Ja, rol dan het hele peleton maar op.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:54 schreef frankium het volgende:
[..]
Wel dat die renners contact hadden met die kwakzalver ja.
Ze gaan niet zomaar willekeurig mensen uitsluiten van deelname... daar hebben ze echt wel redenen voor en ook wel bewijzen...quote:
Joh je houdt hier eeuwig mensen die denken dat de hollandse jongens van Rabo wel schoon zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja, rol dan het hele peleton maar op.
De oorsprong van deze chaos ligt niet eens in Frankrijk.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is gewoon doodzonde.
Die kutFransen vinden zichzelf alweer belangrijker dan de ronde, 't is elk jaar hetzelfde liedje.
Wat hebben 'die Fransen' hier nou mee te makenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is gewoon doodzonde.
Die kutFransen vinden zichzelf alweer belangrijker dan de ronde, 't is elk jaar hetzelfde liedje.
Je zult ze altijd blijven houden ja.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:56 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Joh je houdt hier eeuwig mensen die denken dat de hollandse jongens van Rabo wel schoon zijn![]()
't is elk jaar hetzelfde liedje omdat die "kutfransen" als enige in de wielerwereld echt moeite doen om de boel schoon te vegen. En met een UCI waarin Heintje "betaal mij of ik zorg ervoor dat je renners worden betrapt (volgens Willy Voet)" Verbrugghen de postjes uitdeelde en die nog altijd alle moeite doet om alles te ontkennen (zie die rapporten "voor" Armstrong en tegen het WADA) is dat niet eens zo simpel ...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is gewoon doodzonde.
Thomas Dekker wordt nu ook al genoemd in die zaak vanwege connecties tussen Cecchini en Fuentes. Vandaar ook de namen van Basso en Ullrichquote:
Je leeft in Utopia.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
't is elk jaar hetzelfde liedje omdat die "kutfransen" als enige in de wielerwereld echt moeite doen om de boel schoon te vegen. En met een UCI waarin Heintje "betaal mij of ik zorg ervoor dat je renners worden betrapt (volgens Willy Voet)" Verbrugghen de postjes uitdeelde en die nog altijd alle moeite doet om alles te ontkennen (zie die rapporten "voor" Armstrong en tegen het WADA) is dat niet eens zo simpel ...
Waarom Petacchi dan nog niet? Of mis ik iets?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Thomas Dekker wordt nu ook al genoemd in die zaak vanwege connecties tussen Cecchini en Fuentes. Vandaar ook de namen van Basso en Ullrich
volgens mij zit Petacchi niet bij Cecchiniquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Waarom Petacchi dan nog niet? Of mis ik iets?
Ik dacht altijd van wel.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij zit Petacchi niet bij Cecchini
ik zal ff een interview met thomas dekker fotograveren. momentquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef Bartoli het volgende:
[..]
volgens mij zit Petacchi niet bij Cecchini
Welke andere grote namen zitten er bij Cecchini?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Thomas Dekker wordt nu ook al genoemd in die zaak vanwege connecties tussen Cecchini en Fuentes. Vandaar ook de namen van Basso en Ullrich
Wat wil je anders, dat ze een 500 pagina's tellend document van de Spaanse regering over een grootscheeps dopingschandaal maar gewoon negeren?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef popolon het volgende:
Hamiltonquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Welke andere grote namen zitten er bij Cecchini?
Maar nee, Leblanc is waarschijnlijk enkel even arrogant, maar qua incompetentie en geknoei komt hij niet in de buurt van Blatter.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:03 schreef popolon het volgende:
[..]
Je leeft in Utopia.
LeBlanc is net zo, misschien nog wel erger, dan die Blatter.
Dus als straks Cecchini ook fout blijkt te zijn, dan kan dit schandaal zich nog uitbreiden naar renners als Petacchi, Cunego, Flecha, Cancellara en Kirchen? Gezellig.quote:
Daar kun je op wachten denk ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dus als straks Cecchini ook fout blijkt te zijn, dan kan dit schandaal zich nog uitbreiden naar renners als Petacchi, Cunego, Flecha, Cancellara en Kirchen? Gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |