Moeten ze tegen Engeland/Portugal... ik dacht tegen Italie/Oekraine?... denk trouwens dat ze alleen van Italie kunnen winnen, maar als jij zegt dat ze die alleen in de finale kunnen treffen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:56 schreef JapieGijs het volgende:
van Brazilie zullen ze ook winnen als dat de finale word.. alleen tegen Engeland zal het fout gaan voor de Duitsers.
Ze moeten idd tegen ITA of UKR.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Moeten ze tegen Engeland/Portugal... ik dacht tegen Italie/Oekraine?... denk trouwens dat ze alleen van Italie kunnen winnen, maar als jij zegt dat ze die alleen in de finale kunnen treffen.
Jongen, hoe vaak ik dat al niet heb gedacht...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:57 schreef Soul79 het volgende:
De Duitsers vielen me flink tegen.
Ze zijn technisch nog steeds erg onbeholpen vaak, hadden veel tijd nodig en maakten vaak de verkeerde keuzes in hun positiespel.
Anderzijds: het technisch betere Argentinië heeft de hele wedstrijd geen enkele uitgespeelde kans gecreeërd, Duitsland wel een paar mooie, nl. die kopbal van Ballack in de 1e helft en de goal natuurlijk.
De Duitsers zijn denk ik toch te zwak om wereldkampioen te worden.
Of Brazilie.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fijn voor heb, maar ze gaan in de finale toch sneuvelen tegen Frankrijk.
Waarom is 't dan wel vanzelfsprekend dat Brazilie de finale haalt? Frankrijk begint vertrouwen te krijgen en Engeland zijn ook geen sukkels.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:00 schreef Soul79 het volgende:
Tegen Italië zie ik ze wel winnen, en tja, Brazilië is zo onthutsend slap, futloos en slecht dat ze daar dan ook wel van kunnen winnen.
Ondat Brazilie vaak toch iets extra's heeft in dat soort clashes.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom is 't dan wel vanzelfsprekend dat Brazilie de finale haalt? Frankrijk begint vertrouwen te krijgen en Engeland zijn ook geen sukkels.
Klopt. Ik noem Brazilië omdat dat de meest voor de hand liggende naam is, maar eerlijk gezegd zie ik ze er zo uitvliegen tegen Frankrijk, als ze tenminste zo beroerd spelen als tot nu toe op het WK. Maar ook van de Fransen zie ik de Duitsers niet winnen trouwens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom is 't dan wel vanzelfsprekend dat Brazilie de finale haalt? Frankrijk begint vertrouwen te krijgen en Engeland zijn ook geen sukkels.
Ik wel en ik snap eigenlijk niet waarom je ze nu nog steeds onderschat...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:08 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Klopt. Ik noem Brazilië omdat dat de meest voor de hand liggende naam is, maar eerlijk gezegd zie ik ze er zo uitvliegen tegen Frankrijk, als ze tenminste zo beroerd spelen als tot nu toe op het WK. Maar ook van de Fransen zie ik de Duitsers niet winnen trouwens.
Zelfs Engeland gun ik het niet. Hup UKR dan maarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op Engeland. Het enige land dat van mij mag winnen. En daarna Oekraine... zegt genoeg hoe ik ove de gevestigde namen denk
Op die scheidsrechter was niks aan te merken..de enige fout is dat hij Ballack geel had moeten geven voor een schwalbe. In het begin zat hij er direct goed op door Podolsky al na 3 minuten geel te geven. Als het een lul was had hij hem ook nog (terecht) een 2e gegeven.. maar hij voelde goed aan dat een rode kaart niet in deze wedstrijd paste..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Heel dat Duitse nationale elftal bestaat uit kloothommels
En wat dacht je van die Klinsmann en Bierhoff.
In ieder geval zijn er nog 2 teams die de moffen kunnen stoppen
Laat Italië het klusje maar klaren
Heel jammer vond ik ook weer de scheidsrechter.
In elk besluit zag je de partijdigheid ervanaf druipen
Telkens moeten die Duitsers weer aan het langste eind trekken
Laat ze maar flink afgaan in de volgende wedstrijd.
En hopelijk wordt het dan een vernedering.
Regel eerst maar betere scheidsrechters.
![]()
Ik begrijp dat de haat diep zitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jongen, hoe vaak ik dat al niet heb gedacht...En toch staan ze er altijd weer en winnen de helft van de tijd ook gewoon die finale. Ik denk eerlijk gezegd niet dat er nu nog een land is dat ze gaat stoppen. Tuurlijk wordt Italië lastig, maar die zijn niet bij machte om de Duitsers te remmen
De Brazilianen, tsja.. niet hetzelfde als vorig wk. Ik denk dat het gewoon weer tijd voor de mof is dit wk, helaas maar waar
![]()
Heb je de achterliggende boodschap niet door?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:13 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Op die scheidsrechter was niks aan te merken..de enige fout is dat hij Ballack geel had moeten geven voor een schwalbe. In het begin zat hij er direct goed op door Podolsky al na 3 minuten geel te geven. Als het een lul was had hij hem ook nog (terecht) een 2e gegeven.. maar hij voelde goed aan dat een rode kaart niet in deze wedstrijd paste..
Jaaa...Dat gaat geweldig worden zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:15 schreef 456 het volgende:
Gelukkig begint de tour morgen....
ben nu echt klaar met wk
Duitsland werd flink weggetikt de eerste helft. Argentinie heeft het op zichzelf afgeroepen door terug te zakken na de 1 - 0. Voor rust was Duitsland helemaal nergens. Jammer dat Argentinie niet gewoon door bleef voetballen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:10 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik wel en ik snap eigenlijk niet waarom je ze nu nog steeds onderschat...
quote:
Dat die Duitser eruit geschopt is, is dan wel weer mooi. Verder zal het me ook een zorg wezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
nou de tour de france... interesseert me echt geen flikker.
Jawel.. maar dit toernooi wordt ontsierd door blunderende scheidsrechters die met kaarten strooien zonder reden..dat was in deze wedstrijd absoluut niet het gevalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je de achterliggende boodschap niet door?![]()
* 456 houdt handen op zijn oren (en houdt deplank voor zijn kop) en roept LALALALALALALALALAquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Jaaa...Dat gaat geweldig worden zeg.![]()
Niet gezien, zat bij de kapper.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat die Duitser eruit geschopt is, is dan wel weer mooi. Verder zal het me ook een zorg wezen.
Zie mijn post hierboven. Ik vind de Duitsers technisch nog erg zwak. De Franse verdediging is van beton, ik zie er de Brazilianen al moeilijk tegen scoren, laat staan de Duitsers. Ze proberen nu te voetballen en dat gaat soms heel aardig, maar tegen een echt sterke tegenstander komen ze handelingssnelheid en klasse tekort. En op die momenten dat het tegenzit en ze achter komen te staan (wat makkelijk kan gebeuren want hun verdediging is niet goed) missen ze een echte topper, eentje die door muren gaat zoals Mathaus of Rummenigge.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:10 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik wel en ik snap eigenlijk niet waarom je ze nu nog steeds onderschat...
Hij had duidelijk Ballack een kaart moeten geven. Die schwalbe was veel duidelijker dan die van die Argentijn. Maar omdat Ballack die gele kaart niet kreeg, mag hij de finale nog steeds meedoen als hij in de halve finale wél een kaart zou krijgen. Kaart met opzet niet getrokken dus.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:18 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Jawel.. maar dit toernooi wordt ontsierd door blunderende scheidsrechters die met kaarten strooien zonder reden..dat was in deze wedstrijd absoluut niet het geval
doe normaal.. hier wordt normaal gesproken over vanavondquote:
Dat is het andere uiterste.... de Argentijnen tikten leuk ja, daar in die achterste liniequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Duitsland werd flink weggetikt de eerste helft. Argentinie heeft het op zichzelf afgeroepen door terug te zakken na de 1 - 0. Voor rust was Duitsland helemaal nergens. Jammer dat Argentinie niet gewoon door bleef voetballen.
Dan weet je ook dat dat van de scheidsrechters ook niet serieus bedoeld is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:18 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Jawel.. maar dit toernooi wordt ontsierd door blunderende scheidsrechters die met kaarten strooien zonder reden..dat was in deze wedstrijd absoluut niet het geval
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste.... de Argentijnen tikten leuk ja, daar in die achterste liniemaar ze hebben niet EEN uitgespeelde kans gecreëerd in de hele wedstrijd. De goal kwam uit een dood moment, terwijl de Duitsers wel kansen creëerden, in de 1e helft al met die kopbal van Ballack.
Meer dus dan de Argentijnenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]Dat was ook de enige kans. En de tweede helft werd hun enige kans een doelpunt.
Je rekent dan het schot in het zijnet enzo niet mee?quote:
Ik ga stiekem ook nog steeds van het feit uit dat ploegen als Brazilië ed. zich inhouden en gaan vlammen straks.. maarja, dat dacht ik ook al van Argentinië na NL en Mexico. Ze hebben het gewoon weer klassiek laten lopen tegen de moffen. Dat is ook een geheime eigenschap van Duitsland, tegen de verhouding in blijven vechten en toch weer (altijd met een KOPbal!!) langszij komen. Andere ploegen worden daar moedeloos van. Er zijn maar enkele landen tegen gewapend en dat zijn landen met technisch superieur voetbal en gedisciplineerde spelers. Nu Arg eruit ligt moet dat dan maar van Brazilië komen anders is het weer mutti hier en mutti daar deze zomer. Maargoed, het EK van 2 jaar terug kende ook al een kutwinnaar, ik kan er mee leven hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:14 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de haat diep zitmaar eerlijk gezegd verdienen de Duitsers de wereldtitel nu stukken meer dan Brazilië. De Duitsers denken in elk geval nog naar voren, de Brazilianen voeren echt geen flikker uit en alleen de die hard fans geloven nog steeds dat Brazilië zich bewust inhoudt. Welnee, ze willen en kunnen gewoon niet beter, al 20 jaar.
Dus sorrymaar dan echt liever Duitsland. Misschien dat ik wel anders piep als ze echt winnen straks
maar dat zien we dan wel weer
![]()
Ah joh als je het niet kan hebben ga je lekker korfbal kijken ofzoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
doe normaal.. hier wordt normaal gesproken over vanavond
Jij kunt het toch niet aan, jongenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:29 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ah joh als je het niet kan hebben ga je lekker korfbal kijken ofzo
Het gekke is dat uitgerekend de Brazilianen dat in 2002 toch niet hadden begrepen. De Duitsers hadden toen een legendarisch zwak elftal en misten ook nog Ballack in de finale. Ik had toen echt gedacht dat Brazilië er er met een nulletje of vier, vijf over heen zou gaan. Maar ze speelden ontzettend afwachtend ipv het klasseverschil te demonstreren, met als resultaat dat ze nog zomaar hadden kunnen verliezen ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Dat is ook een geheime eigenschap van Duitsland, tegen de verhouding in blijven vechten en toch weer (altijd met een KOPbal!!) langszij komen. Andere ploegen worden daar moedeloos van. Er zijn maar enkele landen tegen gewapend en dat zijn landen met technisch superieur voetbal en gedisciplineerde spelers. Nu Arg eruit ligt moet dat dan maar van Brazilië komen
Toen werden de brazilianen tenminste wereldkampioen.. nu zie ik ze dat ook niet halen eerlijk gezegd. Duitsland speelt gewoon weer puur op wilskracht en fysieke kracht en met enkele angstaanjagend lelijke koppen/ namen tussen de linies (schweinsteigerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:37 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Het gekke is dat uitgerekend de Brazilianen dat in 2002 toch niet hadden begrepen. De Duitsers hadden toen een legendarisch zwak elftal en misten ook nog Ballack in de finale. Ik had toen echt gedacht dat Brazilië er er met een nulletje of vier, vijf over heen zou gaan. Maar ze speelden ontzettend afwachtend ipv het klasseverschil te demonstreren, met als resultaat dat ze nog zomaar hadden kunnen verliezen ook.
Tja als ze dat dit jaar weer doen, tegen een veel beter Duitsland, dan worden de Duitsers wereldkampioen![]()
Ik kan het prima aan hoor. Maar weinig behoefte om iets positiefs over onze logistiek uiterst capabele oosterburen te zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Jij kunt het toch niet aan, jongen![]()
![]()
Nou, met deze zinformulering ben je op de goede wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:45 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik kan het prima aan hoor. Maar weinig behoefte om iets positiefs over onze logistiek uiterst capabele oosterburen te zeggen
Maar leuk geprobeerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |