Eigenlijk zeggen ze dus: als je lang genoeg wacht dan is het over. Ja logisch, we gaan dood!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of deze voor jou dan:
We grieve in our life
Don�t let us pay the price
So much grief in our life
It will fade over time
hoi, jij hierquote:
tijd heelt alle wondenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eigenlijk zeggen ze dus: als je lang genoeg wacht dan is het over. Ja logisch, we gaan dood!
doe dat maar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:52 schreef D.Rose het volgende:
*weer het éé'n en ander afklopt
precies, zie 2de regel in mijn sigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tijd heelt alle wonden
en meer van die kwats
ik dacht hetzelfdequote:
Heb je je eerste 'full-time' week nu achter de rugquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom een weekje bij mij in de inrichting
het werkt oppeppend serieus
jepquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je je eerste 'full-time' week nu achter de rug.
Na dat weekje is er misschien in mijn hoofd wel iets verandert, maar aan andere dingen zal niets veranderen....
Shit, nu moet ik een derde waarheid als een koe uitspraak zoeken.....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. die eerste herinner ik me ook nog
die 'andere' heeft beter beeldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:57 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. ik kan tegenwoordig al op Google Maps zien waar mijn oom woont (Denemarken)...echt leuk al die uitbreidingen.
Zwaar, of redelijk te doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jep
nee de dingen zullen niet veranderen maar hoe je ze ziet wel![]()
ow, sorryquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja, het blijft niet bezig he.
ontiegelijk vreselijk ultiem zwaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Zwaar, of redelijk te doen.
Feiten blijven feiten, of je ze nou van de linker- of de rechterkant bekijkt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |