abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39521117
met n twijfelaar bedoel ik alles wat ongeveer anderhalf is. 1 is 80, 2 is 160, dus rond de 120, 130... zoiets
pi_39521195
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
met n twijfelaar bedoel ik alles wat ongeveer anderhalf is. 1 is 80, 2 is 160, dus rond de 120, 130... zoiets
Twijfelaars heeft IKEA niet... sorry!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_39525478
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Twijfelaars heeft IKEA niet... sorry!
Helaas... bedankt
pi_39526868
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef Tomaz het volgende:
Ik wil morgen op zoek naar een 2-persoonsbed bij een Ikea vestiging, nu vroeg ik me af of hier iemand weet welke vestiging een beter aanbod heeft: Utrecht of Eindhoven. En is zo'n bed incl. bodems en matrassen te vervoeren in een redelijke auto?
de zijbalken zij gewoon de lengte van het bed, matrassen zijn vaak vacuum, lattebodems moet je vaak zelf in elkaar zetten. op internet kun je kijken wat de verpakkingsmaten zijn.
pi_39526956
En doorgaans is de voorraad van een artikel (in de zin van "het moet besteld worden" of "uit voorraad leverbaar") voor alle vestigingen hetzelfde. Als het in Eindhoven alleen via het centraal magazijn leverbaar is, dan is dat ook zo voor Utrecht. Sowieso zijn de bedden van 220 cm altijd uitsluitend op bestelling, en de bedden van 200 cm lang op voorraad.

En voor de prettigste winkel-ervaring (qua ruimte e.d.) kun je het beste naar Eindhoven Breda gaan!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  woensdag 5 juli 2006 @ 00:18:57 #56
3185 Adelante
To let it go now
pi_39526985
Die bonus dit tertiaal kun je wel vergeten met een hittegolf
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_39530452
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
Nou inderdaad, ik heb het in Utrecht nog nooit zo rustig meegemaakt als gisteravond.
amokaapjeeh O+
pi_39533058

PLUNDRA! bij IKEA

[ Bericht 10% gewijzigd door Allan24 op 05-07-2006 11:52:05 ]
pi_39538774
quote:
sliedrecht heeft 'm toch nog gehad
we zaten op 95% van wat we moeten zaten, maar, zo zei de storemanager : "we zullen nooit weten hoe het was als we aan de totale vraag konden voldoen" (vakken waren eerder leeg en werden niet meer zo bijgevuld)
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_39540137
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef kalinho het volgende:

[..]

sliedrecht heeft 'm toch nog gehad
we zaten op 95% van wat we moeten zaten, maar, zo zei de storemanager : "we zullen nooit weten hoe het was als we aan de totale vraag konden voldoen" (vakken waren eerder leeg en werden niet meer zo bijgevuld)
het is een bekend gegeven dat er veel mensen nog gauw even iets kopen als een winkel sluit die hen aan het hart ligt.>>>> was bij de zaak van mijn ouders ook zo. Voor omzet en bonus is dat fijn voor het feit dat de allereerste vestiging in Nederland nu dicht is
pi_39557457
Eerste keer fanatiek Ikea bezocht vandaag, vak apart hoor dat shoppen daar

En zeg dat ze de handleidingen 's goed printen, ik miste 3 complete pagina's omdat de inkt niet leesbaar was! Gelukkig had ik een simpel bed...
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:07:19 #62
141482 Q.
JurassiQ
pi_39557504

Nuttig ding. Net gehaald.
For great justice!
pi_39565519
quote:
Lol wij hadden hem gehaald, en ik had hem deze maand erbij zitten.
pi_39570787
sooow, net ff de ikea-uitverkoop meegemaakt in Sliedrecht. DRUK DRUK DRUk, ondanks 30 graden zon. totaal waren we 40 euro kwijt, wat dus neerkomt op een waarde van >¤400:
-bureautje mikael
-corras tv tafeltje
-poäng fateaul met bijbehorend voetenbankje
-premiär afbeelding, van 129 vooor ¤5. (met die rotsen in de zee)
-en nog allemaal lampjes, borden, kinderstoeltjes etc
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_39570837
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:07 schreef Q. het volgende:
[afbeelding]

Nuttig ding. Net gehaald.
ik zit er ook al naar te kijken hij ziet er solide uit
moet in ieder geval mijn gasstel kunnen dragen plus natuurlijk wat opbergdozen(en inhoud)
  donderdag 6 juli 2006 @ 13:42:11 #66
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_39571713
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:13 schreef kalinho het volgende:
sooow, net ff de ikea-uitverkoop meegemaakt in Sliedrecht. DRUK DRUK DRUk, ondanks 30 graden zon. totaal waren we 40 euro kwijt, wat dus neerkomt op een waarde van >¤400:
-bureautje mikael
-corras tv tafeltje
-poäng fateaul met bijbehorend voetenbankje
-premiär afbeelding, van 129 vooor ¤5. (met die rotsen in de zee)
-en nog allemaal lampjes, borden, kinderstoeltjes etc
Huh? Sliedrecht is toch al dicht?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_39572373
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef E.T. het volgende:
Huh? Sliedrecht is toch al dicht?
Het personeel kon nog even shoppen
amokaapjeeh O+
pi_39572504
Vraagje, op de website bij de informatie over bezorgen zag ik dit plaatje staan, is deze kookwekker ook echt te koop en wat is dan de naam?

One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_39572872
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 14:02 schreef Étoile het volgende:
Vraagje, op de website bij de informatie over bezorgen zag ik dit plaatje staan, is deze kookwekker ook echt te koop en wat is dan de naam?

[afbeelding]
Neej sorry! Die zit niet (meer) in het assortiment...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_39586264
Voor alle echte IKEA fans : Ga even naar...

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/local_home/kurvan.html

..en klik op IKEA Stockholm, je krijgt echt een spetterende presentatie van het nieuwe IKEA Stockholm assortiment wat in Nederland vanaf half augustus te verkrijgen is!! Deze site/presentatie is vanaf augustus uiteraard ook op de Nederlandse site te bekijken
pi_39586770
Wat zijn die Lack kasten leuk!! Ik wil een rooie
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_39610048
Laatst wat nieuwe dingetjes bij de IKEA gekocht:

1x GALANT wit werkblad 160 x 80, 1x GALANT onderstel, 4x A-poot zilver
1 x SUMMERA uittrekbare toetsenbordplank
6 x BERÖM handgrepen
1 x KVART wandlamp zwart
2 x TUPPLUR rolgordijnen donkerblauw
1 x REKTANGEL vaas
3 x LUCKY Bamboeplantjes

pi_39622822
Vraagje aan iemand die op de lampenafdeling werkt:
kan het kloppen dat de KLIMAT lamp niet meer wordt geleverd? Vandaag bij de Ikea Duiven gevraagd of ze deze nog binnen kregen, maar toen ze in de computer keken bleek dat alle orders in alle vestigingen waren teruggetrokken
Als we hier toch nog 2 plafondlampen zouden kunnen krijgen......
pi_39624096
Het kan zijn dat de orders zijn teruggetrokken omdat:
- er een kwaliteitsprobleem is met die lamp
- de lamp uit het assortiment is
- de lamp uit het assortiment gaat en voor de PLUNDRA! wordt herverdeeld
- of een andere wazige reden die ik zo niet bedenken kan

Misschien kan morgen iemand even kijken, anders hoop ik dat ik er maandag weer aan denk en kijk ik het wel voor je na
pi_39626891
Weet iemand toevallig wat de slimste manier is om een Expedit kast (van 5 hokjes breed en hoog) uit elkaar te halen? We gaan vandaag verhuizen en proberen de kast in één keer mee te krijgen, maar waarschijnlijk gaat het net niet lukken met een bocht die we moeten maken om het ding het huis uit te krijgen.

En dan zijn er twee opties: het ding uit elkaar halen en in delen verhuizen (als dat een beetje makkelijk kan), of gewoon een nieuwe kopen

Ik heb geen handleiding meer en weet niet meer precies hoe ik de kast toen in elkaar heb gezet. Eerst de bovenkant eraf neem ik aan, maar welk van al die plankjes komt daarna??
Iedere droom moet je in een potje vangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')