lalalaquote:
altijdquote:
Het leven is een drama, maar we moeten het er mee doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn buik zegt mmrrmmbll
nee ik weet t niet ik voel me gewoon dik vandaag
shit happens
even maar waarschijnlijkquote:
ik neem aan dat ik wel gratis kaartjes krijgquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lalala
wat vind je er van?
kom over een jaar maar naar ahoy
dan sta ik daar
uitverkocht natuurlijk
vandaag vind ik het leven wel oke eigenlijk...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Het leven is een drama, maar we moeten het er mee doen.
ik zal nu alvast een notitie maken in mn agenda dat ik kaartjes moet achter houden voor jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik neem aan dat ik wel gratis kaartjes krijg
slaap zequote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker irritant in ieder geval. Goed, ik ga maar in bad liggen
krijgen we een foto?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vandaag vind ik het leven wel oke eigenlijk...
straks niet meer bij die stomme foto maja
in bad?quote:
Wel als het om fokservice gaatquote:
neeheejquote:
Zwembad mag ik hopen... Een warm bad lijkt me met dit weer niet echt aangenaamquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker irritant in ieder geval. Goed, ik ga maar in bad liggen
ook goed, dan krijgen we meteen de hele familie te zienquote:
of gewoon nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook goed, dan krijgen we meteen de hele familie te zien
weet waarmee je praatquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ook goed, dan krijgen we meteen de hele familie te zien
Het leven is r*k, ook vandaag... Maar ik heb besloten er het beste van te makenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vandaag vind ik het leven wel oke eigenlijk...
straks niet meer bij die stomme foto maja
ook mogelijkquote:
kom een weekje bij mij in de inrichtingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Het leven is r*k, ook vandaag... Maar ik heb besloten er het beste van te maken.
of deze voor jou dan:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Het leven is r*k, ook vandaag... Maar ik heb besloten er het beste van te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |