"May have an irregular crash on Mac OS X 10.3.9 in the log viewer"quote:Op woensdag 5 juli 2006 09:39 schreef tonks het volgende:
Adium 1.0 beta released!
http://trac.adiumx.com/wiki/AdiumBeta
Niet goedkoop zeg.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Apple zelf maakt ze niet, maar er zijn wel andere bedrijven die ze verkopen, zoals BookEndz.
En lelijk.quote:
Nee die 5 losse kabels die er hier aan hangen zijn mooi..quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:52 schreef Furious het volgende:
[..]
En lelijk.
[afbeelding]
Dat ziet er toch niet uit?![]()
Lijkt wel of je PowerBook 1 flapoor heeft zo.
![]()
Het zijn elegent witte kabels.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:56 schreef Bigs het volgende:
[..]
Nee die 5 losse kabels die er hier aan hangen zijn mooi..
Euh.. neequote:
quote:Today, Apple introduced a new iMac that only costs $899 for educational customers. The computer features a 17 in. screen, 1.83 Ghz Core Cuo, 512 mb of RAM, 80 gig hard drive, Combo Drive, and Intel integrated graphics. Looks like an awesome deal for students around the world. More?
Hmm, dat is wel crisis ja. Maar ik zou toch liever die kabels hebben zo'n een veels te dure dock die er bovendien niet uitziet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:08 schreef Bigs het volgende:
[..]
Euh.. nee1x wit (Power). 2x zwart (VGA, audio), 1x zilverkleurig (Firewire), 1x wit met een zwarte stekker (USB keyboard).
Bij mijn Powerbook zag het er ongeveer zo uit:
[afbeelding]
Lelijk en bovendien onhandig om telkens af en aan te koppelen.
Leuke Aperture bak, alleen jammerlijk dat het geen 20" scherm optie heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef tonks het volgende:
The 17-inch 1.83 GHz iMac, for a suggested education price of US$899, includes:
? 17-inch widescreen LCD display
? 1.83 GHz Intel Core Duo processor
? 512MB of 667 MHz DDR2 SDRAM expandable to 2GB
? 24x Combo drive
? Intel GMA 950 graphics
? built-in iSight video camera
? built-in AirPort Extreme wireless networking
? 80GB Serial ATA hard drive running at 7200 rpm
? mini-DVI out (adapters for DVI, VGA and Composite/S-Video sold separately)
? built-in stereo speakers and microphone
? Mighty Mouse and Apple Keyboard
[..]
Wat is het verschil met de gewone iMac? Omdat ik eigenlijk een gewone iMac wilde halen maar deze klinkt veel interessanter (goedkoper vooral, en heeft alles wat ik nodig hebquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:09 schreef tonks het volgende:
The 17-inch 1.83 GHz iMac, for a suggested education price of US$899, includes:
? 17-inch widescreen LCD display
? 1.83 GHz Intel Core Duo processor
? 512MB of 667 MHz DDR2 SDRAM expandable to 2GB
? 24x Combo drive
? Intel GMA 950 graphics
? built-in iSight video camera
? built-in AirPort Extreme wireless networking
? 80GB Serial ATA hard drive running at 7200 rpm
? mini-DVI out (adapters for DVI, VGA and Composite/S-Video sold separately)
? built-in stereo speakers and microphone
? Mighty Mouse and Apple Keyboard
[..]
Zo op het eerste gezicht geen optie op 20", kleinere HDD (80), en shared video geheugen. En het ontbreken van de SuperDrive.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de gewone iMac? Omdat ik eigenlijk een gewone iMac wilde halen maar deze klinkt veel interessanter (goedkoper vooral, en heeft alles wat ik nodig heb).
Als ik snel even kijk:quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met de gewone iMac? Omdat ik eigenlijk een gewone iMac wilde halen maar deze klinkt veel interessanter (goedkoper vooral, en heeft alles wat ik nodig heb).
WiFi gebruik ik namelijk wel heel veel. En ik vind het handig als koppeling naar mijn Airport Extreme voor wat muziekquote:Op woensdag 5 juli 2006 15:56 schreef nietzman het volgende:
Mhoa, 80GB is voor mij heel erg weinig. Maar die hang ik er samen met een DVDbrander dan gewoon extern aan, pas de probleme. Bluetooth gebruik ik dagelijks voor muis en keyboard, dan zou ik zelf eerder wifi als iets overbodigs zien..
Shared video kan ik ook niet echt wakker van liggen eigenlijk, core image werk er wel gewoon op en met 3D-werk ben ik toch niet bezig. Alleen Motion schijnt er wel behoorlijk op te teren, dus daar wil ik wel wat benchmarks van zien..
Dat weet natuurlijk alleen Steve. Misschien 10.5 nog even afwachten...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:58 schreef Anthraxx het volgende:
Dat shared video, kun je daar nog problemen met toekomstige releases mee krijgen of blijft het allemaal op dit moment qua 3d-werk hetzelfde in OSX? Wat is de verwachting daarvan?
Boem geile animatiesoftware.quote:Wat is Motion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |