Ga je gang PdeHoogquote:Op zondag 2 juli 2006 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar als wij gewoon verder willen discussieren dan gaan we gewoon verder in dit topic![]()
Ik ga ook rustig door hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 01:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Ga je gang PdeHoogIk zeg alleen dat ík hier nu over klaar ben, de prijzen zijn geregeld (Ook voor Marjo, aangezien zij niet de enige is die recht heeft op een prijs
) en nu is het wachten op de foto's van de schilderijen aan de muur
OK..dus jij hebt je prijs opgegevenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Offy het volgende:
Ik denk dat Marjo inderdaad verkeerd heeft begrepen dat er 4 prijzen zijn, het zijn er namelijk maar 3 (zoals het vanaf het begin van de wedstrijd al is geweest, ik weet niet waar het getal 4 ineens vandaan komt)
Mee eens.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:33 schreef stil het volgende:
Marjo krijgt de prijs en zo als ik nu begrijp Offy niet.
Een duidelijke verklaring zullen we denk ik niet krijgen van achter de schermen.
Dus kunnen we nu verder met de fotowedstrijd juli![]()
Dat laatste wordt nergens expliciet bevestigd (de vraag wordt ontweken).quote:Op zondag 2 juli 2006 09:33 schreef stil het volgende:
Marjo krijgt de prijs en zo als ik nu begrijp Offy niet.
Wat gebeurt er met mensen die vals blijken te spelen? Wat als dat tijdens de wedstrijd blijkt? En wat als het erna pas aan het licht komt?quote:Op zondag 2 juli 2006 09:39 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar dan wel eerst nog alle regels duidelijk op een rijtje, zodat we dit soort discusies niet meer hoeven voeren.
Dus wel of geen HDR foto's?
Welke bewerkingen staan we toe?
Mag de wedstrijdleiding mee doen en prijzen winnen?
Er zijn vast nog wel meer vragen te verzinnen waarop eerst een duidelijk antwoord moet komen
Laten we dan voor volgende maand er een wedstrijd van maken zonder photoshop bewerkingen.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met mensen die vals blijken te spelen? Wat als dat tijdens de wedstrijd blijkt? En wat als het erna pas aan het licht komt?
ja of als er weer es iemand zo kinderachtig is om ook nog met een kloon mee te doen...quote:Op zondag 2 juli 2006 09:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Wat gebeurt er met mensen die vals blijken te spelen? Wat als dat tijdens de wedstrijd blijkt? En wat als het erna pas aan het licht komt?
Je bedoeld de EXIF info... Die krijg je alleen niet te zien, a;s de klunzen "Save for the Web" kiezen ipv normaal "Save As"... In PS2 in iedergeval..quote:Op zondag 2 juli 2006 09:49 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Laten we dan voor volgende maand er een wedstrijd van maken zonder photoshop bewerkingen.
Dan kan je bij twijfel altijd het orgineel met de bijbehorende (hoe heet dat ook al weer) Tag oid laten zien.
Of Kloon stemmers... Ook iritant volk.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja of als er weer es iemand zo kinderachtig is om ook nog met een kloon mee te doen...
Dat zou je dan dus misschien wat explicieter uit moeten sluiten dan er nu in de regels staat. Daar staat iets van één foto per deelnemer, maar dan krijg je vast weer discussies of onder deelnemer een user of een daadwerkelijk persoon moet worden verstaan.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja of als er weer es iemand zo kinderachtig is om ook nog met een kloon mee te doen...
Ik ben wel heel benieuwd naar de mail die je Marjo hebt gestuurd. Je zegt gewoon: Marjo, je hebt t verkeerd gelezen. Maar is dat ook zo.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:11 schreef Offy het volgende:
Dit heb je verkeerd begrepen hoor, er zijn deze maand 3 prijzen geregeld.
Ik denk dat het iets is geweest in de trand van: "Marjo, jij krijgt ook gewoon je prijs hoor." Getuige deze quotequote:Op zondag 2 juli 2006 10:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd naar de mail die je Marjo hebt gestuurd. Je zegt gewoon: Marjo, je hebt t verkeerd gelezen. Maar is dat ook zo.
Kijk, jij bent de prijzenregelaar, dus niemand kan controleren of je een eigen prijs voor je hebt losgebedeld in naam van FOK! en stiekum voor jezelf houdt.
Misschien dat de PR een met de sponsor moet bellen voor meer info.
En dat die zin vervolgens ook op een andere manier uitgelegd kan worden... tja.quote:Ook voor Marjo, aangezien zij niet de enige is die recht heeft op een prijs
Dat was een grapje hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 10:55 schreef Schanulleke het volgende:
En bellen naar de sponsor of alles wel goed gegaan is? Kom op zeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |