Lijkt me ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Basso en Mancebo op de lijst staan, dan mogen ze niet starten.
Houden CSC en AG2R zich niet aan die afspraak, dan denk ik dat ze zich aan protest mogen verwachten van de "cleane" ploegen.
Ik denk dat ze dan als complete ploeg kunnen inpakken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Basso en Mancebo op de lijst staan, dan mogen ze niet starten.
Houden CSC en AG2R zich niet aan die afspraak, dan denk ik dat ze zich aan protest mogen verwachten van de "cleane" ploegen.
Het is nog steeds geen officiële lijst.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hiermee ben ik het helemaal oneens. Als Ullrich niet meedoet, en dat is nu zo, mag Basso van mij ook thuis blijven.
1. Want ze staan op dezelfde lijst
en
2. waar de discussie hier om gaat: de Giro was te saai.
Waarom worden er dan al mensen uit de Tour gezet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is nog steeds geen officiële lijst.
klopt, maar waarom geven ze het dan wel aan de ploegenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als de rechtszaak nog moet volgen dan doen ze dat meestal niet.
omdat het hypocriete figuren zijnquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom worden er dan al mensen uit de Tour gezet?
Net zoals alle andere nog onduidelijkheden mag je er van uit gaan dat deze ploeg NIET mag startenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar mag de ploeg van Vinokourov nou starten ofniet?
Druk vanuit de UCI en ASO, die willen weten welke renners verdacht zijn en die uit de Tour weren (denk ik).quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
klopt, maar waarom geven ze het dan wel aan de ploegen![]()
Die lijst is nog niet bevestigd.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waarom worden er dan al mensen uit de Tour gezet?
Of bedoel je de lijst op cyclingnews.com is niet bevestigd?
Ik vrees toch van niet. Hier is de link naar het artikel dat ik quotte:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Grobbel zegt van niet. CAS lijkt me later nieuws dan ASO, dus ze starten wel.
Op de site van de Tour staan ze nog bij deelnemende teams.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vrees toch van niet. Hier is de link naar het artikel dat ik quotte:
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2006/jun06/jun30news2
En in dat artikel wordt dus verwezen naar het eerdere bericht dat Asskicker14 quotte.
Wielerequipe Astana-Würth mag zaterdag gewoon aan de start staan van de Ronde van Frankrijk. Dat heeft hetquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Maar mag de ploeg van Vinokourov nou starten ofniet?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef supersatan het volgende:
[..]
Wielerequipe Astana-Würth mag zaterdag gewoon aan de start staan van de Ronde van Frankrijk. Dat heeft het
sporttribunaal CAS bepaald.
De Tourdirectie had de opvolger van het met doping in verband gebrachte Liberty Seguros gevraagd zich terug te trekken voor de Tour. De formatie van Aleksandr Vinokoerov weigerde, waarna het CAS werd ingeschakeld.
In mei barstte het dopingschandaal los rond ploegleider Manolo Saiz en arts Eufemiano Fuentes. Liberty stopte als geldschieter, waarna ondernemers uit Astana, de hoofdstad van Kazachstan, de sponsoring overnamen. Op de beruchte dopinglijst zouden vijftien renners van Astana-Würth staan.
Daarom twijfelde ik dus...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En in dat artikel wordt dus verwezen naar het eerdere bericht dat Asskicker14 quotte; dat van Asskicker14 is in elk geval ouder nieuws dan het mijne.
Maar het is onderhand al zo'n chaotische soap dat ik het ook niet allemaal meer kan overzien. We zullen waarschijnlijk tot de start van de proloog moeten afwachten.
Maar van wanneer *is* dit nieuws? Er zijn namelijk tegenstrijdige berichten in de omloop. Eergisteren mochten ze niet starten, gisterenmiddag wel, gisterenavond weer niet. Is dit nieuws van vandaag?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef supersatan het volgende:
[..]
Wielerequipe Astana-Würth mag zaterdag gewoon aan de start staan van de Ronde van Frankrijk. Dat heeft het
sporttribunaal CAS bepaald.
De Tourdirectie had de opvolger van het met doping in verband gebrachte Liberty Seguros gevraagd zich terug te trekken voor de Tour. De formatie van Aleksandr Vinokoerov weigerde, waarna het CAS werd ingeschakeld.
In mei barstte het dopingschandaal los rond ploegleider Manolo Saiz en arts Eufemiano Fuentes. Liberty stopte als geldschieter, waarna ondernemers uit Astana, de hoofdstad van Kazachstan, de sponsoring overnamen. Op de beruchte dopinglijst zouden vijftien renners van Astana-Würth staan.
Alsof ik niet weet dat er niet gebruikt zou worden?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef Ericr het volgende:
[..]
456 dan heb je zelf ook een plaatje voor het hoofd, no offence![]()
Zie je wel, ik ben niet gek.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:26 schreef Ereinion het volgende:
Nogmaals, dat is nieuws van gisteren. Vanochtend heeft de ASO aangekondigt dat besluit van het CAS/TAS naast zich neer te leggen, en Astana toch niet te laten starten.
gisteren: http://www.nos.nl/nosstudiosport/wielrennen/quote:[Maar van wanneer *is* dit nieuws? Er zijn namelijk tegenstrijdige berichten in de omloop. Eergisteren mochten ze niet starten, gisterenmiddag wel, gisterenavond weer niet. Is dit nieuws van vandaag?
Bron?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:26 schreef Ereinion het volgende:
Nogmaals, dat is nieuws van gisteren. Vanochtend heeft de ASO aangekondigt dat besluit van het CAS/TAS naast zich neer te leggen, en Astana toch niet te laten starten.
(volgende post was in reactie op je eerdere verzoek om een bron)quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En in dat artikel wordt dus verwezen naar het eerdere bericht dat Asskicker14 quotte; dat van Asskicker14 is in elk geval ouder nieuws dan het mijne.
Maar het is onderhand al zo'n chaotische soap dat ik het ook niet allemaal meer kan overzien. We zullen waarschijnlijk tot de start van de proloog moeten afwachten.
Maar nu bepaald de UCI weer het lot van Astana. De ASO heeft er niks over te zeggen verder aangezien het PT isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:26 schreef Ereinion het volgende:
ASO rejects CAS decisionquote:
ASO heeft een enorm ego, die zijn in staat niet te organiseren tenzij ze hun zin krijgen. Toch vaag, ASO wilde zelf niet beslissen en zou het oordeel van CAS overnemen. Maar toen stond dat hen niet echt aan en deden ze toch iets anders.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:32 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Maar nu bepaald de UCI weer het lot van Astana. De ASO heeft er niks over te zeggen verder aangezien het PT is
Ja, net zoals Zwitserland en Oekraine op het WK ook een leuke achtste finale kan zijn omdat ze aan elkaar gewaagd waren...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:10 schreef Robar het volgende:
Er is ook een goede kans dat deze tour ongekend spannend gaat worden zonder Basso en Ullrich . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |