quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef wolferl het volgende:
al kost het 20 euro per 500ml bak, dan nog koop ik het
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:49 schreef wolferl het volgende:
al kost het 20 euro per 500ml bak, dan nog koop ik het
waar? welk merk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef LSS het volgende:
Voor dat geld koop ik 2 bakken Tiramisu-ijs en dat is net zo lekker en veel meer. B&Y is zwaar overrated. Het is wel heerlijk maar de prijs is gewoon te hoog.
Ik vind 5 euro voor een halve liter best behoorlijk duur ja. Vooral als je na gaat dat je zelf makkelijk liters kan maken voor een prikkie, met de juiste apparatuur.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:34 schreef LSS het volgende:
Voor dat geld koop ik 2 bakken Tiramisu-ijs en dat is net zo lekker en veel meer. B&Y is zwaar overrated. Het is wel heerlijk maar de prijs is gewoon te hoog.
nee dat kan je niet. dat is het hem nou juist. dat spul is niet alleen duur vanwege het image, maar ook vanwege de ingredienten. daarom is het ook zo lekker. tuurlijk zit er wel veel winst op, maar dat is bij aldi ijs net zo goed zo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ik vind 5 euro voor een halve liter best behoorlijk duur ja. Vooral als je na gaat dat je zelf makkelijk liters kan maken voor een prikkie, met de juiste apparatuur.![]()
Gewoon van Hertog in de supermarkt hoewel ik niet weet of die Tiramisu-variant er nog is. Van die ovale doorzichtige bakken zijn het.quote:
toch kun je niet ontkennen dat de ingredienten van B&J ijs duurder zullen zijn dan die van aldi ijs. je kun het ook eenvoudig afzien aan de hoeveelheid lucht in een bak ijs. een bak van 500ml B&J weegt minstens evenveel als een 1l bak aldi ijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:34 schreef Tuvai.net het volgende:
Professionele ijsbereidingsapparatuur is niet te betalen, maar je hebt al degelijke thuisapparaatjes voor ¤ 200. Overigens een kwestie van je fantasie gebruiken als je ijs bereidt, en naar smaak zooi toevoegen.
Maar 7th_wave, ingrediënten zijn juist helemaal niet duur. Ijsbasis is namelijk grotendeels water/melk, dextrose en suiker, afhankelijk van wat je wilt maken. Als je nou fatsoenlijk straciatella ijs (stukjes chocola) of iets wil maken ben je natuurlijk wat meer kwijt dan bijvoorbeeld gewoon vanille, of naturel.
ik vind hertog ijs niet meer wat het geweest is. naar mijn idee schuiven ze steeds verder op naar goedkope productiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:07 schreef LSS het volgende:
[..]
Gewoon van Hertog in de supermarkt hoewel ik niet weet of die Tiramisu-variant er nog is. Van die ovale doorzichtige bakken zijn het.
Hoevaak ga je dat nog posten?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:18 schreef Houniet het volgende:
Post hier je favo Ben en Jerry's smaak, deeltje 2 alweer
nog 43 keerquote:
quote:
Bij de videotheekquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:30 schreef Cutebutpsycho het volgende:
![]()
Jaaaaaaaa, maar wel erg duur ja.. Heeft iemand die Fish phood ooit gezien ergens? Of de Karamel sutra? Ik zie alleen maar die standaard dingen in de schappen staan.Wil wel eens een andere...
Is al volquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:52 schreef Isabeau het volgende:
HoiDit heet nu deel 3, allemaal snel deel 2 nog even volposten: Post hier je favo Ben en Jerry's smaak, deeltje 2 alweer
(ze konden gezien het aantal posts niet worden samengevoegd tot één deel, vandaar deze oplossing)
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:50 schreef Geerd het volgende:
Uh hoe heet dat vol uit en is dat in elke super te krijgen
Ben en Jerry ijs omg wat een naam hoe heet het echt?
Zo duur is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:06 schreef Renesite het volgende:
ooit overweeg ik het te gaan kopen denk ik.
WAT! jij als groot blauw CUL voorbeeldquote:
quote:
precies, een beetje videotheek heeft bijna alle smaken welquote:
Stoer!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
precies, een beetje videotheek heeft bijna alle smaken wel
check mijn videotheek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:34 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb het ook nog nooit op, maar ben wel erg benieuwd.
Binnenkort maar eens kopen dus.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Ik beken ook dat ik het nog nooit gegeten heb geloof ik![]()
Maarrrrrr, ik moet nog naar de supermarkt
je hoeft het ook niet in een keer op te eten hequote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:14 schreef Etcetera het volgende:
voor de mensen die B&J te duur vinden: alles wordt milieuvriendelijk en 100% natuurlijk gemaakt
ik denk dat het weer eens tijd wordt voor een bakje (ik koop die pinten denk ik niet meer, zit net te veel in vind ik)
tevens tvp
Die heb ik net opquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:06 schreef Zwaffel het volgende:
gatverdamme MikeyMo heeft die new york fudgewat is die ranzig zeg, Het enige lichtpuntje aan dat ij s is dat er witte stukjes chocolade inzitten.
Verder issie
Ohh bij de Sligro inderdaadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:38 schreef 7th_wave het volgende:
heb vanmiddag ook een bak gehaald. AH heeft alleen wel een erg magere keusmoet het maar weer eens bij de groothandel gaan halen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
precies, een beetje videotheek heeft bijna alle smaken wel
check mijn videotheek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Ga volgende week wel even ergens een bakje scoren. Welke smaken zijn aan te raden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
martijn, belachelijk dat je nog nooit B&J hebt gegeten
ga gauw eens doen
Cherry Garcia, met kersen dusquote:Op zondag 2 juli 2006 00:08 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga volgende week wel even ergens een bakje scoren. Welke smaken zijn aan te raden?
Heb het lieft iets met fris fruit
klinkt inderdaad erg goedquote:Op zondag 2 juli 2006 15:18 schreef sieske het volgende:
ik heb een goedkope ijsmachine van de kruidvat,15 euro ofzo, doet het perfect. Ik maak gewoon chocoladeijs, doe er chocoladebrokken in, wit en puur, stukjes nootjes (heel effe in de keukenmachine) nougatine (baukje bakspullen) kan ook. Eventueel chocoladesaus voor ijs erdoor en klaar is kees. Andere smaken maak ikook vaak zelf. Leuk om te doen en te kunnen zeggen, heb ik zelf gemaakt!!. Smaken natuurlijk niet precies hetzelfde, want zij gebruiken natuiurlijke ingredienten en ik niet maar is toch goed te pruimen.
Ja okee, die ijsbak moet wel 18 uur in de diepvries, maar ik heb hem gewoon continu erin staan, vullen met andere spullen die al in de diepvries staan maar die ik er niet uit kan halen, ik kan gewoon lekker ijs maken als ik er zin in heb.
Hmm.. ik snap serieus niet dat er mensen zijn die zo'n hele bak opkrijgen hoorquote:Op dinsdag 4 juli 2006 12:51 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Gister voor de eerste keer Ben & Jerry's op. Cookie Dough![]()
Echt heerlijk gewoon
Helaas moest ik m'n bak wel delen met nog 3 anderen![]()
is niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Hmm.. ik snap serieus niet dat er mensen zijn die zo'n hele bak opkrijgen hoorLukt mij echt nooit
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |