Cherry Garcia, met kersen dusquote:Op zondag 2 juli 2006 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga volgende week wel even ergens een bakje scoren. Welke smaken zijn aan te raden?
Heb het lieft iets met fris fruit
klinkt inderdaad erg goedquote:Op zondag 2 juli 2006 15:18 schreef sieske het volgende:
ik heb een goedkope ijsmachine van de kruidvat,15 euro ofzo, doet het perfect. Ik maak gewoon chocoladeijs, doe er chocoladebrokken in, wit en puur, stukjes nootjes (heel effe in de keukenmachine) nougatine (baukje bakspullen) kan ook. Eventueel chocoladesaus voor ijs erdoor en klaar is kees. Andere smaken maak ikook vaak zelf. Leuk om te doen en te kunnen zeggen, heb ik zelf gemaakt!!. Smaken natuurlijk niet precies hetzelfde, want zij gebruiken natuiurlijke ingredienten en ik niet maar is toch goed te pruimen.
Ja okee, die ijsbak moet wel 18 uur in de diepvries, maar ik heb hem gewoon continu erin staan, vullen met andere spullen die al in de diepvries staan maar die ik er niet uit kan halen, ik kan gewoon lekker ijs maken als ik er zin in heb.
Hmm.. ik snap serieus niet dat er mensen zijn die zo'n hele bak opkrijgen hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Gister voor de eerste keer Ben & Jerry's op. Cookie Dough![]()
Echt heerlijk gewoon
Helaas moest ik m'n bak wel delen met nog 3 anderen![]()
is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hmm.. ik snap serieus niet dat er mensen zijn die zo'n hele bak opkrijgen hoorLukt mij echt nooit
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |