Goh... Als je zegt dat je niet snapt dat iemand dit zo belangrijk vind en er zoveel moeite voor doet, dan ben je meteen een kneus?quote:Op zondag 2 juli 2006 09:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef ChechFrits het volgende:
Jezus get a life.
Alsof je vrij gaat pakken voor 1 dag fokken?
Als jij 60 posts per dag hebt en je hebt nog steeds werk moet je mij en vertellen welke baas jij hebt.......Bij ons was je er dan allang uitgevlogen.......
wat is hier zo erg aan?quote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef calvobbes het volgende:
Onvoorstelbaar
Iemand die een heel plan maakt hoe die het aan gaat pakken om op 1 dag 1.600 posts te plaatsen en dan nog naar de bieb gaat rijden als zijn verbinding ermee stopt
Je verwacht dat dat een puber is die dat doet, maar dan zie je later dat de persoon in kwestie getrouwd is![]()
![]()
je kan beter een dag vrij nemen om te fokken dan om te wachten op een verwarmingsmonteur of zo.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef ChechFrits het volgende:
Jezus get a life.
Als jij 60 posts per dag hebt en je hebt nog steeds werk moet je mij en vertellen welke baas jij hebt.......Bij ons was je er dan allang uitgevlogen.......
eeh, zeggen de woorden 'eigen baas' je misschien iets? Ik weet dat het wellicht vér buiten je gezichtsveld is, maar je moet weten dat mensen ook voor zichzelf kunnen werken i.pv. de continue steeds anderen te lopen afblaffen.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:18 schreef ChechFrits het volgende:
Jezus get a life.
Zelfs dWc voegt met zijn duizenden 'quote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat niet alle 1600 posts het niveau van calvje of tonkie hebben, helaas dan maar. dat komt een volgende dag wel weer.
tuurlijk.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zelfs dWc voegt met zijn duizenden '!' posts meer toe dan een 'woordspelletjes en SC-poster
Jij zal het weten Nosh. Je draait immers ook al een paar maanden mee op het forumquote:Op maandag 3 juli 2006 13:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zelfs dWc voegt met zijn duizenden '!' posts meer toe dan een 'woordspelletjes en SC-poster
En sinds jij uit de crew bent, of eigenlijk altijd al, kun je alleen maar negatief doen en overal op zeiken. Je weet het allemaal zo goed, maar bent een verbitterd persoon die zichzelf fantastisch vind. Je bent bijna van het niveau Static, die ook alleen nog maar dom kan lopen zeikenquote:Op zondag 2 juli 2006 10:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Goh... Als je zegt dat je niet snapt dat iemand dit zo belangrijk vind en er zoveel moeite voor doet, dan ben je meteen een kneus?
Ow wacht, jij bent zeker ook zo iemand die niet tegen kritiek kan en alleen maar wilt dat mensen aardig tegen 'm doen
Alsof je als eigen baas, jezelf een vrije dag gunt om te fokken........quote:Op maandag 3 juli 2006 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eeh, zeggen de woorden 'eigen baas' je misschien iets? Ik weet dat het wellicht vér buiten je gezichtsveld is, maar je moet weten dat mensen ook voor zichzelf kunnen werken i.pv. de continue steeds anderen te lopen afblaffen.
tuurlijk kan dat. als je er zin in hebt, doe je dat gewoon.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:00 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Alsof je als eigen baas, jezelf een vrije dag gunt om te fokken........
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:48 schreef Kieran het volgende:
[..]
Jij zal het weten Nosh. Je draait immers ook al een paar maanden mee op het forum![]()
Weer zo'n volgeling die graag meedoet met 'de rest'. Zorg eerst eens dat je uberhaupt weet waar je het over hebt. Een eigen mening komt daarnaast serieuzer over dan dit domme geblaat van je
Wie er een probleem heeft zijn mensen die een vrije dag nemen om te fokken.....quote:
En toch bevat welke post van D.Rose dan ook meer inteligentie als al jouw posts bij elkaar.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef tonks het volgende:
Jammer, had je toch weer wat extra posts kunnen hebben![]()
En wie bent u?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:27 schreef Inorbit het volgende:
[..]
En toch bevat welke post van D.Rose dan ook meer inteligentie als al jouw posts bij elkaar.
Jij bent FOK!'s grootste breinloze spambot en dan commentaar leveren over een ander die er een vrij daagje aan besteedt.
quote:eeh, zeggen de woorden 'eigen baas' je misschien iets? Ik weet dat het wellicht vér buiten je gezichtsveld is, maar je moet weten dat mensen ook voor zichzelf kunnen werken i.pv. de continue steeds anderen te lopen afblaffen.
Volgens mij lees jij toch echt over mijn reactie heen, maar die zul je wel niet begrijpen om dat ik te dom ben............quote:Op maandag 3 juli 2006 14:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Aangezien CheckFrits over m'n post heen leest, hier nog maar een keer
[..]
Ik ben sinds 1 juli ook gestopt met werken, ik ga voor mezelf een nieuw leventje opbouwen aan de andere kant van de wereld. Werken is leuk, zes dagen per week ben ik ook bereid te doen, maar de rest van de tijd heb ik gewoon tijd voor mezelf straks. Als ik dan eens een dagje wil fokken, dan kan dat dus gewoon. Ondernemingsplan of niet, vrije dagen hebben de meesten vast wel, anders moet je nog even aan je plan sleutelen.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:00 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Alsof je als eigen baas, jezelf een vrije dag gunt om te fokken........
Ik begrijp jullie reacties wel, maar als eigen baas heb je wel betere dingen te doen.......
Als je geen werk hebt begrijp ik dat je zo'n dingen gaat doen uit verveling, maar als eigen baas kom op zeg.
Ik vraag me af hoe het ondernemingsplan eruit ziet?????
nee hoor.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Wie er een probleem heeft zijn mensen die een vrije dag nemen om te fokken.....
Kom op zeg....Door zo n soort dingen verliezen we met zn alleen veel geld.....
Geld dat ik vel beter zou kunnen besteden.
Maar ik lees het al jullie houden met zn allen elkaar de hand boven het hoofd, en staan niet open voor objectieve reacties........
Zoals ik al zei, ik ben gestopt met werken en ga morgen naar Indonesië.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef ChechFrits het volgende:
Maar reageren jullie altijd zo serieus op mensen die bijna gen posts hebben?
Dan zullen jullie het wel druk hebben met z'n alle.........
En al die mensen die een dag op het strand liggen?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Wie er een probleem heeft zijn mensen die een vrije dag nemen om te fokken.....
Kom op zeg....Door zo n soort dingen verliezen we met zn alleen veel geld.....
Geld dat ik vel beter zou kunnen besteden.
Maar ik lees het al jullie houden met zn allen elkaar de hand boven het hoofd, en staan niet open voor objectieve reacties........
Verderfelijk gewoon, ze zouden ze allemaal onder z'n kloten moeten schoppenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En al die mensen die een dag op het strand liggen?
Nee ik ben geen kloon , en dit is echt mijn enige profiel op FUK.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Vermoedelijk is CheckFrits nog een kutkloon ook.. met z'n 26 posts niet echt een die-hard poster. Beetje laf je achter een kloon te verstoppen. Ik ken je plaats in ieder geval, enkele treden onder mij en vele anderen hier.
Ga je fok nu al vergelijken met het strand?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En al die mensen die een dag op het strand liggen?
Ben je politie agent geworden?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag dat je je al enkele keren in De Lounge gewaagd had, daar staat al het een en ander.
boehahaha ha ha.... ha........ ha...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Ga je fok nu al vergelijken met het strand?
Moet ik hier nu echt op gaan reageren...
(o wacht eens dat heb ik al gedaan)
Ja, het is namelijk iets wat je leuk moet vinden. Er zijn zat mensen die dagen lang op het strand liggen. Prima hun keuze. Er zijn er ook die een dag op fok zitten. Waarom zou dat dan ineens raar zijn en liggen op het strand nietquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Ga je fok nu al vergelijken met het strand?
Moet ik hier nu echt op gaan reageren...
(o wacht eens dat heb ik al gedaan)
OH OH OH Marc, moet ik hier nu echt nog op gaan reageren.....quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk iets wat je leuk moet vinden. Er zijn zat mensen die dagen lang op het strand liggen. Prima hun keuze. Er zijn er ook die een dag op fok zitten. Waarom zou dat dan ineens raar zijn en liggen op het strand niet
Ik had het maar over 1 agentquote:Op maandag 3 juli 2006 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 klik en je kan het zien, ga je nu 1 klik ook al vergelijken met politieagenten?
da's nu al twee keer hetzelfde.. is de hitte je naar je hoofd gestegen of ben je altijd zo wazig?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
OH OH OH Marc, moet ik hier nu echt nog op gaan reageren.....
Je bent het dus niet met mee eens. Prima kan helemaalquote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
OH OH OH Marc, moet ik hier nu echt nog op gaan reageren.....
Je hebt 'm keihard eruitgelultquote:Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent het dus niet met mee eens. Prima kan helemaal
We hebben airco dus, dan ben ik altijd wazig...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's nu al twee keer hetzelfde.. is de hitte je naar je hoofd gestegen of ben je altijd zo wazig?
Nou ja, ik wilde je nog een fijne reis wensen, maar ik twijfel er nu echt aan....quote:Op maandag 3 juli 2006 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
en quoteverkloter ook nog
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:18 schreef ChechFrits het volgende:
[quote]Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent het dus niet met mee eens. Prima kan helemaal
[/quote
Dat klopt maar was jij niet degene die op mij reageert??]
Ik probeer jou niet aan te vallen. Zit alleen te verzinnen hoe het kan dat men het wel normaal vindt als iemand een week lang op een strand ligt te bakken, maar niet als diezelfde persoon 1 dag veel post op fok. Ik zie namelijk het verschil niet, het is iets wat je leuk vindt.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:18 schreef ChechFrits het volgende:
Dat klopt maar was jij niet degene die op mij reageert??
ik ken je verder niet, dus ach.. of ik er slechter van zal slapen dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde je nog een fijne reis wensen, maar ik twijfel er nu echt aan....
Jammer ik dacht dat er iets aan het opbloeien was tussen ons........quote:Op maandag 3 juli 2006 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ken je verder niet, dus ach.. of ik er slechter van zal slapen dat betwijfel ik ten zeerste
Ja, sorry danquote:Op maandag 3 juli 2006 15:28 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Jammer ik dacht dat er iets aan het opbloeien was tussen ons........
Ik ken je verder ook niet, soms zie ik je naam eens.. dus op zich zegt dat niet zoveel.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:29 schreef Biogarde het volgende:
Die hele gast, zegt me niks. Zullen dan wel goede posts zijn![]()
![]()
Maar met 1600 posts op 1 fucking dag (quote:Op maandag 3 juli 2006 15:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ken je verder ook niet, soms zie ik je naam eens.. dus op zich zegt dat niet zoveel.
Heb je daar lang over na moeten denken?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij komt je straks, als je ff pauze hebt, wel aftrekken
Ik had er pas geleden ook 916, WK én noodweer op 1 dag. Dan zit ik ook maar in 3 reeksen te posten.. dus ja..quote:Op maandag 3 juli 2006 15:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar met 1600 posts op 1 fucking dag () zou je allround herkend moeten worden
nee, hij mag eerst bij mijquote:Op maandag 3 juli 2006 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hij komt je straks, als je ff pauze hebt, wel aftrekken
je bent wel echt een zielige zuurpreut he.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:41 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Heb je daar lang over na moeten denken?
Ga maar weer terug in je mols hoopje./.......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je bent wel echt een zielige zuurpreut he.
zit daar op zijn werk in de kou, terwijl hij veel liever op t strand zou liggen.
alleen al het idee aan het strand doet zijn blik vertroebelen.
bovendien heeft hij meteen weer door waarom hij hier op fok zo makkelijk vrienden maakt.
wellicht tijden lang vooral gelurkt en toch maar eens de moed opgevat om wat te posten. afzeiken kan zo moeilijk niet zijn he.
je hebt snel de lachers op je hand en bent snel de toffe gozer. zo ging het op het schoolplein ook al met hem.
alleen was hij toen het slachtofferJe kent mij dus van vroeger.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was jij degene die we altijd nat spoten met het water pistool....Pis pistool
mijn nieuwe carriere.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:54 schreef Bupatih het volgende:
d_h de huispsycholoog.
Er is niks ergs aan.quote:Op maandag 3 juli 2006 12:40 schreef dolle_hond het volgende:
wat is hier zo erg aan?
Misschien moet je eens wat vaker op Fok! lezen wat ik allemaal post.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:50 schreef Kieran het volgende:
En sinds jij uit de crew bent, of eigenlijk altijd al, kun je alleen maar negatief doen en overal op zeiken. Je weet het allemaal zo goed, maar bent een verbitterd persoon die zichzelf fantastisch vind. Je bent bijna van het niveau Static, die ook alleen nog maar dom kan lopen zeiken
calvobbes,quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat vaker op Fok! lezen wat ik allemaal post.
Als er iemand dom loopt te zeiken ben jij het wel
Noem ze nog even voor het gemak.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef calvobbes het volgende:
Ach, er staan van mij ook wat vragen open die geen antwoord krijgen
Als ik daar antwoord op krijg, dan zal ik misschien wel antwoord geven op jullie vraag
Dus als ik het goed begrijp krijg ik geen antwoord omdat allerlei andere users jou geen antwoord geven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef calvobbes het volgende:
Ach, er staan van mij ook wat vragen open die geen antwoord krijgen
Als ik daar antwoord op krijg, dan zal ik misschien wel antwoord geven op jullie vraag
quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp krijg ik geen antwoord omdat allerlei andere users jou geen antwoord geven.
Als ik je nou geen antwoord zou geven, dan kon ik het nog begrijpen, maar dit is natuurlijk redelijke onzin.![]()
Ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:34 schreef Bruce117 het volgende:
maar dit is natuurlijk redelijke onzin.
Ik maak me toch helemaal niet druk, ik vroeg me gewoon af of je er een bijzondere reden voor had.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja.
Maar het is dan ook redelijk onzin dat mensen zich druk maken waarom ik op een bepaalde manier post
Post is verwijderdquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:05 schreef Arcee het volgende:
GMTA, Bruce.
[FP] Centraal topic voor FP-Moderaties
Hij wil blijkbaar geen antwoord geven.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:38 schreef Svensational het volgende:
En Calvobbes, haal jij nou handmatig die link uit de quote, of heb je daar een tooltje voor?
Druk maken? Het is gewoon maar een vraag uit nieuwsgierigheid naar de beweegredenen van een medeFok!ker.quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:52 schreef calvobbes het volgende:
Ja.
Maar het is dan ook redelijk onzin dat mensen zich druk maken waarom ik op een bepaalde manier post
Ja, een mod aldaar vond 't heel irritant dat ik daar 1 post besteedde aan een off-topic vraag aan calvobbes. Dus toen stelde ik voor mijn posts maar te verwijderen en dat heeft-ie blijkbaar gedaan.quote:
Als je die vraag ook in andere topics gaat stellen, dan noem ik dat wel druk makenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:14 schreef Arcee het volgende:
Druk maken? Het is gewoon maar een vraag uit nieuwsgierigheid naar de beweegredenen van een medeFok!ker.
Omdat je hier niet gereageerd had. Ik dacht, ik probeer het daar even.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef calvobbes het volgende:
Als je die vraag ook in andere topics gaat stellen, dan noem ik dat wel druk maken
Maar ga je nog antwoord geven of ga je me ernstig teleurstellen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:16 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Als je die vraag ook in andere topics gaat stellen, dan noem ik dat wel druk maken
Ontrafel hier het calvobbes quoten-zonder-URL-mysterie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
Maar ga je nog antwoord geven of ga je me ernstig teleurstellen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:48 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
En wie bent u?
We gaan het maar niet hebben over jouW spelling??? F7 misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |