De KPN is gewoon normaal hoor, aangezien je zegt: de Koninklijke PTT Nederlandquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef veldmuis het volgende:
Zo stom is dat. 'Ja, de KPN zei dat....en toen ging ik naar de Primafoon...'
Ik geef een voorbeeld he, maar het komt verrekte vaak voor!' de Casema' wordt hier ook veel uitgesproken. Stom.
Bah.
Buh.
Het is een naam, wat toevallig een afkorting is. KPN op zich is gewoon een geregistreerde handelsnaam, en dat behoeft geen lidwoord!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De KPN is gewoon normaal hoor, aangezien je zegt: de Koninklijke PTT Nederland
De Casema klinkt inderdaad voor geen meter.
Gelukkig is dit dan ook niet het 'Waar lig je wakker van-forum', maar gewoon KLB.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:43 schreef Houniet het volgende:
gelukkig lig ik daar niet wakker van
Top! Daddebedankzedawidde! Ofzoiets.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:44 schreef Rekkie het volgende:
Ik doe het nooit... goed hè
Nu moet ik morgen wel even naar de Appie en daarna even naar de Mediamarktquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Top! Daddebedankzedawidde! Ofzoiets.
Neen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Met 'de' ervoor bedoel ik vaak een winkel of vestiging, en zonder 'de' ervoor heb ik het over het bedrijf zelf. Simpel toch?
KPN is ooit begonnen als afkorting, maar de lange naam hebben ze allang afgeschaft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De KPN is gewoon normaal hoor, aangezien je zegt: de Koninklijke PTT Nederland
Zelfde principe dan toch, dunkt mij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:55 schreef Light het volgende:
[..]
KPN is ooit begonnen als afkorting, maar de lange naam hebben ze allang afgeschaft.
Gewoon KPN en primafoonquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:36 schreef Palomar het volgende:
Wat wou je dan zeggen? Het KPN? Het Primafoon?
Da kan toch nie??![]()
Ok, maar dat geldt toch zeker niet voor alle bedrijven. Ik zeg inderdaad niet "de Microsoft", maar wel "de Albert Heijn", of "de McDonald's".quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gewoon KPN en primafoon
Ik bel even met KPN. Ik loop even bij Primafoon binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |