De hoofdprijs van 10 jaar gratis wonen is vervallen. Het bedrag wordt verdeeld over de vestigingen welke ieder een goed doel uit kiezen om dat bedrag aan te schenken.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:19 schreef PM-girl het volgende:
ok, dankjewel, maar er staat niets meer op de site erover, ik heb mijn lot nog wel, en met mij nog vele anderen denk ik.
Was gewoon benieuwd, is er evt een linkje nog naar de site waar het staat dan?
Omdat het risico steeds groter werd dat mensen hun loten weg gingen gooien... en IKEA niet tot in december bezig wil zijn om een winnaar te vinden voor deze actie...quote:Op zondag 30 juli 2006 13:13 schreef PM-girl het volgende:
Jammer, waarom hebben ze niet opnieuw geloot? Al vind ik dit ook wel een goede oplossing.
Binnenkort begint de verspreiding huis-aan-huis. Afhankelijk van de regio waarin je woont krijg je em vanaf week 32 tot week 36.quote:Op zondag 30 juli 2006 14:20 schreef Koningin het volgende:
Wanneer komt weer de nieuwe catalogus??
Afgelopen jaar heeft IKEA de prijzen van het assortiment met gemiddeld 4% laten zakken, komend jaar nog eens met gemiddeld 2,5%. Best indrukwekkend volgens mij....quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:16 schreef WebForce het volgende:
Sommige worden zelfs goedkoper, andere blijven gelijk en enkele worden iets duurder... Ook gaan er artikelen uit het assortiment (meeste daarvan zijn nu in de PLUNDRA!, nog een week!). Uiteraard komen er nieuwe artikelen weer bij...
Dit gebeurt sinds een tijdje niet meer op één moment, maar er wordt geprobeert 4 keer per jaar wisselingen in het assortiment te hebben...
Nog iets leuks over aanbiedingen. Zoals de echte fans weten wordt de IKEA Family weer nieuw leven ingeblazen. Uiteraard zitten hier (voor Family leden) weer leuke voordelen aan vast, waaronder elke maand een aantal Family aanbiedingen. Ik heb al gezien dat daar gewoon echt leuke (en populaire) artikelen bij zitten die met zo'n 20% tot 30% korting worden aangeboden. Hou de site www.ikea.nl in de gaten, binnenkort staat daar de Family-link op!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan de aanbiedingsprijzen van IKEA Haarlem in die periode?
(hoezo hebben ze bij IKEA Haarlem nu al aanbiedingen ingepland staan voor de herfstvakantie?)
Maandelijks per verkoopafdeling 1 landelijk gekozen IKEA FAMILY aanbieding en een lokaal gekozen aanbieding. Dus elke verkoopafdeling, elke maand* 2 (scherpe) aanbiedingen exclusief voor IKEA FAMILY leden!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:34 schreef Adelante het volgende:
maandelijks komen er een aantal landelijke aanbiedingen en iedere vestiging heeft een stuk of tien eigen aanbiedingen voor familyleden. Verder natuurlijk de family shop en artikelen (reissets, shampoos, veiligheidsartikelen, boeken en veel meer leuke items) en drie extra services voor de family klant:
Ik word nog liever dood gevonden in Staphorst.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:45 schreef JC-Rags het volgende:
Gezellig, ik begrijp dat jullie ook lid worden van de Family....
Dan worden we wel lid op mijn naamquote:Op maandag 31 juli 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik word nog liever dood gevonden in Staphorst.
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:11 schreef imago het volgende:
Ikea Family
Al ben ik bang dat dat wel een beetje sekte-achtig gaat worden als ik dit topic zo zie
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
wij waren vroeger ook lid van de happy ikea family!
ja daarom wil ik ook weer! dat was toch zo'n pasje met een rode ronde sticker met het jaartal erop? weet ik nog wel hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 13:36 schreef just me het volgende:
[..]
wij waren vroeger ook lid van de happy ikea family!
Ow maar dat is ook te regelen hoor! een van de vele voordelen van IKEA FAMILY!quote:Op maandag 31 juli 2006 11:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik word nog liever dood gevonden in Staphorst.
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar dat is ook te regelen hoor! een van de vele voordelen van IKEA FAMILY!![]()
Kalinho, waar huppel jij eigenlijk rondquote:Op maandag 31 juli 2006 23:21 schreef kalinho het volgende:
Vandaag nog even in Sliedrecht geweest. De hele showroom lijkt nu net 1 grote balzaal, tziet er best maf uit. Mja goed ben nu al bijna een maand bezig in Barendrecht en ik moet zeggen, het is me meegevallen![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:18 schreef E.T. het volgende:
kunnen IKEA-medewerkers niet eens foto's posten? Dat is wel makkelijk als ik daar rondloop en hulp nodig heb
ik sta op de service. Ene keer kassa, dan weer buiten, ligt er maar net aan waar Bart zin in heb zeg maar, zoals je vanavond in het kassakantoor rond 6en kon zienquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kalinho, waar huppel jij eigenlijk rond. Want je bent m'n collega, maar ik heb geen idee wie je bent
.
De HOVA stoel is inderdaad uit het assortiment en daarmee gelijk ook de losse hoezen etc.. sorryquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik leen deze foto even uit het topic van Kruimel 20, hoop dat ze het niet erg vindt. Ik zag de stoel namelijk op de foto staan en had er een vraag over.
[afbeelding]
Het fauteuil op de foto komt ook van Ikea, wij hebben er ook 2. Ik vroeg me af of er nog hoezen voor te krijgen zijn, aangezien de stoel niet meer in de collectie zit.
Het zijn natuurlijk niet echt hoezen omdat je de stoel opnieuw moet monteren, maar ik vroeg het me af.
Ik dacht al dat jij het wasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:18 schreef kalinho het volgende:
[..]
ik sta op de service. Ene keer kassa, dan weer buiten, ligt er maar net aan waar Bart zin in heb zeg maar, zoals je vanavond in het kassakantoor rond 6en kon zien![]()
Assortiment wisselt internationaal... dus iets dat in Nederland uit het assortiment is gaat er ook in andere landen uit. Het kan dan wel voorkomen dat ze nog bepaalde onderdelen moeten uitverkopen, maar die stoel is er al twee jaar uit. Dus de kans dat ze die hoezen in het buitenland nog hebben is erg klein... sorry!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:41 schreef PM-girl het volgende:
Ook in het buitenland? Belgie of Duitsland?
Ik heb er wel twee turqoois-achtige kussens opliggen, dat staat best mooi bij het zwarte stof.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow in kleurtjes, turqoois/geel/grijs/wit, is die dan wel weer leuk. Helemaal met die contrasterende kussens erbij... Ik ken em alleen in fout groen en zwart.
Ook de ENETRI (die stellingkast op de achtergrond) is errug leuk in die kleurtjes...
onschuldig>> 1: ik kom bijna nooit in 'n c1000 2:ik draag zelden mijn IFS-kleding buiten de storequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:34 schreef Nuna het volgende:
Was MeNicole, Ke2v2in, Irisvrede of iemand anders die bij IKEA Hengelo werkt toevallig bij de C1000 vanavond?Ik had namelijk iemand geholpen met zo'n een mooi IKEA shirtje aan
Vind ik niet erg hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:29 schreef PM-girl het volgende:
Ik leen deze foto even uit het topic van Kruimel 20, hoop dat ze het niet erg vindt. Ik zag de stoel namelijk op de foto staan en had er een vraag over.
[afbeelding]
Het fauteuil op de foto komt ook van Ikea, wij hebben er ook 2. Ik vroeg me af of er nog hoezen voor te krijgen zijn, aangezien de stoel niet meer in de collectie zit.
Het zijn natuurlijk niet echt hoezen omdat je de stoel opnieuw moet monteren, maar ik vroeg het me af.
Same in Duiven dus... Catalogi waren wel binnengekomen gisteren, 10 pallets in getalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:54 schreef Adelante het volgende:
slecht weer, IKEA weer
tering wat was het weer allemaal voor niks vandaag en de nieuwe catalogus is nog niet eens uit
ennuh krijgen we nog meer leuke dingetjes dan die al in het rangeboekje stonden??quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:06 schreef WebForce het volgende:
[..]
Same in Duiven dus... Catalogi waren wel binnengekomen gisteren, 10 pallets in getal. Heb als eerste de catalogus gezien
![]()
Wat versta jij onder rangeboekje?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:16 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
ennuh krijgen we nog meer leuke dingetjes dan die al in het rangeboekje stonden??
je hebt als het goed is een boekje gehad in je postvak over het nieuwe fiscaal jaar en de nieuwe range.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wat versta jij onder rangeboekje?
Ik kijk nooit in mijn postvakjequote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:25 schreef IrisVrede het volgende:
[..]
je hebt als het goed is een boekje gehad in je postvak over het nieuwe fiscaal jaar en de nieuwe range.
nou dat boekje dus ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |