Ik kan het ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe doet-ie dat?
[..]
ja, hoe zou dat nou kunnen, mysterieus...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:40 schreef Arcee het volgende:
Wanneer calvobbes iemand quoot dan blijven datum en tijdstip zwart en is er geen link.
Hoe doet-ie dat? Niemand die het weet en hij wil het niet vertellen.
Opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef HuHu het volgende:
Hij doet dat met de hand. Omdat hij tegen vernieuwing en innovatie is.
Overigens heeft hij dat wel eens in een topic gezegd, toen deze nieuwe quotes werden ingevoerd.
Okee, waaróm doet-ie dat?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef Herald het volgende:
ja, hoe zou dat nou kunnen, mysterieus...
En dan nog een apart topic openenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Omdat je hier niet gereageerd had. Ik dacht, ik probeer het daar even.
Het is niet druk maken, het is nieuwsgierigheid. Waarom/hoe doet die calvobbes dat toch?
Bedoel je zoietsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:40 schreef Arcee het volgende:
Normaal als je een post quoot wordt er onder de datum en tijdstip een link naar de oorspronkelijke post geplaatst. Dit gebeurt automatisch.
Wanneer calvobbes iemand quoot dan blijven datum en tijdstip zwart en is er geen link.
Waarom doet-ie dat? Hoe doet-ie dat? Niemand die het weet en hij wil het niet vertellen. Althans, niet voordat-ie eerst zelf op een aantal vragen antwoord krijgt, maar niemand weet op welke vragen, dus wellicht dat hij dit mysterie nooit zal ontrafelen. Zeker niet na dit topic.
Overigens is dit hem al diverse malen gevraagd. Mocht-ie toch ergens antwoord hebben gegeven, dan graag een linkje.
Voorbeelden van posts van calvobbes met quotes zonder link: [FP] Centraal topic voor Fouten Vrijwel al z'n posts dus.
Serieus?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef HuHu het volgende:
Hij doet dat met de hand. Omdat hij tegen vernieuwing en innovatie is.
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:
Hé, mét een linkje. Dat doe je als je uit een ander topic quoot.quote:
Nee hoorquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef m-kay het volgende:
Ontrafel hier het calvobbes quoten-zonder-URL-mysterie.
Vergeten..
Klopt... omdat je anders de post niet zou kunnen vinden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hé, mét een linkje. Dat doe je als je uit een ander topic quoot.
Wel heerlijk eigenzinnig.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:46 schreef HuHu het volgende:
Klopt... omdat je anders de post niet zou kunnen vinden.
Als de post in hetzelfde topic staat, vind calvobbes het linkje nutteloos en haalt hij het met de hand weg.
Damn, en daar denk je echt bij elke post over na? Of heb je er een tof scriptje voor ofzo?quote:
Dat vind ik niet, trouwens. Soms lees ik een post en de quote erin en vraag ik me af waar die quote weer op reageerde. Als die quote dan een redelijk stuk terug is, dan is het makkelijk om op de link te klikken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:46 schreef HuHu het volgende:
Als de post in hetzelfde topic staat, vind calvobbes het linkje nutteloos en haalt hij het met de hand weg.
Jawel, maar alles is hier relatief, hè.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:49 schreef hollander172 het volgende:
Je vroeg je dit toch niet serieus af he?![]()
Ik kijk gewoon naar de posttijd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, trouwens. Soms lees ik een post en de quote erin en vraag ik me af waar die quote weer op reageerde. Als die quote dan een redelijk stuk terug is, dan is het makkelijk om op de link te klikken.
Maar vroeger kon men óók zonder die link, dus nu ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, trouwens. Soms lees ik een post en de quote erin en vraag ik me af waar die quote weer op reageerde. Als die quote dan een redelijk stuk terug is, dan is het makkelijk om op de link te klikken.
Klikken is 't makkelijkst.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |