Verander je ringtone. Slotje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:51 schreef Whizzkith het volgende:
Die deurbel in die reclame waar Ali B op zo'n feestje komt klinkt precies zoals de sms-ringtone op mijn telefoon. Dus dat is irritant, enzo, jeweet. Ali B
Ik ook ..hij is het niet meer waardquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben opgehouden mij aan Ali B te ergeren.
Zeker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:28 schreef sociologist het volgende:
bij jensen vond ik hem erg grappig
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:28 schreef sociologist het volgende:
bij in vergelijking met jensen vond ik hem erg grappig
In vergelijking met Jensen is zelfs die bank waar die trekpop op zit nog leukerquote:
wel marokkaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:36 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
zou ali b nou miljonair zijn?
Ali B-Artiest.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:51 schreef Whizzkith het volgende:
Die deurbel in die reclame waar Ali B op zo'n feestje komt klinkt precies zoals de sms-ringtone op mijn telefoon. Dus dat is irritant, enzo, jeweet. Ali B
quote:
Precies, hetzelfde als Frans Bauer in een reclame naar de Chinees gaan, zijn maat wil niet afrekenen en zo weg lopen omdat ze in eerste instantie vergeten af te rekenen en dat Frans dan zegt:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:59 schreef Canabass het volgende:, discriminerende reclame.
Michiel Smit gaat een reclame maken waarin iets wordt gezegd over dat iedereen een kaartje moet kopen in de tram, en daarna iemand "Marokkaan". Wedden dat er dan weer iemand wordt doodgestoken.
Dat maakt het alleen maar erger, maar goed als jij ook uit Almere komt verklaart dat al een hoop.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ali B is tof.Maar zijn liedjes blijven kut.
Almere haha, "Klein Marokko"quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:46 schreef BobbyB het volgende:
Dat maakt het alleen maar erger, maar goed als jij ook uit Almere komt verklaart dat al een hoop.
Nog een reden om die verkapte betonopslagplaats te mijden.quote:
Het spreekwoordelijke hart van goud?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 06:35 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vind persoonlijk eigenlijk dat hij een beetje te grappig/populair probeert te doen.
Maar verder zal die knul best een goed hart hebben hoor.
Damn, hij is dus een echte Hollandert!!!quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:55 schreef Goodfellas het volgende:
Ali B is een sloeber ! in het meest ruime zin van het woord. Echt een kutmongool is het gewoon ik ging 2 weken geleden schoenen halen. nou ik en een vriend van me naar de stad hier in almere. Gingen we even bij Pasquino kijken. zat ali b daar schoenen te passen. vroeg ie of 15 euro artiestenkorting![]()
.
Liepen we verder en zagen we dat hij die winkel nog uitging zonder die schoenen te halen.
nou sorry hoor, maar in zn clip loopt ie met bikkembergs/prada weet ik veel wat voor zooi. gaat ie daar irl ook nog 15 euro korting om vragen.
Vond deze ook wel sterk:quote:
Inderdaad, nieuwbouw zooi met paddestoelen aan de muur van de vochtproblemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:26 schreef Ferdo het volgende:
Nog een reden om die verkapte betonopslagplaats te mijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |