Heb jij de 3e al gezien dan, das knap als ze nog bezig zijn met filmenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef jimjim1983 het volgende:
leuke bullshitfilms, al was de 3e iets te.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:39 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Heb jij de 3e al gezien dan, das knap als ze nog bezig zijn met filmen![]()
Het zal wel weer een leuke film worden, RE is naar mijn mening toch één van de betere game -> film films. Goed om te zien dat ze wat maar characters uit de game gaan gebruiken. Go Claire![]()
Deel 2 Apocalypse lijkt wel meer op de games.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:57 schreef Pitom het volgende:
Deel 1 was laatst op televisie, wel aardig. Overigens wel jammer dat de regisseur die de film veel meer op de game wilde laten lijken (meer landhuis bijvoorbeeld) het uiteindelijk niet geworden is.
Hola, dat zijn veel picsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:44 schreef Jayvon het volgende:
Stoer
deel 1 was de beste met dat rode meisje `you all going to die down here` .....
Maargoed www.millaj.com rules![]()
mwah er zitten wel elementen en personages van de spelletjes in... het is alleen jammer dat het zulke middelmatige films zijn.. er had tot nu toe veel meer in kunnen zitten als ze daadwerkelijk de games volledig hadden gevolgd......quote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef flapdrolletje het volgende:
Jammer dat de films geen hol met de games te maken hebben, vermakelijk is het wel maar meer dan ook niet..
Nemesis hebben ze gigantisch verkracht in deel 2... Degene die dat heeft verzonnen..quote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
mwah er zitten wel elementen en personages van de spelletjes in... het is alleen jammer dat het zulke middelmatige films zijn.. er had tot nu toe veel meer in kunnen zitten als ze daadwerkelijk de games volledig hadden gevolgd......
Nee, dat is Ali Larter (Final Destination) en ze lijkt helemaal niet op Claire Redfieldquote:Op maandag 3 juli 2006 09:19 schreef Strolie75 het volgende:
Is dat Sarah Connor op die onderste screenshot?
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nieuwe trailer: http://www.apple.com/trai(...)extinction/high.html
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:26 schreef sanni het volgende:
In deze film onderschreef ze andermaal haar charisma en actie.![]()
Mooi.quote:
Helemaal mee eens. Deel 1 had een lekker sfeertje, bij deel 2 ontbrak die sfeer totaal.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:47 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Mooi.
Ik vond deel 1 van Resident evil wel goed, deel 2 wat minder..
RE5 nog niet ontdekt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Ligt het aan mij maar het hele idee van resident evil in een zandbak af te laten spelen?? Kom op... er is toch ook geen computerspel van RE op die lokatie?
Silent Hill een zombie game namequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:51 schreef 7eVeNL het volgende:
Ligt het aan mij maar het hele idee van resident evil in een zandbak af te laten spelen?? Kom op... er is toch ook geen computerspel van RE op die lokatie? Bij de eerste trailer haakte ik al meteen af.
Deel 1 en 2 vond ik dan ook niet veel bijzonders. Silent Hill daarintegen vond ik dan wel weer geslaagd als zombie game remake.
Meer dan RE1, en niet veel minder dan Apocalypse.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
Echt veel met de games heeft het niet meer te maken geloof ik.
Da's dan ook niet echt de bedoeling aangezien Alice nooit in de games is voorgekomen... 't Is gewoon een zombie film met wat dingen en de naam overgenomen van de games, zoals Umbrella en sommige characters. Meer niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:49 schreef Strolie75 het volgende:
Echt veel met de games heeft het niet meer te maken geloof ik.
tis ook nauwelijks een zombiefilm meer te noemen afgaande op de beelden uit de trailerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Da's dan ook niet echt de bedoeling aangezien Alice nooit in de games is voorgekomen... 't Is gewoon een zombie film met wat dingen en de naam overgenomen van de games, zoals Umbrella en sommige characters. Meer niet.
ik heb the walking dead reeks ook maar als ze daar een film van gaan maken moeten ze het wel door Romero laten doen de strip is tenslotte een zware rip off van zijn living dead reeksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:27 schreef Elegy het volgende:
En toch lijkt het me wel een leuke film. Lekker kontschoppen tegen zombies is altijd leuk.
Wat zombies betreft, dan mogen ze van mij ook wel de comic Walking Dead verfilmen, hoewel dat meer drama zou zijn dan actie.
Ik zou het niet een rip-off noemen, dat doet de strip geen eer aan. Eerder een hommage aan Romero, met al de verwijzingen naar zijn films. Dat jongetje dat Duane heet, opmerkingen over winkelcentra en een niet aflatende dreiging...van de mensen zelf en een behoorlijk kritische kijk op de mensheid is best Romeroesquequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:50 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb the walking dead reeks ook maar als ze daar een film van gaan maken moeten ze het wel door Romero laten doen de strip is tenslotte een zware rip off van zijn living dead reeks
quote:Op zondag 9 september 2007 22:29 schreef Djaser het volgende:
Deel 1 ging wel, deel 2 was vrij slecht. Is een deel 3 nu echt nodig?
Overdrijvenquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:00 schreef athlonkmf het volgende:
sheesh... de hele serie is afgedaald tot niveau c-film denk ik zo. Geld voor goede makeup en special effects hebben ze ook niet meer... En de sets? jongens toch....
Het eerste deel kwam stukken geloofwaardiger over, en zat solidener in elkaar.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
OverdrijvenResident Evil
![]()
Vond het wel een leuke film en dat einde beloofd ook wat (Als er een nieuw deel komt)
Mensen die horror films te serieus nemen
You read my mindquote:Op zondag 28 oktober 2007 02:00 schreef athlonkmf het volgende:
En.. een stelletje zombies kunnen het stalen gaas van een truck afrukken, maar een 2-meter hek met gaas houdt een leger aan zombies tegen...
Dat waren toch die 'enhanced' zombies? Niet de gewone zombies?quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:00 schreef athlonkmf het volgende:
sheesh... de hele serie is afgedaald tot niveau c-film denk ik zo. Geld voor goede makeup en special effects hebben ze ook niet meer... En de sets? jongens toch....
En.. een stelletje zombies kunnen het stalen gaas van een truck afrukken, maar een 2-meter hek met gaas houdt een leger aan zombies tegen...
Dat maakt niks uit. Een hekje van gaas kan niet een horde aan zombies maanden tegenhouden. Als de zombies even struikelen, dan zal dat ding al moeten omvallen door het gewicht...quote:Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat waren toch die 'enhanced' zombies? Niet de gewone zombies?
Ach, het knalwerk was wel oke verzorgd. Alleen jammer dat Oded Fehr nu afgeschreven is.quote:Op dinsdag 18 december 2007 18:11 schreef Migue het volgende:
Wat een slechte film, mijn god... Zo siked als dat ik over één en twee was, zo matig vond ik deze. Wat een anti-climax en wat is er toch barweinig gedaan met de potentie die elke post-apocalyptische film heeft...
Enige lichtpuntjes waren Milla Jovovich (zoals gewoonlijk) en Oded Fehr, de rest was gewoon geestdodende clichés die achter elkaar geplakt zijn met een aantal matig acterende acteurs die het ook af laten weten.
quote:Op zondag 4 mei 2008 15:36 schreef One_conundrum het volgende:
Net de triologie gezien. Wanneer komt deel 4 uit?
Wat mij betreft komen er wel 10!quote:Op vrijdag 28 september 2007 05:11 schreef Exterior het volgende:
Pfff.. net deel 3 gezien, over bagger einde gesproken. Na 3 delen mogen ze er best een eind aan breien...Maar nee... over een x aantal jaar wellicht een deel 4.. 5 en 6 .. N?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |