Helemaal mee eens Aplus en Tnimble.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:12 schreef tnimble het volgende:
Je hebt helekaal gelijk Aplus. Echter wordt de bouwmarkt nog altijd het meest bezocht en zien de speciaalzaken nog steeds hun klanten afnemen. De meeste mensen zijn onnozel en kopen bij de bouwmarkt gerust een zak roodband die al ruim een halfjaar over de datum heen is of een eind hout wat reeds in de winkel getordeerd is en vol noesten zit die na montage er uit vallen en het hout aan het schuren is een schroevendraaier koomt die na 5 schroeven klompleet gaar is enz. Ook zijn er de mensen die het aan hun reet kan roesten als het maar goedkoper is of denken dat het goedkoper is. Als het dan k*t gaat ligt het aan dat DHZen zelf k*t is of het aan hun kunnen ligt want ze zijn immers geen professional.
Wat ook vrij ergerlijk is is het assortiment of eigenlijk het gebrek daaraan. Bij de zelfstandigere zaken is dat veel beter maar zelfs als je kijkt wat de gamma/praxis en karwei nu aan spullen niet meer hebben wat een paar jaar geleden nog wel daar te koop was. Nog even en ja gaat voor een fiets, eenn radio of een nieuwe broek naar de bouwmarkt. En voor een plank, schroef, scharnier enz naar de schoenen-, kledingwinkel of de bakker.
Gooi al die meuk er uit en plaats de schappen weer terug en vul deze met nutige dingen. Zet ook je assortiment op de website met prijzen er bij en een mogelijk om online te shoppen en dit te laten klaar zetten of bezorgen. In het buitenland kan dit wel waarom hier niet?
Dat komt omdat die prijzen mega snel veranderen, ik heb elke week wel een stapel met schapkaartjes die verwisseld moeten worden omdat er ergens midden in een vak 1 prijsje met 10ct omhoog gaat (omlaag nooitquote:Op maandag 10 september 2007 13:51 schreef knirfie het volgende:
Zo een beetje elke keer dat ik naar de praxis gaat klopt er wel iets niet met de prijs. Kan je weer 10 minuten in de rij staan bij de klantenservice, geholpen worden en in de rij staan bij de kassa...
En niet alleen daardoor, maar ook doordat de centrale af en toe prijsveranderingen /aanbiedingen vergeet door te zenden in het kassasysteem.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:26 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Dat komt omdat die prijzen mega snel veranderen, ik heb elke week wel een stapel met schapkaartjes die verwisseld moeten worden omdat er ergens midden in een vak 1 prijsje met 10ct omhoog gaat (omlaag nooit) maar er staat natuurlijk nooit welk prijsje omhoog gaat, waardoor je het hele cluster (stelling rij) of meter moet vervangen, en dit is tijdrovend werk waar vaak te weinig energie in wordt gestoken waardoor er vaak prijsjes niet kloppen...
7 vd 10 oproepen bij ons comm. systeem zijn voor prijsopvragen daardoor![]()
Zitten zo nu en dan stomme fouten in jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:42 schreef MWP het volgende:
[..]
En niet alleen daardoor, maar ook doordat de centrale af en toe prijsveranderingen /aanbiedingen vergeet door te zenden in het kassasysteem.![]()
Dat is inderdaad echt G-E-W-E-L-D-I-G, maar ik werd vroeger zelfs in mijn uniform als zaterdagspostbesteller (rood met bruine strepen) nog voor medewerker aangezien.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:44 schreef Hyperdude het volgende:
Als ik mij verveel trek ik een rode polo aan en ga wat in de Praxis hangen. Echt lachen wat voor suffe adviezen de mensen geloven.![]()
FIjn ja van die mensen die achter je aan gaat lopen, en dan nog eens traag lopen ookquote:Op donderdag 13 september 2007 20:30 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt G-E-W-E-L-D-I-G, maar ik werd vroeger zelfs in mijn uniform als zaterdagspostbesteller (rood met bruine strepen) nog voor medewerker aangezien.
Heb al eens mensen de hele Praxis doorgesjouwd "Meneer, waar ligt....?" bij de ingang vragen en dan stug doorlopen. Komen die mensen achter je aan in de veronderstellign dat je het hun gaat wijzen. Staan ze glazig tussen het elektromateriaal te kijken "Maar hier is de verfafdelng nieeeeet?"
Dat heb ik ook ja. Ik heb 3 jaar bij de Praxis gewerkt op de hout-afdeling, dus ook erg veel gezaagd. Als ik nu wat nodig heb wat gezaagd moet worden, dan meld ik me ff bij de oud-collega's, en zaag ik het zelf.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:30 schreef Giantbiker_73 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt G-E-W-E-L-D-I-G, maar ik werd vroeger zelfs in mijn uniform als zaterdagspostbesteller (rood met bruine strepen) nog voor medewerker aangezien.
Heb al eens mensen de hele Praxis doorgesjouwd "Meneer, waar ligt....?" bij de ingang vragen en dan stug doorlopen. Komen die mensen achter je aan in de veronderstellign dat je het hun gaat wijzen. Staan ze glazig tussen het elektromateriaal te kijken "Maar hier is de verfafdelng nieeeeet?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |