videotheek new york in maastricht heeft alle smaken..misschien een new york in sittard ook?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:56 schreef Tuvai.net het volgende:
Hmmm, ik wil weer 's wat nieuwe smaken uitproberen. tot nu toe heb ik gehad:
Half Baked
Cookie Dough
Piece of Cake
Caramel Chew Chew
Karamel Sutra
New York Super Fudge Chunk
Maar heb nergens andere smaken gezien? Waar o waar?(Limburg)
quote:
jeh ik bedoelde de new york videotheek he, niet de pizza's.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:31 schreef Tuvai.net het volgende:
snopprinses, kom altijd na m'n werk langs de New York pizza; zal daar ook eens gaan kijken.
Trouwens, net effe stout gedaan en alle smaken die ik nog niet gehad heb hier in de videotheek gekocht. Dublin Mudslide vind ik tot nu toe bij verre de lekkerste. _-_ Ik heb nu alle smaken gehad die op de Nederlandse Ben en Jerry's site staan. Misschien binnenkort maar eens over de grens naar Wehr (Duitsland, paar honderd meter verderop) om wat Duitse flavors op te zoeken.
gewoon in de videotheek en albert heijn hier in maastrichtquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:24 schreef Tuvai.net het volgende:
Nja bij die videotheken enz hebben ze bijna ook allemaal dezelfde smaken, sowieso bijna alle die in NL te koop zijn.
Was jij dat niet met die foto met dat gigantisch aantal B&J potjes snopprises?Waar heb je die allemaal vandaan? >_>
Ik heb 'm al paar keer gehaald bij de videotheek. Erg lekker trouwens.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
'half baked' lijkt me ook wel lekker, alleen nog nergens gezien![]()
ik ook! daarom wil ik hem zo graag proberen ^^quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:07 schreef Tuvai.net het volgende:
Pistachio Pistachio!Wist niet dat die bestond.
Als er een soort ijs is wat ik lekker vind dan is het wel pistache ijs.
![]()
![]()
Die heb ik net meegenomen bij Appie en ik vrees dattie er vanavond al aan gaat!quote:
dan is ze ook nog niet verslaafdquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:56 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn moeder trouwens ook al verslaafd gemaakt aan de B&JLaatst ging ze Half Baked proberen. Haalt ze de brokken koekjesdeeg eruit, wat ze aan de hond wilt geven
wat is dit nou, dit is nog rauw
![]()
Op marktplaats staat er 1 te koop. Voor 250 euro.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef snopprinses het volgende:
ik zou ook al blij zijn met zo'n lege ijskast van bnj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |