waarschuwende vinger in de lucht steken. Suárez staat in Uruguay te boek als een groot talent, dat ondanks zijn jonge leeftijd al erg zelfverzekerd overkomt. Maar aan de andere kant van de wereld mogen wij niet meteen grootse dingen van hem verwachten. Dat is ook de reden dat wij hem voor vijf jaar hebben vastgelegd. Zo heeft hij de tijd om zich aan te passen in Nederland. Overigens is het de bedoeling dat hij nu een week op vakantie gaat en aan het publiek wordt gepresenteerd op zaterdag 22 juli, tijdens de spelerspresentatie. Deze rustperiode zal hij gebruiken om bij te komen van het seizoen in Uruguay, dat net ten einde is. Ondertussen zetten wij onze zoektocht naar een centrale verdediger voort. Al is daar niet meer over te zeggen dan ‘een broedende kip moet je niet storen’.”
“
Een andere nieuweling in onze organisatie hebben we al wel mogen begroeten. Hugo Alves Velame keert met ingang van dit seizoen terug bij FC Groningen als assistent van Henk de Jong en Sipke Hulshoff bij respectievelijk Jong FC Groningen en FC Groningen B1. Ook zal hij als gastheer fungeren op wedstrijddagen en zijn gezicht laten zien in de supportershomes. In de onderhandelingen met Luis Suárez en zijn zaakwaarnemers is Hugo de afgelopen dagen van grote waarde geweest als tolk. Ook heeft hij Luis de afgelopen dagen samen met Bruno Silva opgevangen. Zo hebben ze bijvoorbeeld afgelopen zondag samen de WK-finale bekeken. Hugo is in het bezit van een Braziliaans trainersdiploma, maar zal in Nederland ook Trainer/Coach II en III gaan volgen. We zijn zeer verheugd met opnieuw een oud-speler full-time in de organisatie te kunnen begroeten.” bron: fc groningen
Nee ik vind het juist luxe.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:16 schreef Puur het volgende:
Je kunt je geld maar één keer uitgeven MaxPower. Dan toch maar beter aan spelers dan aan de presentatie?
Ga door! Ga door!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:37 schreef MaxPower het volgende:
Zo slecht betaalt Talpa toch niet?
(en nu is het mooi geweest met de lollige opmerkingen voor vandaag)
Er is Humberto beloofd dat hij voorafgaand ook zijn kledinglijn mag showenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:37 schreef MaxPower het volgende:
Zo slecht betaalt Talpa toch niet?
(en nu is het mooi geweest met de lollige opmerkingen voor vandaag)
Geen dank!quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:39 schreef venomsnake het volgende:
met dank aan Dolledingo, http://www.degroenehel.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |