Nou, ik heb wat minder positieve ervaringen met de support van Apple en MacHousequote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook te verwachten toch. Als je eerst, die mensen van Apple aan de lijn krijgt die je vervolgens persoonlijk instrueren om naar de dichtsbijzijnde Mac-store te lopen om je spul te ruilen.
Is dat zo? Toen ik van de week belde, had ik een Belg aan de lijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:17 schreef MeneerTim het volgende:
Wisten jullie dat die helpdesk lui allemaal in Ierland zitten?
Maar die zit in Ierland. Ik moest ergens op wachten toen ik ze aan de telefoon had en toen vertelde die mevrouw me dat ze in Ierland met de hele Nederlandse helpdesk op een groot scherm voetbal zouden gaan kijken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Toen ik van de week belde, had ik een Belg aan de lijn.
"Ierland, het India van West-Europa".quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:22 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar die zit in Ierland. Ik moest ergens op wachten toen ik ze aan de telefoon had en toen vertelde die mevrouw me dat ze in Ierland met de hele Nederlandse helpdesk op een groot scherm voetbal zouden gaan kijken.
Sterk staaltje globaliseringseffecten. In mijn boeken wordt Apple ook wel als een grote lageloonlandenuitperser genoemd.
Wist ik. Ik heb toen gebeld om m'n Macbook terug te sturen op 2e pinksterendag, en was wat verbaasd dat ik toch iemand van vleesch ende bloed aan het lijntje kreeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:17 schreef MeneerTim het volgende:
Wisten jullie dat die helpdesk lui allemaal in Ierland zitten?
Overigens, zijn er al 13 inch secondsleeves?
Furiousquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:17 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wie was dat ook alweer met die Powerbook met problemen ? Die toen hier helemaal woest loeiend het topic kwam binnenbrullen dat die josti's bij MacHouse zijn PB in gijzeling hadden ?
Ze zitten in Cork om precies te zijn, iig eens gelezen van een tweaker die daar stage ging lopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
"Ierland, het India van West-Europa"..
Waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:26 schreef oor het volgende:
maar wel grappig dat dat t-shirt van apple echt het lekkerste zit. en hij nog na veel wassen er nog gewoon goed uitziet.
"Just click the little checkbox."quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:29 schreef Tijn het volgende:
Goed nieuws voor mensen met een MacIntel die Audacity willen gebruiken: ik las net op hun forum dat iemand een werkende versie voor Intel heeft kunnen bakken
Heiden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:32 schreef tonks het volgende:
Mijn logitech mac toetsenbord en muis zijn verzonden!
* Blaxje * Foto verwacht. *quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:32 schreef tonks het volgende:
Ik vind het lelijk spulquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:32 schreef tonks het volgende:
Link? Nu ben ik wel benieuwd hoe het eruit zietquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Link? Nu ben ik wel benieuwd hoe het eruit ziet
Die nieuwe backlit tobo's van Microsoft zijn ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zitten ook allemaal Mac knopjes op voor Safari iPhoto en iTunes!
Ah, zo'n afschuwelijk lelijke muis.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er zitten ook allemaal Mac knopjes op voor Safari iPhoto en iTunes!
Ik heb er nog geen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik probeer iedereen tegenwoordig Macbooks aan te praten. Het werkt.
Liever zo min mogelijk. Laat ze maar lekker zwoegen met hun Acer of weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het werkte bij mij.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:33 schreef AudreyHepburn het volgende:
Mja, heb het niet over hardware verbeteringen, maar puur over het besturingssysteem. Net als dat je weet dat er een nieuwe Windows aankomt, wacht je hier dan misschien ook op de nieuwe MacOS.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:51 schreef Hafstrom het volgende:
Je kan oneindig blijven wachten op nieuwe ontwikkelingen van de macbook, hij wordt alleen maar beter (kinderziektes eruit, misschien stoppen ze er binnenkort een nieuwe processor in etc.).
Met de macbooks van nu is niets mis mee. Ik heb mijn macbook al een aantal weken en ben er erg tevreden mee![]()
Hitteproblemen worden sterk overdreven op internet.
Het probleem van witte macbooks die verkleuren naar bruin is al verholpen.
Nooit last van spiegelingen door het glossy scherm.
En nu ga ik naar de applestore om te kijken of ze al een mooie 13inch sleeve hebben![]()
Ik heb ook fiks getwijfeld voor ik de mijne kocht, maar toen ik m eenmaal had wou ik dat ik het veeeeel eerder had gedaan. En als Leopard eenmaal uit is, dan moet je iemand vinden die ná die update een Mac heeft gekocht en dan leen je zijn installatiecd. Zo kom ik ook aan mijn Tiger. Op mijn iBook G4 zat oorspronkelijk Panther, maar ik heb van een vriend van me Tiger gekregen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:38 schreef Roeni3 het volgende:
Point taken, goed punt. Misschien moet ik dan maar snel gaan toegeven aan mijn verlangen een Mac te kopen.
Steve Jobs als Zwarte Piet zonder roe.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:22 schreef AudreyHepburn het volgende:. Leopardroddels.
.
Het is echt een soort volwassenversie van Sinterklaas, zo'n keynote, onniedan?
En als je niet lief bent, dan moet je bij oom Bill op schoot.quote:
quote:***SPAM*** U want to work stable ? just buy licensed WINDOWS here!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |