Beetje jeuk, beetje koorts/verhoging, verminderde eetlust. De standaarddingen dus.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:27 schreef Lois het volgende:
Beterschap voor Sven! Heeft hij er al last van Easy?
Dat zei ik ook na de eerste avondquote:Op donderdag 21 februari 2008 20:17 schreef cattie het volgende:
Zoals het er nu uit ziet komt hij er goed mee weg.
Mijn man kon ze toen ook niet vinden, personeel is met 4 man aan het zoeken geweest voor ze het vondenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:09 schreef cattie het volgende:
maar de havermout kon mijn man niet vinden in de supermarkt,
dit lees ik op Wikipedia:quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:51 schreef livelink het volgende:
Ze hebben het allebei al gehad, maar dat geldt toch eigenlijk wel voor de meeste kleuters, dacht ik. Klopt het nou toch dat je het vaker kunt krijgen?
Nee hoor, alleen bij familie knotsjes, Cas en René hebben ze ook 2x gehad.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:35 schreef Lois het volgende:
Eva heeft 2 keer waterpokken gehad, iets wat godsonmogelijk is volgens de huisarts en alleen bij Eva kan voorkomen volgens ons
Het lijkt idd wel meer op een allergische reactie van iets.quote:Op donderdag 10 april 2008 10:26 schreef Lois het volgende:
Agossie arm meisje. Toch ziet dit er niet als typisch waterpokken uit Sjak, vreemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |