abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40024402
quote:
Op woensdag 19 juli 2006 09:14 schreef Debsterr het volgende:
Kalinho is van onssssss , en niet meer van Slie

Oftewel: Kalinho, als je inlogt op de comp in het personeelsrestaurant, log dan ook weer uit .
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_40024428
fuck vergeet ik er wat bij te typen
magoed, wist ik veel dat iemand anders ook nog op die pc ging zitte
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 21 juli 2006 @ 12:07:53 #178
107521 Furia
snoopy weer
pi_40043496
Deze hebben we gisteren gekocht

Weet iemand toevallig wat er met die driehoekige Lacktafeltjes is gebeurd? Op de site staat nog wel 55x55x45 (ik vermoed dat dat ze zijn), maar die is "niet beschikbaar". Zijn ze in een ander (niet in Groningen dus) filiaal misschien nog wel?
pi_40059734
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 12:07 schreef Furia het volgende:
Deze hebben we gisteren gekocht

[afbeelding]

Weet iemand toevallig wat er met die driehoekige Lacktafeltjes is gebeurd? Op de site staat nog wel 55x55x45 (ik vermoed dat dat ze zijn), maar die is "niet beschikbaar". Zijn ze in een ander (niet in Groningen dus) filiaal misschien nog wel?
Oe die kast is leuk inderdaad! heb je en in het wit of in een of ander kek kleurtje?

De driehoekige LACK tafeltjes zijn uit het assortiment helaas...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 22 juli 2006 @ 11:46:45 #180
107521 Furia
snoopy weer
pi_40070367
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 22:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oe die kast is leuk inderdaad! heb je en in het wit of in een of ander kek kleurtje?

De driehoekige LACK tafeltjes zijn uit het assortiment helaas...
In t wit ook! Ik ben zelf nogal van het rood, maar wit paste hier beter in t interieur. Hoewel hij hartstikke groot is, lijkt het nu een stuk lichter in de kaner als toen we er een half zo breed houtkleurig kastje hadden staan!

Balen van die Lack tafeltjes :(
  zaterdag 22 juli 2006 @ 11:49:09 #181
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_40070412
ARGH! Waarom is het zo godvergeten moeilijk om die irritante kutdeurtjes van het verder prachtige Bjursta-dressoir, mooi recht en evenwijdig erin te hangen!!!! Gaaah!

Must... not... use... hammer!
pi_40070431
ik heb een paar Billy boekenkasten (een hoge, en twee lage) in de kleur antraciet, nog geen 1,5 jaar geleden gekocht.... nou wilde ik pas nog een extra kast kopen en een extra plank.... hebben ze die kleur uit het assortiment gehaald

heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar ze hebben ook geen voorraad meer ergens... nou heb ik dus wel een probleem, want ik kan dus mooi andere kasten gaan kopen, want anders ziet het er niet uit natuurlijk.... iemand nog goeie ideeen?
  zaterdag 22 juli 2006 @ 11:56:54 #183
107521 Furia
snoopy weer
pi_40070581
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 11:50 schreef Xcalibur het volgende:
ik heb een paar Billy boekenkasten (een hoge, en twee lage) in de kleur antraciet, nog geen 1,5 jaar geleden gekocht.... nou wilde ik pas nog een extra kast kopen en een extra plank.... hebben ze die kleur uit het assortiment gehaald

heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar ze hebben ook geen voorraad meer ergens... nou heb ik dus wel een probleem, want ik kan dus mooi andere kasten gaan kopen, want anders ziet het er niet uit natuurlijk.... iemand nog goeie ideeen?
Marktplaats of ik2a.nl?
pi_40072272
mja, ik ben niet zo van de 2e hands spullen.... marktplaats vertrouw ik iig niet
ik2a.nl ken ik niet, zal eens gaan kijken

edit:
hmmm
quote:
Geen artikelen gevonden met het woord 'billly' in de groep 'Allen'
  zaterdag 22 juli 2006 @ 14:21:24 #185
3185 Adelante
To let it go now
pi_40074456
probeer het eens met twee "L"-en
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_40078136
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 14:21 schreef Adelante het volgende:
probeer het eens met twee "L"-en
pi_40086824
Weet iemand hoe je de draadmanden van de Pax-kasten moet monteren?

Ik heb geen manual want tweedehands gekocht.... Ik heb een vermoeden hoe het moet maar voor de zekerheid hoor ik het graag nog eens van een ander!

Dank!
pi_40097588
Nu ik toch bezig ben: heeft iemand een gebruiksaanwijzing voor het monteren van de kastdeuren van de Pax kasten???
pi_40098377
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 21:33 schreef Jippo het volgende:
Weet iemand hoe je de draadmanden van de Pax-kasten moet monteren?

Ik heb geen manual want tweedehands gekocht.... Ik heb een vermoeden hoe het moet maar voor de zekerheid hoor ik het graag nog eens van een ander!

Dank!
Nevermind! Deze is al opgelost, was gisteravond een beetje moe denk ik...
pi_40113556
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:04 schreef Xcalibur het volgende:
mja, ik ben niet zo van de 2e hands spullen.... marktplaats vertrouw ik iig niet
ik2a.nl ken ik niet, zal eens gaan kijken

edit:
hmmm
[..]
Je gaat het toch persoonlijk ophalen? Dan kan je kijken hoe de kast eruit ziet!

Ik ben iig erg blij met mijn billy kast voor 10 euro!
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  zondag 23 juli 2006 @ 22:34:48 #191
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_40115886
vrijdag is bij ons alles geleverd van de ikea
het laminaat ligt er al in, het bed staat al incl nachtkastjes , de malm kast staat al en ik heb straks nog 4 stefan stoelen in elkaar zitten draaien...

Wij zijn straks een ikea showroom
the journey is more important than the end or the start
and what it meant to me will eventually be
a memory of the time when i tried so hard
  zondag 23 juli 2006 @ 23:27:17 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_40117628
weer de IKEA he, kruimel
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 23 juli 2006 @ 23:28:06 #193
3185 Adelante
To let it go now
pi_40117658
quote:
Op zondag 23 juli 2006 10:39 schreef Jippo het volgende:
Nu ik toch bezig ben: heeft iemand een gebruiksaanwijzing voor het monteren van de kastdeuren van de Pax kasten???
bel de telefonische klantenservice even, sturen ze je zo een pdf bestandje van de montagehandleiding
pi_40121907
Servicemededeling

Heb jij een LYCKSELE slaapfauteuil/slaapbank gekocht voor juli 2005? Lees dan onderstaande informatie

IKEA heeft een aantal meldingen gekregen van klanten die zichzelf verwond hebben door te proberen het kantelmechanisme in werking te zetten door er hun vingers in te steken. Dit is in tegenstelling tot wat er staat beschreven in de handleiding. Om dit soort gevallen in de toekomst te voorkomen, heeft IKEA een beschermkap voor over het kantelmechanisme ontwikkeld. De beschermkap wordt standaard geleverd bij alle LYCKSELE slaapfauteuils en slaapbanken die na juli 2005 zijn verkocht.

Als je een LYCKSELE slaapfauteuil of slaapbank hebt gekocht voor juli 2005 en het kantelmechanisme niet voorzien is van beschermkappen, vragen we je om contact op te nemen met IKEA of gratis een set beschermkappen op te halen in de winkel. Deze kappen bedekken het kantelmechanisme.

Onze excuses voor eventuele ongemakken. Neem contact op met een IKEA bij jou in de buurt voor meer informatie.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 24 juli 2006 @ 10:00:13 #195
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_40125535
quote:
Op zondag 23 juli 2006 23:27 schreef Adelante het volgende:
weer de IKEA he, kruimel
Ach ja...

In het topic over mijn appartjementje staan wat foto's van het ikea spul .

Het is trouwens wel lastig als je geleverd krijgt om uit te vogelen welke dozen nou bij elkaar horen...
en het in elkaar zetten is vooral goed kijken naar de plaatjes ....
pi_40141449
IKEA nieuws op Tweakers

http://tweakers.net/nieuws/43619

Enkele medewerkers van de Stanford University in Californië hebben de taak op zich genomen om een robot te ontwikkelen die in staat is om de bekende Ikea-boekenkast Billy in elkaar te zetten. Volgens het Zweedse Ikea is deze boekenkast wereldwijd meer dan een miljoen maal verkocht. Volgens Andrew Ng lukt het veel mensen echter niet om de zelfbouwproducten van Ikea op de juiste manier in elkaar te zetten, iets waar hij zelf ook achterkwam toen hij twee Billy's had en het hem al niet lukte om de eerste boekenkast op de juiste manier in elkaar te zetten. Ng heeft daarop een een team van 30 computerwetenschappers bij elkaar gezocht om een robot te bouwen die Billy's in elkaar kan zetten. Verder wil Ng met dit project de tanende belangstelling voor robots opvijzelen en laten zien dat er weldegelijke leuke en nuttige dingen mee gedaan kunnen worden.

De laatste jaren is door computer- en robotwetenschappers voornamelijk gewerkt aan het bouwen van robots die goed zijn in één taak, zoals het schoonmaken van vloeren. Het maken van robots die meedere taken goed kunnen uitvoeren, en daardoor dus meer op mensen lijken, is echter een moeilijkere taak. Ng wil met de Billy-robot echter toch een poging wagen een dergelijke robot te ontwerpen en in elkaar te zetten. De robot zal moeten beschikken over de mobiliteit en kracht om de plastic zakjes met schroeven open te maken en de houten onderdelen van de kast te kunnen tillen. Verder zal het apparaat de handigheid en 'slimheid' moeten bezitten om het juiste schroefje uit het zakje te kunnen halen en op de correcte plaats aan te brengen. Voordat de BillyBot daadwerkelijk bruikbaar zal zijn, zal het echter nog minstens drie en misschien wel tien jaar duren, denkt Ng.

pi_40142223
Nog zoiets:

Stem op IKEA!
In 2005 hebben ruim ruim 90.000 mensen hun stem uitgebracht en is IKEA verkozen tot Beste Winkelketen van Nederland 2005!

Vind je dat we deze titel ook in 2006 moeten behouden, klik dan hier en stem op IKEA!

pi_40144442
quote:
Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef kruimel_20 het volgende:

[..]

Ach ja...

In het topic over mijn appartjementje staan wat foto's van het ikea spul .

Het is trouwens wel lastig als je geleverd krijgt om uit te vogelen welke dozen nou bij elkaar horen...
en het in elkaar zetten is vooral goed kijken naar de plaatjes ....
Ziet er leuk uit hoor! vooral die combinatie helder blauw met middenbruin vind ik errug leuk!

Bij welke IKEA ben je wezen shoppen? Groningen, Duiven of Hengelo?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:27:08 #199
99606 kruimel_20
Doe wat je wilt!
pi_40157262
We zijn in duiven geweest...
nou ja geweest... ik heb het laten brengen

ik heb gister de storm lampen opgezet en vanmorgen nog gauw 2 lack tafeltjes in elkaar gedraaid.

(ik heb ook even gauw gestemt op ikea)
pi_40158675
hoi,

even een vraagje, ik heb voor mijn verjaardag een pasje van de ikea gekregen met ene tegoed erop alleen ik wou vragen of ik ergens kan zien hieveel erop staat want het tegoed is nier ingevuld op het kaartje.

alvast bedankt

groetjes kleine83
in zomer 2007 eindelijk ons nieuwbouwhuis klaar (hopen we)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')