Moeten ze tegen Engeland/Portugal... ik dacht tegen Italie/Oekraine?... denk trouwens dat ze alleen van Italie kunnen winnen, maar als jij zegt dat ze die alleen in de finale kunnen treffen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:56 schreef JapieGijs het volgende:
van Brazilie zullen ze ook winnen als dat de finale word.. alleen tegen Engeland zal het fout gaan voor de Duitsers.
Ze moeten idd tegen ITA of UKR.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Moeten ze tegen Engeland/Portugal... ik dacht tegen Italie/Oekraine?... denk trouwens dat ze alleen van Italie kunnen winnen, maar als jij zegt dat ze die alleen in de finale kunnen treffen.
Jongen, hoe vaak ik dat al niet heb gedacht...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:57 schreef Soul79 het volgende:
De Duitsers vielen me flink tegen.
Ze zijn technisch nog steeds erg onbeholpen vaak, hadden veel tijd nodig en maakten vaak de verkeerde keuzes in hun positiespel.
Anderzijds: het technisch betere Argentinië heeft de hele wedstrijd geen enkele uitgespeelde kans gecreeërd, Duitsland wel een paar mooie, nl. die kopbal van Ballack in de 1e helft en de goal natuurlijk.
De Duitsers zijn denk ik toch te zwak om wereldkampioen te worden.
Of Brazilie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fijn voor heb, maar ze gaan in de finale toch sneuvelen tegen Frankrijk.
Waarom is 't dan wel vanzelfsprekend dat Brazilie de finale haalt? Frankrijk begint vertrouwen te krijgen en Engeland zijn ook geen sukkels.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Tegen Italië zie ik ze wel winnen, en tja, Brazilië is zo onthutsend slap, futloos en slecht dat ze daar dan ook wel van kunnen winnen.
Ondat Brazilie vaak toch iets extra's heeft in dat soort clashes.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom is 't dan wel vanzelfsprekend dat Brazilie de finale haalt? Frankrijk begint vertrouwen te krijgen en Engeland zijn ook geen sukkels.
Klopt. Ik noem Brazilië omdat dat de meest voor de hand liggende naam is, maar eerlijk gezegd zie ik ze er zo uitvliegen tegen Frankrijk, als ze tenminste zo beroerd spelen als tot nu toe op het WK. Maar ook van de Fransen zie ik de Duitsers niet winnen trouwens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom is 't dan wel vanzelfsprekend dat Brazilie de finale haalt? Frankrijk begint vertrouwen te krijgen en Engeland zijn ook geen sukkels.
Ik wel en ik snap eigenlijk niet waarom je ze nu nog steeds onderschat...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:08 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Klopt. Ik noem Brazilië omdat dat de meest voor de hand liggende naam is, maar eerlijk gezegd zie ik ze er zo uitvliegen tegen Frankrijk, als ze tenminste zo beroerd spelen als tot nu toe op het WK. Maar ook van de Fransen zie ik de Duitsers niet winnen trouwens.
Zelfs Engeland gun ik het niet. Hup UKR dan maarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op Engeland. Het enige land dat van mij mag winnen. En daarna Oekraine... zegt genoeg hoe ik ove de gevestigde namen denk
Op die scheidsrechter was niks aan te merken..de enige fout is dat hij Ballack geel had moeten geven voor een schwalbe. In het begin zat hij er direct goed op door Podolsky al na 3 minuten geel te geven. Als het een lul was had hij hem ook nog (terecht) een 2e gegeven.. maar hij voelde goed aan dat een rode kaart niet in deze wedstrijd paste..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Heel dat Duitse nationale elftal bestaat uit kloothommels
En wat dacht je van die Klinsmann en Bierhoff.
In ieder geval zijn er nog 2 teams die de moffen kunnen stoppen
Laat Italië het klusje maar klaren
Heel jammer vond ik ook weer de scheidsrechter.
In elk besluit zag je de partijdigheid ervanaf druipen
Telkens moeten die Duitsers weer aan het langste eind trekken
Laat ze maar flink afgaan in de volgende wedstrijd.
En hopelijk wordt het dan een vernedering.
Regel eerst maar betere scheidsrechters.
![]()
Ik begrijp dat de haat diep zitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jongen, hoe vaak ik dat al niet heb gedacht...En toch staan ze er altijd weer en winnen de helft van de tijd ook gewoon die finale. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nu nog een land is dat ze gaat stoppen. Tuurlijk wordt Italië lastig, maar die zijn niet bij machte om de Duitsers te remmen
De Brazilianen, tsja.. niet hetzelfde als vorig wk. Ik denk dat het gewoon weer tijd voor de mof is dit wk, helaas maar waar
![]()
Heb je de achterliggende boodschap niet door?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Op die scheidsrechter was niks aan te merken..de enige fout is dat hij Ballack geel had moeten geven voor een schwalbe. In het begin zat hij er direct goed op door Podolsky al na 3 minuten geel te geven. Als het een lul was had hij hem ook nog (terecht) een 2e gegeven.. maar hij voelde goed aan dat een rode kaart niet in deze wedstrijd paste..
Jaaa...Dat gaat geweldig worden zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:15 schreef 456 het volgende:
Gelukkig begint de tour morgen....
ben nu echt klaar met wk
Duitsland werd flink weggetikt de eerste helft. Argentinie heeft het op zichzelf afgeroepen door terug te zakken na de 1 - 0. Voor rust was Duitsland helemaal nergens. Jammer dat Argentinie niet gewoon door bleef voetballen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:10 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik wel en ik snap eigenlijk niet waarom je ze nu nog steeds onderschat...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |