Wij verkopen dit soort dingen als universele laptop docking station.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel crisis ja. Maar ik zou toch liever die kabels hebben zo'n een veels te dure dock die er bovendien niet uitziet.
Even een reboot slingeren. (Als je dat nog niet had gedaan althans)quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, m'n combodrive wil mijn HP printer cd niet ejecten. In gebruik zegt ie... hetgeen gelul is.
Dat moet je maar durven, gaatjes boren in je nieuwe Mac.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:48 schreef ChOas het volgende:
http://edahc.blogspot.com/2006/06/macbook-pro-biometrics.html
Ja booten met muisknop ingedrukt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Even een reboot slingeren. (Als je dat nog niet had gedaan althans)
Windows schijf: Finder->Appeltje-k-> smb://<target systeem>quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoe kan ik een netwerkschijf mappen onder OSX?
Ik kan wel connecten naar een windows share. Maar ik wil gewoon een permanente snelkoppeling op het buroblad of in de dock naar die share. En dat OSX bij een boot tracht te verbinden met die share.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Windows schijf: Finder->Appeltje-k-> smb://<target systeem>
OS X schijf: Finder->Appeltje-k-> afp://<target systeem>
Of bedoel je dat niet ?
Mounten en je share in je login items (die bij de user-accounts) toevoegen...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan wel connecten naar een windows share. Maar ik wil gewoon een permanente snelkoppeling op het buroblad of in de dock naar die share. En dat OSX bij een boot tracht te verbinden met die share.
Wat doet die? Of moet ik dan gaan googlen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 02:26 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Potverdoie was is iAlertU toch een overbodige maar zeeeeer vermakelijke gadget.
Hoe mount ik in OSX? en waar de neuk vind ik de login items?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
Mounten en je share in je login items (die bij de user-accounts) toevoegen...
Die ga ik even proberenquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
Wat je ook kunt doen Swets, is die share in je Dock zetten (gewoon sleur en pleur). Als je dan disconnect, en je klikt op die share in je Dock, verbindt Mac OS X automatisch weer.
Ah, ik bedoel dus gewoon connecten naar die sharequote:Op donderdag 6 juli 2006 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe mount ik in OSX? en waar de neuk vind ik de login items?
Vanavond wel weer eens prutsen
Connecten is geen probleem. Wat ik wil is autoconnecten, net zoals je in windows een netwerkschijf kan mappen zodat die altijd onder 'deze computer' beschikbaar is zeg maar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ah, ik bedoel dus gewoon connecten naar die share
Login items vind je onder je user account in system preferences...
Daaronder gewoon '+' kiezen (is dus item toevoegen), je share selecteren en dat zou het moeten doen...
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:19 schreef nietzman het volgende:
[afbeelding]
Als ik deze een beetje mooi in vectoren krijg laat ik 'm op een tshirt drukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |