Je bent James Bond avonturen gewend .. dit is dus wel voor dat alles he...quote:Op maandag 3 juli 2006 16:36 schreef Morrigun99 het volgende:
North by Northwest
Ik begin er aan te twijfelen of Alfred Hitchcock überhaupt aan mij besteed is. Psycho en The Birds vond ik er goed, maar de rest stelt me tot nu toe ernstig teleur. Ook North by Northwest vond ik verre van bijzonder. Wel leuk, maar echt niet meer dan dat.
Dat vroeg ik me een paar maanden geleden ook af.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:56 schreef kinky_queen het volgende:
FUN WITH DICK AND JANE
Waarom kijk ik die shit eigenlijk...
![]()
goh dat is mij dus wel geluktquote:Op woensdag 5 juli 2006 09:32 schreef Erik1976 het volgende:
Ik heb zaterdagavond Mission Impossible 3 gezien.
Lekker veel actie. Val je zeker niet bij in slaap.
Ik heb leuke avond gehad!
Ik waardeer de films ook wel in hun tijdsgeest; ik beoordeel films alleen puur op hoe ik ze nu vind. Ook al vind vrijwel iedereen Hitchcock een grootmeester; ik vind gewoon de helft van z'n films (die ik tot nu toe gezien heb) weinig aan.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je bent James Bond avonturen gewend .. dit is dus wel voor dat alles he...
heb je Vertigo en Rear Window en Rope gezien?
Die heb ik hier ook nog liggen. Ik vond het jammer dat ik hem net gemist heb toen ie nog in de bioscoop draaide. Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
Wat een meer dan vreselijk geweldige film. Meteen de volgende dag nog een keer gekeken.
Echt, moet meteen in mijn top 10 lijstje. Krijgt zeker een 9.
je zou je oma er spontaan van drugs gaan voerenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef birdydontfly het volgende:
Grandma's boy!Ik hou helemaal niet van dat soort films, maar gut wat is die leuk haha
Waarom ondanks .. is z/w een barriere?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:29 schreef Dos37 het volgende:
12 Angry Men
Wat een film ondanks dat ie wat ouder is boeide ie de volle 95 minuten. De spanning de geweldige rol van Henry Fonda. 1 woord geweldig.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:52 schreef kinky_queen het volgende:
S.E.E.D
Leuke Alien/Predator fanflick maar ik vind BATMAN: DEAD END beter
Ja, dit is idd een vrouwelijke Predator
[afbeelding]
ik moet eerlijk zeggen dat ik william powell veel beter vond dan lemmon en cagney samen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:07 schreef Sokolsky het volgende:
Leuke confrontatie tussen Cagney en Lemmon
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 23:54 schreef thedude0 het volgende:
Stalker
dat is trouwens ook een hippe film maar ik weet niet of ik dat al in een van de eerdere topics gezegd heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |