Behoorlijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:50 schreef rompompom het volgende:
Weet je trouwens zeker dat je het niet gehaald hebt, David?
Ik denk het wel zeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
#662, dacht ik.
Dat is zaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Maar Blauw is sowieso een homofiele teringhond. Of ik nou door mag of niet!
Nouja, tenzijn hij regelt dat ik nog een herkansing krijg ofzo. Maar dat doet hij toch niet. Hij haat me.
Klopt, maar dat past nu niet meer in de OP.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
#662, dacht ik.
Past er niet meer in.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef rompompom het volgende:
#662, dacht ik.
Haal dan gewoon "DOOD EN MOETEN" weg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt, maar dat past nu niet meer in de OP.![]()
Je mag die uitroeptekens eventueel wel skippen, volgens mij is de intentie zonder ook wel duidelijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Klopt, maar dat past nu niet meer in de OP.![]()
Aaj lof joe.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:55 schreef Neenetje het volgende:
Ei em in de zittie of reen.
Stukken beter.quote:
Ik zei niet dat "klootzakken" weg moest.quote:
Aangepast.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zei niet dat "klootzakken" weg moest.
*aait.quote:
Auch...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef Neenetje het volgende:
Weet je wat er zaad is..Parttime betaald krijgen.. terwijl je dacht dat het fulltime betaald was..
NOICE!quote:
tatatatata: modpowerquote:
Oh well.. 2 weken uitbetaald gekregen net.quote:
Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:59 schreef Pheno het volgende:
En alles is weer sereen
Ik wou dat ik ModPower had.quote:
Zo oud ben ik nou ook weer niet, zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:01 schreef Neenetje het volgende:Waarom zie ik het voor me dat slangemans in een stoel bij de open haard gezet wordt, ik hem een kop chocolademelk geef, chowi hem over z'n bolletje aait en hij in een blauwe kamerjas met zo'n gouden rand tevreden voor zich uit zit te kijken?
Maar ik zag het wel voor me..quote:
Sigaartje erbij nogquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:01 schreef Neenetje het volgende:Waarom zie ik het voor me dat slangemans in een stoel bij de open haard gezet wordt, ik hem een kop chocolademelk geef, chowi hem over z'n bolletje aait en hij in een blauwe kamerjas met zo'n gouden rand tevreden voor zich uit zit te kijken?
Da's best handig jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:02 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Oh well.. 2 weken uitbetaald gekregen net.
M'n huisbazin zal wel blij zijn dat ik de huur nu kan betalen.
Men is nimmer te oud voor een blauwe kamerjas met een gouden rand.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:04 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet, zeg.![]()
Hoeveel vraag je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hee, pssst, wachtwoord kopen? [afbeelding]
godver, da's lang geleden, dat ik om 6 over 2 's middags bier zat te adten...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:01 schreef mcDavid het volgende:zit ik me helemaal op te winden hier, terwijl dat helemaal nergens goed voor is!!
ik heb gewoon een hele koelkast vol koud bier!![]()
quote:
Oeh, weetiknie. Dan zou ik de afschrijving en de gangbare prijs in het economisch verkeer moeten berekenen.quote:
BIEEERRRWWHERAAAAAGHHRRRAHHH.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef mcDavid het volgende:
*volgende biertje pakt.
Oh. Is er niet een simpelere manier?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Oeh, weetiknie. Dan zou ik de afschrijving en de gangbare prijs in het economisch verkeer moeten berekenen.
Ik ken het probleem.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Misstique het volgende:
Ik voer vandaag helemaal geen ene reet uit.
Mmm, nee. Dan is het risico dat ik onder de prijs ga zitten te groot en wordt ik ontslagen door Danny waarna ik billekoek van yvonne krijg. (quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
BIEEERRRWWHERAAAAAGHHRRRAHHH.
*schuimbekkend over de grond rolt.
Je herstelt snel!quote:
Of je wordt ontslagen door Yvonne en krijgt billekoek van Danny. Húúú.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, nee. Dan is het risico dat ik onder de prijs ga zitten te groot en wordt in ontslagen door Danny waarna ik billekoek van yvonne krijg. ()
En daar is mis mee.. wat?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mmm, nee. Dan is het risico dat ik onder de prijs ga zitten te groot en wordt ik ontslagen door Danny waarna ik billekoek van yvonne krijg. ()
Mwah, ik heb mezelf volledig onder controle als ik schuimbekkend over de grond rol, heur. Ik kan er ieder moment mee stoppen.quote:
Ook 1?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Húúúúúúúúúúúúquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of je wordt ontslagen door Yvonne en krijgt billekoek van Danny. Húúú.
Och, omdat je zo aandringt.quote:
Dus doe maar gauw dat wachtwoord geven tegen een fatsoenlijke prijs.quote:
niet altijd, sex moet niet sereen zijnquote:
Oh.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wil mijn blauwe machtspositie behouden.![]()
Okee, 1,50quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus doe maar gauw dat wachtwoord geven tegen een fatsoenlijke prijs.
Wachtwoorden verzinnen is leuk he.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, 1,50
WW: snakeyheefteenlulalsvaneenpaard
Vooral van die dingen die andere mensen nooit zouden verzinnen..quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vooral van die dingen die andere mensen nooit zouden verzinnen..
Levendige fantasie is ok.
Het werkt niet!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Okee, 1,50
WW: snakeyheefteenlulalsvaneenpaard
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je quotte jezelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:19 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vooral van die dingen die andere mensen nooit zouden verzinnen..
Levendige fantasie is ok.
Zullen we ff ruilen?quote:
SterfMcDquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Wat een goed idee joog!
*wachtwoord wijzigt naar SterfSAP
Je bedoelt, dat we hier ons ww neerzetten om te ruilen? En dat ik dan STA ga modden en jij ONZ?quote:
Probeer eens.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is 3 bier (pijpjes) in 18 minuten genoeg voor alcoholvergiftiging?
Het was snakey!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:23 schreef frankium het volgende:
JE CAPSLOCK STAAT AAN.
Waar denk je dat ik mee bezig benquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:25 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Probeer eens.
Ik verwacht wel verslag.. evt. van nabestaanden.
Ja, dat lijkt me nou een puik plan. Voor een uurtje ofzo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bedoelt, dat we hier ons ww neerzetten om te ruilen? En dat ik dan STA ga modden en jij ONZ?
Dat is er ook zo eentje ja. bij mij is hetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Wat een goed idee joog!
*wachtwoord wijzigt naar SterfSAP
Je mag van mij zo ook wel in ONZ modden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me nou een puik plan. Voor een uurtje ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |