Als de tijd rijp genoeg is om de rapen gaar te koken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:21 schreef robbedoeseos300d het volgende:
BTW wanneer kunnen we weer stemmen op de nieuwe onderwerpen??
Zolang je maar je eigen tieten niet post vind ik het bestquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef HMaster-II het volgende:
Het onderwerp wordt toch TIETEEEHHHHAnders ga ik niet mee naar de BBQ hoor
![]()
![]()
WIl je mij niet verwisselen met MUKquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zolang je maar je eigen tieten niet post vind ik het best
Precies. Een kont op zn tijd is óók lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mensen die alleen tieten willen fotograveren zijn zowiezo eng
pice of cakequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als de tijd rijp genoeg is om de rapen gaar te koken.![]()
Het onderwerp wordt toch TIETEEEHHHHAnders ga ik niet mee naar de BBQ hoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mensen die alleen tieten willen fotograveren zijn zowiezo eng
TheMarco heeft niet gereageerd op de discussie of zijn foto een HDR is of niet en ik kan het helaas ook niet ruikenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Zie de posts ervoor en erna over HDR. Tis dus alleen dat we nu ZEKER weten dat het HDR is en de vraag is wat ermee gedaan word nu, of gaat worden wanneer dit in de toekomst gebeurd.
Geen Tietuhhhhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:05 schreef Offy het volgende:
[..]
TheMarco heeft niet gereageerd op de discussie of zijn foto een HDR is of niet en ik kan het helaas ook niet ruikenDat het nu toch een HDR blijkt te zijn is erg vervelend en dat betekent dat we in de toekomst meer op dit soort dingen moeten gaan letten. Bij dit soort wedstrijden ben je voor een groot deel afhankelijk van de eerlijkheid van de deelnemers, maar die kan niemand garanderen. Zijn foto is in het Centrale Topic gezet met het voordeel van de twijfel, ik ken TheMarco verder niet en ik heb geen idee wat dit te maken moet hebben met vriendjespolitiek
Misschien dat jullie hier wel interesse in hebben: Fotowedstrijd Juli 2006 Stemtopic [onderwerpen]
Stem nou maar gewoon op tegenstellingenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef An24 het volgende:
Poe he,ik moet er even over na denken, lastige keuze dit keer!
Ik dacht al: Wat voel ik toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Jullie gaan alledrie op "TEGENSTELLINGEN" stemmen *hypnotiseer*
Je schopt het nog verquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef -Marjo- het volgende:
Ik dacht al: Wat voel ik toch?
niet je sterktste kant, dat communicatiequote:
Wat een dichterlijke post.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Voor sommige onderwerpen heb ik wel een idee, maar er zitten er tussen dat ik denk wat moet ik ermee
??quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Goed nieuws: de wedstrijdcoördinatoren hebben vanavond gemeld dat er stappen zijn genomen om ervoor te zorgen dat -Marjo- ook gewoon haar prijs krijgt.
-Marjo-, alsnog gefeliciteerd!
Oók? Krijgt Offy wel of geen prijs?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Goed nieuws: de wedstrijdcoördinatoren hebben vanavond gemeld dat er stappen zijn genomen om ervoor te zorgen dat -Marjo- ook gewoon haar prijs krijgt.
-Marjo-, alsnog gefeliciteerd!
Een vierde prijs, gefeliciteerd stevenhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb inderdaad van Offy mail gekregen dat er een vierde prijs geregeld is...
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een vierde prijs, gefeliciteerd stevenh
Er is nu toch een oplossing? Misschien geen schone, maar nu is er niemand onterecht blij gemaakt met een prijs en kunnenwe gewoon door naar volgende maandquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef k_man het volgende:
Goed voor jou Marjo.![]()
![]()
Maar van Offy blijf ik het een achterbakse actie vinden.
Nou ja zeg neem me niet kwalijk...wie neemt ooit de wedstrijdleiding zo nog serieus?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is nu toch een oplossing? Misschien geen schone, maar nu is er niemand onterecht blij gemaakt met een prijs en kunnenwe gewoon door naar volgende maand.
Nou, ik was niet van plan om nu het volle vertrouwen te verliezen, maar dan zal ik wel een te grote optimist zijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja zeg neem me niet kwalijk...wie neemt ooit de wedstrijdleiding zo nog serieus?
ik iedergeval niet , oplossing is gewoon elkaar een beetje dekken , zoals te verwachten was , whats new. gewoon stoppen met cooridinator spelen en gewoon meedoen als normale userquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ja zeg neem me niet kwalijk...wie neemt ooit de wedstrijdleiding zo nog serieus?
Het is maar een spelletje, en ik kan er wel om blijven lachen hoor, maar het is erg kinderachtig om te roepen dat je voor spek en bonen meedoet, en dan als je prijs hebt te zeggen dat dat toch niet gold. Het gaat er niet om dat Marjo óók een prijs moet krijgen, het gaat erom dat Offy er géén krijgt. Niet omdat ik die haar niet gun, maar omdat voor spek en bonen meedoen inhoudt dat je dus geen prijs krijgt.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik was niet van plan om nu het volle vertrouwen te verliezen, maar dan zal ik wel een te grote optimist zijn.
precies het zelfde als kleine kinderen gaan spelen met knikkers en zeggen we spelen voor spek en bonen en het winnende kind neemt alle knikkers van de ander mee (huilende kids , ook mooie emotie voor foto).quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje, en ik kan er wel om blijven lachen hoor, maar het is erg kinderachtig om te roepen dat je voor spek en bonen meedoet, en dan als je prijs hebt te zeggen dat dat toch niet gold. Het gaat er niet om dat Marjo óók een prijs moet krijgen, het gaat erom dat Offy er géén krijgt. Niet omdat ik die haar niet gun, maar omdat voor spek en bonen meedoen inhoudt dat je dus geen prijs krijgt.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:15 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een vierde prijs, gefeliciteerd stevenh
juist.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het is maar een spelletje, en ik kan er wel om blijven lachen hoor, maar het is erg kinderachtig om te roepen dat je voor spek en bonen meedoet, en dan als je prijs hebt te zeggen dat dat toch niet gold. Het gaat er niet om dat Marjo óók een prijs moet krijgen, het gaat erom dat Offy er géén krijgt. Niet omdat ik die haar niet gun, maar omdat voor spek en bonen meedoen inhoudt dat je dus geen prijs krijgt.
edit: als je dan zo graag zo'n doek hebt, hou dan de eer aan jezelf en koop er in dat geval zelf 1...gewoon ff sparen.
he jammer... is het nog leuk achter de schermen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:20 schreef RonaldV het volgende:
Om te voorkomen dat dit nieuwe topic ook weer volloopt: het hele issue van de winnaars van afgelopen maand nemen we nu mee naar achter. Vanaf dit topic hebben we het alleen nog over de wedstrijd voor de komende maand. De uitkomst van dit issue lezen jullie vanzelf terug, en de prijswinnaars krijgen vanzelf hun prijzen.
Vanaf hier hebben we het alleen nog maar over de foto's van juni en de wedstrijd voor de maand juli!![]()
Jemig dat was mij nog niet opgevallen.quote:
Wedstrijdcoördinatoren? Ben ik met meer man?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Nog een keer dan maarquote:-Marjo-, alsnog gefeliciteerd!
Dit heb je verkeerd begrepen hoor, er zijn deze maand 3 prijzen geregeld. Iedereen die recht heeft op een prijs (dus ook -Marjo-) heeft hier inmiddels bericht over gekregen en de sponsor wacht nu op de foto's om af te laten drukkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb inderdaad van Offy mail gekregen dat er een vierde prijs geregeld is...
whzquote:Op zondag 2 juli 2006 01:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil niet moeilijk doen hoor, maar als wij gewoon verder willen discussieren dan gaan we gewoon verder in dit topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |