Iig zie ik geen ploeg dit jaar die alles controleert in de bergen, zeker nu deze mensen geschorst zijn nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:44 schreef Wombcat het volgende:
Wordt iig wel een open tour zo.
Ben benieuwd wie in de eerste week de koers gaat dragen. Zullen de sprintersploegen wel zijn.
Wie is nu kopman bij CSC?
quote:STRAATSBURG (ANP) - Ook Ivan Basso zal zaterdag niet van start gaan in de Ronde van Frankrijk. De Italiaanse Tourfavoriet is mogelijk ook betrokken bij het Spaanse dopingschandaal, waarna de Franse organisatie besloot hem te schrappen van de startlijst.
Ook de Spanjaarden Francisco Mancebo en Joseba Beloki zullen in Straatsburg niet aan de start verschenen. Eerder deze vrijdag besloot T-Mobile al om de Duitse kopman Jan Ullrich en zijn Spaanse teamgenoot Oscar Sevilla terug te trekken. Beide wielrenners worden ook genoemd in de Spaanse affaire.
Exact.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:45 schreef ErikT het volgende:
Leipheimer, Menchov en Valverde zijn uit het hooffie nu de kanshebbers.
Mechov staat er toch misschien ook op?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:45 schreef ErikT het volgende:
Denk het ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:45 schreef ErikT het volgende:
Nou, alsof ze vantevoren wisten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:46 schreef Julien het volgende:
[..]
Mechov staat er toch misschien ook op?
Leipheimer zie ik niet winnen, dat wordt dus Valverde.
Goed gedaan van die Spanjaarden!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:46 schreef Julien het volgende:
[..]
Mechov staat er toch misschien ook op?
Popovichquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:48 schreef BVO het volgende:
Evans, Leipheimer, Valverde, Menchov, Landis, (Vinokourov).
En Popovich.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:48 schreef BVO het volgende:
Rasmussen, als hij net zo goed is als vorig jaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:48 schreef BVO het volgende:
quote:De lijst, volgens Equippe
Citaat
Equipe Astana-Wurth : Michele Scarponi (ITA), Marcos Antonio Serrano (ESP), David Etxebarria (ESP), Joseba Beloki (ESP), Angel Vicioso (ESP), Isidro Nozal (ESP), Unai Osa (ESP), Jörg Jaksche (ALL), Giampaolo Caruso (ITA)
CSC : Ivan Basso (ITA)
Caisse d'Epargne-Iles Baleares : Constantino Zaballa (ESP)
Saunier Duval : Carlos Zarate (ESP)
AG2R : Francisco Mancebo (ESP)
T-Mobile : Jan Ullrich (ALL), Oscar Sevilla (ESP)
Phonak : José Enrique Gutierrez (ESP), José Ignacio Gutierrez (ESP)
Communauté de Valence: Vicente Ballester (ESP), David Bernabeu (ESP), David Rodriguez (ESP), José Adrian Bonilla (ESP), Juan Gomis Lopez (ESP), Eladio Jimenez Sanchez (ESP), David Latasa (ESP), Ruben Plaza (ESP), José Luis Martinez (ESP), Manuel Llorent (ESP), Antonio Olmo (ESP), David Munoz (ESP), Javier Cherro (ESP), Javier Pascual (ESP, ex-coureur et actuel technicien)
Unibet.com : Carlos Garcia Quesada (ESP)
Rennners die zijn gestopt na betrapt te zijn op doping: Roberto Heras (ESP), Angel Casero (ESP), Santiago Perez (ESP), Tyler Hamilton (USA), Igor Gonzalez Galdeano (ESP)
Dan vier ik feest.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:50 schreef Dos37 het volgende:
Valverde wint hem
Rujanoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef ErikT het volgende:
En die Italianen? Simoni, Piepoli en ik ben zn naam ff kwijt, die 2 jaar terug de Giro won, dat jonge ventje.
Cunego?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef ErikT het volgende:
En die Italianen? Simoni, Piepoli en ik ben zn naam ff kwijt, die 2 jaar terug de Giro won, dat jonge ventje.
En ik vier met je meequote:
Die is denk ik nu wel de topfavoriet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:50 schreef Dos37 het volgende:
Valverde wint hem
Samen met Leipheimer en Menchov inderdaad.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is denk ik nu wel de topfavoriet.
Cunego ja.quote:
Valverde kan misschien nog wel wat tijd winnen in de heuveltjes van limburg en hij pakt de noodzakelijke bonificatiepunten mee natuurlijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef Ereinion het volgende:
Landis en Leipheimer kunnen nu met hun goede tijdrit natuurlijk keihard toeslaan. Valverde en Menchov zullen veel tijd goed moeten maken in de bergen. Dit kan nog wel eens een hele leuke Tour gaan worden.
cungeoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:13 schreef IJsmuts het volgende:
en wat wordt de top 3 voor de witte trui?
1cunego
2?
3?
Betfair is ook al anderhalf uur 'op slot'quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef Suijk het volgende:
Ik denk, ik kijk even bij Unibet of er nog iets stoms op staat, maar alle eindklassement klasseringen zijn weg.
morgenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:21 schreef Aurelium het volgende:
welke dag begint de tour nou eigenlijk precies
Wat een chaos zeg. Lijkt wel een oorlog ofzo, nieuwsfeiten die elkaar in hoogtempo opvolgen, mensen die niet weten waar ze de info vandaan moeten halen...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:26 schreef Ericr het volgende:
Wat een teringbende.
Savoldelli wordt ook in het schandaal genoemd...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En Popovich.
Een aantal noemt ook Hincapie, maar daar geloof ik niet zo in.
Savoldelli misschien wel.
Start Cunego trouwens wel? Die heeft dan ook nog wel kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |