abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 september 2007 @ 22:29:24 #51
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_53060691
Deel 1 ging wel, deel 2 was vrij slecht. Is een deel 3 nu echt nodig?
pi_53060950
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:29 schreef Djaser het volgende:
Deel 1 ging wel, deel 2 was vrij slecht. Is een deel 3 nu echt nodig?

Zolang er geld te verdienen is..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_53535116
Pfff.. net deel 3 gezien, over bagger einde gesproken. Na 3 delen mogen ze er best een eind aan breien... Maar nee... over een x aantal jaar wellicht een deel 4.. 5 en 6 .. N?
  vrijdag 28 september 2007 @ 07:52:31 #54
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_53535408
Issie al uit dan? Gauw kijken dan maar
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_53596507
Ik heb hem eergisteren gezien in Irvine, USA. Met zn 15-en in een megazaal.
Maar goed de film; het is een beetje een kruising geworden met Mad Max en de overige delen. IK vond het jammer dat zich het alleen in de woestijn en een beetje in Vegas afspeelde. Was wat van die hotels ingegaan ed. Het kwam erg goedkoop over. Echt erg spannend was het niet. Het einde kwam veel te snel. De film kwam eigenlijk net op gang. Deel 1 blijft nog het beste, het gehalte aan techno-shit was daarin veel groter. Jammer dat het niet is afgesloten en er nog enkele delen moeten volgen. De make-up van de zombies in de Vegas scenes was maar matig. Al met al een vervolg, maar niet erg spetterend.

[ Bericht 4% gewijzigd door KonnieKipke op 30-09-2007 20:18:59 ]
pi_53596688
Ik vond het ongelooflijk veel cliché's hebben. Constant werd er gebruik gemaakt van "geluid sterft weg, personage loopt voorzichtig ergens naartoe *BAM*" om een schrikreactie te veroorzaakte, wat dus bij mij niet lukte omdat het aardig voorspelbaar was. Beetje jammer.

Actie vond ik best oké, maar voor de rest is het zéker geen meesterwerkje. Het eerste deel blijft naar mijn mening veruit de beste.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 08:26:15 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_53738132
Het was best een vermakelijke film. Niet bijzonder, maar de reclamezuilen e.d. die zag toen ik de bioscoop in ging was een beetje misleidend, waardoor het einde eigenlijk een grote, gemakkelijke, teleurstelling was.
pi_54215198
sheesh... de hele serie is afgedaald tot niveau c-film denk ik zo. Geld voor goede makeup en special effects hebben ze ook niet meer... En de sets? jongens toch....

En.. een stelletje zombies kunnen het stalen gaas van een truck afrukken, maar een 2-meter hek met gaas houdt een leger aan zombies tegen...
pi_54216331
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:00 schreef athlonkmf het volgende:
sheesh... de hele serie is afgedaald tot niveau c-film denk ik zo. Geld voor goede makeup en special effects hebben ze ook niet meer... En de sets? jongens toch....
Overdrijven Resident Evil

Vond het wel een leuke film en dat einde beloofd ook wat (Als er een nieuw deel komt)

Mensen die horror films te serieus nemen
pi_54217976
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:27 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Overdrijven Resident Evil

Vond het wel een leuke film en dat einde beloofd ook wat (Als er een nieuw deel komt)

Mensen die horror films te serieus nemen
Het eerste deel kwam stukken geloofwaardiger over, en zat solidener in elkaar.
  zondag 28 oktober 2007 @ 10:34:04 #61
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54218277
Ik vond hem leuk
Ben nu wel benieuwd hoe het afloopt.
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
pi_54230142
Leuk inderdaad, geen topper, maar de films zijn best vermakelijk
.
pi_55361861
quote:
En.. een stelletje zombies kunnen het stalen gaas van een truck afrukken, maar een 2-meter hek met gaas houdt een leger aan zombies tegen...
You read my mind

En toch vind ik dit 3e deel best vermakelijk. Oded Fehr is een stoere acteur. Milla Jovovich is nog best wel een lekker wijf. Om maar niet te spreken over die blonde babe die in Heroes speelt

Ik ben dan ook best wel weer benieuwd naar deeltje 4 . Een leger Milla Jovovichen !
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_55363051
quote:

Dat waren toch die 'enhanced' zombies? Niet de gewone zombies?
  dinsdag 18 december 2007 @ 18:11:00 #65
184465 Migue
Sensuele man
pi_55366790
Wat een slechte film, mijn god... Zo siked als dat ik over één en twee was, zo matig vond ik deze. Wat een anti-climax en wat is er toch barweinig gedaan met de potentie die elke post-apocalyptische film heeft...
Enige lichtpuntjes waren Milla Jovovich (zoals gewoonlijk) en Oded Fehr, de rest was gewoon geestdodende clichés die achter elkaar geplakt zijn met een aantal matig acterende acteurs die het ook af laten weten.
pi_55373054
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 15:40 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Dat waren toch die 'enhanced' zombies? Niet de gewone zombies?
Dat maakt niks uit. Een hekje van gaas kan niet een horde aan zombies maanden tegenhouden. Als de zombies even struikelen, dan zal dat ding al moeten omvallen door het gewicht...
  woensdag 19 december 2007 @ 20:50:08 #67
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_55398587
Ach, hij was niet heel erg goed. Maar Milla en die twee andere chicks maken een hoop goed

Toch ben ik benieuwder naar World War Z wat post-apocalyptische zombiefilms betreft
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_55404571
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 18:11 schreef Migue het volgende:
Wat een slechte film, mijn god... Zo siked als dat ik over één en twee was, zo matig vond ik deze. Wat een anti-climax en wat is er toch barweinig gedaan met de potentie die elke post-apocalyptische film heeft...
Enige lichtpuntjes waren Milla Jovovich (zoals gewoonlijk) en Oded Fehr, de rest was gewoon geestdodende clichés die achter elkaar geplakt zijn met een aantal matig acterende acteurs die het ook af laten weten.
Ach, het knalwerk was wel oke verzorgd. Alleen jammer dat Oded Fehr nu afgeschreven is.
What we've got here is a failure to communicate
pi_55499222
Godverdomme wat een kut onsatisferend einde. BAH BAH BAH.

Ik tijdens film:
OMG
OMG OMG OMG
OMGWAAAAAD

..

Huh
Death solves all problems: no man, no problem.
  zondag 4 mei 2008 @ 15:36:53 #70
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58472775
Net de triologie gezien. Wanneer komt deel 4 uit?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58472985
quote:
Op zondag 4 mei 2008 15:36 schreef One_conundrum het volgende:
Net de triologie gezien. Wanneer komt deel 4 uit?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_58473067
Leuke film.
Vond het eigenlijk de leukste van de trilogie
  zondag 4 mei 2008 @ 16:35:59 #73
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58473888
Joah beetje kort en simpel, maar wel goed te doen. Beetje Blade achtig met het messen werk
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58474584
Ach kom op mensen..dit is een zombie film...die zijn ALTIJD simpel. (Horror films zijn altijd simpel! )
Het enige doel is het ontwijken van die zombies en als je ze tegen komt zoveel mogelijk te vermoorden
Het is geen Ocean's eleven
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:12:41 #75
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_58533739
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 05:11 schreef Exterior het volgende:
Pfff.. net deel 3 gezien, over bagger einde gesproken. Na 3 delen mogen ze er best een eind aan breien... Maar nee... over een x aantal jaar wellicht een deel 4.. 5 en 6 .. N?
Wat mij betreft komen er wel 10!

Zolang de verhalen maar steeds vernieuwend zijn enzo.

Maar kijk eens naar die Star Trek films; daar zit maar 1 goede tussen (First Contact) en toen zijn ze al bij 10 of 11 aangeland.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_58535846
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:16 schreef Devrim_ het volgende:
Ach kom op mensen..dit is een zombie film...die zijn ALTIJD simpel. (Horror films zijn altijd simpel! )
Het enige doel is het ontwijken van die zombies en als je ze tegen komt zoveel mogelijk te vermoorden
Het is geen Ocean's eleven
tis wel een erg matige zombiefilm
pi_58537281
het is gewoon Mad Max meets zombies
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')