En dan kom ik je zo in de kantine tegen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Als ik deze een beetje mooi in vectoren krijg laat ik 'm op een tshirt drukken.
Als je het in je dock kan zetten kan het ongetwijfeld ook bij je start-up items. Dan hoef je het niet elke keer dat je reboot (iedere 3 maanden) aan te klikken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Connecten is geen probleem. Wat ik wil is autoconnecten, net zoals je in windows een netwerkschijf kan mappen zodat die altijd onder 'deze computer' beschikbaar is zeg maar.
Maar de oplossing van flipneus komt prima in de buurt
Ik ook 1 gaarne!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:09 schreef nietzman het volgende:
Ik zal wel eens eventjes zien wat het kost om er een aantal van te laten drukken. Ski, jij ook eentje?.
Als je een XXXL versie kan krijgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:09 schreef nietzman het volgende:
Ik zal wel eens eventjes zien wat het kost om er een aantal van te laten drukken. Ski, jij ook eentje?.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Als je het in je dock kan zetten kan het ongetwijfeld ook bij je start-up items. Dan hoef je het niet elke keer dat je reboot (iedere 3 maanden) aan te klikken.
Ik ben ook voor de inkoopactie overigens
Wordt dit dan het enige op de shirt op zet je er nog ergens een ander Apple logo op ofzo?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:09 schreef nietzman het volgende:
Wheheh, nee dank je.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:09 schreef nietzman het volgende:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:09 schreef nietzman het volgende:
Dan gebruik je toch Quark 7?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Photoshop werkt best nog wel redelijk onder Rosetta, maar inDesign en consorten zijn niet vooruit te branden. Gelukkig is er tot de UB gewoon Parallels..
Ik zie je gedragen slipjes tegemoet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:22 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat je toch ook gewoon kan doen is dat iedereen jou datgene opstuurt wat ze bedrukt willen hebben. Dan hoef jij niet stad en land af omdat persoon X zo nodig dit of dat shirt wil hebben, en persoon Y wil een babyslabbetje, en persoon Z wil een kussensloop. Kan iedereen het lekker zelf uitzoeken.
Wil je soms zeggen dat mijn kont zo groot is dat er wel een heel glas-in-lood raam op past ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zie je gedragen slipjes tegemoet.
Ik wacht even op de foto'squote:Op donderdag 6 juli 2006 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wil je soms zeggen dat mijn kont zo groot is dat er wel een heel glas-in-lood raam op past ?
De Bèta wel, maar die is op dit moment niet meer te downloaden bij ze geloof ik, erzijn nog wel genoeg torrents te vinden...quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Goed zo
Ik dacht trouwens dat Flp4mac universal was, maar dat is toch niet zo?
Bron: http://apple.slashdot.org/apple/06/07/06/034214.shtmlquote:"Looks like Apple is going to reveal its new cool and fast Mac OS code-named "Leopard" in the upcoming World Developer's Conference in August. Good news for Apple! And terrible news for Microsoft. If "Leopard" is really what it claims to be, i.e. fast and efficient in sharp contrast to slow and resource hungry Windows Vista, we certainly would see Apple's remarkable market share gain next year."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |