abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juli 2006 @ 21:50:32 #51
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_39487195
Over Silva:

Ze hebben hem eerst voor 1 seizoen vastgelegd tegen een niet-EU salaris. Als hij dan zijn Italiaanse paspoort zou hebben lag er een 3-jarig contract voor hem klaar...

Ik denk dat Silva zijn Italiaanse paspoort inmiddels al wel heeft, hoewel dat nooit bekend is gemaakt. Hij blijft in ieder geval.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_39489031
quote:
Op maandag 3 juli 2006 21:50 schreef The_Verve het volgende:
Hij blijft in ieder geval.
En daar zijn we blij mee

Er was op TV Noord vanavond nog een verslag van de training van vandaag. Jans liet blijken dat ie Fledderus en vd Linden eigenlijk niet kwijt wil.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 3 juli 2006 @ 22:48:49 #53
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_39489509
Laat ons weer eens juichen!
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 3 juli 2006 @ 23:45:39 #54
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_39491896
met de stijgende lijn van de laatste jaren moet een gooi naar het kampioenschap er gewoon in zitten dit seizoen!

(ontkent onrealistische verwachtingen te hebben)
  dinsdag 4 juli 2006 @ 12:31:27 #55
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39502992
quote:
Op maandag 3 juli 2006 22:48 schreef mordradead het volgende:
Laat ons weer eens juichen!
FC FC GRONINGEN

Ik hoop echt dat die Suarez naar de FC komt, als je alle fora zo leest en eens wat info over deze jongen opzoekt schijnt het een enorm talent te zijn en mag Groningen blij zijn als ze die jongen binnen kunnen halen. type: dribbelaar, scoren, publiekslieveling
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39503819
En Robben als voorbeeld Als ie de duikelingen dan maar achterwege laat
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:41:28 #57
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_39506860
Gezien de huidige toestanden in Italie vind ik dat Nijland maar even met de zaakwaarnemers van Kaka, Toni, Nesta, Cannavaro, Jankulovski, Gattuso, Seedorf en dergelijke moet gaan kletsen
pi_39507031
quote:
NAC wil Antoine van der Linden

Volgens de VI (op papier) zou NAC interesse hebben in Antoine van der Linden van FC Groningen. De verdediger heeft nog een doorlopend contract tot 2007 in het noorden van het land, dus er moet een afkoopsom op tafel komen.

En daar wringt de schoen een beetje. NAC heeft een aanbieding gedaan, maar die is te laag. Ook de concurrenten ven NAC die dingen naar de gunsten van Van der Linden, ADO Den Haag en CS Maritimo Funchal uit Portugal, hebben te laag geboden.

Hans Nijland (directeur FC Groningen):"Als we van der Linden verkopen, moet daar wel een nette transfervergoeding tegenover staan. De bedragen die tot nu toe geboden zijn beschouw ik als een belediging naar de club toe. Van der Linden kan bij ons zijn contract met één jaar verlengen. Hij kan ergens anders voor drie jaar tekenen en dat beschouwt hij als een prachtige kans. De clubs zullen wel met een serieuzer bod moeten komen. Bij onze Portugese vrienden ging het zelfs via een zaakwaarnemer."
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_39507164
Ah, NAC wil dit seizoen écht degraderen?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:52:31 #60
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_39507212
Het is toch wat.. dat NAC spelers van de nummer 3 denkt te kunnen kopen
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:53:58 #61
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39507259
quote:
Fledderus kan op avontuur in Spanje

Het naar de Primera Division gepromoveerde Gimnástic de Tarragona heeft een bod uitgebracht op Mark Jan Fledderus. De middenvelder van FC Groningen schrok in eerste instantie van de aanbieding, maar ziet een avontuur in Spanje wel zitten. Aankomende weken moet er meer duidelijkheid komen over een eventuele transfer.

"Op zich heb ik het goed naar mijn zin in Groningen, ik hoef niet per se weg, maar dit is misschien ook een mooie kans. Ik heb altijd gezegd dat ik ooit een keer in Spanje wil spelen. Het vooruitzicht dat ik volgend seizoen in Bernabeu en Camp Nou kan staan, is toch wel erg aantrekkelijk.”

Ik hoorde links en rechts al een tijdje dat clubs geïnteresseerd waren, maar ik heb er tijdens mijn vakantie niet serieus over nagedacht, want je moet altijd maar afwachten of het concreet wordt. Het is ongelofelijk, want anderhalf jaar geleden besloot ik nog op amateurbasis door te gaan, en nu is er een heel behoorlijk bedrag voor mij geboden,” aldus Fledderus in de papieren versie van VI.

Ook kan Fledderus zijn contract in het Noorden van het land verlengen. “Daar heb ik wel iets over gehoord, maar er ligt nog geen voorstel. Mijn contract loopt nog één jaar door en het is natuurlijk ook hartstikke mooi met FC Groningen Europa in te gaan. Maar in Spanje zou ik elke week een wedstrijd op Europees niveau spelen.”
Bron: voetbalzone.nl
quote:
In de 89ste nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op de eerste trainingsdag van FC Groningen, gaat hij in op de meest recente transferontwikkelingen, belicht hij de werkzaamheden rond de nieuwe videoschermen en kondigt hij de komst aan van Grads Fühler als scout.

“Gisteren (maandag – red.) heeft de eerste selectie van FC Groningen de training hervat. In tegenstelling tot andere jaren wordt de voorbereiding op het nieuwe seizoen niet afgewerkt in Haren, maar gewoon op Stadion Oosterpark. Vanwege het warme weer wordt er morgen (woensdag – red.) slechts één keer getraind in plaats van de geplande dubbele sessie. De ochtendtraining begint bovendien al om 09.00 uur. Vrijdag en zaterdag worden de eerste oefenwedstrijd gespeeld tegen respectievelijk FC Ter Apel ’96 en Alteveer. De selectie van Ron Jans kent tot dusver vier nieuwe gezichten, te weten: Brian van Loo, Goran Lovré, Njazi Kuqi en uit de eigen opleiding Danny Holla.”

“Of er voor de start van de competitie nog meer veranderingen binnen de selectie zullen plaatsvinden, is nog niet concreet aan te geven. Onze prioriteit ligt in ieder geval bij het vinden van een opvolger voor de naar AZ vertrokken Gijs Luirink. De komst van een centrale verdediger is noodzakelijk om de groep op het gewenste niveau te brengen. Het aantrekken van een extra spits is al langer een wens, maar geen noodzaak. Berichten dat wij in Uruguay zijn geweest om daar Luis Suarez aan het werk te zien, kloppen weliswaar, maar het is nog niet duidelijk of een eventuele komst van deze jonge getalenteerde aanvaller ook financieel haalbaar is.”

[ Bericht 15% gewijzigd door venomsnake op 04-07-2006 18:08:15 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_39535475
Berichten in de buitenlandse media zien er gunstig uit mbt Luiz Suárez.

* venomsnake wacht rustig af maar heeft wat meer hoop..
pi_39535515

Fingers crossed! ofzo
pi_39535608
pi_39537681
quote:
Groningen haalt aanvaller uit Uruguay

[05/07/2006] FC Groningen heeft dan eindelijk een spits weten te contracteren. De Uruguyaanse jeugdinternational Luis Suarez komt de gelederen versterken, binnen enkele uren is de deal ook officieel. Volgens de zaakwaarnemer van Suarez, de heer Carlos Soca, zijn alle partijen opgelucht met deze overeenkomst.

FC Groningen was al enkele weken geleden in onderhandeling getreden met Nacional Montevideo over de transfervoorwaarden van de 19 jarige aanvaller. Nu is er ook een akkoord bereikt over een transfersom van 1 miljoen dollar, omgerekend ongeveer 800.000 euro.

Zaakwaarnemer Carlos Soca: 'We hebben een overeenkomst en Luis Suarez maakt zodoende de overstap naar Groningen. Alles zal binnen enkele uren worden getekend. Nacional zal 1 miljoen dollar (800.000 euro, red) ontvangen en bij een toekomstige transfer 10% van de transfersom.'

De transfer kent volgens de zaakwaarnemer enkel winnaars. 'We hebben meer dan tien dagen onderhandeld met de clubleiding van Groningen en zijn dan ook blij nu een akkoord te hebben bereikt. De club is blij dat ze eindelijk de speler hebben binnengehaald, terwijl de speler zijn loopbaan in Europa kan vervolgen en Nacional ontvangt een aardig bedrag.'
Van voetbalplus..
pi_39542048
Op het forum van Nacional uiten fans hun woede over de transfer van hun topspits, ze vinden het bedrag belachelijk laag.
Goed teken.

* venomsnake denkt dat Suarez volgend seizoen voor de FC speelt.

al is het wachten op een officiele mededeling van De FC
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:42:05 #67
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39542952
Ze maken de voorzitter van National uit voor " this dientudo rabbit cannot be called fan of National"

woensdag 5 juli 2006 @ 16:06:50 #68
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_39543819
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:42 schreef detulp050 het volgende:
Ze maken de voorzitter van National uit voor " this dientudo rabbit cannot be called fan of National"

800.000 euro is een koopje voor een 19-jarig (top)talent. Kan de woede wel een beetje begrijpen.
pi_39544144
Goed nieuws allemaal! * clauwheee wacht tot het echt echt echt officieel is

En Antoine blijft, schrijft rtvnoord.nl
pi_39544196
het altijd betrouwbare voetbalzone,
quote:
Supertalent Suarez naar Groningen

Luis Suarez is volgend seizoen te bewonderen in het tricot van FC Groningen. De Uruguayaanse spits zet vandaag zijn handtekening onder een contract dat hem bindt aan de ploeg van coach Ron Jans.

"We hebben een overeenstemming bereikt," aldus Carlos Soca, de zaakwaarnemer van de jonge spits tegenover Sky Sports. "Suarez zal vandaag nog tekenen bij FC Groningen, die zo'n 800.000 euro neerleggen voor hem."

"De afgelopen tien dagen hebben wij druk onderhandeld. FC Groningen liet zien erg gecharmeerd te zijn van Suarez, terwijl Luis zelf erg blij is om in Nederland te mogen voetballen." Nacional de Montevideo zal tien procent krijgen als Suarez, die al werd gevolgd door onder andere Internazionale en AC Milan, in de toekomst verkocht zal worden.
nu hopelijk FCG nog

--

nieuwe megaschermen worden geplaatst,

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 05-07-2006 16:38:00 ]
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:41:24 #71
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_39544915
Hoorde van een bekende dat Fledderus wel erg openlijk over Spanje zat te kletsen in Kaap Hoorn..
zal me benieuwen
  woensdag 5 juli 2006 @ 17:33:57 #72
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_39546422
Misschien is hij er wel op vakantie geweest
  donderdag 6 juli 2006 @ 12:45:38 #73
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_39569909
Gisteren was hij inderdaad bij de Hoornse Plas en hij had wel zin in een avontuur in Spanje, maar de Uefa Cup wilde hij ook meemaken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_39570962
Het verhaal Suarez, nog verre van zeker:
quote:
Makelaars vertroebelen ’transfer’ Suárez
Grote onduidelijkheid over mogelijkheid tot aantrekken van speler van Nacional Montevideo door FC Groningen

Ten einde meer duidelijkheid te verkrijgen over de haalbaarheid van Luis Suárez heeft FC Groningen diens zaakwaarnemer Daniël Fonseca en de president van Nacional Montevideo uitgenodigd naar Nederland te komen. ”Wij willen face to face met hen praten, want wij hebben onvoldoende helder op het netvlies staan wat de financiële consequenties voor ons zijn van het aantrekken van Luis Suárez”, zegt Hans Nijland.

De algemeen directeur van FC Groningen heeft gisteren telefonisch contact gehad met één van Fonseca’s assistenten. ”Zij onderzoeken nu de mogelijkheden wanneer zij het best naar Nederland af kunnen reizen.” De eigendomsrechten van Luis Suárez schijnen in handen te zijn van Daniël Fonseca, oud-international van Uruguay en in de jaren negentig uitkomend voor onder meer de Italiaanse clubs Cagliari, Napoli, AS Roma en Juventus.

FC Groningen wil de 19-jarige aanvaller van Nacional Montevideo graag aan zijn selectie toevoegen. In de Uruguayaanse media is ’het vertrek’ van Luis Suárez, die als bijzonder talentrijk wordt beschouwd, al dagenlang groot nieuws. FC Groningen zou een bedrag van 1 miljoen dollar (ongeveer 800.000 euro) voor hem op tafel moeten leggen en de transfer zou al zo goed als beklonken zijn. Maar dat is volgens Nijland absoluut niet het geval. ”In Zuid-Amerika is sprake van een geheel andere manier van zaken doen dan wij hier in Nederland gewend zijn.”

Hij komt met een voorbeeld. ”Als wij Rasmus Lindgren aan willen trekken van Ajax, maak ik een afspraak met Martin van Geel (technisch directeur van Ajax, red.). Dan gaan wij met elkaar aan tafel zitten en dan komen we er uit of we komen er niet uit. Maar in Zuid-Amerika zitten er meerdere makelaars tussen en heb je te maken met de clubpresident en degene die de eigendomsrechten heeft van die speler. Te veel mensen houden zich er mee bezig. Dat maakt het onoverzichtelijk. Het is heel complex allemaal.”

Ruim drie weken geleden was Nijland - in gezelschap van manager technische zaken Henk Veldmate - in Uruguay om Suárez aan een laatste wapenschouw te onderwerpen. ”Wij hebben toen eerst gesproken met twee assistenten van Fonseca en later ook nog met Fonseca zelf, maar hoe de zaak er nu precies voor staat is ons onduidelijk.

Het is ongelooflijk lastig zaken doen met een Zuid-Amerikaanse club. Met Bruno Silva (Uruguayaan, afkomstig van Danubio, die begin vorig seizoen werd aangetrokken, red.) hadden wij daar al ervaring mee. Dat is toen positief uitgepakt, maar hoe dit afloopt kan ik nog met geen mogelijkheid zeggen.”
Bron: DvhN
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:50:48 #75
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_39572049
Ik heb er nog steeds vertrouwen in. Denk alleen dat Nijland er van baalt dat het nieuws naar Nederland is 'gelekt'. Hij had het nog wel zo mooi stil gehouden...
pi_39573700
Ik geloof het pas als ik het op de site van FC Groningen lees. Al die andere sites zoals voetbalzone ed. zijn niet echt heel erg betrouwbaar gebleken. En het bericht in het DvhN zegt meer dan genoeg.
pi_39574019
Niet echt duidelijk allemaal.

Op de officele site van Nacional staat inmiddels ook dat hij naar Groningen komt

naja. * venomsnake wacht af.

btw:
quote:
MOGGIGATE: AZ (of FC Groningen) in Champions League?

VIANEN, 6 juli 2006 13:23 - De affaire-Moggigate heeft natuurlijk ook gevolgen voor het internationale voetbal. En het zou wel eens verstrekkende gevolgen kunnen hebben voor de Nederlandse inbreng in de Champions League. Wanneer de Italiaanse justitie niet op tijd zijn rechtspraak voltooit, is de kans aanwezig dat de UEFA geen enkele inschrijving zal accepteren voor de Europese toernooien.
Die kans is eerlijk gezegd klein, maar op initiatief van voorzitter Gervais Martel van de Franse club Lens is er wel een andere mogelijkheid ontstaan. Martel is van mening dat zijn club (als vierde geeindigd in de Franse competitie) recht heeft om de voorronde van de Champions League te spelen. "Het lijkt me onmogelijk dat de UEFA de inschrijving van Chievo Verona en Palermo zomaar zal accepteren. Uit ethisch oogpunt bekeken is dat zelfs niet juist, want die clubs hebben helemaal geen prestatie geleverd waarmee een plaats in de Champions League gerechtvaardigd kan worden."
Martel doelt erop dat de UEFA Italië ook moet straffen voor het schandaal en zodoende een paar plaatsen moet laten zakken op de zogenaamde landenranglijst. Zodoende kunnen Duitsland en Frankrijk in de Champions League een vierde ploeg inschrijven en Nederland een derde.

Welke club die derde plaats mag innemen, is natuurlijk een bizar vraagstuk. Wordt dat de nummer twee van het afgelopen seizoen (AZ) of de verliezend finalist van de play-offs (FC Groningen). Het lijkt waarschijnlijk dat de UEFA in dat geval alleen de inschrijving van AZ zal accepteren.
Martel weet zich bij zijn actie gesteund door de Franse bond, die de kwestie bij de eerstvolgende vergadering van de UEFA zal aankaarten. Italië zou als dit senario wordt gevolgd in de Champions League alleen vertegenwoordigd worden door Inter en eventueel (via de voorronde) door AS Roma. bron: voetbalonline.nl

[ Bericht 36% gewijzigd door venomsnake op 06-07-2006 14:59:59 ]
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:10:23 #78
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_39579596
quote:
FC Groningen heeft Luis Suárez binnen

6/7/2006 18:01

De Urugayaanse belofte Luis Suárez is op weg naar Nederland, waar de negentienjarige spits de overgang naar FC Groningen gaat afronden.
'We hebben de voors en tegens tegen elkaar afgezet, en ook daarbij de wens van de speler te verkassen meegenomen', vertelde bestuurslid Carlos Rodríguez Batlle op de website van Nacional. De afwegingen leidden tot de conclusie dat 'vanuit financieel oogpunt het voor ons onmogelijk was hem te houden'.

FC Groningen moet 750.000 euro overmaken aan Nacional, dat bovendien tien procent van de winst krijgt bij een toekomstige transfer van Suárez. De Uruguayaan zelf ziet FC Groningen als een mooi tussenstation.

'Ik zie het als het juiste moment om de grote stap te zetten', aldus Suárez. 'Nederland is een belangrijke plek waar je je kan laten zien en tegelijkertijd de gelegenheid krijgt je te ontwikkelen. Ik hoop dat ik het vertrouwen dat ze in me hebben getoond, kan beantwoorden met doelpunten.'

Suárez maakte bijna een jaar geleden zijn debuut in de hoofdmacht van Nacional. Sinds zijn eerste wedstrijd tegen Cerro eind augustus 2005 heeft hij in 29 wedstrijden twaalf keer gescoord.
VI.nl
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:16:32 #79
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_39579773
Ik zie het graag nog even bevestigd worden door de FC....
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:21:49 #80
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_39579913
Volgens het artikel moet hij nog naar Nederland komen, hopelijk wordt dit geen Lima'tje .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_39579928
Een voorzichtige . Top als we hem hier morgen inderdaad in Groningen zien
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:23:50 #82
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_39579958
Volgens mij is de voorzitter van Nacional een tikkie netter dan die van Danubio...
  donderdag 6 juli 2006 @ 18:26:06 #83
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_39580032
Ik ken de beste man niet, maar je weet maar nooit waar fans toe in staat zijn
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_39580833
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 18:16 schreef Noca het volgende:
Ik zie het graag nog even bevestigd worden door de FC....
pi_39582143
Nou, zou leuk zijn als dit inderdaad een groot talent is. Knap dat Groningen zo'n speler dan weet te halen.

Zal Salmon dan definitief weg gaan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39582634
Waar blijft de opvolger van Luirink of is die er al?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39585258
* Joagertje hoop er het beste van. Nu nog ff afwachten tot morgen. Dan gaat het waarschijnljik allemaal rond komen
Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
pi_39590297
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:14 schreef F1Bas het volgende:
Waar blijft de opvolger van Luirink of is die er al?
Daar zijn ze druk naar op zoek

MM, Salmon gaat niet weg, die is in gesprek over verlenging van zn contract. Als hij komt, zou Suarez 'extra' zijn, ze willen al langer een extra spits.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 05:08:07 #89
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_39596500
Goeiemorgen Prosac

Een paar posts boven je
pi_39596731
't Is nog gain Nevland, hij mot 't eerst moar eemn zain loat'n
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:12:55 #92
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39597791
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:14 schreef Puur het volgende:
't Is nog gain Nevland, hij mot 't eerst moar eemn zain loat'n
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:42:23 #93
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39598561
Suarez met Nevland in de spits...op papier een superduo! Hoeveel gaan ze er beide maken denken jullie? En op welke plaats eindigt de FC?
pi_39598637
Heb je Suarez al zien spelen dan johannes?
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:47:42 #95
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39598702
Hier een paar doelpuntjes van Suarez, hij is de nummer 9.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:51:49 #96
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39598809
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:45 schreef MaxPower het volgende:
Heb je Suarez al zien spelen dan johannes?
Denk dat bijna niemand hem heeft zien spelen Maar afgaande op de berichten moet het echt een groot talent zijn, waar ook diverse topclubs in Europa in waren geinteresseerd. Verder is hij pas 19 jaar, en maakte hij 12 doelpunten in zijn allereerste seizoen in zijn carriere, en dat bij de topclub Nacional ( knap als je daar in je 1e seizoen als 19-jarige al zo belangrijk kan zijn ) . Bovendien zijn de supporters van Nacional nogal over de rooie omdat hij slechts 800.000 euro en 15 % van de transferprijs bij verkoop opbrengt
pi_39604126
Vanavond eerste oefenwedstrijd. Zijn er nog mensen die heen gaan? Wij twijfelen nog.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 16:28:29 #98
121310 venomsnake
El Saltador
pi_39610191
quote:
Oud-spelers FC actief op de Grote Markt

Morgen, zaterdag 8 juli, wordt op de Grote Markt in Groningen een Footvolleytoernooi gehouden met als deelnemers onder anderen oud-FC Groningenspelers Arnold Bos en Henk de Haan en jeugdtrainers Hugo en Peter Hoekstra.

Daarnaast zijn ook diverse andere oud-betaaldvoetballers actief. Het toernooi begint om 20.00 uur en is naar verwachting rond 0.00 uur afgelopen. Meer informatie over het toernooi is te vinden op www.footvolleygroningen.nl.

Bron: FC Groningen
  vrijdag 7 juli 2006 @ 17:07:06 #99
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_39611354
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 13:39 schreef clauwheee het volgende:
Vanavond eerste oefenwedstrijd. Zijn er nog mensen die heen gaan? Wij twijfelen nog.
Ik ben net uit m'n werk. Even douchen en dan naar Ter Apel.

Moi!
pi_39612834
Wij gaan het niet redden. Dan morgen misschien even naar het altijd gezellige Alteveer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')