Oja die passen hier ook wel! maar die bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Maikuuul en MaddoxX?
Die ken ik niequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:37 schreef tonks het volgende:
Thrilled en Blackletter natuurlijk.
MaddoxX is toch een kerel?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:35 schreef flugeltje het volgende:
Maikuuul en MaddoxX?
je hoeft de topics toch niet te lezen ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:34 schreef tonks het volgende:
Er zit hier zo'n stelletje op fok he, en die delen alles! nu weten wij fokkers bijvoorbeeld dat ze voor het eerst anaal gaan proberen, en dat hij rukt op andere meisjes! En dat ZIJ opgewonden raakt als iemand anders toekijkt.
Leuk he?!?!
![]()
![]()
Dêm, ga neuken ofzo.quote:
Zijn jullie al zover dat er hele schema's voor opgesteld zijn?quote:
neuh, we wonen niet bij elkaar dus de laatste tijd is het gewoon standaard: elke keer dat we elkaar zien = seksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zijn jullie al zover dat er hele schema's voor opgesteld zijn?
Okay, dus het draait altijd uit op neuken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
neuh, we wonen niet bij elkaar dus de laatste tijd is het gewoon standaard: elke keer dat we elkaar zien = seks
en na de seks knuffelen we lekker na en praten over vanalles, nog meer weten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef tonks het volgende:
[..]
"Ah we zien elkaar morgen weer" Neuken "Yeahhh"
Die openen in ieder geval nog geen topics over anale seks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef HenkieVdV het volgende:
En die Biancavia met die nerd zijn ook triest.
Samen in topics posten enzo...
* thrilled googled op leeftijdsgrens anale seks...quote:
neuh heb geen zus, en Thrilled ook niet als je al onze topics zo goed zou kennenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef tonks het volgende:
Je mag ook wel wat dingen privé houden hoor.. vooral als je zus OOK op fok zit.
Jaloers!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:52 schreef HenkieVdV het volgende:
En die Biancavia met die nerd zijn ook triest.
Samen in topics posten enzo...
Is dat over?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
stelletjes op fok zijn OK
Maar dit zijn dus de opvolgers van Lupa en heiden?
Nee bij Heiden en Lupa was het meer dat lupa in topics kwam melden dat "ze net geneukt hadden"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
stelletjes op fok zijn OK
Maar dit zijn dus de opvolgers van Lupa en heiden?
ik zag laats een witte mevrouw vastgebonden aan een boom, dus wie weet?quote:
wanneer zal ik het komen meldenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee bij Heiden en Lupa was het meer dat lupa in topics kwam melden dat "ze net geneukt hadden"
Dat verklaart haar hoge postaantal.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee bij Heiden en Lupa was het meer dat lupa in topics kwam melden dat "ze net geneukt hadden"
quote:
als je bijna 17 ben dan denk je toch niet aan anaal...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:53 schreef Thrilled het volgende:
[..]
* thrilled googled op leeftijdsgrens anale seks...
edit/ Fok is gewoon een goede bron voor informatie, anoniem en snel, dus wat is er op tegen? Wil je het niet lezen, klik je het niet aan, easy as that.....
En toch kijk ik door dat anaal topic héél anders naar de foto in je Fobo, was dat een dryrun?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:54 schreef Blackletter het volgende:
[..]
neuh heb geen zus, en Thrilled ook niet als je al onze topics zo goed zou kennen![]()
oh fijn dat je helemaal up to date bent over onze relatie..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:57 schreef tonks het volgende:
Nouja ook leuk een relatie waar alles om sex en fok gaat.
rightquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:58 schreef Dickbride het volgende:
Dude, dat zijn 1 en dezelfde persoon.
Welkom op FoK.
neuhquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En toch kijk ik door dat anaal topic héél anders naar de foto in je Fobo, was dat een dryrun?
dagje strand, bioscoopje, uit eten, bowlen, noem het maar opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:59 schreef tonks het volgende:
Zoals? nu we toch aan het delen zijn.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en alles afsluiten met een lekkere beurt offcourse![]()
Omdat je jarig bentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:03 schreef Treinhomo het volgende:
Zeg, Tonks; even iets anders.
Waarom ben jij in mijn fotoboek aan 't voyeren geweest ?![]()
wat tonks allemaal niet weet hequote:
dat is het jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer heb jij voor 't laatst geneukt dan, Tonks?
Tijdje terug al hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer heb jij voor 't laatst geneukt dan, Tonks?
Dat ik niet op internet deel dat ik anale seks met mijn vriendin wil betekend nog niet dat ik seksuele frustraties hebquote:
dat je een topic over ons opent welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat ik niet op internet deel dat ik anale seks met mijn vriendin wil betekend nog niet dat ik seksuele frustraties heb.
ja hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
gaat het lekker hier?
Welke dronken admin heeft jou blauw gemaakt dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:16 schreef MissyMirjaM het volgende:
gaat het lekker hier?
lach je me nu uit of vind je mn zonnebril stoer?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:22 schreef Wrinex het volgende:
Haha, die foto van Thrilled in zijn fotoboek.
doe eens liefquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over de grap randdebiel
ik geef toe, de grap is slecht, maar mijn vriendin is geen randdebiel ok?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:24 schreef tonks het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over de grap randdebiel
Geen borstvoeding gehad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Je moet nog even uitleggen waarom je zo'n belachelijk domme fout in je OP hebt gemaakt
Zeg, heb je gezopen of iets geslikt? Je gaat lekker of niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:35 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er al een foto van je familie op hebt staan jij achterwaarts gedraaide drol.
Zou ik íets beter m'n best doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:40 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nou valt wel mee hoor. Kom net van een terras af maar heb me nog in kunnen houden
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
neuh, we wonen niet bij elkaar dus de laatste tijd is het gewoon standaard: elke keer dat we elkaar zien = seks
scherpquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik weet niet? Misschien dat ze een foto van jou zagen en zoveel medelijden kregen en op zoek naar jou gingen misschien. Maar even ter correctie, dat waren niet mijn hersenen, maar de lintworden van mijn hond
Typo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:45 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ik weet niet? Misschien dat ze een foto van jou zagen en zoveel medelijden kregen en op zoek naar jou gingen misschien. Maar even ter correctie, dat waren niet mijn hersenen, maar de lintworden van mijn hond
had je ook op msn kunnen blijvenquote:
Of Thrilled.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:48 schreef murp het volgende:
[..]
als je het voelt kriebelen tussen je billetjes zijn dat lintwormpies.. okee?
Je voelde hem níet kriebelen? Ouch.quote:
neuh nog niet gedaan he. je zou onze topics eens wat beter bij moeten houden hoorquote:
Aaahhhh, hoe aandoenlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik geef toe, de grap is slecht, maar mijn vriendin is geen randdebiel ok?
ja lief hequote:
nopes over mij en Thrilledquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:54 schreef HuHu het volgende:
Ik dacht dat dit topic over tonks en carmiie zou gaan.
Waarom zou ik over mezelf gaan klagenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:54 schreef HuHu het volgende:
Ik dacht dat dit topic over tonks en carmiie zou gaan.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:52 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja iig knapper dan jij. Jij bent zo lelijk dat je met carnaval alleen 2 elastieken om je oren hoeft te doen. Nee jij hebt geen masker nodig he
Uiteraard. Hij heeft het vooruitzicht op anaal!quote:
Nooitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
trouwens? wanneer ga je weer zon fok fotoboek strip maken?
Zou best kunnen, heb wel eens wat vrijwilligerswerk gedaan in zo'n huis voor geestelijk gehandicapten.quote:
Dagonet en TranceActionquote:
ik vind je niet "een fucking lekker ding"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:59 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb je mijn fotoboek weleens gezien? Ik ben een fucking lekker ding, lees de reacties maar. Laatste 30 is genoeg.
Je bent toch al bezet, en binnenkort ook anaal uitgewoont.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:02 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik vind je niet "een fucking lekker ding"heb ik je nou teleurgesteld
![]()
eerlijk zullen we alles delen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:57 schreef Misstique het volgende:
Mooi niet dat ik alles zou delen op een forum.
Het was inderdaad leuk om een tijdje door te brengen met andere mensen die het niet erg vonden tijd op te offeren om mensen die het minder goed en makkelijk hebben te helpen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:02 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Het klopt dus wat ze zeggen over soort zoekt soort he
Ik ben niet eerlijk.quote:
ach misschien ook wel nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:03 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bent toch al bezet, en binnenkort ook anaal uitgewoont.
Dus dat boeit niet.
Misschien kunnen Blackletter en Thrilled wat tips geven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij daarentegen zit aan Tonks' kont vastgeplakt lijkt wel.
Nu opeens aan het rugkrabbelen?quote:
Hahahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:06 schreef HuHu het volgende:
[..]
Misschien kunnen Blackletter en Thrilled wat tips geven.
vond ik ook alquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:07 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wat een heerlijke humor hier op de vrijdag avond![]()
Kan je die op IRC halen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:06 schreef Camplo het volgende:
Zit die Thrilled niet zo te pesten mensen.
Laat hem lekker, als het jullie stoort kijk er dan niet naar ofzo.
T'is pas raar als je dit soort dingen als een wacko in de gaten gaat lopen houden, dan besef je pas wie de echte freaks zijn.
90% hier heeft zo'n grote bek over 1 en dezelfde persoon, terwijl Thrilled en Black nog wat elke avond stevig van bil gaan terwijl de rest, zielig IRC afzoekt opzoek naar een password voor Ebony Babes om eens lekker aant handkarre te gaan.....
Get real mèn...
go Camploquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:06 schreef Camplo het volgende:
Zit die Thrilled niet zo te pesten mensen.
Laat hem lekker, als het jullie stoort kijk er dan niet naar ofzo.
T'is pas raar als je dit soort dingen als een wacko in de gaten gaat lopen houden, dan besef je pas wie de echte freaks zijn.
90% hier heeft zo'n grote bek over 1 en dezelfde persoon, terwijl Thrilled en Black nog wat elke avond stevig van bil gaan terwijl de rest, zielig IRC afzoekt opzoek naar een password voor Ebony Babes om eens lekker aant handkarre te gaan.....
Get real mèn...
Nee, want jij bent waarschijnlijk lelijk en ik heb liever niet een vriendin die ook op FOK! zit en daar vervolgens tips gaat vragen over 'ons' sexleven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:02 schreef Blackletter het volgende:
[..]
ik vind je niet "een fucking lekker ding"heb ik je nou teleurgesteld
![]()
neuh zo lelijk ben ik niet hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, want jij bent waarschijnlijk lelijk en ik heb liever niet een vriendin die ook op FOK! zit en daar vervolgens tips gaat vragen over 'ons' sexleven.
achja wat jij vind maakt mij niet zoveel uit eigenlijk, ben je vriendin gelukkig niet dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, maar dan geldt de rest nog wel.
Laat me nou eens uitpratenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vind je? Hij is saai, valt in herhalingen en heeft maar één stijl. Ik ga maar eens naar m'n werk.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:48 schreef Blackletter het volgende:
bloedseks is niet iets wat ik wil proberen eigenlijk, dat sla ik maar over. mijn vriend en ik "oefenen" wel door me te laten wennen aan iets daarin. maar telkens als hij een vingerkootje erin doet dan krijg ik heel erg het gevoel alsof ik naar de wc moet, dat is nogal vervelend.
Tonks had een topic geopend over Thrilled en mij omdat hij onze topics zo leuk vindquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering ik snap hier niks van
Iemand een samenvatting?
Lees ff de OP. Oh en je mag de dame in kwestie alles vragen over haar (sex)relatie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Tering ik snap hier niks van
Iemand een samenvatting?
Ik weet niet wie de dame in kwestie isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Lees ff de OP. Oh en je mag de dame in kwestie alles vragen of haar (sex)relatie.
jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de dame in kwestie is
Oh blackletter dus![]()
Je grammaticale inzicht is werkelijk waar schrikbarend. Overigens heb ik geen strijd gezien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:27 schreef Blackletter het volgende:
[..]
Tonks had een topic geopend over Thrilled en mij omdat hij onze topics zo leuk vind. het is een beetje uit de hand gelopen en er kwam een heuze strijd tussen Tonks ,TranceAcation en Dagonet. en nu gaat het over de dingen die Thrilled en ik in het dagelijks leven doen
![]()
maar daar gaat het topic al helemaal niet meer over....quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:30 schreef seto het volgende:
Mensen die nog helemaal blij zijn dat ze sex hebben![]()
Stonden nog niet eerder vertoonde grappen over iemands moeder inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:26 schreef flugeltje het volgende:
Zo, het is weer schoon hier. Kap nou gewoon eens een keer met dat baggeren.
quote:
Baggeren???? Ik kan 11 topics van Kasta en zijn Misssnol4you meelezen, Vivi ookal zo'n verhaal apart.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:26 schreef flugeltje het volgende:
Zo, het is weer schoon hier. Kap nou gewoon eens een keer met dat baggeren.
Komt vast omdat jou vriendin alleen een hotmail.com adres heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:17 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee, want jij bent waarschijnlijk lelijk en ik heb liever niet een vriendin die ook op FOK! zit en daar vervolgens tips gaat vragen over 'ons' sexleven.
Lekker belangrijk...dacht dat dit topic over blacksletter en thrilled gingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:56 schreef Haijo het volgende:
Volgens mij is Tonks een beetje een gefrustreerde maagd...
Wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:56 schreef Haijo het volgende:
Volgens mij is Tonks een beetje een gefrustreerde maagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |