quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:40 schreef chacama het volgende:
Hier een opgeruimd huis en ja meiden ik heb het heel rustig aan gedaan. Heb eerst siesta gehouden en ben toen op het tropentempo (of dikke buikentempo) op mijn gemakje gaan opruimen. De bedden zijn verschoond en de tweede was draait nu vrolijk in de wasmachine. En aangezien ik nog even de tijd heb voordag manlief thuis is, ga ik boven alvast beginnen met schoonmaken. Ik heb energie voor twee nu. Zou het tweede trimester dan eindelijk zijn vruchten gaan afwerpen. Het zou eens tijd worden met 18 weken......
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb 2 wassen gedraaid, alles gestofzuigd, gekookt (en nog lekker ook), geboodschapt, opgeruimd, de plee uitgebikt en mijn kindertjes zitten schoon en weldoorvoed te glimmen.
Tevens heb ik 2,5 keer in mijn broek gepiest tijdens een hoestbui.
Zwanger!
Op het strand?? Met dit weer? Toch niet ook nog in de volle zon..?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:15 schreef snoopy het volgende:
[..]
jemig wat een ijver!
Ik heb vandaag op Zandvoort gezeten en nu doe ik helemaal niks![]()
Best lekker moet ik zeggen.
Zelfs mijn man staat hier achter me te lachen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik heb 2 wassen gedraaid, alles gestofzuigd, gekookt (en nog lekker ook), geboodschapt, opgeruimd, de plee uitgebikt en mijn kindertjes zitten schoon en weldoorvoed te glimmen.
Tevens heb ik 2,5 keer in mijn broek gepiest tijdens een hoestbui.
Zwanger!
Ja! Dat kan zo voelen!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:18 schreef sweaty het volgende:
Voelt het bewegen van je baby als een soort ploppen? ik voel het nu regelmatig, maar weet niet of dat mijn darmen zijn of mijn jochie. Heb eerst 2 weken echt goede jeuk aan mijn buik gehad om de zoveel uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |