ik koop 1 kogelquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Goed dat jij je hier is over beklaagd.
me eens het daar mee is!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef Sjakie01 het volgende:
Goed dat jij je hier is over beklaagd.
Het is niet eens erop letten. Dat is/eens is gewoon irritant, en je komt er ook nog eens dom door over.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:15 schreef Ezgaroth het volgende:
Op typwijze/typfouten letten is voor paupers....uitzonderingen daargelaten.
Is toch jou probleem niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is niet eens erop letten. Dat is/eens is gewoon irritant, en je komt er ook nog eens dom door over.
jouW probleemquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:19 schreef Ezgaroth het volgende:
[..]
Is toch jou probleem niet?![]()
Als iemand wil overkomen als een jostie moet hij/zij dat doen.
Waar denk je dat "Zo 'n" voor staat?!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:18 schreef hardstylesage het volgende:
ik vind mensen die "zo een" gebruiken in plaats van "zo'n" irritant...
Haal eerst je basisschool eens, voordat IEMAND je serieus neemtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:22 schreef Sakura het volgende:
houw is op met dat lettergeneuk
Mensen die irritant voor ergelijk aan zien zijn de te ergers... 'me' irriteert niet, niet zuur of wat dan ook, zoutzuur welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik vind 'me' irritanter.
Ga is d**dquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:22 schreef Sakura het volgende:
houw is op met dat lettergeneuk
Wanneer ik me zo aan jou erger dat het gaat jeuken kan ik dan wel spreken van irritatiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:25 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Mensen die irritant voor ergelijk aan zien zijn de te ergers... 'me' irriteert niet, niet zuur of wat dan ook, zoutzuur welJe kan je wel aan 'me' ergeren...
En ik maar denken dat dit een ONZ topic isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haal eerst je basisschool eens, voordat IEMAND je serieus neemt
I wish Bubba, I wish..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:49 schreef Sakura het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit een ONZ topic is![]()
Gewoon, ik probeer mijn steentje bij te dragen zodat de willekeurige VMBO-examinant kennis maakt met een maatschappij die meer dan 2 hersencellen vrij normaal vindtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:46 schreef tonks het volgende:
Flash wat is er toch met je
Hij moet is goed genomen worden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:46 schreef tonks het volgende:
Flash wat is er toch met je
Meid, wat een verhaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:37 schreef JB100-plus het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |