ow Sastre, Simoni, Gomez Marchante, Leipo, Landis, Menchov, Valverde, Cunego, Popovych, Savoldelli etcquote:
denk dat het te kort is voor Moreau...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Moreau zie ik morgen bij de proloog misschien zelfs wel een kans hebben
Ja de publiciteitsstunt van Leblanc is aardig geslaagd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wat een heerlijk zooitje die Tour! Kom maar op.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja de publiciteitsstunt van Leblanc is aardig geslaagd.Hij moest toch wat doen om wat aandacht te krijgen tijdens een WK.
Dat is wel waar... iedereen kan nu echt winnen... ben echt benieuwd wie er over eind blijftquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Hoe voorspelbaar de afgelopen tours waren, hoe onvoorspelbaar wordt misschien deze. Hopelijk komt naderhand het te verdragen deel van de waarheid boven tafel.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:24 schreef Frutsel het volgende:
Valverde gaat nie naar de Tour...
grapjasquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:24 schreef Frutsel het volgende:
Valverde gaat nie naar de Tour...
Niet zo raar, 9 i.v.m. die lijst, de overige 4 zijn van het team Astana Würth, zij hadden door die uitsluiting niet genoeg renners om mee te mogen doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 08:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik hoorde gisterenavond laat dat er al 13 niet starten? Erg jammer.. de top5 van vorig jaar doet compleet niet mee.
De ploegen hebben besloten de geschorste renners niet te vervangen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:26 schreef ErikT het volgende:
Dat van Astana-Wurtz met te weinig renners begrijp ik niet.
Ze hebben toch wel meer renners in de ploeg dan die 9?
T-Mobile roept ook gewoon 2 vervangers op.
Ah.. dat was het dus. Het was al laat, dus vandaag.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo raar, 9 i.v.m. die lijst, de overige 4 zijn van het team Astana Würth, zij hadden door die uitsluiting niet genoeg renners om mee te mogen doen.
Serieus? Ik las gister nog op t-mobile-team.com dat ze 2 vervangers hadden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De ploegen hebben besloten de geschorste renners niet te vervangen.
Wat ik de meest wazige beslissing vind in deze hele zaak.
Van Letour.fr:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Serieus? Ik las gister nog op t-mobile-team.com dat ze 2 vervangers hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |