Held!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:17 schreef B_BOY het volgende:
pizza hawai op en bier drinken we natuurlijk.
Perenijsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Ik ga zo perenijsjes kopen!!!!!
Hoi tonks, ik dacht dat jij een kerel was?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:26 schreef tonks het volgende:
Lekker turkse pizza!
Kunnen mannen geen turkse pizza eten dan? (tonks ìs toch een man?!?)quote:
hoe was de sushi?quote:
we hebben een gemarineerd karbonaadje gegeten, speklapje, worsje, en wat champignos, en een stokbroodjequote:
Ach ja die peren moesten opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:00 schreef Wereldman het volgende:
Erg leuke combi Martijn...
In de aanbieding zeker?quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Morgen bbq-en met zijn tweetjes.
Met wat lekkere vissige dingetjes die we uit gaan proberen
Garnalen met dille en limoen en knoflook, en kabeljauw met witte wijn en een uitje/tomaatje in pakketjes.
Rundvlees- en kipsaté, gemarineerd en een tomaten-ciabatta salade erbij
Ware het niet dat we de kabeljauw iets anders gemarineerd hebben: knoflook, olie, uitje en Thaise currysaus in een folie-pakketje.quote:
Ik vrees het ook jaquote:
Filipino'squote:Op zondag 2 juli 2006 20:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja![]()
Net zoals witte euhmm.. hè...die kleine ronde koekjes met een gaatje erin van Verkade, in de witte chocolade variant![]()
We hebben van 18.00 tot nu heeeerlijk buiten in kleine beetjes zitten genieten van onze vispakketjes en het vleesch.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:59 schreef golfer het volgende:
Ware het niet dat we de kabeljauw iets anders gemarineerd hebben: knoflook, olie, uitje en Thaise currysaus in een folie-pakketje.![]()
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Net het alleroverheerlijkste gegeten bij dit weer: een maaltijdsalade, maar dan zelfgemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |