Dat lijkt me ook véél leuker dan in de zon met een biertje, eerlijk waar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:52 schreef Stofje het volgende:
Ik heb zin om een loodzwaar tentamen voor te bereiden.
Hihi, lekker zweten, weinig concentratie en gebeld worden met de vraag of je écht niet naar het strand wilt, maar het kán niet, het is té belangrijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook véél leuker dan in de zon met een biertje, eerlijk waar.
En iedereen die niet komt halen we op en blijven voor de deur staan schreeuwen tot [desbetreffend persoon] uit schaamte maar mee gaat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Hier waren we. Ik wil een keer een BeF-meet en dat dan íédereen komt. Dat lijkt me händig chique.
Het regelen daarvan lijkt praktisch onmogelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Hier waren we. Ik wil een keer een BeF-meet en dat dan íédereen komt. Dat lijkt me händig chique.
Al is het de hele nacht!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:54 schreef jogy het volgende:
[..]
En iedereen die niet komt halen we op en blijven voor de deur staan schreeuwen tot [desbetreffend persoon] uit schaamte maar mee gaat.
* Sebasser zoekt even een foto van een soort vergelijkbaar ietsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:54 schreef mcDavid het volgende:
"bericht gewist. Er zijn geen berichten meer. Om berichten te beluisteren, kies 1."
Het zijn maar 10 mensen. Dat moet lukken, waar een wil is, is een bef.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het regelen daarvan lijkt praktisch onmogelijk.
Nee joh, we kunnen ze toch dwingen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het regelen daarvan lijkt praktisch onmogelijk.
Ik neem de koeltasjes met bier wel mee.quote:
Wat Stofjemofjedofjeplofje zegt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het zijn maar 10 mensen. Dat moet lukken, waar een wil is, is een bef.
Good thinking.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik neem de koeltasjes met bier wel mee.
Dat was niet mijn bedoeling, hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
M'n haartjes op m'n arm gingen spontaan overeind staan.
Ach, wie weet wordt dat BeFteling-gedoe nog wat.quote:
"Me hospita" kan écht niet David, ook niet als jij het bent. Maar jij hoeft niet gedwongen te worden, heb ik zo het idee.quote:
Ik tel er 25 in de OP. Waarvan er 5 bijna nooit meer hier posten, en 1 een kloon is. Hou je er 19 over!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:55 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het zijn maar 10 mensen. Dat moet lukken, waar een wil is, is een bef.
Ik dwing mezelf wel op, ja!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, wie weet wordt dat BeFteling-gedoe nog wat.
[..]
"Me hospita" kan écht niet David, ook niet als jij het bent. Maar jij hoeft niet gedwongen te worden, heb ik zo het idee.
Hmm, gevoelsmatig zijn er maar 10 écht fanatiek aan het posten, de laatste 100 delen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik tel er 25 in de OP. Waarvan er 5 bijna nooit meer hier posten, en 1 een kloon is. Hou je er 19 over!
Ik kom, mits bereikbaar en dat ik dan ook kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:53 schreef Chowi het volgende:
Ik weet sowieso al iemand die zich niet laat ompraten. Namelijk Misstique.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ach, wie weet wordt dat BeFteling-gedoe nog wat.
[..]
"Me hospita" kan écht niet David, ook niet als jij het bent. Maar jij hoeft niet gedwongen te worden, heb ik zo het idee.
Mooi. Nu seks dan?quote:
Fout.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik weet sowieso al iemand die zich niet laat ompraten. Namelijk Misstique.
Ik mág haar niet. Jij?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Want ik ga ooit nog eens met haar zoenen, dat heeft ze beloofd.quote:
Och, dan lokken we haar met een admin ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben eigelijk ook wel benieuwd wie er nu echte vaste posters zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, gevoelsmatig zijn er maar 10 écht fanatiek aan het posten, de laatste 100 delen.
Hó, wel voorzichtig!quote:
Ik mag haar ook wel, hoor. Dat je niet denkt dat ik haar niet mag. Want dat is niet zo, ik mag haar wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, ik wel. Want ik ga ooit nog eens met haar zoenen, dat heeft ze beloofd.
Dat is een mogelijkheid, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, dan lokken we haar met een admin ofzo.
Mt. komt meeten, dat heeft ze beloofdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, dan lokken we haar met een admin ofzo.
Ik ben er alvast een van.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben eigelijk ook wel benieuwd wie er nu echte vaste posters zijn.
Random mappen gebruiken is niet handig
Verweggistan is relatief.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt. komt meeten, dat heeft ze beloofd. Mits toffe meet en niet in Verweggistan enzo.
Jij hebt echt de gave om óntzétténd onboeiende dingen te posten, weet je dat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik ben eigelijk ook wel benieuwd wie er nu echte vaste posters zijn.
* Sebasser is trouwens de dumpplek voor zijn foto's kwijt.
Random mappen gebruiken is niet handig
Goed zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:02 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik mag haar ook wel, hoor. Dat je niet denkt dat ik haar niet mag. Want dat is niet zo, ik mag haar wel.
Ik reken mezelf ook wel als vaste BeFer.quote:
Dat was mij al langer bekend.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt echt de gave om óntzétténd onboeiende dingen te posten, weet je dat?
Whehe, ik had het haar gevraagd en ze zei dat ze zelfs niet zou komen als de meet in Zwolle was. Geloof ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mt. komt meeten, dat heeft ze beloofd. Mits toffe meet en niet in Verweggistan enzo.
De eerste keer moet je altijd wat rustiger aan doen, dat zou jij toch moeten weten!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoezo, juist als je 'm er met geweld in duwt, gaat het sneller. Je bent toch geen mietje.![]()
Jij ook, inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik reken mezelf ook wel als vaste BeFer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |