quote:T-Mobile schorst Ullrich,Sevilla
**T-Mobile heeft de renners Jan Ullrich
en Oscar Sevilla geschorst in verband
met een groot Spaans dopingonderzoek.
Ook Ullrichs persoonlijke begeleider
Rudy Pevenage is geschorst.
De maatregelen van de Duitse formatie
komen één dag voor de start van de Tour
de France,waarvoor oud-winnaar Ullrich
als één van de favorieten gold.
(later meer)
Ik vrees inderdaad dat dit niet het laatste vergelijkbare persbericht gaat worden vandaag.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:52 schreef Arcee het volgende:
Tour de France 2006 #3 Ullrich fahrt alles kaput!!!
Ja, met nadruk op later meer...
Inderdaad, de anti-doping maakt de sport kapot, niet de doping zelf.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:53 schreef Posdnous het volgende:
.
.
.
Sterf toch kut wielrenbond. Dat dopinggezeik altijd. Wat een aanstellerij, die gasten maken zichzelf belangrijker dan het wielrennen.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:53 schreef Grobbel het volgende:
Ik vrees inderdaad dat dit niet het laatste vergelijkbare persbericht gaat worden vandaag.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hier heel weinig hard gemaakt gaat worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:56 schreef Robar het volgende:
Als later blijkt dat er tussen de verdachten vele onschuldigen zitten, dan wordt het hoogtijd om de wielerbond eens aan te spreken op deze heksenjacht. Ik hoop toch echt van ganser harte dat dit alles op waarheid berust en hard te bewijzen valt.
Later vandaag? Schiet nou maar op met die kutlijst.quote:
De Spaanse krant El Pais kwam onlangs
met het bericht dat ruim 200 sporters,
waaronder 56 renners,worden verdacht
van bloeddoping.Ullrich zou één van de
toprenners zijn die op die lijst staan.
Verwacht wordt dat Spaanse minister van
Justitie later vandaag de lijst met de
namen van verdachte renners vrijgeeft
dat dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Later vandaag? Schiet nou maar op met die kutlijst.
Zeg dat wel.quote:
Nope enkel speculatiesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:08 schreef 4-elements het volgende:
Nog steeds geen andere namen bekend naast Ullrich en Sevilla?
Hij en nog 80 anderen. Maar toch doen er slechts 22 mee aan de tour.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:10 schreef LENUS het volgende:
Levi Leipheimer wordt ook genoemd
Dat denk ik ook. Het wordt een lekker overzichtelijke ronde.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:13 schreef Grobbel het volgende:
Maar toch doen er slechts 22 mee aan de tour.
Giling zou kunnen, Schmitz zeker niet het is nog maar de vraag of die uberhaupt nog aan fietsen toe komt. Heeft blijkbaar een chronische ziekte aan zijn darmenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef 4-elements het volgende:
Nou ja.. kan T-Mobile Bas Gilling en Bram Schmitz als vervangers oproepen..
Maar wel erg balen van Ullrich. Had zo gehoopt op een mooi duel tussen hem en Basso...
Ikhad hem voor de proloog op nr 1 staan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Bartoli het volgende:
Heb het nog zo gezegd de cleanste renner van het peloton op dit moment na zijn schorsing, ene David Millar, gaat de Tour zo nog winnen
och dat is toch overal... blatter en z'n fifa, ecclestone en z'n fia.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, de anti-doping maakt de sport kapot, niet de doping zelf.
En anders Christophe Rinero wel. Die heeft altijd vleugels in Rondes waar 40 man door dopingschandalen wordt teruggetrokken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:18 schreef Bartoli het volgende:
Heb het nog zo gezegd de cleanste renner van het peloton op dit moment na zijn schorsing, ene David Millar, gaat de Tour zo nog winnen
De dag is nog jong.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ullrich niet maar Basso wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |