Voor mij was het namelijk wel een optie, ik moet echter niets van Pim hebben (ja, echt waar. Wat een verassing!). Ik vond de Leefbaar clubjes bij de lokale verkiezingen wel ok.
quote:Verkeerd staan, net als de andere topics over Pim.
Op donderdag 20 december 2001 11:25 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Wat doet dit in ANenM?
quote:Denk, uh, je, uh, uh, dat nou, uuh, uh, werkelijk, uuh.
Op donderdag 20 december 2001 11:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat Henk Westbroek meer stemmen zou trekken...
"En die mensen die toch binnenkomen, moeten gelijk weer weg als het in eigen land weer rustig is!"
Beetje jammer alleen dat Pimmetje de herenliefde hoog int vaandel draagt
[Dit bericht is gewijzigd door octopus13 op 20-12-2001 12:06]
A: Mensen die op Pim stemmen
B: Mensen die op het beste van het slechte stemmen
C: Mensen die volledig achter LN's doelstellingen staan
* zion stemt waarschijnlijk ook op LN, maar niet op Pim, want zion is homofoob (slecht he )
quote:Jij was toch de sick and twisted bastard?
Op donderdag 20 december 2001 12:04 schreef zion het volgende:
* zion stemt waarschijnlijk ook op LN, maar niet op Pim, want zion is homofoob (slecht he)
quote:Neem dan het LN logo als usericon.
Op donderdag 20 december 2001 12:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik stem op een partij en niet op een persoon, dus JA!
yep, een NL zonder Pim is meteen een stuk leefbaarder....
Daar zou ik wel op stemmen...
werd toch niet bedoeld zo...
quote:Ik heb hetzelfde. Voor de Pim-stunt vond ik 't wel een aardige, sympathieke partij, die zeker het overwegen waard was. Door Fortuyn aan te trekken hebben ze zich zo te koop gezet en is het allemaal zo, sjah, ik weet niet, RTL5-op-de-zondag-ochtend ofzo geworden. Ik vond Fortuyn altijd al een rare flapdrol, vind ik nu nog en ik vind het een zwaktebod van LN om 'm als lijsttrekker te verkiezen. Daarnaast sta ik niet achter zijn ideeen.
Op donderdag 20 december 2001 11:19 schreef Ulx het volgende:
De topictitel lijkt me duidelijk: Zou je stemmen op Leefbaar Nederland als Pim Fortuyn z'n eigen lijst was begonnen? En waarom wel of waarom niet?Voor mij was het namelijk wel een optie, ik moet echter niets van Pim hebben (ja, echt waar. Wat een verassing!). Ik vond de Leefbaar clubjes bij de lokale verkiezingen wel ok.
Kaliber brulkikker.
quote:Het kwam op mij over alsof het LN niet meer uitmaakte met wat voor standpunten ze kwamen, zolang ze maar in de kamer zouden komen. En da's zonde.
Op donderdag 20 december 2001 12:45 schreef Jarno het volgende:[..]
Ik heb hetzelfde. Voor de Pim-stunt vond ik 't wel een aardige, sympathieke partij, die zeker het overwegen waard was. Door Fortuyn aan te trekken hebben ze zich zo te koop gezet en is het allemaal zo, sjah, ik weet niet, RTL5-op-de-zondag-ochtend ofzo geworden. Ik vond Fortuyn altijd al een rare flapdrol, vind ik nu nog en ik vind het een zwaktebod van LN om 'm als lijsttrekker te verkiezen. Daarnaast sta ik niet achter zijn ideeen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |