Dat lijkt me ook véél leuker dan in de zon met een biertje, eerlijk waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:52 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zin om een loodzwaar tentamen voor te bereiden.
Hihi, lekker zweten, weinig concentratie en gebeld worden met de vraag of je écht niet naar het strand wilt, maar het kán niet, het is té belangrijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook véél leuker dan in de zon met een biertje, eerlijk waar.
En iedereen die niet komt halen we op en blijven voor de deur staan schreeuwen tot [desbetreffend persoon] uit schaamte maar mee gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Hier waren we. Ik wil een keer een BeF-meet en dat dan íédereen komt. Dat lijkt me händig chique.
Het regelen daarvan lijkt praktisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Hier waren we. Ik wil een keer een BeF-meet en dat dan íédereen komt. Dat lijkt me händig chique.
Al is het de hele nacht!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:54 schreef jogy het volgende:
[..]
En iedereen die niet komt halen we op en blijven voor de deur staan schreeuwen tot [desbetreffend persoon] uit schaamte maar mee gaat.
* Sebasser zoekt even een foto van een soort vergelijkbaar ietsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
"bericht gewist. Er zijn geen berichten meer. Om berichten te beluisteren, kies 1."
Het zijn maar 10 mensen. Dat moet lukken, waar een wil is, is een bef.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het regelen daarvan lijkt praktisch onmogelijk.
Nee joh, we kunnen ze toch dwingen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het regelen daarvan lijkt praktisch onmogelijk.
Ik neem de koeltasjes met bier wel mee.quote:
Wat Stofjemofjedofjeplofje zegt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het zijn maar 10 mensen. Dat moet lukken, waar een wil is, is een bef.
Good thinking.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik neem de koeltasjes met bier wel mee.
Dat was niet mijn bedoeling, hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
M'n haartjes op m'n arm gingen spontaan overeind staan.
Ach, wie weet wordt dat BeFteling-gedoe nog wat.quote:
"Me hospita" kan écht niet David, ook niet als jij het bent. Maar jij hoeft niet gedwongen te worden, heb ik zo het idee.quote:
Ik tel er 25 in de OP. Waarvan er 5 bijna nooit meer hier posten, en 1 een kloon is. Hou je er 19 over!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het zijn maar 10 mensen. Dat moet lukken, waar een wil is, is een bef.
Ik dwing mezelf wel op, ja!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, wie weet wordt dat BeFteling-gedoe nog wat.
[..]
"Me hospita" kan écht niet David, ook niet als jij het bent. Maar jij hoeft niet gedwongen te worden, heb ik zo het idee.
Hmm, gevoelsmatig zijn er maar 10 écht fanatiek aan het posten, de laatste 100 delen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik tel er 25 in de OP. Waarvan er 5 bijna nooit meer hier posten, en 1 een kloon is. Hou je er 19 over!
Ik kom, mits bereikbaar en dat ik dan ook kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Ik weet sowieso al iemand die zich niet laat ompraten. Namelijk Misstique.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, wie weet wordt dat BeFteling-gedoe nog wat.
[..]
"Me hospita" kan écht niet David, ook niet als jij het bent. Maar jij hoeft niet gedwongen te worden, heb ik zo het idee.
Mooi. Nu seks dan?quote:
Fout.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet sowieso al iemand die zich niet laat ompraten. Namelijk Misstique.
Ik mág haar niet. Jij?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Want ik ga ooit nog eens met haar zoenen, dat heeft ze beloofd.quote:
Och, dan lokken we haar met een admin ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben eigelijk ook wel benieuwd wie er nu echte vaste posters zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, gevoelsmatig zijn er maar 10 écht fanatiek aan het posten, de laatste 100 delen.
Hó, wel voorzichtig!quote:
Ik mag haar ook wel, hoor. Dat je niet denkt dat ik haar niet mag. Want dat is niet zo, ik mag haar wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Want ik ga ooit nog eens met haar zoenen, dat heeft ze beloofd.
Dat is een mogelijkheid, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, dan lokken we haar met een admin ofzo.
Mt. komt meeten, dat heeft ze beloofdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, dan lokken we haar met een admin ofzo.
Ik ben er alvast een van.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben eigelijk ook wel benieuwd wie er nu echte vaste posters zijn.
Random mappen gebruiken is niet handig
Verweggistan is relatief.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt. komt meeten, dat heeft ze beloofd. Mits toffe meet en niet in Verweggistan enzo.
Jij hebt echt de gave om óntzétténd onboeiende dingen te posten, weet je dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben eigelijk ook wel benieuwd wie er nu echte vaste posters zijn.
* Sebasser is trouwens de dumpplek voor zijn foto's kwijt.
Random mappen gebruiken is niet handig
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik mag haar ook wel, hoor. Dat je niet denkt dat ik haar niet mag. Want dat is niet zo, ik mag haar wel.
Ik reken mezelf ook wel als vaste BeFer.quote:
Dat was mij al langer bekend.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt echt de gave om óntzétténd onboeiende dingen te posten, weet je dat?
Whehe, ik had het haar gevraagd en ze zei dat ze zelfs niet zou komen als de meet in Zwolle was. Geloof ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt. komt meeten, dat heeft ze beloofd. Mits toffe meet en niet in Verweggistan enzo.
De eerste keer moet je altijd wat rustiger aan doen, dat zou jij toch moeten weten!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoezo, juist als je 'm er met geweld in duwt, gaat het sneller. Je bent toch geen mietje.![]()
Jij ook, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik reken mezelf ook wel als vaste BeFer.
Geen mietje, wel een vrouw. Die kunnen uitscheuren enzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoezo, juist als je 'm er met geweld in duwt, gaat het sneller. Je bent toch geen mietje.![]()
Je komt me anders totaal niet bekend voor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik reken mezelf ook wel als vaste BeFer.
*slikt opmerking over PDL in.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Geen mietje, wel een vrouw. Die kunnen uitscheuren enzo.
Jáhá, jij ook.quote:
Hmm. Laatst stelde ze een meet voor in een park in Zwolle.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, ik had het haar gevraagd en ze zei dat ze zelfs niet zou komen als de meet in Zwolle was. Geloof ik.
Die is dan blijkbaar bijgedraaid. Mooi zo!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm. Laatst stelde ze een meet voor in een park in Zwolle.
Zul je zien, bestaat het desbetreffende park nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hmm. Laatst stelde ze een meet voor in een park in Zwolle.
Dat kan ik bevestigen/ontkrachten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zul je zien, bestaat het desbetreffende park niet
Opgezwolle heeft het regelmatig over een park, dus ik denk het wel. Maar goed, je had het over een "desbetreffend park". Die bestaat misschien niet nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zul je zien, bestaat het desbetreffende park niet
Groot gelijk heb je, meid!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga me morgen bezatten. Ik ben dat nuchtere gedoe beu.
Als je zondag deze kant op komt, heb ik ook nog wel een paar joints voor je.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga me morgen bezatten. Ik ben dat nuchtere gedoe beu.
De betreffende foto is gemaakt met mijn mobiel, random waarde tussen de 80 en 150 voor normaal formaat foto's.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:05 schreef jogy het volgende:
Gewoon een search doen op foto's groter dan 100 KB, sebass, dan vind je ze wel.
Veel succes met zoeken dan. Kom je terug als je hem gevonden hebt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De betreffende foto is gemaakt met mijn mobiel, random waarde tussen de 80 en 150 voor normaal formaat foto's.
En dan nog, als ik zou gaan zoeken vind ik tegen de 14000 foto's terwijl ik er maar 1tje zoek..
Heb je ook spacecake?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je zondag deze kant op komt, heb ik ook nog wel een paar joints voor je.
Ga dóór, we hangen aan je lippen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De betreffende foto is gemaakt met mijn mobiel, random waarde tussen de 80 en 150 voor normaal formaat foto's.
En dan nog, als ik zou gaan zoeken vind ik tegen de 14000 foto's terwijl ik er maar 1tje zoek..
Nee, dat kan ik dan weer niet maken. Ik bedoel; dan heb ik het recht niet meer om te klagen dat joints stinken enzo. Morgen ook geen bier, want dat stinkt ook. Maar het zware spul is ook gratis.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als je zondag deze kant op komt, heb ik ook nog wel een paar joints voor je.
Neuh, gewoon ordinaire joints dit keer. En dan Beatles luisteren op het grasveldje.quote:
zullen we deze user democratisch uit deze reeks stemmen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen ook geen bier, want dat stinkt ook.
Daar ben je dan ook laat mee, ik roep het al zolang ik hier komquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zullen we deze user democratisch uit deze reeks stemmen?
Het betreft gelukkig geen limburgse C1000.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:14 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sinds een half jaar, heeft die winkel een hele negatieve naam in mijn belevingswereld
Q!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:14 schreef Q. het volgende:
Poesjes!
Ja maar van joints moet ik altijd zo hoesten!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Neuh, gewoon ordinaire joints dit keer. En dan Beatles luisteren op het grasveldje..
Roepen dat je komtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook laat mee, ik roep het al zolang ik hier kom.
Deed je het weer!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, tof
Ik typ gewoon teveel onnodige info als ik verveeld ben..
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, tof
Ik typ gewoon teveel onnodige info als ik verveeld ben..
Pauper!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja maar van joints moet ik altijd zo hoesten!
En dan wordt ik er nieteens stoned van ofzo, ik hoest het alleen maar uit!
Kun je even op mijn rug krabben, s.v.p.?quote:
Dat heb ik op Parkpop toch nog gedaan? Hmm, volgens mij waren jullie daar niet bij. Zelfs Litso niet, bedenk ik me net. Hihi, dat was leuk.quote:
Vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kun je even op mijn rug krabben, s.v.p.?
Hihi, tof.quote:
Ik heb hetzelfde, ben er alleen al een beetje aan gewend, maar als ik veel tegelijk inhaleer dan moet ik nog steeds hoesten.quote:
Bij de laatste hijs van een joint moet ik ook nog al eens hoesten. Soms.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ben er alleen al een beetje aan gewend, maar als ik veel tegelijk inhaleer dan moet ik nog steeds hoesten..
Ben je dat topic ook tegengekomen?quote:
Neen. Ik ken PBF al heel lang.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ben je dat topic ook tegengekomen?.
Man, jij blowt zoveel dat je onderhand gewoon volwaardig roker bent hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, ben er alleen al een beetje aan gewend, maar als ik veel tegelijk inhaleer dan moet ik nog steeds hoesten..
hoerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, gevoelsmatig zijn er maar 10 écht fanatiek aan het posten, de laatste 100 delen.
goed bezigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:56 schreef mcDavid het volgende:
wheheh.
de 2e keer al, dat ik bewust mijn telefoon niet opneem omdat ik zie dat het mijn ouders zijn.
Hoe rebels!
De?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:42 schreef jogy het volgende:
Ik heb net de wondere wereld van de podcast ontdekt.
Loop ik nu achter?.
Relatief dan he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:41 schreef Chowi het volgende:
Nou ja, je bent in ieder geval tof voor iemand die oud is.
vroeger was alles beterquote:
Iemand die jou ooit gemeet had, vertelde me eens dat je IRL net zo praat als op Fok!. Zo van, nog net niet met PI's.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Relatief dan he?
Dat krijg je als je van de Veluwe komt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iemand die jou ooit gemeet had, vertelde me eens dat je IRL net zo praat als op Fok!. Zo van, nog net niet met PI's.
Ik kan me alleen niet meer herinneren wie dat zei. Ik weet het écht niet.
Het is echt heel frustrerend dat ik het niet meer weet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:47 schreef Q. het volgende:
[..]
!
Kan iedereen zijn geweest, ik heb meer dan 400 FOK!kers ontmoet inmiddels.![]()
graven!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is echt heel frustrerend dat ik het niet meer weet.
Ik ben er al de hele tijd over na aan het denken. Zo erg dat ik bijna hoofdpijn heb.quote:
dieper gravenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele tijd over na aan het denken. Zo erg dat ik bijna hoofdpijn heb.
Nowai!quote:
Geen chatlogs?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben er al de hele tijd over na aan het denken. Zo erg dat ik bijna hoofdpijn heb.
Nee, iemand zei het IRL tegen me.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:56 schreef Q. het volgende:
Tof. Wat een klootzak.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:48 schreef Litso het volgende:
Uit elkaar gepoesde reetjes.
quote:
dronken zijn is soms goedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:56 schreef Q. het volgende:
Tof. Wat een klootzak.
jij legt aparte verbandenquote:
Altijd wel.quote:
Oh? Vertel eens?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Het heeft altijd negatieve bijeffecten bij mij.
laat die gast, wat boeit het nou dat hij het probeert? Wie heeft er last van?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:57 schreef Chowi het volgende:
Hey man, Fino, jij moedigt D.Rose aan.
Dus dat is de vervelende bijwerking.quote:
Ik vind het gewoon sneu als je 1000 posts hebt op een dag.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
laat die gast, wat boeit het nou dat hij het probeert? Wie heeft er last van?
Oh, hij heeft er zelfs nog meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon sneu als je 1000 posts hebt op een dag.
tja, hij is er voor gaan zitten deze dagquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn record is maar 750.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echt waar, als ik, voor mijn doen, "veel" post, dan ligt dat tussen de 100 en 150 posts.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, hij is er voor gaan zitten deze dag
Ik fok ook verdacht veel als ik een dag niets te doen heb
zoals vandaag
919, ik keek net toevalligquote:
Het is 30 graden dus dan ga je de hele dag op FOK! zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
tja, hij is er voor gaan zitten deze dag
Ik fok ook verdacht veel als ik een dag niets te doen heb
zoals vandaag
Toen was je depressief?quote:
dat kanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Echt waar, als ik, voor mijn doen, "veel" post, dan ligt dat tussen de 100 en 150 posts.
als je moet 'werken' wel ja. Waarom D.Rose vandaag heeft uitgezocht weet ik ook nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is 30 graden dus dan ga je de hele dag op FOK! zitten.![]()
Blijkbaar.quote:
dat staat er niet bijquote:
Dat valt in dezelfde categorie.quote:
Tijd dat ie ontslagen word. Als ik op mn werk veel post kom ik aan de 20 posts. Meer lukt echt niet tussen mn werk door. En dan voel ik me al keischuldig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je moet 'werken' wel ja. Waarom D.Rose vandaag heeft uitgezocht weet ik ook niet
Nurt!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
Mijn record is 1024
My point exactly. Al is BeF ook niet écht kwaliteit. Maar toch.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:05 schreef Q. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/18653
Kwaliteit!
Echt wel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
My point exactly. Al is BeF ook niet écht kwaliteit. Maar toch.
Toen met je stomme kooi, zeker!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:05 schreef Litso het volgende:
Mijn record is 1024
hmm, ik zal ook mijn baas dan maar gaan verwittigenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Tijd dat ie ontslagen word. Als ik op mn werk veel post kom ik aan de 20 posts. Meer lukt echt niet tussen mn werk door. En dan voel ik me al keischuldig.
Okay.quote:
Verstandig. Kan je fulltime thuis fokken. Dat gaat veel sneller.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
hmm, ik zal ook mijn baas dan maar gaan verwittigen
daar zijn er meer vanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:07 schreef Litso het volgende:
Chow je bent een oranjemeeloper.
Die neuken het beste.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:07 schreef Litso het volgende:
Chow je bent een oranjemeeloper.
dat dan weer welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig. Kan je fulltime thuis fokken. Dat gaat veel sneller.
Hehe nee, dat was veel later. Dat dagrecord was nog in de begindagen van BeF.quote:
normaal fok ik op mijn werk denk ik 100 posts op een dag. Deze week is weer eens extreem geweestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Verstandig. Kan je fulltime thuis fokken. Dat gaat veel sneller.
Mijn werkmotivatie was de afgelopen dagen ook niet bijzonder hoog waardoor ik veel gefokt heb, maar dat had andere redenen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
normaal fok ik op mijn werk denk ik 100 posts op een dag. Deze week is weer eens extreem geweest
Ah, de begindagen van BeF!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Hehe nee, dat was veel later. Dat dagrecord was nog in de begindagen van BeF.
die weet ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn werkmotivatie was de afgelopen dagen ook niet bijzonder hoog waardoor ik veel gefokt heb, maar dat had andere redenen.
podcast. Moet je itunes installeren en dan zijn er allemaal streams over van alles en nog wat! Vette shit weetje.quote:
En MUUS!quote:
Ik kende het ook niet. Maakt mij dat minder hip, hm?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:14 schreef jogy het volgende:
[..]
podcast. Moet je itunes installeren en dan zijn er allemaal streams over van alles en nog wat! Vette shit weetje.
Ben nu bezig met Chloe Harris - [PS] Progressive-Sounds Podcast. Best leuk, maar er zijn nog veel meer smaken en geuren te ontdekken.
Ja! En Tique.quote:
ik heb geen ipodquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:17 schreef Litso het volgende:
Ik ken het principe van podcasts wel maar ik negeer het met opzet.
Nee hoor, jij hebt jetsers.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet. Maakt mij dat minder hip, hm?
Whehe. Dat deed ik voor het laatst met mobiele telefoontjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:17 schreef Litso het volgende:
Ik ken het principe van podcasts wel maar ik negeer het met opzet.
Says who?quote:
ik heb er nu pas 1 (nu een half jaar)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Whehe. Dat deed ik voor het laatst met mobiele telefoontjes.
18, netjes. Ik 20quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:20 schreef mcDavid het volgende:
*even komt patsen met lage postgemiddelde
Linkje?quote:
chowi heel wat meer!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:21 schreef mcDavid het volgende:
verdorie, ik sta al op 18 per dag.. dat gaat niet goed!
Oeps!quote:
Lees maar terug in het andere topic.quote:
had je iets over een levenquote:
Dat kost verdulleme veel te veel moeite.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat kost verdulleme veel te veel moeite.
Hey, als dit geen cleaun was net zoals jullie accounts had ik ook een heel wat lager gemiddelde gehad. Toen ik mij aanmeldde met "Chowi" was ik al redelijk verslaafd aan het forum.quote:
idem, dus.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:23 schreef jogy het volgende:
IK ben toch wel blij dat ik een pauze heb gehad.
Och, ik heb alles bij elkaar misschien 150 posts onder kloons.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey, als dit geen cleaun was net zoals jullie accounts had ik ook een heel wat lager gemiddelde gehad. Toen ik mij aanmeldde met "Chowi" was ik al redelijk verslaafd aan het forum.
ik heb maar 1 kloon voor wat onzinplaatjes. 10 posts ermee of zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, ik heb alles bij elkaar misschien 150 posts onder kloons.
*proestquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:27 schreef Q. het volgende:
Ik heb geen klonen.
Ik heb mijn oude account inmiddels ingehaald.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, ik heb alles bij elkaar misschien 150 posts onder kloons.
Ik heb een keer een kloon aangemaakt om tijdens een ban te postenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb maar 1 kloon voor wat onzinplaatjes. 10 posts ermee of zo
Ik weet je oude account niet eens!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude account inmiddels ingehaald..
Link?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb mijn oude account inmiddels ingehaald..
Dead-Doll.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik weet je oude account niet eens!
Of wel? Slecht geheugen.
Waarvan 1 gedeeldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb 2 kloons.
dat zou heeeel ziek zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn oude account BIJNA ingehaald.
Nog even een paar uurtjes je best doen inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:30 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn oude account BIJNA ingehaald.
Link.quote:
Op D.Rose tempo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Nog even een paar uurtjes je best doen inderdaad
ik denk dat ie morgen niet postquote:
Ik vond het wel een goed topic, eigenlijk.quote:
KLB waardig!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond het wel een goed topic, eigenlijk.
je mag hem niet merk ikquote:
Gelukkig gaat bóven de 20.000 posts je internetleven als echt leven tellen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:33 schreef Q. het volgende:
Meer dan 10.000 posts! Dat is ziek! Dan heb je echt geen leven.
Kwalitatief hoogstaande posts alom.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:38 schreef Litso het volgende:
Dus.
kijk, dat is nu kwaliteit. Ik moet alleen nog morgen boodschappen doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:43 schreef Chowi het volgende:
Bier.
255?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:45 schreef jogy het volgende:
Ongeveer 90% van mijn geopende ONZ topics zijn vol gemaakt met slowchat.
Good old times![]()
Is van voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:50 schreef Litso het volgende:
255 ja. Weet je dat niet meer?
quote:
nee toch? Dat weet ik zelfs?quote:
oh ja, dat kloptquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:54 schreef Q. het volgende:
Ja, maar jij bent een ouwe lul, Peno.
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat zo lang geleden dan? 300 is ingevoerd met de komst van Replique, neem ik aan. Dat was wanneer? Feb. 2004?
Ik had jou oldbieër ingeschat
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
Maar toch vond ik het zonde, we moesten stoppen met slowchatten omdat de topics opraakte.
Ik ben een newbie, hoor.quote:
De topicnummers?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:57 schreef jogy het volgende:
Maar toch vond ik het zonde, we moesten stoppen met slowchatten omdat de topics opraakte.
Mijn ONZ topics, ik en een paar andere hadden het geweldige idee om alle topics waar ik de opener van was vol te slowchatten zodat het geen nieuwe reeks wasquote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Vroeger was het leuker om te lurken.
echt waar? Jeequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:58 schreef Q. het volgende:
Ik weet wel dat ik 1024x64 posts had en dat de teller toen niet meer verder ging omdat de software daar niet op berekend was.
Reeksenstop.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn ONZ topics, ik en een paar andere hadden het geweldige idee om alle topics waar ik de opener van was vol te slowchatten zodat het geen nieuwe reeks was.
Serieus.quote:
Grolsch.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:02 schreef Chowi het volgende:
Bier, overigens.
DIe heb ik bijvoorbeeld nog gelurkt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Mijn ONZ topics, ik en een paar andere hadden het geweldige idee om alle topics waar ik de opener van was vol te slowchatten zodat het geen nieuwe reeks was.
Vanzelfsprekend!quote:
hahaha, briljantquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Serieus.![]()
Ik was 2000 posts verder voor ze het gefixted hadden. Dus eigenlijk heeft QyRoZ 122.000 posts.
Had het een lurker?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
DIe heb ik bijvoorbeeld nog gelurkt.
Etenstijd is al gekomen en gegaan, je moet wachten tot morgen. Sorrie.quote:
Nou ja, niet allemaal hoor. Maar het was zo af en toe best leuk leesvoer, 's nachts.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Had het een lurker?. Ik ben helemaal warm van binnen
.
Jep, ik ga iets bestellen, moet nog even bedenken wat.quote:
Verdorie, dan zet ik de pannen weer uit!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Etenstijd is al gekomen en gegaan, je moet wachten tot morgen. Sorrie.
Zoiets zouden we nog eens moeten doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel meer over in ONZ, dus don't look at mequote:
niet meer nodig dan, toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie schiet m'n moeder even af? Ze zínkt.
Jullie zouden mijn topics er voor mogen gebruiken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:24 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel meer over in ONZ, dus don't look at me. En het was zo grappig, andere mensen probeerde het ook, alleen dan met topics van andere mensen en die werden er weer afgetieft.
Subtiel!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Doet me denken, waar is J. eigenlijk?.
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Janet en ik zijn elkaars bitches ja.
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef Stofje het volgende:
Ik wilde even zeggen dat de kans aanwezig is dat ik vandaag nog enkele posts in BeF plaats.
0 Markeer deze note als gelezen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |