Behoorlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:50 schreef rompompom het volgende:
Weet je trouwens zeker dat je het niet gehaald hebt, David?
Ik denk het wel zeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
#662, dacht ik.
Dat is zaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Maar Blauw is sowieso een homofiele teringhond. Of ik nou door mag of niet!
Nouja, tenzijn hij regelt dat ik nog een herkansing krijg ofzo. Maar dat doet hij toch niet. Hij haat me.
Klopt, maar dat past nu niet meer in de OP.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
#662, dacht ik.
Past er niet meer in.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
#662, dacht ik.
Haal dan gewoon "DOOD EN MOETEN" weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt, maar dat past nu niet meer in de OP.![]()
Je mag die uitroeptekens eventueel wel skippen, volgens mij is de intentie zonder ook wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt, maar dat past nu niet meer in de OP.![]()
Aaj lof joe.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:55 schreef Neenetje het volgende:
Ei em in de zittie of reen.
Stukken beter.quote:
Ik zei niet dat "klootzakken" weg moest.quote:
Aangepast.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei niet dat "klootzakken" weg moest.
*aait.quote:
Auch...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef Neenetje het volgende:
Weet je wat er zaad is..Parttime betaald krijgen.. terwijl je dacht dat het fulltime betaald was..
NOICE!quote:
tatatatata: modpowerquote:
Oh well.. 2 weken uitbetaald gekregen net.quote:
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:59 schreef Pheno het volgende:
En alles is weer sereen
Ik wou dat ik ModPower had.quote:
Zo oud ben ik nou ook weer niet, zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:01 schreef Neenetje het volgende:Waarom zie ik het voor me dat slangemans in een stoel bij de open haard gezet wordt, ik hem een kop chocolademelk geef, chowi hem over z'n bolletje aait en hij in een blauwe kamerjas met zo'n gouden rand tevreden voor zich uit zit te kijken?
Maar ik zag het wel voor me..quote:
Sigaartje erbij nogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:01 schreef Neenetje het volgende:Waarom zie ik het voor me dat slangemans in een stoel bij de open haard gezet wordt, ik hem een kop chocolademelk geef, chowi hem over z'n bolletje aait en hij in een blauwe kamerjas met zo'n gouden rand tevreden voor zich uit zit te kijken?
Da's best handig jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh well.. 2 weken uitbetaald gekregen net.
M'n huisbazin zal wel blij zijn dat ik de huur nu kan betalen.
Men is nimmer te oud voor een blauwe kamerjas met een gouden rand.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, zeg.![]()
Hoeveel vraag je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hee, pssst, wachtwoord kopen? [afbeelding]
godver, da's lang geleden, dat ik om 6 over 2 's middags bier zat te adten...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:01 schreef mcDavid het volgende:zit ik me helemaal op te winden hier, terwijl dat helemaal nergens goed voor is!!
ik heb gewoon een hele koelkast vol koud bier!![]()
quote:
Oeh, weetiknie. Dan zou ik de afschrijving en de gangbare prijs in het economisch verkeer moeten berekenen.quote:
BIEEERRRWWHERAAAAAGHHRRRAHHH.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
*volgende biertje pakt.
Oh. Is er niet een simpelere manier?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, weetiknie. Dan zou ik de afschrijving en de gangbare prijs in het economisch verkeer moeten berekenen.
Ik ken het probleem.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Misstique het volgende:
Ik voer vandaag helemaal geen ene reet uit.
Mmm, nee. Dan is het risico dat ik onder de prijs ga zitten te groot en wordt ik ontslagen door Danny waarna ik billekoek van yvonne krijg. (quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
BIEEERRRWWHERAAAAAGHHRRRAHHH.
*schuimbekkend over de grond rolt.
Je herstelt snel!quote:
Of je wordt ontslagen door Yvonne en krijgt billekoek van Danny. Húúú.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, nee. Dan is het risico dat ik onder de prijs ga zitten te groot en wordt in ontslagen door Danny waarna ik billekoek van yvonne krijg. ()
En daar is mis mee.. wat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, nee. Dan is het risico dat ik onder de prijs ga zitten te groot en wordt ik ontslagen door Danny waarna ik billekoek van yvonne krijg. ()
Mwah, ik heb mezelf volledig onder controle als ik schuimbekkend over de grond rol, heur. Ik kan er ieder moment mee stoppen.quote:
Ook 1?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Húúúúúúúúúúúúquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of je wordt ontslagen door Yvonne en krijgt billekoek van Danny. Húúú.
Och, omdat je zo aandringt.quote:
Dus doe maar gauw dat wachtwoord geven tegen een fatsoenlijke prijs.quote:
niet altijd, sex moet niet sereen zijnquote:
Oh.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wil mijn blauwe machtspositie behouden.![]()
Okee, 1,50quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus doe maar gauw dat wachtwoord geven tegen een fatsoenlijke prijs.
Wachtwoorden verzinnen is leuk he.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, 1,50
WW: snakeyheefteenlulalsvaneenpaard
Vooral van die dingen die andere mensen nooit zouden verzinnen..quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vooral van die dingen die andere mensen nooit zouden verzinnen..
Levendige fantasie is ok.
Het werkt niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, 1,50
WW: snakeyheefteenlulalsvaneenpaard
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je quotte jezelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vooral van die dingen die andere mensen nooit zouden verzinnen..
Levendige fantasie is ok.
Zullen we ff ruilen?quote:
SterfMcDquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Wat een goed idee joog!
*wachtwoord wijzigt naar SterfSAP
Je bedoelt, dat we hier ons ww neerzetten om te ruilen? En dat ik dan STA ga modden en jij ONZ?quote:
Probeer eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is 3 bier (pijpjes) in 18 minuten genoeg voor alcoholvergiftiging?
Het was snakey!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef frankium het volgende:
JE CAPSLOCK STAAT AAN.
Waar denk je dat ik mee bezig benquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Probeer eens.
Ik verwacht wel verslag.. evt. van nabestaanden.
Ja, dat lijkt me nou een puik plan. Voor een uurtje ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat we hier ons ww neerzetten om te ruilen? En dat ik dan STA ga modden en jij ONZ?
Dat is er ook zo eentje ja. bij mij is hetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Wat een goed idee joog!
*wachtwoord wijzigt naar SterfSAP
Je mag van mij zo ook wel in ONZ modden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nou een puik plan. Voor een uurtje ofzo.
Laat haar snachts ONZ modden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag van mij zo ook wel in ONZ modden.![]()
Mag ik dan Maikuuul topics sluiten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je mag van mij zo ook wel in ONZ modden.![]()
Ik mod al dag en nacht in STA.quote:
Dan neemt snackey dat over, soort van vakantie dus voor hem.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik dan Maikuuul topics sluiten?.
Ik heb al wat in de magnetron leggen, ga straks ook wel wat in de frituur doen denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Over snacks gesproken, ik lust wel wat!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
leggen
Rotterdams.quote:
Bitz!quote:
Bijna weekend. *knipoog.quote:
Stik in je kots.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef Dribbel_ het volgende:
Kut per ongeluk 2 keer gequote, kan een modje het even aanpassen!
Mistique maak je eens nuttig
Gaat ook vervelen, hoor.quote:
Ik vind jou tof.quote:
Het eindigt niet op een E.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:25 schreef mcDavid het volgende:
Verdorie, laat me nou in de waan dat er ook pósitieve kanten aan een BSA zitten!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:31 schreef Neenetje het volgende:
Ach, ik heb ook een BSA gehad.. en ik ben er nogsteeds.
Hoi, neuken?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Blaat.
Je hebt het voor jezelf verpestquote:
Je zelfvertrouwen, wat doe je?quote:
Ja maar ík heb geen tietenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:43 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Gesprekje met de examencommissie..
Lief kijken..
En ik mocht blijven.
Oh well.quote:
dalenquote:
Zeg, hoe vaak krijg ik dat nog te horen?quote:
als dikke stront door het doucheputjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:48 schreef Misstique het volgende:
t r a a g
Ohja, die moet ik ook nog even spreken ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Tyfus, waar is JD in hemelsnaam?
Amsterdam volgens mij.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
Tyfus, waar is JD in hemelsnaam?
Was daar dan te doen?quote:
Oh, vertel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja, die moet ik ook nog even spreken ja.
nog minstens 2 keer!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg, hoe vaak krijg ik dat nog te horen?
Doe maar nu meteen, dan zijn we klaar.quote:
Geen idee, maar ik meen me te herinneren dattie vanochtend zei daarheen te gaan.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe maar nu meteen, dan zijn we klaar.
Oh.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik meen me te herinneren dattie vanochtend zei daarheen te gaan.
Klopt. En hij zou zwaaien als hij langs delft kwam.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik meen me te herinneren dattie vanochtend zei daarheen te gaan.
Zo blijkens dat is.quote:
Aight!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Exacte tijden afspreken voor de treinsex und so.
Whehehe, ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, wij zijn gewoon gemáákt voor elkaar!
Oh ja. Dat moet ik ook nog doen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Exacte tijden afspreken voor de treinsex und so.
Hú? Jij gaat ook, met hem, en, eh?quote:
Dream on.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, wij zijn gewoon gemáákt voor elkaar!
Je hebt meerdere gatenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho, 1 piemel per keer hoor. Ik ben al moe zat.
Je hoeft het dan niet op te nemen hoor, doe maar geen moeite.quote:
Toch gaf ze het goede antwoord.quote:
Wat is jouw probleem, als ik een afspraak voor treinseks met JD maak!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja ho, 1 piemel per keer hoor. Ik ben al moe zat.
Ja, en als er gaten tekort komen worden die zeker terplekke gemáákt? Húúú.quote:
Maar ik wél tegen jou.quote:
JD is al druk bezig met mij, dus geen tijd voor jou.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, als ik een afspraak voor treinseks met JD maak!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik wél tegen jou.
Chowi is out of your league kiddo..
Dan zorgtie maar dattie vóór HS klaar is met jou!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JD is al druk bezig met mij, dus geen tijd voor jou.
Fantasie heb je.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JD is al druk bezig met mij, dus geen tijd voor jou.
dat doen alleen marrokanenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en als er gaten tekort komen worden die zeker terplekke gemáákt? Húúú.
Ja weet ik veel, ik ben niet thuis in die business.quote:
Veel fantasie heb je er niet voor nodig. Of bedoel je dat JD zo snel is dat we zeeën van tijd overhouden? That's just mean.quote:
Oh, neuh, hij is best goed en niet te snel, hoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Veel fantasie heb je er niet voor nodig. Of bedoel je dat JD zo snel is dat we zeeën van tijd overhouden? That's just mean.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, neuh, hij is best goed en niet te snel, hoor.
Succes.quote:
I'll keep it in mind.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, neuh, hij is best goed en niet te snel, hoor.
Sterf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
Bus 100 halte Coelenhage
bij het zwembadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef mcDavid het volgende:
Bus 100 halte Coelenhage
Het ligt aan mij, he?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:33 schreef Misstique het volgende:
Ik ga naar huis, kheb t gehad hier.
Volgens de BeF-maatstaven zou ranja de echte anarchie zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Anarchie drank.
Ik wacht nog 20 minuten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:36 schreef cerror het volgende:
Anarchie drank.
Paradoxaal getinte uitspraak!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nee, maar vrijwillig moest dat van mezelf.
Cappuchino.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgens de BeF-maatstaven zou ranja de echte anarchie zijn.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:46 schreef ehqo het volgende:
Ik ben weer weg. Zij die allen morgen naar het feest van Hans gaan, veel plezier. Hans proficiat alvast. En voor de rest een doodgewone 'Doei'.
En er dan een vetvrije vegetarische burger met salade bij eten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgens de BeF-maatstaven zou ranja de echte anarchie zijn.
Nee joh..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En er dan een vetvrije vegetarische burger met salade bij eten.
2 broodjes C1000 hamburger met alle soorten vlees, van varken tot paard, met véél saus, mag dat ook?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En er dan een vetvrije vegetarische burger met salade bij eten.
ja, jij bent écht stoer! Maar voor ons (het gewone volk) is het toch handig dat er zoiets als bier bestaat, zodat wij af en toe ook een heel klein beetje stoer kunnen zijn!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik doe niet aan bier, ik ben stoer.
Daar heb jij meer dan bier voor nodig hoor..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, jij bent écht stoer! Maar voor ons (het gewone volk) is het toch handig dat er zoiets als bier bestaat, zodat wij af en toe ook een heel klein beetje stoer kunnen zijn!
Ja maar als ik genoeg bier op heb, dan dénk ik ten minste van mezelf dat ik stoer ben. Dat is al heel wat!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:56 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Daar heb jij meer dan bier voor nodig hoor..
Voor mij dient het ter ontsnapping aan de realiteit.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:56 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ja, jij bent écht stoer! Maar voor ons (het gewone volk) is het toch handig dat er zoiets als bier bestaat, zodat wij af en toe ook een heel klein beetje stoer kunnen zijn!
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik doe niet aan bier, ik ben stoer.
Ik ben vanochtend bekant verzopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:08 schreef Chowi het volgende:
Mijn schouders zijn verbrand.
Interessant! Vertel eens!quote:
Denken stoer te zijn door geen alcohol te drinken, hoe puberaal. Zeker ook je vriendjes aanzetten tot het netjes kopen van spullen uit winkels!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar ik doe helemaal niet aan alcohol. Dus ik ben stoerderder.
quote:
En dat voor een turk.. Ik had beter van haar verwachtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Denken stoer te zijn door geen alcohol te drinken, hoe puberaal. Zeker ook je vriendjes aanzetten tot het netjes kopen van spullen uit winkels!.
O.quote:
Ze had toch op zijn minst deel uit gemaakt moeten hebben van één groepsverkrachting?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:21 schreef Neenetje het volgende:
[..]
En dat voor een turk.. Ik had beter van haar verwacht
Ik geef me gewonnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar ik doe helemaal niet aan alcohol. Dus ik ben stoerderder.
Dat gaan cc en ik dan weer met jogy doen op de volgende meet.. dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze had toch op zijn minst deel uit gemaakt moeten hebben van één groepsverkrachting?
Mag ik dan ook helpen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat gaan cc en ik dan weer met jogy doen op de volgende meet.. dat komt wel goed.
Jajaja, die stomme urban legends..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Over groepsverkrachtingen gesproken, ik had een keer van iemand gehoort dat een gozer samen met vrienden een meisje haddne verkracht en een zak over haar hoofd ahdden gedaan zodat ze hen niet zou kunnen herkennen, haalden ze die zak eraf was het het zusje van 1 van die gasten..
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Dat gaan cc en ik dan weer met jogy doen op de volgende meet.. dat komt wel goed.
Tof!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:24 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Hoe meer zielen hoe'n grotere groep.
ik ga een poging doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:22 schreef Misstique het volgende:
Thuis.
Veel succes, als we niet meer van je horen weten we dat je niet aangekomen bent.quote:
En dan 50 cent naar zo'n artiest gooien, stampen op zo'n kunstvoorwerp.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:27 schreef Neenetje het volgende:
Ik word een pretentieus snobje..
Ik ga naar de opening van een art gallery vanavond..
Meid, nee toch, hoe fabuleus.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:27 schreef Neenetje het volgende:
Ik word een pretentieus snobje..
Ik ga naar de opening van een art gallery vanavond..
Met danoontje stick.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik blijf het één van onze beste plannen vinden ja.
Danoontjes.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Over groepsverkrachtingen gesproken, ik had een keer van iemand gehoort dat een gozer samen met vrienden een meisje haddne verkracht en een zak over haar hoofd ahdden gedaan zodat ze hen niet zou kunnen herkennen, haalden ze die zak eraf was het het zusje van 1 van die gasten..
Geen idee, klopt niet echt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:31 schreef Neenetje het volgende:
[..]Waarom zie ik jou nou toch als iemand die regelmatig een gallerietje meepikt?
Blijft niet zolang goed schat ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:37 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Klinkt lekker..
Stuur je me wat op?
Helaasch..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Blijft niet zolang goed schat ik.
Anyway, essen.
Als ze het vanuit hongarije hierheen kunnen sturen, kan dat stukje naar ierland er ook nog wel bij!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Blijft niet zolang goed schat ik.
Anyway, essen.
Dat zeg ik!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef Misstique het volgende:
Zij die gaan BBQ'en groeten u.
Ik groet helemaal niemand!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:38 schreef Misstique het volgende:
Zij die gaan BBQ'en groeten u.
Hm, moet nu weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Details voor morgen dienen nog besproken te worden. Ik vertik het om alleen te gaan.
Teruglezen is ok.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:23 schreef Neenetje het volgende:
[..]
quote:
HASJ!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
Hallo dan.
Of niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Laten we nou maar beginen met die jongen zijn eerste biertje laten drinken!
Yep, dat gaat zondag gebeuren.quote:
Hey man, hoest nou?quote:
Ik laat mijn "poes" ook wel eens buiten de "kamer", als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:27 schreef Sebasser het volgende:
Ik ga even mijn poes buiten de kamer laten
Ik ga hier zo ook ff weg, echt heet
Beetje zo van 'Uche Uche'quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:29 schreef jogy het volgende:
Ik begrijp het niet Ch, leg eens uit, met plaatjes en zulks.
Kenkermoe, iedereen zeikt tegen me en ik wil teveel doen, zodat ik juist niks ga doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Beetje zo van 'Uche Uche'
voor de rest gaat wel het wel opzich, alleen kuttig dat ik gister tegen 12 uur ? in slaap viel en pas vanmiddag tegen half 3 wakker was geworden
mjou ?
Hoelaat sliep je dan ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kenkermoe, iedereen zeikt tegen me en ik wil teveel doen, zodat ik juist niks ga doen.. Sja, gaat wel, dus.
Eigenlijk veel te vroeg, al sla je me dood, het zal de warmte zijn en leuk voor je, ik bier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoelaat sliep je dan ?
Waarom zeikt iedereen tegen je ? Het is weekend!
Mahja, hier heb je een sapje
En, vertel eens, hoe was je dag en, wat staat er nog in de plànning?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:43 schreef Stofje het volgende:
Joehoe.
Heb je het tegen mij? Je hebt het tegen mij hè? Ja, toch? Ja? Ah, liefquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:44 schreef jogy het volgende:
Collega!
Daar word je warm van, hm?quote:
Natuurlijk! tegen wie anders!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Je hebt het tegen mij hè? Ja, toch? Ja? Ah, lief
Daar zou ik mijn mannelijkheid wel eens hard in willen drukkenquote:
Ik heb in Utrecht aan een meer gelegen. Dat was kei-warm, nu ben ik ietwat verbrand. Een verbrande Brabander, dus. En nu ben ik thuis. En straks gaan we naar Den Haag, waar we allebei geen zin in hebben, maar waarvan we allebei weten: "Als we er zijn, zijn we er blij om, want het is daar écht prettiger en puiker dan in dit hol, bij dit weer, vooral des nachts".quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
En, vertel eens, hoe was je dag en, wat staat er nog in de plànning?
Hey, let op je taalgebruik!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn mannelijkheid wel eens hard in willen drukken.
Net alsof die van jou daarin pastquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn mannelijkheid wel eens hard in willen drukken.
Ah, puik! En "we" zijn?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb in Utrecht aan een meer gelegen. Dat was kei-warm, nu ben ik ietwat verbrand. Een verbrande Brabander, dus. En nu ben ik thuis. En straks gaan we naar Den Haag, waar we allebei geen zin in hebben, maar waarvan we allebei weten: "Als we er zijn, zijn we er blij om, want het is daar écht prettiger en puiker dan in dit hol, bij dit weer, vooral des nachts".
Wat is leuk voor mequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eigenlijk veel te vroeg, al sla je me dood, het zal de warmte zijn en leuk voor je, ik bier.
Ok, sorrie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |