Twijfelaars heeft IKEA niet... sorry!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
met n twijfelaar bedoel ik alles wat ongeveer anderhalf is. 1 is 80, 2 is 160, dus rond de 120, 130... zoiets
Helaas... bedanktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Twijfelaars heeft IKEA niet... sorry!
de zijbalken zij gewoon de lengte van het bed, matrassen zijn vaak vacuum, lattebodems moet je vaak zelf in elkaar zetten. op internet kun je kijken wat de verpakkingsmaten zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef Tomaz het volgende:
Ik wil morgen op zoek naar een 2-persoonsbed bij een Ikea vestiging, nu vroeg ik me af of hier iemand weet welke vestiging een beter aanbod heeft: Utrecht of Eindhoven. En is zo'n bed incl. bodems en matrassen te vervoeren in een redelijke auto?
Nou inderdaad, ik heb het in Utrecht nog nooit zo rustig meegemaakt als gisteravond.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
Die bonus dit tertiaal kun je wel vergeten met een hittegolf
sliedrecht heeft 'm toch nog gehadquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
het is een bekend gegeven dat er veel mensen nog gauw even iets kopen als een winkel sluit die hen aan het hart ligt.>>>> was bij de zaak van mijn ouders ook zo. Voor omzet en bonus is dat fijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef kalinho het volgende:
[..]
sliedrecht heeft 'm toch nog gehad![]()
we zaten op 95% van wat we moeten zaten, maar, zo zei de storemanager : "we zullen nooit weten hoe het was als we aan de totale vraag konden voldoen" (vakken waren eerder leeg en werden niet meer zo bijgevuld)
Lol wij hadden hem gehaald, en ik had hem deze maand erbij zitten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
ik zit er ook al naar te kijkenquote:
Huh? Sliedrecht is toch al dicht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:13 schreef kalinho het volgende:
sooow, net ff de ikea-uitverkoop meegemaakt in Sliedrecht. DRUK DRUK DRUk, ondanks 30 graden zon. totaal waren we 40 euro kwijt, wat dus neerkomt op een waarde van >¤400:
-bureautje mikael
-corras tv tafeltje
-poäng fateaul met bijbehorend voetenbankje
-premiär afbeelding, van 129 vooor ¤5. (met die rotsen in de zee)
-en nog allemaal lampjes, borden, kinderstoeltjes etc
Het personeel kon nog even shoppenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef E.T. het volgende:
Huh? Sliedrecht is toch al dicht?
Neej sorry! Die zit niet (meer) in het assortiment...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:02 schreef Étoile het volgende:
Vraagje, op de website bij de informatie over bezorgen zag ik dit plaatje staan, is deze kookwekker ook echt te koop en wat is dan de naam?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |