Twijfelaars heeft IKEA niet... sorry!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:18 schreef De_Warme_bakker het volgende:
met n twijfelaar bedoel ik alles wat ongeveer anderhalf is. 1 is 80, 2 is 160, dus rond de 120, 130... zoiets
Helaas... bedanktquote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Twijfelaars heeft IKEA niet... sorry!
de zijbalken zij gewoon de lengte van het bed, matrassen zijn vaak vacuum, lattebodems moet je vaak zelf in elkaar zetten. op internet kun je kijken wat de verpakkingsmaten zijn.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:49 schreef Tomaz het volgende:
Ik wil morgen op zoek naar een 2-persoonsbed bij een Ikea vestiging, nu vroeg ik me af of hier iemand weet welke vestiging een beter aanbod heeft: Utrecht of Eindhoven. En is zo'n bed incl. bodems en matrassen te vervoeren in een redelijke auto?
Nou inderdaad, ik heb het in Utrecht nog nooit zo rustig meegemaakt als gisteravond.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
Die bonus dit tertiaal kun je wel vergeten met een hittegolf
sliedrecht heeft 'm toch nog gehadquote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
het is een bekend gegeven dat er veel mensen nog gauw even iets kopen als een winkel sluit die hen aan het hart ligt.>>>> was bij de zaak van mijn ouders ook zo. Voor omzet en bonus is dat fijnquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef kalinho het volgende:
[..]
sliedrecht heeft 'm toch nog gehad![]()
we zaten op 95% van wat we moeten zaten, maar, zo zei de storemanager : "we zullen nooit weten hoe het was als we aan de totale vraag konden voldoen" (vakken waren eerder leeg en werden niet meer zo bijgevuld)
Lol wij hadden hem gehaald, en ik had hem deze maand erbij zitten.quote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
ik zit er ook al naar te kijkenquote:
Huh? Sliedrecht is toch al dicht?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:13 schreef kalinho het volgende:
sooow, net ff de ikea-uitverkoop meegemaakt in Sliedrecht. DRUK DRUK DRUk, ondanks 30 graden zon. totaal waren we 40 euro kwijt, wat dus neerkomt op een waarde van >¤400:
-bureautje mikael
-corras tv tafeltje
-poäng fateaul met bijbehorend voetenbankje
-premiär afbeelding, van 129 vooor ¤5. (met die rotsen in de zee)
-en nog allemaal lampjes, borden, kinderstoeltjes etc
Het personeel kon nog even shoppenquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:42 schreef E.T. het volgende:
Huh? Sliedrecht is toch al dicht?
Neej sorry! Die zit niet (meer) in het assortiment...quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:02 schreef Étoile het volgende:
Vraagje, op de website bij de informatie over bezorgen zag ik dit plaatje staan, is deze kookwekker ook echt te koop en wat is dan de naam?
[afbeelding]
week 28 komt de KLIMAT hanglamp in alle vestigignen weer binnenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:04 schreef MikelenniuM het volgende:
Vraagje aan iemand die op de lampenafdeling werkt:
kan het kloppen dat de KLIMAT lamp niet meer wordt geleverd? Vandaag bij de Ikea Duiven gevraagd of ze deze nog binnen kregen, maar toen ze in de computer keken bleek dat alle orders in alle vestigingen waren teruggetrokken![]()
Als we hier toch nog 2 plafondlampen zouden kunnen krijgen......![]()
Toevallig deze kast 2 weken geleden nog in elkaar gezetquote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:53 schreef imago het volgende:
*Expedit kast vraag*
Dat is dus maandag al???quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
week 28 komt de KLIMAT hanglamp in alle vestigignen weer binnen
kan, maar kan ook volgende week zaterdag zijn. check www.ikea.nl voor actuele voorraadinformatie.quote:
Dat leek mij ook het meest logisch, maar je blijkt het toch in de winkel af te moeten rekenen en vervolgens in het magazijn te moeten gaan halen.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef mrien het volgende:
Die staan op de keukenspulletjes afdeling denk ik
Dat is voor ons het grote voordeel, ondanks een hittegolf is de bonus alweer vrijwel zeker. We hebben tenslotte een hoop klanten erbij gekregen ivm sluiting van Sliequote:Op woensdag 5 juli 2006 00:18 schreef Adelante het volgende:
Uit Amerika over laten komen is inderdaad best prijzig...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:44 schreef EsDe het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar 4 billy vitrinedeuren... heb 2 kasten (80 cm breed p.s.) waar ik graag deurtjes op hang...met dat melkglas zegmaar...alleen zijn deze nergens (tenminste in de combinatie frostedglas/zilverkleur) nergens meer op voorraad![]()
![]()
![]()
Iemand énig idee waar ik deze nog kan vinden? desnoods 2e hands? heb marktplaats al afgespeurd maar zonder resultaat... even voor de duidelijkheid, het gaat dus hierom:
klik
ik heb er in totaal dus 4 nodig (2 per kast)... iemand énig idee !?!?![]()
--------------------------
Ik zie overigens dat deze deuren in een aantal vestigingen in Amerika nog wel "in stock" is... gaat een duur geintje worden denk ik als ik er 4 laat overkomen?![]()
Hej vreemd... ik had je wel willen toevoegen aan mijn openingspost maar ik kan die zelf opeens niet meer aanpassen terwijl ik laatst wel nog irisvrede heb toegevoegdquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is voor ons het grote voordeel, ondanks een hittegolf is de bonus alweer vrijwel zeker. We hebben tenslotte een hoop klanten erbij gekregen ivm sluiting van Slie.
Mag ik ook bij het IKEA B'drecht medewerkers lijstje?
bedoel je deze? kunnen deze dan wel gewoon op de 'oude' billy zegmaar?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Frosted glas zit bij BILLY alleen in de deuren met een zilveren of aluminium omlijsting. De deuren met een houtfineer omlijsting zijn altijd met helder glas!
Links en foto's? Tuurlijk:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:10 schreef EsDe het volgende:
[..]
heb je daar toevallig een foto/link van?![]()
kan het zo 123 niet vinden namelijk...![]()
kan best denk ik zo, donkergrijze kast met zilver/alu deurtjes...toch?![]()
ey! jij was diegene die zaterdag allemaal zat te vertellen over een reis naar australie toch?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is voor ons het grote voordeel, ondanks een hittegolf is de bonus alweer vrijwel zeker. We hebben tenslotte een hoop klanten erbij gekregen ivm sluiting van Slie.
Mag ik ook bij het IKEA B'drecht medewerkers lijstje?
Okay, hartstikke bedankt! gaat helemaal passen begrijp ik dus... dan gaan het die aluminium worden met matglas (geen bloemmotief haha)quote:
Ik wil niet lullig doen, maar als ik me niet vergis zijn de Billy Morebo deuren niet met matglas maar met helderglas. Het idee van die deur is namelijk dat je iets van foto's ofzo tussen de glasplaat en de witte/zwarte achterplaat doet zodat je je eigen deur kan creeeren. Het zou dus niet logisch zijn als dit matglas zou zijn....... Overigens is het wel een hele mooie deur!!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef EsDe het volgende:
[..]
Okay, hartstikke bedankt! gaat helemaal passen begrijp ik dus... dan gaan het die aluminium worden met matglas (geen bloemmotief haha)
iig hartstikke bedankt voor de hulp!![]()
![]()
Ow wacht je kon wel eens gelijk hebben! (er staat bij materiaal info ook: hardboard)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen, maar als ik me niet vergis zijn de Billy Morebo deuren niet met matglas maar met helderglas. Het idee van die deur is namelijk dat je iets van foto's ofzo tussen de glasplaat en de witte/zwarte achterplaat doet zodat je je eigen deur kan creeeren. Het zou dus niet logisch zijn als dit matglas zou zijn....... Overigens is het wel een hele mooie deur!!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:34 schreef E.T. het volgende:
Geen idee waarom je de OP niet meer kon wijzigen Bartjebart, maar ik heb Debsterrr bij Barendrecht toegevoegd
Euhm... E.T.?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:43 schreef JC-Rags het volgende:
Je kan mij trouwens toevoegen als vertegenwoordiger van IKEA Amsterdam!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |