Mensen uit Grunquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:41 schreef clauwheee het volgende:
Oe en zo lekker nuchter hè die paps van mij
'Clau, tis zo gekomen, zal ook zo wel weer weggaan'
edit: iemand anders mag zich zo vrij voelen een nieuwe te openen![]()
Er zit wel enig verschil tussen mensen uit Limburg en Groningenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeg, mensen uit Noord-Nederland: vinden jullie mensen uit het zuiden des lands veel anders dan in het Noorden? Ik krijg dat de laatste tijd heel vaak te horen.
Ik val met vakanties in het noorden(ijmuiden) en dan zeg ik jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Zeg, mensen uit Noord-Nederland: vinden jullie mensen uit het zuiden des lands veel anders dan in het Noorden? Ik krijg dat de laatste tijd heel vaak te horen.
Kun je het verschil uitleggen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik val met vakanties in het noorden(ijmuiden) en dan zeg ik ja
Ze noemen noorderlingen stug, maar die naam hebben wij Zeeuwen ook...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kun je het verschil uitleggen?
En clauw: ik ken geen redenen, maar ze vinden het verschil zo groot. Ze zeggen dat mensen in het Zuiden losser zijn, maar ik kan daar niet veel van maken.
tuurlijk zijn ze daar anders, ze missen daar iets in hun leven, Carnavalquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:45 schreef Dylan Dog het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tuurlijk zijn ze daar anders, ze hebben daar iets in hun leven, verstand
Heel simpel: Als je er vanuitgaat dat een Noordeling stug is, of een Brabo losjes, dan zul je dat ook zo vinden, je zal immers alleen letten op signalen die jouw vooroordeel bevestigen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ze noemen noorderlingen stug, maar die naam hebben wij Zeeuwen ook...
zeker en er zullen vele grote namen gaan vallen! In het tennis, voetbal en atletiek. Mooi zo'n grote opruiming. Maar voor mn tourpoule komt het even ongelegenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Beter toch eendje?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |