Dat zeg ik ook niet. Het lijkt mij alleen onzin dat O'Grady alleen naar de Tour is meegenomen omdat hij omgeschoold moet worden tot wegkapitein.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Alsof iedere renner van boven de 30 een wegkapitein kan zijn.....
Galvez kan nog aardig sprinten, dan hadden ze eigenlijk een Fransoos moeten thuislaten voor Zaballa. Maar nee hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Kut Caisse d'Espagne!!! Een beetje Galvez in plaats voor Zaballa meenemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zaballaquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:45 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Galvez kan nog aardig sprinten, dan hadden ze eigenlijk een Fransoos moeten thuislaten voor Zaballa. Maar nee hoor![]()
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:15 schreef Ericr het volgende:
Waardeloze topictitel. Enige die kaput gaat is Ullrich zelf![]()
Sinds vorig jaar heb ik geen vertrouwen meer in Ullrich. Er gaat gewoon altijd wel iets mis bij hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
Wombcat, waarom denk je dat ulli het niet gaat redden
de voortekenen zijn dit jaar toch niet zo slecht. Iig zal het naar mijn mening tussen hem en Basso gaan
5 wel, maar da's de woensdag dan werk ik niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
Wie heeft er eigenlijk voor de 4e en 5e juli vrij gepakt van werk?
ik ben wel met je eens dat hij basso niet kapot gaat rijden. Andersom is het ook lastig omdat het allebei temporijders zijn en ze weinig demarreren. Als Jan Basso bij kan hoouden bergop gaat hij hem natuurlijk in de tijdritten wel pakken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar heb ik geen vertrouwen meer in Ullrich. Er gaat gewoon altijd wel iets mis bij hem.
Plus hij heeft tijdens de koers ook te weinig zelfvertrouwen. Altijd al gehad, dat had 'ie zelfs in '97 toen 'ie bijna 10 minuten voorsprong had op Virenque.
Je zag het nu ook tijdens de ronde van Zwitserland. Toen Koldo Gil wegreed, reed Ullrich even op kop, en vervolgens ging hij naar Jaksche zitten kijken. Waarom niet zelf rijden op dat moment? Dan heb je te weinig zelfvertrouwen, of je bent niet goed genoeg natuurlijk.
Maar het gaat wel tussen hem en Basso. Hij kan zelfs de tour misschien wel winnen, maar alles kaputfahren. Ik denk dat het best spannend kan worden tussen Ullrich en Basso, maar dan hoop ik toch op Basso, omdat die ook de Giro gewonnen heeft. En als je die dubbel pakt, dan hoor je écht bij de groten.
Eventjes snel aangepastquote:
De volgende keer toch maar even Altavista raadplegen voordat je vertrouwt op je Franse taalkennis dus?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:04 schreef -skippybal- het volgende:
Kom ik op Usenet een "Tour de France amateur blabla" film tegen. Kijk ik bij de beschrijving en concludeer uit m'n matige Franse taalkennis dat het gaat over een amateur die heel Frankrijk doorfietstIk dus binnenhalen en kijken. Is het één og andere vage Franse pr0nfilm waar ze het allemaal op fietsen doen
![]()
Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan Fransen....
Nou daar komen soms ook oplossingen uit die helemaal niks met het originelele bericht te maken hebben...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:06 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
De volgende keer toch maar even Altavista raadplegen voordat je vertrouwt op je Franse taalkennis dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |