Ik vind het altijd jammer bij pepersteaks dat je echt alleen een bom peper in je mond proeft, en niet meer het vlees. Nu zal het vlees niet van topkwaliteit zijn en is het dan handig om de smaak weg te moffelen door het een pepersteak te maken, maar toch. ;-)quote:Op maandag 3 juli 2006 23:34 schreef Shirley het volgende:
Vandaag een pepersteak met pepersaus, gebakken aardappeltjes met bieslook en lekker frisse ijsbergsla
Wat voor kip?quote:
Thaise soep met o.a. kip inderdaad, kokosmelk, champignons, bambooshoots en nog veel meer lekkere ingrediënten.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat voor kip?
Ik voel me niet lekker, dus maar 1 ei en wat havermout
De Teriaki van Iglo is nóg beter dan die van Knorr.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 18:47 schreef Nilasha het volgende:
Wij aten Teri Yaki.. normaal maken we dat altijd met zo'n Knorrpak, maar we hadden nu die van C1000. Niet aan te raden!! Komt niet eens in de buurt met de smaak.![]()
Lekker, in de winter..quote:Op dinsdag 4 juli 2006 23:21 schreef Martijn_77 het volgende:
Aardappels, wittekool en een kipfillet van de grillpan
In de zomer ook goed weg te krijgen hoor lekker in de zon op het terrasquote:
Koolsalade en gebakken aardappels lijken me dan smakelijker.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:00 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In de zomer ook goed weg te krijgen hoor lekker in de zon op het terras![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |