abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_39375724
.... of wel Het Vreemdelingenlingen Legioen.

Ik hoop hier binnenkort een intressantere OP van te maken wellicht dat iemand een beginnetje wil maken?

Ten eerste laten we alle Willem II fans van fok erin vermelden wie mogen in de OP komen als Willem II fan?

Ik mag me als eerste melden
  Trouwste user 2022 vrijdag 30 juni 2006 @ 01:14:30 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_39378085
Rugnummers Willem II

27-6-2006 - Willem II treedt in het seizoen 2006-2007 aan met vaste rugnummers. Naast het rugnummer prijkt voortaan ook de naam van de speler op de achterzijde van het rood-wit-blauwe tricot.


De selectie die zich 10 juli meldt voor de eerste training bestaat uit 22 spelers. De Willem II-spelers kregen de volgende rugnummers toebedeeld:

1 Tristan Peersman
2 Nuelson Wau
3 Thomas Baelum
4 Frank van der Struijk
5 José Valencia-Murillo
6 Kristof Imschoot
7 Anouar Hadouir
8 Mathieu Assou-Ekotto
9 Iwan Redan
10 Mounir El Hamdaoui
11 Kevin Bobson
12 Jens Janse
14 Mohamed Messoudi
15 Arjan Swinkels
16 Peter Zois
17 Jonathan Wilmet
18 Zsombor Kerekes
19 Maarten van Lieshout
20 Joe Keenan
21 Ryan Holman
22 Ibrahim Kargbo
26 Björn Sengier

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_39378207
Zijn ze aan het bezuinigen ofzo? Het talent spat er nou niet bepaald vanaf...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_39380323
Denk niet dat Galatasaray-GBA doorgaat, aangezien ze bij GBA veel haat hebben tegenover alles wat buitenlands is en de turken waarschijnlijk het niet zullen pikken als ze worden uitgescholden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_39380456
Van de lijst wordt je allesbehalve laaiend enthousiast. Er zal veel van de kunde van Van Wijk afhangen.
That's all folks!
pi_39380462
Volgens mij 6 Nederlanders en nog een stuk of 4 Nederlanders met een dubbel paspoort

Daar sta dan je met je belofte voor een herkenbaar elftal
pi_39380767
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 06:57 schreef Paul_NL het volgende:
Volgens mij 6 Nederlanders en nog een stuk of 4 Nederlanders met een dubbel paspoort

Daar sta dan je met je belofte voor een herkenbaar elftal
Vorig jaar waren we ook herkenbaar
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 30 juni 2006 @ 11:17:21 #8
40726 gfo
ftw!!! :+
pi_39385546
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 00:03 schreef Herr_Munk het volgende:
.... of wel Het Vreemdelingenlingen Legioen.

Ik hoop hier binnenkort een intressantere OP van te maken wellicht dat iemand een beginnetje wil maken?

Ten eerste laten we alle Willem II fans van fok erin vermelden wie mogen in de OP komen als Willem II fan?

Ik mag me als eerste melden
Ik meld me ook net als vorig jaar wederom weer te vinden op de KS
Check me blog: Sarlo's Everyday Life
pi_39399339
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 06:57 schreef Paul_NL het volgende:
Volgens mij 6 Nederlanders en nog een stuk of 4 Nederlanders met een dubbel paspoort

Daar sta dan je met je belofte voor een herkenbaar elftal
Zolang Dirk Scheringa leeft zit dat herkenbaar elftal er niet in. Helaas maar waar.
pi_39520327
Ons speelschema dit jaar;
quote:
Seizoen 2006 - 2007


datum tijd wedstrijd uitslag

19-8-2006 19.30 uur Willem II - FC Utrecht


26-8-2006 19:30 uur SC Heerenveen - Willem II


9-9-2006 19:30 uur Willem II - PSV


16-9-2006 20:00 uur Excelsior - Willem II


22-9-2006 20:15 uur NAC - Willem II


30-9-2006 19:30 uur Willem II - Roda JC


14-10-2006 20:00 uur Vitesse - Willem II


20-10-2006 20:15 uur Willem II - Heracles Almelo


26-10-2006 20:00 uur Willem II - AZ


3-11-2006 20:15 uur NEC - Willem II


12-11-2006 12:30 uur Willem II - Feyenoord


19-11-2006 14:30 uur FC Groningen - Willem II


25-11-2006 19:30 uur Willem II - RKC Waalwijk
Wedstrijd wordt mogelijk naar vrijdag verplaatst i.v.m. verschuivingen door UEFA Cup

3-12-2006 14:30 uur Ajax - Willem II


10-12-2006 14:30 uur Willem II - FC Twente


16-12-2006 19:30 uur ADO Den Haag - Willem II


23-12-2006 19:30 uur PSV - Willem II


26-12-2006 14:30 uur Willem II - Excelsior


31-12-2006 12:30 uur Willem II - NAC Breda
Wordt mogelijk verschoven naar zondag 14 januari 2007

20-1-2007 19:30 uur Roda JC - Willem II


27-1-2007 19:30 uur Willem II - Vitesse


3-2-2007 19:30 uur Heracles Almelo - Willem II


10-2-2007 20:00 uur AZ - Willem II


16-2-2007 20:15 uur Willem II - ADO Den Haag


24-2-2007 20:00 uur FC Twente - Willem II


3-3-2007 19:30 uur Willem II - Sparta


10-3-2007 19:30 uur Willem II - FC Groningen


18-3-2007 14:30 uur Feyenoord - Willem II


30-3-2007 20:15 uur Willem II - NEC


8-4-2007 14:30 uur FC Utrecht - Willem II


15-4-2007 14:30 uur Willem II - SC Heerenveen


22-4-2007 14:30 uur RKC Waalwijk - Willem II


29-4-2007 14:30 uur Willem II - Ajax
Een gevarieerd schema dus qua moeilijke en (relatief) eenvoudigere wedstrijden....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39551707


en hebben de mede Willem II - fokkers hem al besteld?

" Ik rem niet voor Dirk Scheringa"
pi_39553555
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[afbeelding]

en hebben de mede Willem II - fokkers hem al besteld?

" Ik rem niet voor Dirk Scheringa"
Ik ga hem nog bestellen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39557181
Ik heb hem al besteld, en die komt netjes op mijn Kadetje. Kijken of ze er in Waalwijk ook mee eens zijn ( daar loop ik immers stage)
pi_39557237
Ik geloof dat mijn baas het niet zo tof vindt als ik hem op mijn lease auto ga plakken . Maar tilbo support ik altijd graag!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39557342
5 stuks besteld
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39557350
Ik kan hem ook plakken op de RKC spelers bus maar mijn stagebegeleider zou daar ook niet zo'n fan van zijn. ( for the record, ik loop stage bij het busbedrijf dat de RKC spelersbus heeft.)
pi_39557377
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik kan hem ook plakken op de RKC spelers bus maar mijn stagebegeleider zou daar ook niet zo'n fan van zijn. ( for the record, ik loop stage bij het busbedrijf dat de RKC spelersbus heeft.)
Alleen heeft jouw baas niet de DSB bank als klant, de mijne geloof ik wel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39557510
Daar heb je een punt.

Maar je kunt je vast ook voorstellen wat voor rel het wordt als RKC naar Alkmaar moet met die stikker op hun bus
pi_39557685
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:07 schreef Herr_Munk het volgende:
Daar heb je een punt.

Maar je kunt je vast ook voorstellen wat voor rel het wordt als RKC naar Alkmaar moet met die stikker op hun bus
Dan koopt Dirk de bus
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39718178
quote:

Onbekend maakt vooralsnog niet onbemind bij Willem II

dinsdag, 11 juli 2006

De selectie van Willem II mag dan een ’vreemde­lingenlegioen’ zijn, toch was het druk bij de eerste training gisterochtend.

Niet voor niets had Willem II de supporters van harte uitge­nodigd op de eerste training. Er werd zelfs een groot koffiezet­apparaat aangerukt om de be­langstellenden te voorzien van ’ een bakkie’. Gezien de tempe­ratuur gisterochtend had een biertap ook niet misstaan.

Kern van de boodschap was dat de Willem II- fans wel even no­dig zullen hebben om zich te vereenzelvigen met de selectie van de tricolores. Niet alleen de coaches ( Dennis van Wijk en zijn assistent Andries Jonker) zijn nieuw; ook zes spelers maakten gisteren voor het eerst hun opwachting op het trainingsveld naast het stadion: Baelum, Imschoot, El Ham­daoui, Messoudi, Kargbo en Sen­gier.

Spelletje
En dat terwijl de fans nog maar net of soms ook nog net niet ge­wend waren aan de vijf spelers die tijdens het afgelopen sei­zoen werden aangetrokken: Peersman, Valencia, Assou­ Ekotto, Kerekes en Keenan.Vlak voordat de spelersgroep zich gisterochtend naar het trai­ningsveld begaf, stonden daar al bijna 400 belangstellenden.

Onbekend maakt dus nog niet onbemind. „ We doen dalijk het spelletje ’ wie is wie’”, grapte een van hen over de bij voor­baat te verwachten parade der onbekende gezichten.

Een ander merkte op dat er nu in ieder geval meer herkenbaar­heid moet zijn omdat de spe­lers vaste rugnummers hebben gekregen. „ Alleen hadden we dan nou wel een lijstje met na­men en nummers moeten heb­ben.” Diana van Limpt ( 32) en Noor van Erp ( 26) zijn voor deze eer­ste training helemaal uit Eind­hoven gekomen. „ Ik kom oor­spronkelijk uit Reusel, vandaar dat ik voor Willem II ben”, legt Van Limpt uit. „ Ik heb een sei­zoenkaart; Noor gaat regelma­tig mee. Eigenlijk is ze voor PSV, maar ze begint het hier steeds leuker te vinden. BijWil­lem II hebben de spelers nog niet zo’n air.” De dames weten nog niet wat ze dit seizoen van Willem II mogen verwachten.

"Daarvoor zitten er te veel on­bekenden bij de selectie”, aldus Van Limpt. „ Maar we hebben het volste vertrouwen in Den­nis van Wijk. Hij lijkt ons wel een man van de discipline.
Maaskant leek wat te soepel soms.” Aan een hek op het trai­ningscomplex is een spandoek bevestigd: ’ Onder Dennis zal Willem II voor niemand wij­ken’. Dat lijkt Van Limpt wat al te overmoedig, „ maar ik ga er wel vanuit dat ze in het linker­rijtje gaan eindigen.” Dennis van Wijk, die zondag een ’ familiedag met lunch’ voor de selectie organiseerde in het stadion, wil na afloop van de training nog geen doelstel­ling voor het komende seizoen formuleren. Zoals hij zich ook bij andere onderwerpen op de vlakte houdt. „ Wie de nieuwe aanvoerder wordt? Daar heb ik al wel over nagedacht, maar dat ga ik nu nog niet zeggen.”

Het stoort de coach nog niet dat hij tijdens de training naast Nederlands ook Engels, Duits en Frans moet praten. „ Het is de bedoeling dat dat tijdelijk is. Bij Willem II krijgen al enkele jaren spelers die geen Neder­lands spreken, taalles. Althans, jongens die dat willen. As­sou- Ekotto heeft aangegeven daar geen prijs op te stellen, omdat hij toch maar twee of drie jaar in Nederland is, maar dan moet hij de taal zelf leren. Het gaat hem al aardig af.”

Dennis van Wijk: ’Ik moet nu nog Frans, Duits, Engels en Nederlands praten’.
Slecht zeg; dan krijg je de situatie dat wanneer hij geen Nederlands wil leren, een ander dat dan ook niet meer hoeft. Gewoon een uurtje per week kan toch geen kwaad
pi_39718535
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[afbeelding]

en hebben de mede Willem II - fokkers hem al besteld?

" Ik rem niet voor Dirk Scheringa"
Helaas doet het plaatje het bij mij niet, maar als ik het zo lees is het een sticker. Is die morgen ook te koop rond de wedstrijd Telstar - Fenerbahce in het Willem II stadion?

Denk dat enkele Telstar supporters ook wel interesse hebben in deze sticker.
volgende wedstrijden:
pi_39719971
Gewoon Nederlandse les verplicht stellen. Profvoetballers maken toch lang niet genoeg uren
pi_39739255
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 12:06 schreef spurs het volgende:

[..]

Helaas doet het plaatje het bij mij niet, maar als ik het zo lees is het een sticker. Is die morgen ook te koop rond de wedstrijd Telstar - Fenerbahce in het Willem II stadion?

Denk dat enkele Telstar supporters ook wel interesse hebben in deze sticker.
Ik denk van niet. De verkoop wordt niet gesteund door Willem II zelf en is een initiatief van een Willem II supporters groepering.
pi_39911860
quote:
Bombarda keert terug naar Willem II l
maandag, 17 juli 2006

Mariano Bombarda zal komend seizoen terugkeren bij Willem II. Niet meer als kontenschudder in de 16, maar als jeugdtrainer.

Er was al langer sprake van een eventuele terugkeer van de argentijnse ex-spits van Willem II, maar nu is dan eindelijk de kogel door de kerk.
pi_39913220
Altijd leuk om te zien dat een speler die zoveel gaf voor de club en zo gewaardeerd os door het publiek op latere leeftijd ook al is het als trainer terug komt! Welkom terug! Marianus Scoor die Goal!


Zijn er nog mensen vanavond aanwezig bij Willem II - Ipswich Town?
  maandag 17 juli 2006 @ 17:54:55 #26
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39913245
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:53 schreef Herr_Munk het volgende:


Zijn er nog mensen vanavond aanwezig bij Willem II - Ipswich Town?
BarnetBee,spurs en ik sowieso
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39913588
quote:
Op maandag 17 juli 2006 17:53 schreef Herr_Munk het volgende:
Altijd leuk om te zien dat een speler die zoveel gaf voor de club en zo gewaardeerd os door het publiek op latere leeftijd ook al is het als trainer terug komt! Welkom terug! Marianus Scoor die Goal!


Zijn er nog mensen vanavond aanwezig bij Willem II - Ipswich Town?
Ik misschien.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39921354
Ik heb flink lol gehad met die Engelsen. Ik zat bij die gekken op vak C die de eerste helft vrijwel constand aan het zingen waren.

Overigens denk ik dat we goede dingen van Kargbo mogen verwachten.
pi_39922732
Ik ben op de bank in slaap gedonderd en dus niet geweest
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39922959
Bombarda heeft dus ondanks zijn latijnse bloed heimweer naar Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 17 juli 2006 @ 22:58:53 #31
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39923070
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:51 schreef existenz het volgende:
Ik ben op de bank in slaap gedonderd en dus niet geweest
Beter daar dan zoals ik op de tribune....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39923128
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:58 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Beter daar dan zoals ik op de tribune....
Eerste helft bleek toch nog wel aardig te zijn? Alleen tweede helft was na de wissels blijkbaar 10x niets. Ze hebben ieg niet hopeloos verloren, gaat dus al beter dan vorig jaar
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 17 juli 2006 @ 23:00:52 #33
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_39923167
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:00 schreef existenz het volgende:

[..]

Eerste helft bleek toch nog wel aardig te zijn? Alleen tweede helft was na de wissels blijkbaar 10x niets. Ze hebben ieg niet hopeloos verloren, gaat dus al beter dan vorig jaar
De gehele wedstrijd was bagger, echt een oefenwedstrijd zoals je hem in de voorbereiding mag verwachten
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_39923218
Klinkt goed
pi_39923323
Jezus, dat schiet niet echt op met die selectie. ADO heeft hem nog beter.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_39925242
Ik zeg jullie Kargbo wordt de man! Ondanks een verkeerde bal op de keeper een lekker stuk staal in de verdediging en Baelum heb ik ook goed corrigerend werk zien doen. Verder was het voor mij nog wat koppen uit elkaar zien te houden.
pi_39925468
quote:
Op maandag 17 juli 2006 23:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

De gehele wedstrijd was bagger, echt een oefenwedstrijd zoals je hem in de voorbereiding mag verwachten
Al vooruitgang dus.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39926084
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:46 schreef Herr_Munk het volgende:
[afbeelding]

en hebben de mede Willem II - fokkers hem al besteld?

" Ik rem niet voor Dirk Scheringa"
Ik heb er 11 besteld
Tilburg Boven Alles
pi_40004561
quote:
Ibrahim Kargbo blijkt niet speelgerechtigd
donderdag, 20 juli 2006

Willem II nam hem voor veel geld over van FC Brussels, maar Ibrahim Kargbo blijkt nog niet speelgerechtigd te zijn, omdat zijn tewerkstellingsvergunning (3x woordwaarde) nog niet is afgegeven. Willem II ging er vanuit dat Kargbo gewoon opgesteld mocht worden tijdens oefenduels, gezien het feit dat proefspelers ook geen vergunning nodig hebben. Helaas ligt het dus in deze zaak wat anders.

De clubleiding van Willem II stelt alles in het werk om ervoor te zorgen dat Kargbo aanstaande zondag, bij het volgende oefenduel tegen Genk, weer inzetbaar is.

(Bron: Brabants Dagblad, Tilbo)
Lekker
pi_40011449
Een beetje laks dus van Willem II...
  zondag 23 juli 2006 @ 23:42:29 #41
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_40118073
vrijdag, 21 juli 2006
Ibrahim Kargbo heeft zijn tewerkstellingsvergunning binnen. De verdediger uit Sierra Leone is daardoor officieel speelgerechtigd voor Willem II.

Afgelopen week werd bekend dat door het ontbreken van zijn tewerkstellingsvergunning, Kargbo niet speelgerechtigd was voor Willem II, dit gold tevens voor de oefenwedstrijden. Willem II was in de veronderstelling dat de papieren voor de oefenwedstrijden niet nodig waren omdat bijvoorbeeld proefspelers ook in oefenwedstrijden mogen meedoen zonder dat de paieren in orde zijn.

Nu de papieren binnen zijn, ruim voor de competitiestart, is daarmee de hele papierwinkel afgerond die komt kijken bij een transfer van een speler uit een land buiten de EU.

(bron: www.willem-ii.nl)
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_40119362
quote:
Mooie overwinning in België

Dankzij een werelds doelpunt van El Hamdaoui heeft Willem II de uitwedstrijd tegen KRC Genk met 1-0 gewonnen. Deze overwinning werd mede behaald door een knap gestopte penalty van Sengier. Een mooie opsteker, want het is al van lang geleden dat Willem II een wedstrijd in België won.

Willem II was te gast op de Open Dag van Genk. Vergeleken met de opstelling tegen Ipswich Town waren er geen wijzigingen doorgevoerd. Vooral het verdedigingsduo Kargbo en Baelum maakten een goede indruk door een spits als Tom Soetaers (ex-Ajax) uit te schakelen. De eerste kansen waren voor de Tilburgers door een goed schot van El Hamdaoui. KRC Genk had weliswaar wel veldoverwicht maar kon geen echte kansen creëeren. Na een korte waterpauze halverwege de eerste helft zorgde El Hamdaoui voor het hoogtepunt van de wedstrijd. Vanaf zo’n veertig meter schoot hij over de voor zijn doel staande Belgische keeper Logan Bailly. Bijna leek het vlak voor rust gelijk te worden. Na een overtreding van Baelum op Bosjnak besloot de goed fluitende scheidsrechter Wouters een penalty te geven aan de thuisploeg. De inzet van Vandenbergh werd echter gestopt door Sengier.

In de tweede helft ging het tempo wat omlaag, mede door de vele wissels. Opnieuw was het gevaarlijkste moment van Willem II. Iwan Redan schoot hard voorbij doelman Bailly maar zijn bal belandde op de paal. KRC Genk begon steeds meer druk te zetten maar door onder andere een fraaie tackle van Janse kwamen de Belgen er niet doorheen. De rechtsback was ingevallen vanwege een blessure van Wau. In de tweede helft liet trainer Van Wijk nog meer jongelingen invallen. Ook Holman, Van Lieshout, Wilmet en Nieuwendaal mochten nog een aantal minuten meespelen, net als Kerekes en Keenan. Ook tegen deze Willem II-ers kon Genk geen potten meer breken. Er waren geen gevaarlijke momenten voor het doel van Segnier, waardoor Willem II deze keer wel de voorsprong kon vasthouden. Gelet op het feit dat Willem II nog maar net is begonnen aan zijn voorbereidingen op het nieuwe seizoen en dat de Belgen een week voor aanvang van de competitie staan, zegt genoeg over het resultaat van vanavond. "Ik moet zeggen dat het doel van vanavond niet een overwinning moest zijn. Maar ik vind het toch wel lekker, waar dan ook, te winnen. Dat is goed voor het gevoel in de groep zo vlak voor een trainingskamp.", aldus Dennis van Wijk na afloop van de wedstrijd. De Tricolores vertrekken morgen op trainingskamp naar Doorwerth. Deze overwinning is absoluut een goed begin van de trainingsweek die komen gaat. [TR/MV]
pi_40309119
Het was niet echt om aan te zien de oefenpot tegen Irakisdingens.... , Maar vanaf de spoorbrug was het gratis kijken
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 29 juli 2006 @ 22:59:41 #44
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_40309213
willem II was echt wel goed bezig tegen genk, die El hmadoui is echt een goede speler, en achterin baelem en kargbo staat ook goed!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_40309594
quote:
Ruud Heus trainer Willem II-A1
29-7-2006 - Willem II heeft zaterdag 29 juli overeenstemming bereikt met Ruud Heus. Deze oud-speler van onder andere Feyenoord en AZ gaat bij Willem II samen met John Lammers (hoofdtrainer) de A1 trainen. Heus zal zich voornamelijk bezig houden met de individuele training van de verdedigers en middenvelders.

Ruud Heus was de afgelopen jaren al actief in het trainersvak. Hij trainde diverse hoofdklassers waaronder Barendrecht. Heus is blij nu bij een club als Willem II zich op het hoogste niveau te kunnen ontfermen over de jeugd. Hij wil zijn ervaring graag overbrengen op deze jonge talenten en hen voorbereiden op een profcarrière in het betaalde voetbal.

Jan van Loon, hoofd jeugdopleiding, is zeer content met het aantrekken van Ruud Heus. “Naast John Lammers is Ruud een fantastische aanvulling voor deze talentvolle groep. John richt zich bij de individuele trainingen vooral op de spitsen en Ruud neemt de specialisten van het middenveld en de verdediging voor zijn rekening. Een uniek koppel!”

Het aantrekken van Ruud Heus past binnen het beleid van Wilem II om meer gebruik te maken van de ervaring van oud-spelers binnen de jeugdopleiding. Vorig jaar werd met John Lammers hier een eerste aanzet toe gegeven, eerder deze maand wist Willem II al Mariana Bombarda aan zich te binden. Hij gaat samen met Harry Biemans de B1 trainen en nu dan de komst van Ruud Heus.

Naast deze ex-profs heeft Willem II Jeroen van Bezouw aangetrokken voor de D2 en Ivo van Moergestel voor de C2. Hiermee is de bezetting binnen de jeugdopleiding compleet.
Ruud Heus
pi_40310571
Achterin lijkt het voor het eerst in jaren goed te staan. Ik heb er vertrouwen in dat we dit keer niet om de degradatieplaatsen gaan strijden. Misschien kunnen we zelfs verrassen en bij de eerste 9 eindigen.
pi_40310880
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:52 schreef Barnet_Bee het volgende:
Achterin lijkt het voor het eerst in jaren goed te staan. Ik heb er vertrouwen in dat we dit keer niet om de degradatieplaatsen gaan strijden. Misschien kunnen we zelfs verrassen en bij de eerste 9 eindigen.
Achterin staat het idd vrij netjes, voorin moeten ze wat meer gaan samen spelen en op elkaar inspelen. Dan heb ik er wel vertrouwen in. Een afgang net als vorig jaar zou ik heel vreemd vinden.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40315556
quote:
Op zondag 30 juli 2006 00:08 schreef existenz het volgende:

[..]

Achterin staat het idd vrij netjes, voorin moeten ze wat meer gaan samen spelen en op elkaar inspelen. Dan heb ik er wel vertrouwen in. Een afgang net als vorig jaar zou ik heel vreemd vinden.
Ik denk dat van Wijk, die ik hoog heb zitten, dat ook niet laat gebeuren. Voorin zijn we afhankelijk van momenten-voetballers, maar als dat eenmaal gaat lopen zou het weleens een heel mooi jaar kunnen worden.
pi_40315640
Als hij met die selectie kan verrassen kan hij zo bij Real aan de slag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40316952
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 23:14 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ruud Heus
Merkwaardige keuze inderdaad. De man degradeerde met Barendrecht en kon vorig jaar geen echte rol van betekenis spelen met een toch prima selectie.

Wellicht ligt jeugd hem beter.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40317060
Krijgt Willem II wel eindelijk wat schoppers in de selectie
pi_40325035
zitten wel erg weinig nederlanders in de selectie/ basiselftal of valt dat wel mee?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40325308
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:25 schreef Gollemrulez het volgende:
zitten wel erg weinig nederlanders in de selectie/ basiselftal of valt dat wel mee?
Valt wel mee

Mathieu Assou-Ekotto - Frankrijk
Thomas Baelum - Denemarken
Kevin Bobson
Mounir El Hamdaoui
Anouar Hadouir
Ryan Holman
Kristof Imschoot - België
Jens Janse
Ibrahim Kargbo - Sierra Leone
Joe Keenan - Engeland
Zsombor Kerekes - Hongarije
Mohamed Messoudi - België
Steef Nieuwendaal
Tristan Peersman - België
Iwan Redan
Björn Sengier - België
Arjan Swinkels
José Valencia Murillo - Ecuador
Frank van der Struijk
Maarten van Lieshout - België
Nuelson Wau
Jonathan Wilmet - België
Peter Zois - Australië
pi_40325343
misschien wel wat buitenlanders maar een echt taalbarriere zie ik ook niet.
pi_40325465
En anders zijn er wel woordenboeken te krijgen.
pi_40326026
Het woord "doorgaan" bleken ze al te kennen. Dat is positief
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40326051
Zullen ze de uitdrukking 'linker rijtje' ook al kennen?
pi_40326102
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:02 schreef Beschouw het volgende:
Zullen ze de uitdrukking 'linker rijtje' ook al kennen?
Rechts en boven plek 15 ben ik al tevreden dit jaar + wat gewonnen derbys..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40326147
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:04 schreef existenz het volgende:

[..]

Rechts en boven plek 15 ben ik al tevreden dit jaar + wat gewonnen derbys..
Ben benieuwd. Ik zie het somber in.
pi_40326237
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:05 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ben benieuwd. Ik zie het somber in.
Plek 17 + 18 zijn gereserveerd voor NAC en Sparta wat mij betreft. Waarbij Sparta wat dubieuzer is...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40326333
NAC! Spreekt hier de Tilburgse liefde voor Breda?
pi_40326407
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:11 schreef Beschouw het volgende:
NAC! Spreekt hier de Tilburgse liefde voor Breda?
Nee, eerder de problemen die er nu alweer zijn bij NAC waarbij twee zeer waardevolle spelers willen vertrekken en de aankopen van dit jaar niet tot een beter spel aanspreken. Wat mij betreft horen NAC en Willem II gewoon beide in de ere divisie.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40326515
Mijn voorspelling voor 17 en 18: Heracles en Excelsior. Daar moet Willem II maar boven zien te blijven. Zal moeilijk zat zijn, denk ik.
pi_40326543
quote:
Op zondag 30 juli 2006 17:17 schreef Beschouw het volgende:
Mijn voorspelling voor 17 en 18: Heracles en Excelsior. Daar moet Willem II maar boven zien te blijven. Zal moeilijk zat zijn, denk ik.
Achterhoede staat goed, middenveld redelijk en voorin moeten ze elkaar nog vinden. Als ze elkaar vinden voorin, dan gaat het wel lukken.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40326650
We zullen zien
pi_40327607
ik ben ook erg benieuwd... de selectie heeft wel meer belgen dan menig belgisch eerste klasser, maar of dat positief is
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40330745
quote:
Op zondag 30 juli 2006 16:35 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Valt wel mee

Mathieu Assou-Ekotto - Frankrijk
Thomas Baelum - Denemarken
Kevin Bobson
Mounir El Hamdaoui
Anouar Hadouir
Ryan Holman
Kristof Imschoot - België
Jens Janse
Ibrahim Kargbo - Sierra Leone
Joe Keenan - Engeland
Zsombor Kerekes - Hongarije
Mohamed Messoudi - België
Steef Nieuwendaal
Tristan Peersman - België
Iwan Redan
Björn Sengier - België
Arjan Swinkels
José Valencia Murillo - Ecuador
Frank van der Struijk
Maarten van Lieshout - België
Nuelson Wau
Jonathan Wilmet - België
Peter Zois - Australië
Waarbij El Hamdaoui voor Marokko zijn interlands speelt en Nuelson Wau voor de Nederlandse Antillen. Dus wellicht zelfs nog meer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40330773
Maar ze hebben (ook) de Nederlandse nationaliteit.
pi_40330809
Klopt. Is Messoudi trouwens geen Algerijn?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 30 juli 2006 @ 21:38:56 #70
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_40333946
Volgens mij kunnen we het komende seizoen best voor het linkerrijtje gaan. Na het dramatische seizoen van afgelopen jaar heb ik het idee dat van wijk voor de rust en stabiliteit kan zorgen die een club als Willem II nodig heeft.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_40334096
maar toch niet met deze selectie? die is toch lang niet goed genoeg, misschien stabiel voor plek 12-14 maar niet hoger lijkt me.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40334214
Steef Nieuwendaal wordt de grote blikvanger, mits genoeg speeltijd
pi_40337519
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:43 schreef Gollemrulez het volgende:
maar toch niet met deze selectie? die is toch lang niet goed genoeg, misschien stabiel voor plek 12-14 maar niet hoger lijkt me.
Met de huidige selectie hebben we veel spelers die vooruit willen en zich willen laten zien aan Europa dmv Willem II. En dat doen ze niet met plek 12-14.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40356001
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Steef Nieuwendaal wordt de grote blikvanger, mits genoeg speeltijd
Welke spelers in de eredivisie kunnen een verrassing worden?

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40368417
quote:
De jaarlijkse Open Dag van Willem II staat weer voor de deur. Dit jaar staat de dag helemaal in het teken van het 110-jarig bestaan van de club. Ook dit jaar belooft het een zeer gezellig evenement te worden! Om 13.15 uur openen de poorten waarna u kunt genieten van veel entertainment en vermaak. Tevens spelen de Tricolores op deze dag een vriendschappelijke wedstrijd tegen de voormalige club van de nieuwe trainer Dennis van Wijk, KSV Roeselare.



Het programma voor deze dag ziet er als volgt uit:

13.15 uur: Voorterrein stadion geopend
14.15 uur: Spelerspresentatie en presentatie technische staf (ook op megascherm)
14.45 uur: Stadion open
15.00 uur: Warming up
15.30 uur: Wedstrijd Willem II - KSV Roeselare
17.15 uur: Einde wedstrijd en aanvang activiteiten
v.a. 18.00 uur: Meet & Greet spelers en handtekeningensessies
21.00 uur: Einde
Activiteiten



Gedurende de Open Dag worden voor iedereen activiteiten georganiseerd om deze dag tot iets onvergetelijks te maken. Speciaal voor kinderen is er op de parkeerplaats voor het stadion een Rabo KidsPlaza opgesteld. Hier staan verschillende attracties waaronder een survivalbaan en een voetbalparcours.



De kant van de KingSide zal worden omgedoopt tot een KingsPub waar aandacht kan worden besteed aan de inwendige mens. Tevens worden er gedurende deze dag tompoucen uitgedeeld, beschikbaar gesteld door Maître Paul.



De stichting Kingzine organiseert een straatvoetbaltoernooi waar o.a. stewards, Willem II supporters en KSV Roeselare supporters aan deelnemen.



En natuurlijk bestaat op de Open Dag de mogelijkheid om een handtekening te scoren van je favoriete spelers. Vanaf 18.00 uur is er voor het stadion een meet & greet sessie.



Gedurende deze dag zullen verschillende artiesten zorgen voor waanzinnig entertainment. Er zijn verschillende optredens van o.a. de cabaret-groep 'de nacht van de natte zakdoek'.



Wij hopen u te mogen verwelkomen op de Open Dag van Willem II op zaterdag 12 augustus. De toegang is gratis!



Houd voor het laatste nieuws en alle informatie over de Open Dag de website www.willem-ii.nl in de gaten.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40402123
quote:
Verslag Fortuna Sittard-Willem II door Supportersclub
dinsdag, 1 augustus 2006

De eerste nederlaag van het seizoen 2006 - 2007 is een feit. In een oefenduel op het terrein van voetbalvereniging RFC uit Roermond verloor Willem II vanavond met 2 - 1 van eerstedivisionist Fortuna Sittard. Wasiu Taiwo zette de ploeg uit Sittard binnen het kwartier op een 2 - 0 voorsprong. Zsomber Kerekes redde na 20 minuten de eer voor Willem II. In de slotfase ontspoorde het duel volledig en scheidsrechter van Boekel besloot van advies van trainer Dennis van Wijk om het duel voortijdig te staken. Scheidsrechter van Boekel gaf voor een kleine 1.000 toeschouwers geel aan Mathieu Asssou-Ekotto en aan de Fortuna Sittard spelers Dassen en Van Driel.

Trainer Dennis van Wijk koos er in Roermond voor om nagenoeg dezelfde spelers die bij het eindsignaal in het duel tegen Iraklis Thessaloniki op het veld stonden, aan de aftrap van het duel tegen Fortuna Sittard te laten verschijnen. Tristan Peersman mocht op de bank plaatsnemen en in zijn plaats werd het doel door Björn Sengier verdedigt. De linksback positie werd ditmaal door Nuelson Wau ingevuld en Frank van der Struijk vormde samen met Arjan Swinkels het hart van de verdeding. Voorin viel vooral Steef Nieuwendaal met een aantal knappe acties op. Langs het veld viel duidelijk te zien dat het elftal van Willem II niet op elkaar was ingespeeld en Fortuna Sittard maakte daar dankbaar gebruik van.

Nog binnen de tien minuten leidde dit tot een 1 - 0 voorsprong voor de Fortunezen toen Waisu Taiwo uit een vrije trap van Ronald Dassen de bal achter Björn Sengier wist te koppen. Ook de volgende kans van de wedstrijd was raak. Wederom Taiwo was de plaaggeest voor de Tricolores. Doelman Sengier wist in eerste instantie zijn inzet nog te keren, maar in de rebound schoot de Nigeriaan de bal alsnog in de touwen, wat een 2 - 0 voorsprong voor de club uit Sittard betekende. De zogenaamde B-garnituur van Willem II was op dat moment duidelijk een maatje te klein. Toch herpakte de ploeg zich, hetgeen in de 19e minuut van de wedstrijd tot uitdrukking kwam via een schot van Steef Nieuwendaal, dat door keeper Christianen ternauwernood met de voet kon worden gered. Een minuut later was het wel raak toen Zsombor Kerekes de bal in de linkerbovenhoek van het doel joeg.

Door deze aansluitingstreffer kwam Willem II wat meer in zijn spel. De verdediging van Fortuna Sittard moest vaker aan de noodrem trekken. Uit een toegekende vrije trap, na een overtreding op Jonathan Wilmet, schoot de Hongaarse spits Kerekes in de handen van de keeper. Ook een afstandsschot van Joe Keenan ging net over het doel. Vlak voor het rustsignaal moest Björn Sengier nog éénmaal in actie komen toen Waisu Taiwo vanaf linksaf op het doel vuurde, maar met een schitterende reflex wist de Belgische keeper de bal tot corner te verwerken. Dit was tevens de laatste noemenswaardige actie uit de eerste helft en beide elftallen zochten met een 2 - 1 ruststand de kleedkamer op.

Na de rust bleef de van een enkelblessure herstellende Arjan Swinkels in de kleedkamer achter en zijn plaats werd door Jens Janse ingenomen. Na drie minuten in de tweede helft leken de Tricolores op gelijke hoogte te komen toen testspeler Daniel Voigt de bal terug wilde spelen op zijn eigen keeper. De keeper van Fortuna Sittard stond echter op het verkeerde been, waardoor de bal langs hem heen rolde en zo het lege doel in leek te verdwijnen. De paal bracht echter de redding voor Fortuna Sittard en zodoende konden ze hun voorsprong blijven koesteren. Na ruim een kwartier kopte Zsombor Kerekes uit een corner van Anouar Hadaouir naast en ook een inzet van rechtsbuitenspeler Hadaouir ging een minuutje later over het doel.

Na dik twintig minuten speeltijd in de tweede helft mochten een aantal vermoedelijke basisspelers hun opwachting maken. Ibrahim Kargbo, Mathieu Assou-Ekotto, Jose Valencia, Kristof Imschoot, Kevin Bobson, Mounir el Hamdaoui en Iwan Redan mochten hun opwachting maken. Dit ging ten koste van Nuelson Wau, Frank van der Struijk, Ryan Holman, Joe Keenan, Zsombor Kerekes, Jonathan Wilmet en Steef Nieuwendaal. Ondanks deze wissels slaagde Willem II er niet in om een goede kans te creeëren.

Trainer Frans Körver ging steeds meer in een succesje geloven en hitste zijn manschappen langs de zijlijn op. De Fortuna spelers pakten dit op een verkeerde manier op, door steeds grovere overtredingen te maken. De ingevallen Kevin Bobson was hier als eerste de dupe van, toen hij een harde aanslag op zijn enkels kreeg te verwerken. Scheidsrechter van Boekel ontging de overtreding, want hij hield de kaarten op zak. Zo ontging de scheidsrechter wel meer, want twee ingevallen spelers van Fortuna Sittard droegen beide een shirt met het rugnummer 17 !
De vlam sloeg even later in de pan toen Mathieu Assou-Ekotto door van Driel werd nagetrapt. Een opstootje was het gevolg waar beide spelers uiteindelijk de gele kaart kregen voorgehouden.

Het duel was amper hervat of Mounir el Hamdaoui kreeg ter hoogte van de middenlijn een doodsschop van achteren te verwerken. De Willem II - aanvaller overleefde de aanslag en ging direct op zoek naar zijn belager. Ook technische staf en begeleiding stormde het veld in. Toen de storm enigzins tot bedaren was gekomen besloot scheidsrechter van Boekel op advies van Dennis van Wijk om een einde aan het duel te maken en daardoor konden de aanwezige toeschouwers vijf minuten voor het verstrijken van de officiële speeltijd de kantine op gaan zoeken om zich aan het Limburgs bier te goed te doen.

Opstelling Fortuna Sittard: Christianen, Dassen (75. S. Guvenc), Voigt (65. Marquez), Paridaans, Van Driel, Simone, Bouhadan (67. Hermans), El Hammouchi, Olondo (79. Grabovac), Van Barneveld (67. Garritsen) en Taiwo (59. E. Guvenc)

Opstelling Willem II: Sengier, Wau (67. Valencia), Holman (67. Kargbo), van der Struijk (67. Assou-Ekotto), Swinkels (46. Janse), van Lieshout, Nieuwendaal (67. Imschoot), Hadaouir, Wilmet (67. el Hamdaoui), Keenan (67. Bobson) en Kerekes (67. Redan).
pi_40404375
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Scoren lijkt ons zwakke punt te zijn op dit moment...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40404592
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:45 schreef existenz het volgende:

[..]

Scoren lijkt ons zwakke punt te zijn op dit moment...
Ik denk niet alleen op dit moment
pi_40404663
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 00:53 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Ik denk niet alleen op dit moment
Dat moment gaat het hele seizoen omvatten hoor . Mark my words. Vorig seizoen waren gewoon in het algemeen slecht
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40415648
quote:
Hapoel Tel Aviv moet zijn eerste thuiswedstrijd in de tweede kwalificatieronde van de Uefa Cup in Nederland spelen. Dat heeft de Europese voetbalbond Uefa bepaald. De Israëlische club moet volgende week dinsdag tegen het Sloveense NK Domzale spelen in het stadion van Willem II in Tilburg of in het Gelredome in Arnhem.

Dinsdag besloot de Uefa dat Israëlische clubs hun internationale wedstrijden voorlopig op neutraal terrein moeten spelen vanwege de onveilige situatie in het Midden-Oosten.

De bond moet nog een besluit nemen over de locatie voor de wedstrijd tussen Maccabi Haifa en Liverpool en het duel tussen Beitar Jeruzalem en Dinamo Boekarest in de voorronde van de Champions League.
Toch misschien nog Europees voetbal in Tilburg
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40415942
hadden ze maccabi met liverpool hiereen gestuurd potverdikke
pi_40682767
quote:
Steef Nieuwendaal mag blijven bij Willem II
door Wilber Hack

Donderdag 10 augustus 2006 - Tilburg - Steef Nieuwendaal krijgt, als het aan de technische staf ligt, een nieuwe kans bij Willem II. De middenvelder keerde terug, na een half seizoen verhuurd te zijn aan MVV. Hij kreeg de kans om zich in de voorbereiding opnieuw te bewijzen.

Trainer Dennis van Wijk verklaarde gisteravond zeer tevreden te zijn over Nieuwendaal. Hoewel de middenvelder nog één seizoen bij Willem II onder contract staat, vindt Van Wijk het netjes om met zijn zaakwaarnemer over de nieuwe situatie te praten. „Nu Nieuwen-
daal een volwaardige speler voor de A-kern kan worden, is er toch sprake van een nieuwe situatie“, oordeelde Van Wijk.
Het afgelopen half jaar kreeg Nieuwendaal, in het verleden jeugdinternational, bij MVV weinig speeltijd van Andries Jonker. Toch denkt de huidige assistent-trainer dat het verblijf van Nieuwendaal in Maastricht louterend heeft gewerkt. „Soms heb je als voetballer zo’n klik nodig“, vulde Van Wijk aan. „Omdat hij in Maastricht zo weinig aan voetballen toekwam is bij Nieuwendaal misschien wel het besef gegroeid dat hij iets aan zijn spel moest veranderen.“
Gisterenavond tegen SC ’t Zand bereidde Nieuwendaal onder meer de veertiende treffer voor, gemaakt door Kerekes.
pi_40685531
Veelbelovende terugkeer. De veertiende treffer voorbereid. Tjonge!
pi_40689414
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:06 schreef Herr_Munk het volgende:
hadden ze maccabi met liverpool hiereen gestuurd potverdikke
Die komen ook nog misschien
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40689554
Nu nog hopen dat maccabi wel de ticket verkoop wil regelen! Zonde want anders was ik denk ik wel naar hoepel gaan kijken.
pi_40692745
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 19:00 schreef Herr_Munk het volgende:
Nu nog hopen dat maccabi wel de ticket verkoop wil regelen! Zonde want anders was ik denk ik wel naar hoepel gaan kijken.
Inderdaad, daar wil ik wel naar toe
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40830694
een beetje laat maar alsnog:
quote:
zaterdag, 12 augustus 2006

Willem II verslaat KSV Roeselare


Willem II heeft vandaag zijn laatste oefenwedstrijd, voor de competitiestart volgende week Zaterdag tegen Utrecht, gewonnen van het Belgische KSV Roeselare. De oude club van trainer Dennis van Wijk was met de gehele selectie naar Tilburg afgereisd maar starte de wedstrijd met een stuk of 5 basiskrachten aangevuld met de reserves van het team. De rede hiervan is dat ze afgelopen donderdag nog speelde voor de Uefacup, hierdoor kregen een aantal basiskrachten rust.

Willem II begon de wedstrijd erg gretig en na een goed afstandschot op de paal liet Mounir El Hamdaoui zien een neusje voor de goal te hebben door de terugkomende bal in het doel te schuiven. Tegen het eind van de eerste helft maakt EL Hamdaoui zijn tweede doelpunt door de bal onder de keeper door te schuiven. In de tweede helft gingen de Tilburgers vrolijk verder met scoren. Door onder meer 2 doelpunten van Kerekes, een van Wilmet na een erg goede combinatie met Bobson en een wondermooi doelpunt van Imschoot won Willem II de wedstrijd met 6-0.

Wat vooral opviel was dat Hadouir, El Hamdoui en Imschoot een erg hoog nivo haalde. Hadouir speelde op het nivo van voor zijn blessure en het lijkt er op dat hij steeds beter begint te wennen aan zijn nieuwe positie. Ook Imschoot lijkt eindelijk de schroom van zich af te gooien. Hij speelde lekker dominant en bekroonde zijn goede optreden met een wonder mooie lob vanaf 18 meter over de iets voor zijn doel staande keeper van Roeselare. Verder haalde iedereen een voldoende en was het goed om te zien dat Kerekes en Bobson ook een zeer redelijk nivo haalde. Kerekes leek in de eerste helft niet met het nivo mee te kunnen maar gaandeweg kwam hij steeds beter in de wedstrijd getuige zijn 2 doelpunten. Bobson was bij vlage een genot om naar te kijken al liet zijn voorzet hem helaas nog wel eens in de steek. Desondanks was hij betrokken bij 4 van de 6 doelpunten.

Met nog een week trainen voor de boeg was het in ieder geval een genot om te zien dat er combinaties op de mat werden gelegd die terug deden denken aan het goede spel onder Co Adriaanse. Volgende week kan de selectie echt laten zien waar het staat met de eerste competitie-wedstrijd tegen Utrecht in Tilburg.
pi_40852321
Niet geheel onverdienstelijk dunkt me. Zijn er nog Willem II-ers hier die meedoen aan de voetbalmanager op fok? Anders wellicht leuk om een subleague voor ons te maken.
pi_40980500
Dit was niet slecht . Het kan beter, zeker als ze meer op elkaar leren in spelen. Het spel hoe er gespeeld kan worden zag je bij vlagen. Er wordt ieg gestreden door de spelers, dit ontbrak vorig jaar compleet.... Ik ben benieuwd, de eerste 3 punten zijn binnen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40980544
Nette overwinning!
pi_40980613
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nette overwinning!
En Vorm mogen ze wel naar ons toe sturen ipv Peersman. God wat is die slecht
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_40980818
De eerste punten zijn binnen
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 22:52:58 #93
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_40982324
El Hamdnogiets speelde erg goed, heel goede balaanname, snel verleggen van spel, leuke acties, niet altijd zelfzuchtig/. Hier kan Willem II nog veel plezier aan beleven. (Baelem is gtrouwens ook een aardige verrassing, solide verdediger)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_40984220
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:03 schreef existenz het volgende:

[..]

En Vorm mogen ze wel naar ons toe sturen ipv Peersman. God wat is die slecht
Peersman, Valencia en Wau waren de zwakke schakels in mijn ogen. Baelum en El Hamdoui vond ik erg goed spelen. De strijd was ook mooi om te zien, dat heb ik toch jaren gemist.
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:42:21 #95
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_40992735
Valencia had zijn dag niet. Maar verder verdiende iedereen wel een voldoende, want Peersman haalde ook een paar ballen prachtig uit het doel wat te denken van die bal van utrecht in de laatste minuut.

Ik heb bij vlagen ook heel goed combinatievoetbal gezien, al stonden de spelers soms wat te dicht bij elkaar, met name Redan en El Hamdaoui.
Time is what keeps everything from happening at once.
pi_40997174
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nette overwinning!
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40997704
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 22:00 schreef existenz het volgende:
Er wordt ieg gestreden door de spelers, dit ontbrak vorig jaar compleet
Ze toonden allemaal karakter gisteren.



pi_41003806
Dit wordt nog een leuke competitie zo .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41005739
quote:
Dennis van Wijk furieus op Wilber Hack
zondag, 20 augustus 2006

Na afloop van zijn eerste wedstrijd als hoofdcoach van Willem II nam Dennis van Wijk geen blad voor de mond. De coach was blij met de overwinning op FC Utrecht (2-1) maar toonde zich verontwaardigd over de manier waarop de regionale krant Brabants Dagblad over zijn club had geschreven. Een journalist van die krant (red: Wilber Hack) had namelijk het lef gehad om de laatste training van Willem II bijna letterlijk uit te schrijven. Zoiets had Van Wijk nog nooit meegemaakt, zei hij. „In heel mijn carrière niet. Die man is de beste scout van FC Utrecht geweest”, foeterde de trainer, die tot nu toe zijn hele loopbaan in België werkte. „Zelfs de inworpen en de corners stonden erin beschreven.”

Utrecht-coach Foeke Booy haakte in op het akkefietje. „Ik heb het inderdaad gelezen”, grapte hij. „Maar ik had liever gewonnen.”

(bron: www.telesport.nl, willem2.tv)
pi_41088151
Hebben jullie al een beetje zin in zaterdag?

Wij wel in ieder geval
Trots van het Noorden!
pi_41095117
alleen als we weer vroeg met 0-3 voorkomen maar dit keer de voorsprong houden
pi_41101940
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:00 schreef Herr_Munk het volgende:
alleen als we weer vroeg met 0-3 voorkomen maar dit keer de voorsprong houden
Eens
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41104437
Gaan er veel supporters mee? enig idee?
Trots van het Noorden!
pi_41105052
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:00 schreef Kriebbel het volgende:
Gaan er veel supporters mee? enig idee?
Ze gaan op de fiets http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=4109&Itemid=67
En er rijdt een partybus http://www.tilbo.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3955&Itemid=110

Maar in het totaal. Geen idee
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41106118
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:16 schreef existenz het volgende:

[..]

Ze gaan op de fiets
Vorig jaar waren er toch ook al een paar van die maloten?
Trots van het Noorden!
pi_41106298
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 20:46 schreef Kriebbel het volgende:

[..]

Vorig jaar waren er toch ook al een paar van die maloten?
Van NAC of zo geloof ik. Niet van Willem II
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41415503
Een nette 3-0 overwinning op FC Brussels mede dankzij een sterk ingevallen Nieuwendaal
pi_41417006
De aankopen Den Ouden en Hermans werpen al meteen hun vruchten af; vorig week 5-0 verliezen, nu 3-0 winnen. Goed gedaan Willem II.
pi_41417012
Volgende wedstrijd Willem II-PSV. Traditioneel moeilijk voor de Eindhovense landskampioen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_41419308
Ik vraag me echt af wat Willem II met Edwin Hermans moet. Opa Hermans speelde bij ons niet eens... werd afgelopen dinsdag gewoon weggespeeld in een oefenpotje door de vleugelspeler van FC Geleen Zuid
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_41419381
Mag ik iedereen van Willem II hartelijk bedanken voor het overnemen van Edwin Hermans.
De grap van de laatste transferdag gewoon. Wij een dike salarispost en trage voetballer kwijt en wat jullie erbij krijgen moet je maar onder de categorie brandhout opzoeken.
pi_41419726
Het is wel een jongen uit de regio die de rest van het team prima kan vertellen, wat er zoal leeft bij Willem II.
pi_41419829
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:15 schreef Herr_Munk het volgende:
Het is wel een jongen uit de regio die de rest van het team prima kan vertellen, wat er zoal leeft bij Willem II.
Ja, dan kun jij er ook gaan staan als je uit de regio komt. Voetballend zul je niet minder zijn.
pi_41420904
nee hoor want de beste man heeft ietwat meer ervaring dan ik.
pi_41421118
Bij de Graafschap was Hermans ook een drama. Sterkte er mee.
pi_41422281
Den Ouden is mooi als pinchitter. Die Hermans heb ik nog nooit van gehoord.
pi_41422396
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 08:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgende wedstrijd Willem II-PSV. Traditioneel moeilijk voor de Eindhovense landskampioen.
Dat was Heereveen ook
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41567583
Wij zijn niet bang wat Kluivert is er bij!
pi_41567771
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:04 schreef Herr_Munk het volgende:
Wij zijn niet bang wat Kluivert is er bij!
En ik niet
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41568067
Ja ik kan ook geen vrij krijgen
pi_41570150
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:13 schreef Herr_Munk het volgende:
Ja ik kan ook geen vrij krijgen
Moest ik maar werken
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41574179
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 14:05 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat was Heereveen ook
Trots van het Noorden!
pi_41754911
quote:
Gebroken teen Willem II'er Imschoot

12/9/2006 20:35

Kristof Imschoot had al bijna twee weken wat klachten. De middenvelder van Willem II weet nu waar die vandaan komen: een gebroken kleine teen.

Maar het is nog de vraag of Imschoot ook daadwerkelijk wedstrijden moet missen. Niet alleen speelt hij al enige tijd met de klachten, maar ook kunnen aangepaste trainingen uitkomst bieden.

Nieuwkomer Imschoot is dit jonge seizoen een van de vaste waardes van trainer Dennis van Wijk, die in alle wedstrijden de Belgische middenvelder liet beginnen. In de rust van de wedstrijd tegen PSV bleef Imschoot in de kleedkamer achter.
pi_41872484
Dramatische eerste helft zeg. Een joker in de goal, slechte backs. Ekotto deed ook niets goed.

Toppunt, of eigenlijk dieptepunt, is dat Kerekes nog steeds een contract heeft Die kerel heeft echt geen bal goed geraakt.
pi_41873091
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dramatische eerste helft zeg. Een joker in de goal, slechte backs. Ekotto deed ook niets goed.

Toppunt, of eigenlijk dieptepunt, is dat Kerekes nog steeds een contract heeft Die kerel heeft echt geen bal goed geraakt.
Ik zag 3-0 staan (had een bbq) en ben maar begonnen met het plannen van de nacompetitiewedstrijden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41873142
Nou ja, zolang je El Hamdioui nog hebt, hoef je je niet bijster veel zorgen te maken nog. Den Ouden voegt ook weinig toe.

Zullen volgend weekend wel wat veranderingen zijn.
pi_41873656
El Hamdaoui gaat doen wat Dembele vorig seizoen deed; ons er eigenhandig inhouden.
pi_41874872
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou ja, zolang je El Hamdioui nog hebt, hoef je je niet bijster veel zorgen te maken nog. Den Ouden voegt ook weinig toe.

Zullen volgend weekend wel wat veranderingen zijn.
Den Ouden moet je ook zien voor de ervaring en mogelijk voor in de nacompetitie... Meer niet.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_41879549
Belachelijk weer. Ik dacht dat er goed ingekocht was en dat we in de middenmoot konden eindigen na het slechte seizoen van vorig jaar. Maar het is weer net zo'n triest zooitje bijelkaar. Waarom moeten er achterin toch elke keer van die amateuristische blunders gemaakt worden. En haal verdomme is een fatsoenlijke keeper.
pi_41915831
Ik was zaterdag ook aanwezig bij de wedstrijd Excelsior - Willem II, maar een vriend van me en ik voorspelde tijdens het zien van de warming-up al dat Willem II zou verliezen. Wat een ongeorganiseerde bende was de warming-up van Willem II. Iedereen deed maar wat gedurende de eerste 15 minuten van de warming-up, leek helemaal nergens op.

De enige positieve uitzondering was El-Hamdioui tijdens deze wedstrijd, al liep hij in de eerste helft letterlijk achter zijn man aan. Dus die had aanvallend veel vrijheid, aanvallend was het een stuk beter en de 2de helft speelde hij gewoon erg goed.

Waar ik ook niks van begreep was dat Geert den Ouden rechtsbuiten stond, volgens mij is het gewoon een echte centrumspits.

Maar ja verwacht dat Willem II een heel zwaar seizoen gaat krijgen, aan de supporters van Willem II lag het zeker niet afgelopen vrijdag, al was het daa rna de 2-0 ook over, begrijpelijk.
volgende wedstrijden:
pi_41969042
El Hamdioui geblesseerd eraf en Baelum een hele domme rode kaart..

Dat wordt vrijdag heel lastig.
pi_41969179
Want Nac is kei goed.
pi_41969202
Beetje het duel der zwakkelingen.
pi_41990177
El Hamdioui 9 maanden gone
pi_41990313
Das niet echt grappig.
pi_41990454
Wel zielig, 2 weken had mooi geweest 9 maanden is kut
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_41990728
9 maanden is inderdaad erg klote, voor welke speler dan ook.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_42019760
Kansen om er voor Willem II in te blijven halveren ook bijna dan eigenlijk.
pi_42022058
Willem 2 degradeert nu dankzij de beker.
pi_42022553
Hoe doet Edwin Hermans het nu bij jullie?
Ik bevestig het vooroordeel dat vrouwen geen kaart kunnen lezen.
*spiekt*
pi_42851196
Enorm harde kick

Het voetbal van Willem II waait over naar dit topic. Beide inspiratieloos en zonder posts .
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:49:12 #142
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_42853786
Is dit niet juist resultaatvoetbal
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_42891511
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 00:49 schreef reem het volgende:
Is dit niet juist resultaatvoetbal
Ja zo kun je het ook noemen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42914978
Ik heb 2 kaarten gewonnen voor Willem II - AZ, maar ik kan zelf niet. Wie ze wil mag ze hebben.
Er staat wel in de begeleidende brief dat ze op naam staan, maar daar geloof ik eigenlijk niks van, want op de kaartjes zelf staat niks bijzonders. Er staat alleen vak O en geen rij- of stoelnummers (weet niet of dat normaal is bij Willem II?).
pi_42925058
Nou zeg, zelfs niemand die er gratis naartoe wil?
pi_42928254
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 16:10 schreef Helly het volgende:
Nou zeg, zelfs niemand die er gratis naartoe wil?
De mensen die hier kijken en posten komen of uit Breda en willen niet of uit Tilburg en hebben een seizoenskaart Je kunt het beter in een algemeen VBL topic vragen Vast wel een liefhebber
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42928923
Wanneer is die match Helly?
pi_42928986
Morgen al, dus is nu al te laat om op te sturen. Jammer, maar idd existenz, vriend van mij die Willem 2 fan is had ook al kaarten.
pi_42930897
Waar woon je dan?
pi_42948903
quote:
Nieuwendaal blij met speelminuten
donderdag, 26 oktober 2006

Steef Nieuwendaal krijgt bij Willem II meer speelminuten dan hij zelf verwacht had. Sterker nog: de veertigvoudig jeugdinternational overwoog vijf maanden geleden nog om terug te keren naar de amateurs. Steef Nieuwendaal speelde twee jaar geleden in het Villa Park in Birmingham nog in een wereldelftal voor spelers onder achttien jaar. In de zomer over­woog de 20-jarige middenvel­der van Willem II op zoek te gaan naar een club in de hoofd­klasse van de amateurs. Zijn si­tuatie leek uitzichtloos. Maar het nieuwe technische duo van Willem II besloot hem nog een laatste kans te geven. „Elke speelminuut voelt nu als een be­loning”, zegt Nieuwendaal. „Ik heb al in zes wedstrijden mee­gedaan en kreeg tegen Vitesse een basisplaats.

We praten nu over het aanpassen van mijn contract aan de maatstaven van een speler uit de A-selectie. In maart wordt beslist of ik een nieuwe aanbieding krijg. Dat had ik een paar maanden gele­den niet durven denken.” Nieuwendaal is er inmiddels wel achter dat het spelen van meer dan veertig jeugdinter­lands geen enkele garantie biedt. Voor de bondscoaches van Oranje onder 17, onder 18 en onder 19 was hij een vaste keuze. Bij die teams fungeerde hij zelfs als aanvoerder. Een paar weken geleden nam bonds­coach Hans Schrijvers de Bude­laar op in de Olympische selec­tie. In de wedstrijd tegen Jong Oranje was hij een van de uit­blinkers. „Een week in een ho­tel en het kweken van koolhy­dratenboom heb ik kennelijk nodig. Dan lukt het wel”, zegt de speler, die in het Oranjeshirt nooit faalde. Als hij bij de nationale selecties de lijn doortrekt, maakt hij aan het einde van het seizoen kans op deelname aan het EK met Jong Oranje in eigen land. In Oranje ging het tot op heden voortvarend met Nieuwendaal.

Zijn ontwikkeling op clubni­veau stagneerde echter. Bij Wil­lem II bleef hij hangen in de be­lofteselectie. „Dat was wel frus­trerend. Want Agustien, een groot talent, kreeg veel sneller een kans. Ik besefte dat ik op een hoger niveau moest gaan trainen en spelen. Dat ik het vo­rig seizoen in de winterstop voor een half jaar naar MVV ver­huisde, is de redding voor mijn carrière geweest.” In Maas­tricht stopte Nieuwendaal met zijn rechtenstudie en gooide al­les op het voetbal. Toch werd hij er geen basisspeler. Hij kwam maar zeven keer in actie voor MVV. Belangrijker is dat hij er trainer Andries Jonker leerde kennen. Die pleitte er­voor dat Nieuwendaal - al op jonge leeftijd op voorspraak van Toine van Mierlo door Wil­lem II bij SV Budel weggeplukt ­ een nieuwe kans zou krijgen. „Dat is een eerlijke man. Hij vertelt wat hij van je verwacht en wat hij op het veld van je wil zien. Als jonge speler moet je ook geluk hebben met wie je treft. Dennis van Wijk houdt als hoofdtrainer van discipline en honderd procent inzet. Bij hem kun je op de trainingen een plaats in het elftal verdie­nen. Dat komt mij goed uit.”

Overeenkomsten
De ontwikkeling van Nieuwend­aal vertoont veel overeenkom­sten met die van Marcel Meeu­wis. Allebei kregen ze maar spo­radisch een kans in het eerste elftal. „Clubs zouden verplicht moeten worden een aantal jeugdspelers door te laten stro­men”, zegt hij. „Er loopt in Ne­derland genoeg talent rond.Maar je moet er meteen staan, want clubs willen resultaat pak­ken. Daardoor gaat veel talent verloren.”
Nieuwendaal debuteerde twee jaar geleden in een uitwedstrijd tegen Roda JC. „We verloren met 4-0. Bij terugkeer in Til­burg werden opgewacht door boze supporters. Dan weet je meteen dat het ergens om gaat.

Nieuwendaal begon ook - net als Meeuwis - in de spits, maar is nu middenvelder. „Ik ben op mijn best als ik veel ruimte voor me heb”, zegt Nieuwen­daal. „Ik moet het hebben van mijn duelkracht, strijd en loop­vermogen. Ik val wat minder op. Ik ben geen speler die het verschil zal maken, maar kan wel anderen beter laten voetbal­len.” Het is waarschijnlijk de re­den dat trainers, die hem niet zo goed kennen, hem te snel af­schrijven. Zwamborn had geen bezwaar tegen een vertrek van Nieuwendaal. In Zeist, waar ze hem al zo lang kennen, lopen de bondcoaches met hem weg.

Vanavond bij de thuiswedstrijd tegen AZ zal het erom hangen of Nieuwendaal mag spelen. Hij komt meestal in de ploeg als er om extra verdedigende arbeid wordt gevraagd. „Ik ben inmid­dels wel gewend dat ik pas op de dag van de wedstrijd zeker­heid krijg. Meedoen tegen AZ zou fantastisch zijn. Het is een van de topclubs. Door de neder­laag tegen PSV staat er best druk op. Wij hebben laten zien dat we thuis aardig kunnen voetballen.”
pi_42968408
Tja...

Same old story...

Eerste helft was redelijk gelijkwaardig, 0-1 niet echt terecht, maar wij missen de penalty en AZ scored wel (overigens wel een mooie goal naar mijn mening). Dus 0-1 na 45 minuten vind ik niet erg... Wat ze bij AZ in Sinouh zien snap ik niet, maar goed daar wend ik dalijk nog wel een stuk aan En de tweede helft tja, waar waren de spelers vd eerste helft heen?

AZ ging wel wat meer op de man spelen en een hoger tempo, maar dat was geen probleem geweest (0-1 is tegen een AZ niet zo heel slecht). Maar als je zelf zo belabberd gaat spelen, scoren ze wel de 0-2 ja... En dan is het verhaal gedaan.. Willem II kan niets anders dan op de aanval gaan en laat dus steken vallen en de AZ spelers ronden het simpeltjes af...

Maar toch een redelijk gevoel voor de komende 3 wedstrijden over gehouden.

Het grootste raadsel van de avond blijft toch wel: Mr. Grabbelaar Sinouh! Echt een emo is niets vergeleken met hem... Schitterend, hoe erg hij alles zich aan trekt en hoe hij mee leeft met het spel van AZ. Jammere voor hem is dus dat hij zo vaak grabbelt. Dat maakt hem een erg mooi doelwit.

Zijn dansjes zijn wel een optreden in X-Factor waard . En vervolgens tot rust gemaand moeten worden door Jaliens en andere oud Willem IIérs die weten hoe erg Sinouh de voorgaande jaren over de zeik is gegaan van de meest simpele liedjes, die te dom en simpel zijn om de wedstrijd stil te leggen .

Jammer van het verlies, maar ik vooral de eerste 45 minuten genoten vd wedstrijd en de 2e helft van Sinouh
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42968430
t was weer mooi kut.

Ik heb nog liever Kerekes in de spits dan den Ouden. Jezus wat een slome nerd. En dan nog tegen zn eigen been aan schieten als ie de bal wil afleggen. Vond t wel leuk dat ie zn shirt over zn kop heen trok aan t eind vd wedstrijd.


ik mis m echt
pi_42968556
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:22 schreef toma het volgende:
t was weer mooi kut.

Ik heb nog liever Kerekes in de spits dan den Ouden. Jezus wat een slome nerd. En dan nog tegen zn eigen been aan schieten als ie de bal wil afleggen. Vond t wel leuk dat ie zn shirt over zn kop heen trok aan t eind vd wedstrijd.

[afbeelding]
ik mis m echt
Vd Ouden was op het laatst echt helemaal op. En we hebben niemand anders
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42968631
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:21 schreef existenz het volgende:
Tja...

Same old story...

Eerste helft was redelijk gelijkwaardig, 0-1 niet echt terecht, maar wij missen de penalty en AZ scored wel (overigens wel een mooie goal naar mijn mening). Dus 0-1 na 45 minuten vind ik niet erg... Wat ze bij AZ in Sinouh zien snap ik niet, maar goed daar wend ik dalijk nog wel een stuk aan En de tweede helft tja, waar waren de spelers vd eerste helft heen?

AZ ging wel wat meer op de man spelen en een hoger tempo, maar dat was geen probleem geweest (0-1 is tegen een AZ niet zo heel slecht). Maar als je zelf zo belabberd gaat spelen, scoren ze wel de 0-2 ja... En dan is het verhaal gedaan.. Willem II kan niets anders dan op de aanval gaan en laat dus steken vallen en de AZ spelers ronden het simpeltjes af...

Maar toch een redelijk gevoel voor de komende 3 wedstrijden over gehouden.

Het grootste raadsel van de avond blijft toch wel: Mr. Grabbelaar Sinouh! Echt een emo is niets vergeleken met hem... Schitterend, hoe erg hij alles zich aan trekt en hoe hij mee leeft met het spel van AZ. Jammere voor hem is dus dat hij zo vaak grabbelt. Dat maakt hem een erg mooi doelwit.

Zijn dansjes zijn wel een optreden in X-Factor waard . En vervolgens tot rust gemaand moeten worden door Jaliens en andere oud Willem IIérs die weten hoe erg Sinouh de voorgaande jaren over de zeik is gegaan van de meest simpele liedjes, die te dom en simpel zijn om de wedstrijd stil te leggen .

Jammer van het verlies, maar ik vooral de eerste 45 minuten genoten vd wedstrijd en de 2e helft van Sinouh
Ik probeerde nog een liedje in te zetten.
"Hij is een vriendje van Postma!" maar niemand reageerde
Sinouh is echt een zielepoot. Vooral toen de 2e helft begon dat ie de kingside stond op te jutten om m nog harder uit te schelden. In één woord "ZIELIG" alhoewel één woord aan hem al teveel besteed is .

Maar goed ik hoop echt dat ze binnenkort Poepon van Ajax gaan huren, want WillemII heeft een snelle technische spits nodig. En zonder Redan is die er niet. We hebben nu alleen 2 pinchsitters die het moeten doen. En als die lange bal niet aankomt heb je daar ook niks aan.
pi_42968710
Idd, als je vooral in de eerste helft de balaannames van vd Ouden zag, dan is dat het probleem niet (meer), maar de techniek om het af te ronden ontbreekt gewoon.

En die penalty werd door iedereen in die hoek gekeken, echt bedroevend slecht geschoten.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42968740
Moet je trouwens nog een zo'n sticker


Ik wilde nog "Echte supporters zijn niet te koop" inzetten, maar ze hadden het te druk met schapen...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42968844
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:30 schreef existenz het volgende:
Moet je trouwens nog een zo'n sticker


Ik wilde nog "Echte supporters zijn niet te koop" inzetten, maar ze hadden het te druk met schapen...
Ja die sticker wil ik wel
Kun je m opsturen ?
pi_42968860
En bij Bobson moeten ze een enorme schep pakken om die lijm van zijn kont te krabben waarmee hij aan de kanten blijft plakken!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42968879
Hoe was Nieuwendaal?
pi_42968894
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:32 schreef toma het volgende:

[..]

Ja die sticker wil ik wel
Kun je m opsturen ?
Ja, stuur maar een pm waar ie heen moet. Dan ga ik @ work envelop + postzegel scoren
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42968909
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe was Nieuwendaal?
Uitgeroepen tot man of the match geloof ik.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42968947
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:34 schreef existenz het volgende:

[..]

Uitgeroepen tot man of the match geloof ik.
! Ja joh?
pi_42969400
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:34 schreef existenz het volgende:

[..]

Ja, stuur maar een pm waar ie heen moet. Dan ga ik @ work envelop + postzegel scoren
hoe doe ik dat ?
pi_42970125
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:47 schreef toma het volgende:

[..]

hoe doe ik dat ?
Dat enveloppe geval boven in de zwart balk.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42970455
heb je mn bericht ontvange?
pi_42970545
Mijn eerste pm . Ja dus . Ik regel het morgen ff voor je, anders maandag Ligt beetje aan hoe druk me baas me morgen gaat bezig houden...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42970823
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:24 schreef existenz het volgende:
Mijn eerste pm . Ja dus . Ik regel het morgen ff voor je, anders maandag Ligt beetje aan hoe druk me baas me morgen gaat bezig houden...
sjonge jonge

haha, kijk maar vind t iig al tof dat je er de moeite voor neemt
pi_42970867
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:34 schreef toma het volgende:

[..]

sjonge jonge

haha, kijk maar vind t iig al tof dat je er de moeite voor neemt
Ik had er 5 in een opwelling besteld en ik kan ze dus niet eens op me auto plakken, dus als ik iemand blij kan maken met eentje geen probleem
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_42972261
Tja de stickert pronkt nog steeds trots op mijn kadetje!
pi_42993779
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43019408
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:16 schreef existenz het volgende:
http://www.tilbo.com/gallery/displayimage.php?album=237&pos=18

Over de stickers gesproken 18 tot 23
heb je m al opgestuurd ? of doe je dat volgende week.
over stickers gesproken
pi_43020422
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 21:46 schreef toma het volgende:

[..]

heb je m al opgestuurd ? of doe je dat volgende week.
over stickers gesproken
Maandag
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:10:14 #173
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_43040243
Hoe heet het nummer dat bij een score van Willem II gedraaid wordt?
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_43040374
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef deejaylethal het volgende:
Hoe heet het nummer dat bij een score van Willem II gedraaid wordt?
whahahaha die hebben ze niet meer
  zondag 29 oktober 2006 @ 22:18:11 #175
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_43050272
Mmm, toch laatst nog n goaltje gemaakt hoor
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_43050509
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef deejaylethal het volgende:
Hoe heet het nummer dat bij een score van Willem II gedraaid wordt?
CHICAGO - LONG TIME NO SEE?
pi_43051568
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Beschouw het volgende:

[..]

CHICAGO - LONG TIME NO SEE?
Marco Borsato - Dromen zijn bedrog

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43051585
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:19:46 #179
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_43059516
Always look on the bright side of life?

Het gras zal altijd groener zijn??

Zo kan ik ook nog wel ff doorgaan... Maar serieus, iemand n idee?
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:37:04 #180
160752 Guiduuuuw
KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
pi_43088218
Boh Willem II is zo slecht tegenwoordig, Verlieze ze van Sparta.. Maar nog erger, die selectie is gewoon niet hendig sjiek

Wie kunne we nou (voor weinig geld ) halen? post het hier en dan sturen we een mail naar willem II met onze spelers, want die scouts (kerekes, wilmet, nieuwendaal, Mourad etcect..) Kunne dr helemaal niks van!
Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
Webicon maximum 100kB, geen 350+
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:38:10 #181
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_43088259
Nog mensen die naar NEC - Willem II gaan deze vrijdag? Ik ga lekker op het fietsie naar de Goffert denk ik
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_43096440
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef Guiduuuuw het volgende:
Boh Willem II is zo slecht tegenwoordig, Verlieze ze van Sparta.. Maar nog erger, die selectie is gewoon niet hendig sjiek

Wie kunne we nou (voor weinig geld ) halen? post het hier en dan sturen we een mail naar willem II met onze spelers, want die scouts (kerekes, wilmet, nieuwendaal, Mourad etcect..) Kunne dr helemaal niks van!
Poepon huren van Ajax,
Ali Elkhatabi (ofzoiets)
Takak
Van Beukering
pi_43096547
en Feher en John de Jong krijgen de laatste tijd ook niet veel kans bij PSV.
Misschien Krohn-Dehli of Jan Verthongen van Ajax ?

ik zeg maar iets
pi_43112074
John de Jong is pas net fit.

Van Beukering lijkt me overigens een echte eerste divisie spits. Ze zullen wel wat uit België trekken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43114759
ik vind Poepon eigenlijk wel iets. waarom geven ze die jongen nou geen kans
pi_43122400
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef methodmich het volgende:
John de Jong is pas net fit.

Van Beukering lijkt me overigens een echte eerste divisie spits. Ze zullen wel wat uit België trekken.
Ik vrees dat je gelijk hebt
Er was vandaag een stukje te lezen in het Brabants Dagblad waarin te lezen is hoe slecht Willem II eigenlijk niet gehandeld heeft de laatste tijd. Stukje is overgetikt op tilbo.com

Wellicht eens intressant om te lezen.
pi_43124325
Goed stukje op tilbo.com . Ze hebben helemaal gelijk het bestuur doet t slecht. Alhoewel ze veel pech hebben met bijv. Redan en El Hamdaoui, toch vind ik de aankopen voor dit seizoen (Messoudi, Kargbo, Imschoot, Sengier) toch niet zo heel slecht. Ze hadden alleen Reuser en Caluwé vorig jaar moeten behouden.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:01:34 #188
160752 Guiduuuuw
KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
pi_43144411
Vandaag gelezen in het Brabants Dagblad dat Willem II RICK HOOGENDORP heeft aangeboden gekregen.. wat denk je.. WILLEN ZE HEM NIET! damn.. ga vooral zo door K*Tbestuur!
Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
Webicon maximum 100kB, geen 350+
pi_43147505
Mja, weer een afdanker van een andere club en blesure gevoelig... ik kan er wel mee inkomen.
pi_43147550
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:07 schreef toma het volgende:
Goed stukje op tilbo.com . Ze hebben helemaal gelijk het bestuur doet t slecht. Alhoewel ze veel pech hebben met bijv. Redan en El Hamdaoui, toch vind ik de aankopen voor dit seizoen (Messoudi, Kargbo, Imschoot, Sengier) toch niet zo heel slecht. Ze hadden alleen Reuser en Caluwé vorig jaar moeten behouden.
Je sticker gaat nog deze week op de post

Als ik het namelijk niet doe ben ik ook vergeten mijn boetes te betalen aan het CJIB Daar ligt ie tussen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43148477
Cecilio Lopes staat volgens VI ook op een lijstje in Tilburg.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43149647
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:52 schreef methodmich het volgende:
Cecilio Lopes staat volgens VI ook op een lijstje in Tilburg.
wie ?
pi_43149710
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:01 schreef Guiduuuuw het volgende:
Vandaag gelezen in het Brabants Dagblad dat Willem II RICK HOOGENDORP heeft aangeboden gekregen.. wat denk je.. WILLEN ZE HEM NIET! damn.. ga vooral zo door K*Tbestuur!
misschien dat hij een te hoog salaris vroeg. Maar Rick Hoogendorp moet je niet afwijzen die heeft al genoeg bewezen bij RKC.
pi_43150125
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef toma het volgende:

[..]

wie ?
Topscorer van FC Dordrecht.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43150313
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Topscorer van FC Dordrecht.
is ie goed?
pi_43150684
quote:
Willem II hoeft Rick Hoogendorp niet
Geschreven door Pieter Hanson op woensdag, 1 november om 12:37

Willem II heeft de mogelijkheid om Rick Hoogendorp te contracteren afgewezen, zo meldt het Brabants Dagblad. De Tilburgse club zoekt weliswaar naar een nieuwe centrumspits, maar ziet in de ex-speler van RKC Waalwijk niet de juiste kandidaat.

Hoogendorp staat momenteel onder contract bij Bundesliga-club VFL Wolfsburg. In Duitsland komen de aanvaller echter nauwelijks aan spelen toe. Hoogendorp wil daarom graag terugkeren naar de Nederlandse competitie.

Willem II vindt echter dat Hoogendorp niet het spelsysteem van de club past. De Tilburgers zouden hun aandacht inmiddels hebben verlegd naar Cecelio Lopes, de trefzekere spits van FC Dordrecht.
ze zijn echt gek
pi_43158920
quote:
In Duitsland komen de aanvaller echter nauwelijks aan spelen toe.
Waar is die quote uit gehaald?
  donderdag 2 november 2006 @ 01:41:01 #198
20223 Carterman
Is een Tilburger!
pi_43160540
Ik vrees met grote vrezen voor dit seizoen, afgelopen zondag was ik in Rotterdam en heb gezien hoe slecht onze jongens kunnen zijn. Van de andere kant heb ik ook gezien hoe goed ze kunnen zijn als ze thuis spelen. Bijvoorbeeld Roda en AZ thuis.
Ik verwacht dat Sparta dit weekeind langszij komt want ik denk niet dat we in Nijmegen ook maar een punt gaan halen.
De tijd dat men vol lof over Willem II sprak is verdwenen, niet voorgoed maar wel voor de komende jaren.
Ik ben het overigens wel eens met het besluit van het bestuur om Hoogendorp niet te nemen, hij is eenzelfde type als Redan. Van de andere kant zie ik Redan en Hoogendorp wel samen spelen in een 4-4-2 systeem. Nog liever in een 4-4-3 of 4-4-4 systeem, maar dat mag niet...
Time is what keeps everything from happening at once.
pi_43177620
Vandaag weer een nederlaag tegen NEC. Ik vrees met grote vrezen. Vorig seizoen hadden we geluk dat er een RBC inzat, maar het verwachte RBC van dit jaar (Excelsior) presteert een stuk beter.
pi_43179709
quote:
Op donderdag 2 november 2006 00:15 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Waar is die quote uit gehaald?
voetbalzone.nl

zegt al genoeg
pi_43181603
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef toma het volgende:

[..]

is ie goed?
Ja, voor de eerste divisie wel. Hogerop is afwachten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43182059
Redan en Hadiour weer bij de selectie
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43183091
RBC hooligans:
quote:
RBC-trainer Maaskant deelt elleboogstoot uit

AMSTERDAM - Robert Maaskant is zes wedstrijden geschorst na een elleboogstoot. Als speler van amateurclub Baronie deelde RBC-coach Maaskant een elleboogstoot uit in het duel met het Tilburgse SVG, zo schrijft BN/DE Stem donderdag. "Hij liep de hele wedstrijd al te sucken en te zeiken, zei dat hij me wel even op de bek zou slaan. Toen kwam er een kopduel. Daar ben ik dus keihard ingegaan", reageert Maaskant in BN/De Stem.

"Ik sprong hem in zijn rug. Hij ging neer, ik kreeg rood. Sloeg nergens op", aldus Maaskant over het voorval.

Het slachtoffer Maarten Jansen verklaarde gaf toe dat hij een woordenwisseling had gehad met de RBC-trainer. "Nadat hij zijn medespelers opdracht had gegeven met zijn allen voor de goal te gaan liggen en op de counter te loeren, zei ik tegen hem dat Willem II dat ook had gedaan, maar dat dat weinig resultaat had opgeleverd", aldus Jansen. "Dat een man met zo’n status zich zo laat gaan, vind ik belachelijk. Om over de overtreding nog maar te zwijgen."
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43200945
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:23 schreef existenz het volgende:
RBC hooligans:
[..]
ik had waarschijnlijk het zelfde gedaan
  vrijdag 3 november 2006 @ 15:11:12 #205
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43206115
Wie kan er 2 kaarten voor Willem II - Feyenoord regelen, vak maakt niet uit
pi_43212908
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Wie kan er 2 kaarten voor Willem II - Feyenoord regelen, vak maakt niet uit
Tja ik heb een clubcard maar vrij weinig tijd kaarten te halen helaas.
pi_43213549
voorspellingen?
ik denk dat we vandaag winnen mits Redan meedoet
voorspelling : 1-2
pi_43217588
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:50 schreef toma het volgende:
voorspellingen?
ik denk dat we vandaag winnen mits Redan meedoet
voorspelling : 1-2
Held
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 3 november 2006 @ 22:14:57 #209
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43217666
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:27 schreef Herr_Munk het volgende:

[..]

Tja ik heb een clubcard maar vrij weinig tijd kaarten te halen helaas.
hoeveel kan je halen op 1 clubcard?
pi_43218486
en wie heeft hier de uitslag goed
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:07:02 #211
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_43221654
Leuke partij voetbal! Niet mooi, maar er werd wel hard gewerkt. Redan heeft zich echt uit de naad gewerkt, Sengier keepte een goede wedstrijd en messoudi speelde de tweede helft erg goed vond ik. Bobson speelde ook een degelijke wedstrijd. Heb niet uitbundig kunnen juichen omdat ik tussen de NEC'ers zat, maar heb wel genoten
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_43221814
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 00:07 schreef reem het volgende:
Leuke partij voetbal! Niet mooi, maar er werd wel hard gewerkt. Redan heeft zich echt uit de naad gewerkt, Sengier keepte een goede wedstrijd en messoudi speelde de tweede helft erg goed vond ik. Bobson speelde ook een degelijke wedstrijd. Heb niet uitbundig kunnen juichen omdat ik tussen de NEC'ers zat, maar heb wel genoten
Redan is ondanks dat hij net terug is van zijn blessure toch al redelijk in vorm en hetzelfde geldt voor Hadiour. Als ze het nog ff kunnen uithouden tot de winterstop dan kunnen we daarna weer beschikken over twee fitte aanvallers
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 4 november 2006 @ 00:17:15 #213
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_43221955
De sprong naar de middenmoot is dan zo gemaakt als ze met zo veel inzet blijven spelen. Wat mij nog het meest verrastte was de aanvallende instelling... zeker de 2e helft domineerde WII gewoon het middenveld...
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_43223918
Ik denk dat Van Wijk niet anders kon na de hevige kritiek die hij na Sparta-WII heeft gekregen. Alhoewel Redan in het BD opmerkte dat hij desnoods tevreden was met 1 punt. Maar ach, dat doet er allemaal niet meer toe. Ik drink nog een biertje op de eerste uitoverwinning van dit seizoen, wie doet er met me mee?
suburban gangster flow
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:38:00 #215
160752 Guiduuuuw
KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
pi_43235357
Op t Breda topique zitte die smerige ratte! MAAK ZE AF! START DE VENDETTA GVD ZE Lacchen ons mooi clubliederke uit..
Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
Webicon maximum 100kB, geen 350+
pi_43235476
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:38 schreef Guiduuuuw het volgende:
Op t Breda topique zitte die smerige ratte! MAAK ZE AF! START DE VENDETTA GVD ZE Lacchen ons mooi clubliederke uit..
NAC heeft er niet eens één ....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 4 november 2006 @ 16:45:07 #217
160752 Guiduuuuw
KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
pi_43235548
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:42 schreef existenz het volgende:

[..]

NAC heeft er niet eens één ....
juistem.. en dan zeure dat we geen stoere kerels hebbe ...NEe die leonardo is lekker stoer Pfff Huilnicht
Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
Webicon maximum 100kB, geen 350+
pi_43240090
Mooie zege van de Tricolores gisteren
  zaterdag 4 november 2006 @ 19:30:24 #219
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43240301
was lekkere treingroep gister hoorde ik! goed bezig!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_43251415
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:23 schreef Beschouw het volgende:
Mooie zege van de Tricolores gisteren
Zeker gezien de uitslagen van vandaag
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43267398
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:38 schreef toma het volgende:
en wie heeft hier de uitslag goed
Je sticker is op weg
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43271237
quote:
Op zondag 5 november 2006 19:02 schreef existenz het volgende:

[..]

Je sticker is op weg
geweldig
dankjewel
pi_43273390
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:42 schreef existenz het volgende:

[..]

NAC heeft er niet eens één ....
Jawel, maar die gaat over toffe knapen. Erg eng.

Schitterende overwinning trouwens
pi_43277324
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:38 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Jawel, maar die gaat over toffe knapen. Erg eng.

Schitterende overwinning trouwens
beter stoere kerels dan toffe knapen

klinkt trouwens behoorlijk bekakt.
  dinsdag 7 november 2006 @ 20:44:23 #225
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43337247
Kan er nog 1 iemand een kaart halen voor Willem II - Feyenoord ?
pi_43339803
We staan voor
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43339836
Iwan Redan 22
Anouar Hadouir 31

Frank van der Struijk 49
Anouar Hadouir 56
Mohamed Messoudi 70

spitsen
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43340967
tja 2-5 tegen een amateur ploeg... ik mag er toch wel een traantje om laten dat we achter stonden en 2 keer gelijk stond maar goed.
pi_43341064
De TT is hoort trouwens: Willem II topic #4: "La Legion Trangère zijn" mijn punt is... waar is de è gebleven? Kan een modje hiernaar kijken? Grací !
pi_43342778
We gaan de Cup winnen
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:49:11 #231
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43342821
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
We gaan de Cup winnen
de bier cup
pi_43342920
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef Barnet_Bee het volgende:
We gaan de Cup winnen
Het kweekt ieg weer vertrouwen, nu Feyenoord nog een offday hebben dit weekend
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:52:34 #233
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43343023
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef existenz het volgende:

[..]

Het kweekt ieg weer vertrouwen, nu Feyenoord nog een offday hebben dit weekend
als er 1 jaar is dat feyenoord van iedereen kan verliezen

1997-1998 PTT-Telecompetitie 19-10-1997 Willem II-Feyenoord 2-0 (0-0)
1998-1999 KPN Telecompetitie 21-03-1999 Willem II-Feyenoord 4-1 (3-0)
1999-2000 KPN Telecompetitie 20-02-2000 Willem II-Feyenoord 2-1 (0-0)
2000-2001 KPN Eredivisie 11-03-2001 Willem II-Feyenoord 3-1

op de radioin 1997 geluisterd enzo
pi_43343110
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

als er 1 jaar is dat feyenoord van iedereen kan verliezen

1997-1998 PTT-Telecompetitie 19-10-1997 Willem II-Feyenoord 2-0 (0-0)
1998-1999 KPN Telecompetitie 21-03-1999 Willem II-Feyenoord 4-1 (3-0)
1999-2000 KPN Telecompetitie 20-02-2000 Willem II-Feyenoord 2-1 (0-0)
2000-2001 KPN Eredivisie 11-03-2001 Willem II-Feyenoord 3-1

op de radioin 1997 geluisterd enzo
En toch teken ik voor een gelijk spel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43343233
Komt er ook nog een samenvatting ?
pi_43343357
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef toma het volgende:
Komt er ook nog een samenvatting ?
Ja, Talpa doet nu samenvattingen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43344108
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]



1998-1999 KPN Telecompetitie 21-03-1999 Willem II-Feyenoord 4-1 (3-0)
*Sigh*... wat een seizoen.... wat een seizoen....
pi_43344604
Jan was wel erg mild
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43344713
wat zei ie, ik heb t helaas gemist ?
pi_43345199
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:26 schreef toma het volgende:
wat zei ie, ik heb t helaas gemist ?
De wedstrijd was voor Be Quick 40 minuten te lang Meer niet
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43393612
Vinden jullie die Dennis van Wijk ook zo'n misselijk, zichzelf schromelijk overschattend mannetje?

Ik wel namelijk.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_43395946
Ja. En als ik lees hoe hij achter de rug van zijn spelers om over ze praat, dan vind ik 'm nog achterbaks ook.
suburban gangster flow
  donderdag 9 november 2006 @ 15:00:55 #243
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43395985
Iets met Amsterdam ?
pi_43466326
Als Bobson morgen de winnende treffer maakt meld ik me aan bij de Bobson fan-club. Ofja dan richt ik m op.

hier krijg ik spijt van
pi_43466973
quote:
Op zondag 12 november 2006 00:04 schreef toma het volgende:
Als Bobson morgen de winnende treffer maakt meld ik me aan bij de Bobson fan-club. Ofja dan richt ik m op.

hier krijg ik spijt van
Ik doe mee
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43467000
quote:
Op zondag 12 november 2006 00:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Ik doe mee
krijg je spijt van
pi_43477453
quote:
Op zondag 12 november 2006 00:39 schreef toma het volgende:

[..]

krijg je spijt van
Hij speelde vandaag goed . De hele voorhoede speelde eigenlijk goed, maar als de defensie 5 grove fouten maakt, dan verlies je
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43477585
we hadden met 3-0 gewonnen als Hyypia er bij was

pi_43478809
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:08 schreef toma het volgende:
we hadden met 3-0 gewonnen als Hyypia er bij was

[afbeelding]
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43484229
Zonde, zeker nu Sparta ook weer punten pakt.
pi_43484254
ach men weet weer te scoren zou je bijna zeggen....
pi_43484334
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zonde, zeker nu Sparta ook weer punten pakt.
Maar nog geen ramp. Als we tegen RKC kunnen stunten en misschien een puntje tegen Groningen, dan zou het mooi zijn
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43484375
Kerekes moet echt afgevoerd worden. Een trap onder z'n kont terug naar Hongarije. De slechtste spits die Willem II ooit heeft gehad.
pi_43484572
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef trepper het volgende:
Kerekes moet echt afgevoerd worden. Een trap onder z'n kont terug naar Hongarije. De slechtste spits die Willem II ooit heeft gehad.
Jij hebt echt een andere wedstrijd gekeken dan wij. Kerekes moet misschien nog wat harder leren lopen, maar hij heeft vandaag niet onverdienstelijk gespeeld (zover hij de bal kreeg).
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zondag 12 november 2006 @ 20:53:25 #255
160752 Guiduuuuw
KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
pi_43487934
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:15 schreef existenz het volgende:

[..]

Jij hebt echt een andere wedstrijd gekeken dan wij. Kerekes moet misschien nog wat harder leren lopen, maar hij heeft vandaag niet onverdienstelijk gespeeld (zover hij de bal kreeg).
Hij mist echter teveel kansen voor een eredivisie-waardige spits..
Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
Webicon maximum 100kB, geen 350+
pi_43492228
quote:
Op zondag 12 november 2006 20:53 schreef Guiduuuuw het volgende:

[..]

Hij mist echter teveel kansen voor een eredivisie-waardige spits..
De Willem II-verdediging was vandaag ook niet eredivisiewaardig.
pi_43858891
Morgen weer een mogelijke winstkans
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43858985
quote:
Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef trepper het volgende:
Kerekes moet echt afgevoerd worden. Een trap onder z'n kont terug naar Hongarije. De slechtste spits die Willem II ooit heeft gehad.
wel s van Mourad gehoord?
pi_43858995
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:55 schreef toma het volgende:

[..]

wel s van Mourad gehoord?
Die was echt dramatisch
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43859067
quote:
Denneboom is akkoord met Willem II
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 24 november om 09:09

In het Algemeen Dagblad verklaart Romano Denneboom dat hij tot een akkoord is gekomen met Willem II. De 25-jarige NEC-aanvaller zal vermoedelijk 1 januari de club Nijmegen verlaten en in Tilburg zijn heil gaan zoeken. In het verleden speelde de sterke aanvaller al eens op huurbasis voor de Tricolores.

"Ik ben zelf helemaal rond met Willem II. Ook de clubs zijn er nagenoeg uit. Hoewel NEC volhoudt dat er nog lang geen akkoord is, weet ik dat het anders is. NEC vroeg de hoofdprijs, Willem II is bereid die te betalen," reageert Denneboom in de landelijke ochtendkrant.

Dat Denneboom zijn aflopende contract in De Goffert niet zo verlengen, was al eerder bekend. Naast Willem II zouden ook SC Heerenveen en Feyenoord interesse hebben getoond. In het verleden kwam de éénvoudige international al uit voor de eerste twee genoemde clubs.
pi_43859131
zou mooi zijn.

Straks voorin :

====Denneboom-----Redan=======
---------------------------------------------------
==========El Hamdaoui=========
pi_43859212
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 18:59 schreef toma het volgende:
zou mooi zijn.

Straks voorin :

====Denneboom-----Redan=======
---------------------------------------------------
==========El Hamdaoui=========


Nu de verdediging nog strak opstellen en iedereen op elkaar in laten spelen. Volgend jaar mensen als Kerekes en Bobson eruit en goedkopere/rendabelere mannen erbij zodat we ook een bredere selectie krijgen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43889652
Dalijk ff loeren wat er nu was met de rode kaart voor Redan Hij zal wel iets gedaan hebben, want hij ging er zonder zeuren/klagen vanaf...

Voor de rest: Eindelijk weer eens een echte derby!!! Mooie wedstrijd. Strijd op het veld, helaas niet altijd even hoogstaand, maar daar hoeven we het toch al niet van te hebben... Op 15-20 minuten na (toen RKC scoorde) speelde we niet heel slecht...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43890315
Denneboom gaat toch niet meer door?
pi_43890688
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Denneboom gaat toch niet meer door?
NEC ligt idd moeilijk te doen nu...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43891046
Op Talpa zag ik dus niets wat voor Redan rood zou moeten zijn.... Wel duwen, maar dat deden ze allemaal
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43891266
Sloeg inderdaad nergens op. Dan moest Teixera ook rood krijgen. Na deze wedstrijd zag ik eigenlijk wat Willem II mist. Namelijk Portugese smerigheid. Als Messoudi een beetje handig had aangepakt toen teixera hem uitdaagde had hij ook voor rust rood kunnen krijgen!
pi_43891318
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:43 schreef Herr_Munk het volgende:
Sloeg inderdaad nergens op. Dan moest Teixera ook rood krijgen. Na deze wedstrijd zag ik eigenlijk wat Willem II mist. Namelijk Portugese smerigheid. Als Messoudi een beetje handig had aangepakt toen teixera hem uitdaagde had hij ook voor rust rood kunnen krijgen!
Over Redan gesproken. Als hij 4 wedstrijden geschorst wordt is dat natuurlijk absurd, maar hij zal wel 2 wedstrijden krijgen of zo. Dus dan hij niet spelen tegen:

3-12-2006 14:30 uur Ajax - Willem II

10-12-2006 14:30 uur Willem II - FC Twente

16-12-2006 19:30 uur ADO Den Haag - Willem II

23-12-2006 19:30 uur PSV - Willem II

Zowel Ajax als Twente, moeten we reeel zijn. Bij Ajax winnen we hoe dan ook niet en twente zou met veel moeite gelijk kunnen worden. Het is dan geen echte ramp...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 25 november 2006 @ 23:20:48 #269
160752 Guiduuuuw
KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
pi_43892212
WILLEM II HEUHEUHEUEHUE!
Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
Webicon maximum 100kB, geen 350+
pi_43893278
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 22:45 schreef existenz het volgende:
Zowel Ajax als Twente, moeten we reeel zijn. Bij Ajax winnen we hoe dan ook niet en twente zou met veel moeite gelijk kunnen worden. Het is dan geen echte ramp...
Twente is beter dan Ajax hoor.
pi_43893465
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Twente is beter dan Ajax hoor.
Om 1 of andere reden krijgt Ajax het altijd voor elkaar om Willem II zo te imponeren, dat hoe belabbert ze spelen ook ze winnen.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43893709
Owjah zoals 3 jaar terug in de beker
pi_43893768
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Owjah zoals 3 jaar terug in de beker
Er is idd 1 beker wedstrijd geweest waarin we zowaar brutaal waren
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43905961
quote:
Op zondag 26 november 2006 00:35 schreef existenz het volgende:

[..]

Er is idd 1 beker wedstrijd geweest waarin we zowaar brutaal waren
maar dat boefje speelt inmiddels bij utrecht
pi_43907156
Man van de wedstrijd was destijds toch écht de huidige reservekeeper van de Lampjes
suburban gangster flow
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 november 2006 @ 18:59:59 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_43969563
KNVB vindt geen bewijs, Redan gaat vrijuit

28/11/2006 18:01

Iwan Redan wordt niet geschorst voor de rode kaart die hij kreeg in het duel met RKC Waalwijk. De aanvoerder van Willem II gaat alsnog vrijuit omdat de aanklager betaald voetbal niet voldoende bewijs zag om hem te vervolgen.
Redan zou na de 2-0 van Kevin Bobson in het opstootje dat was ontstaan een tegenstander hebben geslagen. De aanvaller van Willem II claimde juist alleen de boel te willen sussen. Scheidsrechter Bjorn Kuipers gaf hem direct rood.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 28 november 2006 @ 19:18:05 #277
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_43970257
Jullie hebben ook een topic?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_43972285
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 18:59 schreef borisz het volgende:
KNVB vindt geen bewijs, Redan gaat vrijuit

28/11/2006 18:01

Iwan Redan wordt niet geschorst voor de rode kaart die hij kreeg in het duel met RKC Waalwijk. De aanvoerder van Willem II gaat alsnog vrijuit omdat de aanklager betaald voetbal niet voldoende bewijs zag om hem te vervolgen.
Redan zou na de 2-0 van Kevin Bobson in het opstootje dat was ontstaan een tegenstander hebben geslagen. De aanvaller van Willem II claimde juist alleen de boel te willen sussen. Scheidsrechter Bjorn Kuipers gaf hem direct rood.
pi_43979263
Agh, nu gaat Stam hem opvreten
pi_44493210
Te koop:

Seizoenskaart Willem II:

Vereisten:


  • Je moet tegen je verlies kunnen
  • Je moet tegen de kou kunnen en dan nog met een kut gevoel naar huis gaan
  • Je hebt inmiddels elk jaar minimaal 4 wedstrijden extra aan het eind van het seizoen
  • Je wint altijd de toto, zolang je ze maar laat verliezen
  • Jouw jaarsalaris geven ze 20x per jaar uit aan nieuwe spelers
  • Je ziet meer nieuwe spelers in het stadion dan bij andere clubs in 4 jaar
  • De spelers raak je ook niet beu, na maximaal 2 jaar zijn ze weer weg
  • Maar als ze een keer winnen, dan kun je wel flink zuipen zodat je flink zat wordt. Oftewel je komt nooit bij de AA terecht en zult ook nooit zat worden
  • This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
    pi_44493219
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
    pi_44493283
    Ontzettende gloryhunter dat je d'r bent.
    suburban gangster flow
    pi_44493322
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 21:58 schreef Summerteeth het volgende:
    Ontzettende gloryhunter dat je d'r bent.
    Of je zoekt de grap er eens in. Ik heb al 8 jaar (als het al niet langer is) mijn seizoenskaart en die wordt volgend jaar gewoon verlengd ongeacht waar we spelen.
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
    pi_44494543
    Misschien moeten we het zoals Lazio Roma aanpakken. Het Trainingsveld oplopen die spelers in elkaar ongenadig in elkaar meppen en daar een video van maken en zorgen dat spelers voordat ze tekenen die video te zien krijgen met de boodschap: "Dat kan je verwachten als je geen inzet toont!"
    pi_44494619
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Herr_Munk het volgende:
    Misschien moeten we het zoals Lazio Roma aanpakken. Het Trainingsveld oplopen die spelers in elkaar ongenadig in elkaar meppen en daar een video van maken en zorgen dat spelers voordat ze tekenen die video te zien krijgen met de boodschap: "Dat kan je verwachten als je geen inzet toont!"
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_44511038
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Herr_Munk het volgende:
    Misschien moeten we het zoals Lazio Roma aanpakken. Het Trainingsveld oplopen die spelers in elkaar ongenadig in elkaar meppen en daar een video van maken en zorgen dat spelers voordat ze tekenen die video te zien krijgen met de boodschap: "Dat kan je verwachten als je geen inzet toont!"
    Maar dan is de vraag.... Wie pakt Kargbo?
    ASWH, de trots van de regio
    www.thuisuiteten.nl
    pi_44511113
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 22:53 schreef Herr_Munk het volgende:
    Misschien moeten we het zoals Lazio Roma aanpakken. Het Trainingsveld oplopen die spelers in elkaar ongenadig in elkaar meppen en daar een video van maken en zorgen dat spelers voordat ze tekenen die video te zien krijgen met de boodschap: "Dat kan je verwachten als je geen inzet toont!"
    Wat een dom geklets
    pi_44514650
    quote:
    Op zaterdag 16 december 2006 22:00 schreef existenz het volgende:

    [..]

    Of je zoekt de grap er eens in. Ik heb al 8 jaar (als het al niet langer is) mijn seizoenskaart en die wordt volgend jaar gewoon verlengd ongeacht waar we spelen.
    No offense. Ik word alleen zo schijtziek van al die zeikerds op Tilbo.com die nu afhaken omdat het kut gaat.
    suburban gangster flow
      zondag 17 december 2006 @ 20:58:16 #289
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_44519127
    Ik heb lange tijd een seizoenkaart gehad, en sinds het eigenlijk kut gaat met Willem II ben ik weer vaker naar wedstrijden gaan kijken omdat ze nu alle steun kunnen gaan gebruiken, plus dat er wat op het spel staat
    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_44520273
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 18:54 schreef Summerteeth het volgende:

    [..]

    No offense. Ik word alleen zo schijtziek van al die zeikerds op Tilbo.com die nu afhaken omdat het kut gaat.
    moraalridders
    pi_44532101
    quote:
    Op zondag 17 december 2006 16:46 schreef Beschouw het volgende:

    [..]

    Wat een dom geklets
    Speciaal voor alle idioten die niets begrijpen: Presenteer ik u, in navolging van eXistenZ: SARCASME

    Dank u voor de aandacht, ben blij dat Methodmich het nog door had
    pi_44556131
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      dinsdag 26 december 2006 @ 00:35:00 #293
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_44742222
    "Stoere Kerels"

    Nou, drie punten tegen excelsior pakken...!
    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_44742468
    quote:
    Op dinsdag 26 december 2006 00:35 schreef reem het volgende:
    "Stoere Kerels"

    Nou, drie punten tegen excelsior pakken...!
    Volgens mij gaan we weer cadeaus uitdelen morgen
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      dinsdag 26 december 2006 @ 00:53:42 #295
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_44742751
    Himmel niks d'rvan!

    Dan maar Victoria van de tribune afschoppen richting het veld
    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_44745362
    Misschien zou van Wijk eens moeten ingrijpen qua opstellingen ipv elke keer een nabespreking te houden maar verder iedereen gewoon wekelijks te laten staan, dat zou Willem II meer helpen lijkt me.

    Kerekes gaat op deze manier trouwens de rest van het seizoen op de tribune doorbrengen tegen een fors salaris .
      dinsdag 26 december 2006 @ 11:04:58 #297
    14509 reem
    Correspondent in Buenos Aires
    pi_44746559
    Mooi, kan ie mij wat bitterballen komen brengen. Maakt ie zich ten minste nuttig
    [b]@RemiLehmann[/b]
    pi_44752993
    Zowaaar gewonnen Omdat we 5 minuten goed speelde !@$@#!
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
      woensdag 27 december 2006 @ 18:46:37 #299
    160752 Guiduuuuw
    KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
    pi_44770310
    De club ligt me aan het hart.. maar ik kan er op t moment geen liefde voor koesteren
    Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
    EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
    EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
    Webicon maximum 100kB, geen 350+
      woensdag 27 december 2006 @ 18:46:59 #300
    160752 Guiduuuuw
    KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
    pi_44770316
    Dit topique mag ook wel dicht van me
    Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
    EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
    EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
    Webicon maximum 100kB, geen 350+
      woensdag 27 december 2006 @ 18:47:16 #301
    160752 Guiduuuuw
    KOM NIET AAN MIJN FRITUURPAN !
    pi_44770324
    vandaar deze laatste post
    Is GEEN Maikuulfan... Slechts een persiflage
    EINSZ!!11?!11!!!!!1!1!1!!?!!??????!!
    EINZ: LOLLERCOPTER ZWEI: LOLLERCOASTER DREI: DO_Re-MiETeRsS-L0LL3RFA_SOL!!!
    Webicon maximum 100kB, geen 350+
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')